1e verjaardag

21-08-2011 18:07 33 berichten
22 september wordt onze kleine man 1 jaar en nu is de vraag wat hebben jullie gekocht toen jullie kind 1 werd?
Alle reacties Link kopieren
Een zakje balonnen en een stuk taart
Een huis van little people.
Onze MaaierT wordt in Oktober 1 en ik zit te denken aan zo'n kar waar hij achter kan lopen, met houten blokken erin.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
een fietsje met duwstang.

zo'n tentje waar je in kan spelen/ballen in kunnen doen, vind ik ook wel leuk
Wij hebben zelf een speelgoedboerderij met dierengeluiden van Little People gekocht. Verder kreeg ze oa een loopkar, duplo en houten blokken.
quote:lagiulietta schreef op 21 augustus 2011 @ 18:09:

Een zakje balonnen en een stuk taart Idem, kind had al zoveel en werd bovendien overladen door opa's en oma's.
The time is now
een loopfietsje
Idd, ook hier voor alldrie tot een jaar of 3 een mooie taart en een leuk feest. Al veel te veel speelgoed, het leven is al duur genoeg en zelf hebben ze geen idee.
Een zandbak en alle bijbehorende schepjes enzo van zijn zus.
HIer ook een fietsje met duwstang die je helemaal af kunt bouwen tot driewieler...loopautootje..

voor de rest best veel speelgoed gekregen maar van opa en oma krijgen de eerste echte schoentjes als ze straks loopt..is vaak ook e kostenpost erbij haha(helemaal met 3 kids en 4e op komst)....
Puck
Toen onze dochter 1 jaar werd heeft ze een houten tuinhuisje gekregen. Misschien wat duur voor een 1e verjaardag, maar het huisje was toen in de aanbieding bij gamma. Ze kon al lopen en het was prachtig weer dus ze ging er gelijk in/bij spelen. Begin deze maand is ze 5 jaar geworden en ze heeft er nog steeds veel plezier van, dus het huisje is het aankoopbedrag dubbel en dwars waard geweest.

Maar ik weet zeker dat ze met een pop net zo blij was geweest!
Een loopfietsje, maar onze dochter is nu 18 maanden en begint er nu pas echt mee te spelen.
Tweeling hier wordt over een dikke maand 1, van opa en oma krijgen ze een loopauto. Verder heb ik een lijstje gemaakt voor als mensen ernaar vragen, met vooral houten speelgoed (vormenstoof, houten blokjes, brio treinbaan) en duplo. Denk dat we ze zelf een houten schoolbord cadeau gaan doen. Lekker ouderwets, maar daar heb ik zelf toch veel plezier van gehad vroeger!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Voor de oudste een driewieler met duwstang, groot succes. Toen de 2e 1 jaar werd was de fiets er al en hebben we een wheelybug gekocht. Wederom een groot succes.
Een hobbelbeest en een trommeltje.
quote:Jente28 schreef op 21 augustus 2011 @ 18:55:

Voor de oudste een driewieler met duwstang, groot succes. Toen de 2e 1 jaar werd was de fiets er al en hebben we een wheelybug gekocht. Wederom een groot succes.Wat zijn die wheelybug's leuk zeg! nou ik heb weer een aantal dingen om over na te denken, maar het blijft erg moeilijk
Een pop (babyborn) met poppenwagen. Pop raakt ze nooit aan. Wagen wel, die is voor knuffels en ballen.
Een "pretpark" van little people. Heeft hij wel veel mee gespeeld..
De oudste kreeg een Little People boerderij, de tweede een Little People garage, wat nummer 3 krijgt weet ik nog niet, misschien een (gezins)abbonnement voor de dierentuin.
Het huis van Little people bij mijn oudste en mijn jongste een loopfiets.
De oudste kreeg een armbandje met naam erin

de jongste ( net 1) heeft een pop gekregen

En idd ze worden overladen met kado's van ooms, tantes, opa's en oma's
Voor ons eerste kindje hadden we de garage van Little People en voor ons tweede kindje (die bijna 1 wordt) heb ik een houten loopkar met blokken van Prénatal gekocht.
Je oudste heeft de boerderij van little people gekregen. Ze begon er pas mee te spelen toen ze rond de 2 was. Zoon heeft een loopkarretje gekregen (Die van woezel en pip) Wat een hit! Hij loopt er het liefst de hele dag achter! Zoon vindt de boerderij van lp trouwens ook geweldig.
Een xylofoon op wieltjes (dezelfde als vroeger had) en zo'n telefoon met ogen en wieltjes.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven