Gezondheid alle pijlers

zware hoofdpijn en oog klachten na narcose

19-09-2010 19:27 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
drie weken geleden ben ik geopereerd ..de operatie duurde ongeveer twee uur..

Sinds de narcose heb ik steeds mega hoofdpijn ..word er echt behoorlijk beroerd van en zie ik in mijn rechteroog steeds zwarte vlekken.

Ik heb geen ruggenprik gehad maar een normale narcose..al is het allemaal wel heel vreemd verlopen.

ik ben om twee uur onder narcose gegaan en s nachts om half vier kwam ik pas weer bij mijn positieven..terwijl ik eigenlijk dezelfde dag van de operatie alweer naar huis zou mogen..dit ging dus niet door.

Ik heb het ziekenhuis gebeld over mijn klachten en die zeggen dat er tijdens de operatie niets vreemds is gebeurd..helaas ben ik vaker geopereerd en het heeft nog nooit zo lang geduurd voordat ik weer bij was.

het verliep allemaal niet soepeltjes in dit ziekenhuis..ze gaven ook toe dat ze problemen bij de gynacologie hadden.

op de operatie dag zelf heb ik een vreemde arts aan mijn bed gehad voor een echo..de opererende arts was ook weer een andere ..het bezoek s morgens was weer door een andere gynacoloog en toen ik vroeg waar mijn eigen gynacoloog was ,bleek het dat hij er niet meer werkte.

dan heb ik natuurlijk ook hechtingen gehad..er werd mij verteld dat dit oplosbare hechtingen waren maar vorige week maandag kreeg ik erg veel last van de wondjes en ben naar mijn huisarts gegaan en hier bleek dat het geen oplosbare hechtingen waren.

mijn vraag is..heeft iemand van jullie ook van die nare klachten over gehouden aan een narcose.

sorry voor het lange verhaal maar ik moest het even van me afschrijven.
Jeetje dit hele verhaal rammelt wel zeg. Geen ervaringen verder, sterkte.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Had ik dit maar niet gelezen.............wordt volgende week geopereerd...pppffffffffffffff
Hier een narcose expert Ik word er ook altijd een beetje raar van, vooral als ik net wakker ben maar dat zelf nog niet door heb he he (zie het blunder topic).

Ik heb na iedere operatie ook last gehad van de narcose. Varierend van moeite met zinsbouw tijdens schrijven tot haaruitval tot aanhoudende vermoeidheid. Niet leuk! Alle klachten verdwenen na een paar weken weer. 'T is toch best rotzooi, die narcose.
Hoi,.. ik ben zelf ook 2,5 week geleden geopereerd en heb nog steeds elke dag last van knallende koppijn en misselijkheid en zelfs duizeligheid.. Ik heb voor een paar dagen domperidon gekregen van de spoedpost. Even een paar weken aankijken is het advies wat ik gekregen heb.
quote:gmax schreef op 11 oktober 2010 @ 15:26:

Hoi,.. ik ben zelf ook 2,5 week geleden geopereerd en heb nog steeds elke dag last van knallende koppijn en misselijkheid en zelfs duizeligheid.. Ik heb voor een paar dagen domperidon gekregen van de spoedpost. Even een paar weken aankijken is het advies wat ik gekregen heb.Hoi Gmax, ik ben 13.10.10 geopereerd (ben al vaker geopereerd) en heb precies dezelfde klachtan als jij. Ik weet me geen raad, ik slik nu 6 x panadol plus en heb ook al Aspro geprobeerd. Ben jij inmiddels van je hoofdpijn en misselijkheid af?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven