1e verjaardag
donderdag 10 mei 2012 om 17:33
Toen dochter 1 werd hebben we geproost met roze champagne en kreeg ze van ons een loopauto en van m'n ouders zo'n stoeltje van de prenatal.
Binnenkort wordt zoon 1 maar blauwe champagne? Ik vond het wel mooi symbolisch om te proosten op de afsluiting van de babytijd. Misschien maar een fles cava nemen.
Maar wat we hem moeten geven dat weet ik nog niet, hij heeft de loopauto van zus nog dus dat is niet nodig. Net als zoveel speelgoed. Misschien iets van Little People idd. Hij heeft al de garage, misschien iets anders leuks?
Binnenkort wordt zoon 1 maar blauwe champagne? Ik vond het wel mooi symbolisch om te proosten op de afsluiting van de babytijd. Misschien maar een fles cava nemen.
Maar wat we hem moeten geven dat weet ik nog niet, hij heeft de loopauto van zus nog dus dat is niet nodig. Net als zoveel speelgoed. Misschien iets van Little People idd. Hij heeft al de garage, misschien iets anders leuks?
donderdag 10 mei 2012 om 17:34