Zoely pil doorslikken
woensdag 26 februari 2014 om 06:19
Heeft iemand ervaring met doorslikken van de pil zoely? Ik heb hem nu een maand doorgeslikt en ben bijna aan het eind van de tweede strip, maar nu komt het eigenlijk zoo onhandig uit om ongesteld te worden. Nu vraag ik me, af..kun je de pil ook gewoon nog één week extra slikken en dan de stopweek invoegen?
Heel erg bedankt voor het meedenken alvast!
Heel erg bedankt voor het meedenken alvast!
woensdag 26 februari 2014 om 09:46
woensdag 26 februari 2014 om 10:03
Ik slik mijn pil ook altijd door voor 4 maanden.
En na die 4 maanden kijk ik een keer wanneer het een beetje goed uitkomt en in die week stop ik dan. Dus dat kan 4 maanden en 1 week zijn of 3 maanden en 3 weken.
Dus ja, volgens mij kan het ook om een weekje later te stoppen (als je een pilsoort hebt waar alle pillen hetzelfde zijn tenminste!)
En na die 4 maanden kijk ik een keer wanneer het een beetje goed uitkomt en in die week stop ik dan. Dus dat kan 4 maanden en 1 week zijn of 3 maanden en 3 weken.
Dus ja, volgens mij kan het ook om een weekje later te stoppen (als je een pilsoort hebt waar alle pillen hetzelfde zijn tenminste!)
zondag 9 maart 2014 om 09:52
Ik zou dan de hele strip doorslikken en niet alleen een week, dan gooi je je hele cyclus in de war en daarbij is de pil dan ook niet meer veilig.
Ik slik de Zoely nu sinds juni 2013 en word al een hele poos niet meer ongesteld. Ik slik zoals voorgeschreven met telkens de 4 placebo pillen.
VRAAGJE: zijn jullie ook veel aangekomen na het starten met deze pil??? Ik ben inmiddels al 10 kilo aangekomen en het lijkt niet te stoppen.....
Ik slik de Zoely nu sinds juni 2013 en word al een hele poos niet meer ongesteld. Ik slik zoals voorgeschreven met telkens de 4 placebo pillen.
VRAAGJE: zijn jullie ook veel aangekomen na het starten met deze pil??? Ik ben inmiddels al 10 kilo aangekomen en het lijkt niet te stoppen.....
zondag 9 maart 2014 om 09:59
zondag 9 maart 2014 om 17:28
Ik heb zelf altijd idee dat hoe langer je doorslikt, hoe verder de hormonen zich opstapelen, maar dat kan ik helemaal mis hebben natuurlijk;) Maar zijn er meer die het herkenbaar voor komt om pijnlijke borsten te hebben met de zoely evt met doorslikken? Ik twijfel namelijk of het hierdoor komt of dat ik beter langs de huisarts kan ermee?
dinsdag 11 maart 2014 om 07:26
quote:LolaLief schreef op 09 maart 2014 @ 09:59:
Oke, misschien niet de juiste woordkeuze, maar neem aan dat de mensen het snappen toch??
Als je halve strippen gaat slikken dan wordt het een rommeltje. Of doorslikken of stopdagen nemen, niets daar tussenin is mijn mening.
De pil is dan ook niet veilig als je het niet gebruikt zoals bedoeld.De pil is prima veilig als je hem telkens minstens 3 weken slikt hoor. Dus als je er een keer 4 weken van maakt dan is dat geen probleem.
Oke, misschien niet de juiste woordkeuze, maar neem aan dat de mensen het snappen toch??
Als je halve strippen gaat slikken dan wordt het een rommeltje. Of doorslikken of stopdagen nemen, niets daar tussenin is mijn mening.
De pil is dan ook niet veilig als je het niet gebruikt zoals bedoeld.De pil is prima veilig als je hem telkens minstens 3 weken slikt hoor. Dus als je er een keer 4 weken van maakt dan is dat geen probleem.
maandag 13 oktober 2014 om 23:23