1e verjaardag
zondag 21 augustus 2011 om 18:28
zondag 21 augustus 2011 om 18:28
Toen onze dochter 1 jaar werd heeft ze een houten tuinhuisje gekregen. Misschien wat duur voor een 1e verjaardag, maar het huisje was toen in de aanbieding bij gamma. Ze kon al lopen en het was prachtig weer dus ze ging er gelijk in/bij spelen. Begin deze maand is ze 5 jaar geworden en ze heeft er nog steeds veel plezier van, dus het huisje is het aankoopbedrag dubbel en dwars waard geweest.
Maar ik weet zeker dat ze met een pop net zo blij was geweest!
Maar ik weet zeker dat ze met een pop net zo blij was geweest!
zondag 21 augustus 2011 om 18:45
Tweeling hier wordt over een dikke maand 1, van opa en oma krijgen ze een loopauto. Verder heb ik een lijstje gemaakt voor als mensen ernaar vragen, met vooral houten speelgoed (vormenstoof, houten blokjes, brio treinbaan) en duplo. Denk dat we ze zelf een houten schoolbord cadeau gaan doen. Lekker ouderwets, maar daar heb ik zelf toch veel plezier van gehad vroeger!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
zondag 21 augustus 2011 om 19:05
quote:Jente28 schreef op 21 augustus 2011 @ 18:55:
Voor de oudste een driewieler met duwstang, groot succes. Toen de 2e 1 jaar werd was de fiets er al en hebben we een wheelybug gekocht. Wederom een groot succes.Wat zijn die wheelybug's leuk zeg! nou ik heb weer een aantal dingen om over na te denken, maar het blijft erg moeilijk
Voor de oudste een driewieler met duwstang, groot succes. Toen de 2e 1 jaar werd was de fiets er al en hebben we een wheelybug gekocht. Wederom een groot succes.Wat zijn die wheelybug's leuk zeg! nou ik heb weer een aantal dingen om over na te denken, maar het blijft erg moeilijk
zondag 21 augustus 2011 om 23:08
zondag 21 augustus 2011 om 23:09