Zoooo moe steeds
woensdag 13 februari 2013 om 14:54
Ik ben moe, niet een beetje moe maar echt doodop. Ik ben sinds mrt 2012 bij mijn vent weg.....de beste beslissing ooit. ik heb verder alles om happy te zijn...lieve vrienden/dinnen, leuke kids, een leuk huis, een lieve hond, 2 katten en eigelijk ben ik best happy. Weliswaar met ondersteuning van anti-depressiva maar al met al zit ik goed in me velletjuh. Geestelijk wil ik van alles, bedenk me ik kan dit wel doen of dat en......zus en zo maar ik krijg het lichamelijk niet voor elkaar. Mijn lichaam wil niet! Mijn lijf doet me zeer (net of ik tegen een griepje aanhang, die niet doorzet) Ik voel me uitgeput. Eerder hielp mezelf een schop onder me kont geven nog wel zo van; "kom, stel je niet aan, ff doorzetten", maar dat lukt me niet meer. Ik leef vrij regelmatig, doe geen heel uitbundige dingen maar elke dag het huishouden doen wil bijna niet. S.morgens bedenk ik me dat ik van alles zal doen maar als ik dan ff ga zitten dan ist net of mijn lijf in staking gaat. Ik werk op het moment niet omdat ik na de scheiding helemaal er door heen zat en ik eerst mijzelf en de kids weer wat op de rit wou hebben. Nu voel ik me dus geestelijk een stuk beter, rustiger en nu werkt me lijf niet mee. Er zijn avonden bij dat ik tegelijk met de kids op bed ga (20.00) en dan val ik idd in slaap maar als dan om 7.00 de wekker gaat ben ik nog moe.
Ik zit mijzelf gewoon in de weg en geloof me ik word hier niet vrolijk van. Misschien ben ik gewoon aan wat zon toe.....verheug me dan ook enorm op de lente.
Ik zit mijzelf gewoon in de weg en geloof me ik word hier niet vrolijk van. Misschien ben ik gewoon aan wat zon toe.....verheug me dan ook enorm op de lente.
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt.
woensdag 13 februari 2013 om 15:26
woensdag 13 februari 2013 om 15:52
Zeker belangrijk een dagindeling....en wat Rara zegt ga weer iets doen echt dat geeft energie.
Mijn contract loopt einde van de maand af......inwendig gaf dat zoveel stress, niet vooruit te branden.
Volgende week een gesprek voor een andere baan....en ik ben als een ballerina doekje door het huis gegaan...
Of ga sporten of iets anders waar je plezier in hebt.
Oh en gescheiden sinds een jaar herken dus best je gevoel en je situatie!
Mijn contract loopt einde van de maand af......inwendig gaf dat zoveel stress, niet vooruit te branden.
Volgende week een gesprek voor een andere baan....en ik ben als een ballerina doekje door het huis gegaan...
Of ga sporten of iets anders waar je plezier in hebt.
Oh en gescheiden sinds een jaar herken dus best je gevoel en je situatie!
woensdag 13 februari 2013 om 16:08
Misschien slaap je juist te veel? Daar kan je ook moe van worden.
Heb je verder nog begeleiding bij die anti-depressiva? Gesprekken met iemand? Je slikt die dingen natuurlijk niet voor niets, dus ook al zeg je dat je helemaal goed in je vel zit, daar toch misschien/waarschijnlijk toch ook wel iets?
Heb je verder nog begeleiding bij die anti-depressiva? Gesprekken met iemand? Je slikt die dingen natuurlijk niet voor niets, dus ook al zeg je dat je helemaal goed in je vel zit, daar toch misschien/waarschijnlijk toch ook wel iets?
Zeg maar Spijker.
woensdag 13 februari 2013 om 20:47
woensdag 13 februari 2013 om 21:29
Ik ben al bij de huisarts geweest, loop elk half jaar int ziekenhuis omdat mijn bloed te dik was altijd. (dat geeft ook deze klachten wel wat) Laatste keer was mijn hb goed, niet te hoog of te laag. Ik ben op allerlei dingen geprikt en er komt weinig tot niks uit. Ik sport meestal 3x in de week, daarnaast loop ik veel met de hond maar echt de laatste weken kost me dit zoveel energie. Eerder kreeg ik hier juist energie van. Ik eet ook wel regelmatig, dit moet ook wel voor de kids. Ik slik paroxethine, kan je in het begin moe van worden maar ik slik ze nu 3 mnd dus je zou dan zeggen dat die vermoeidheid weg moet zijn. Voel me verder ook goed, alleen die rottige vermoeidheid!!! Misschien moet ik idd maar eens overleggen met de huisarts of ik idd ook niet iets van vit. d moet gaan slikken.
Ik werk normaal gesproken in de thuiszorg, heb een 0 uren contract maar dit is heel erg lastig te combineren met de kids. het kan nl zo zijn dat ik word gebeld om een dag later te komen werken (door uitval ve collega bijv.) Het gaat dan vaak om avonddiensten en dat is voor mij lastig omdat ik dan geen oppas heb. Heb niet een geweldig contact met mijn ex en geen ouders in de buurt. Ik heb al op het werk gepraat over meer uren maar dan zal ik vooral de avonddienst in moeten. Mijn kids zijn nog te jong om alleen te blijven. Dus ik ben wel al om me heen aant kijken voor ander werk. Het is ook echt niet zo dat ik niks doe op een dag maar op het moment valt het me gewoon zwaar omdat ik me lichamelijk zo vermoeid voel.
Ik werk normaal gesproken in de thuiszorg, heb een 0 uren contract maar dit is heel erg lastig te combineren met de kids. het kan nl zo zijn dat ik word gebeld om een dag later te komen werken (door uitval ve collega bijv.) Het gaat dan vaak om avonddiensten en dat is voor mij lastig omdat ik dan geen oppas heb. Heb niet een geweldig contact met mijn ex en geen ouders in de buurt. Ik heb al op het werk gepraat over meer uren maar dan zal ik vooral de avonddienst in moeten. Mijn kids zijn nog te jong om alleen te blijven. Dus ik ben wel al om me heen aant kijken voor ander werk. Het is ook echt niet zo dat ik niks doe op een dag maar op het moment valt het me gewoon zwaar omdat ik me lichamelijk zo vermoeid voel.
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt.