1e verjaardag

21-08-2011 18:07 33 berichten
22 september wordt onze kleine man 1 jaar en nu is de vraag wat hebben jullie gekocht toen jullie kind 1 werd?
Alle reacties Link kopieren
activiteiten centrum/loopwagen van v-tec heeeel veeeel slingers en een slagroomtaart helemaal voor meneer om lekker mee te knoeien
Wij gaan voor onze dochter een Wheelybug kopen (wordt 1 in december).
Een beetje een late reactie maar wat ik altijd het leukste vind is het huis versieren!

Ik haal het dan hier, is lekker snel en hebben leuker versiering voor 1 jaar (jongens en meisjes, ik ga voor de roze )
Toen dochter 1 werd hebben we geproost met roze champagne en kreeg ze van ons een loopauto en van m'n ouders zo'n stoeltje van de prenatal.

Binnenkort wordt zoon 1 maar blauwe champagne? Ik vond het wel mooi symbolisch om te proosten op de afsluiting van de babytijd. Misschien maar een fles cava nemen.

Maar wat we hem moeten geven dat weet ik nog niet, hij heeft de loopauto van zus nog dus dat is niet nodig. Net als zoveel speelgoed. Misschien iets van Little People idd. Hij heeft al de garage, misschien iets anders leuks?
quote:carrie88 schreef op 10 mei 2012 @ 14:48:

Een beetje een late reactie maar wat ik altijd het leukste vind is het huis versieren!

Ik haal het dan hier, is lekker snel en hebben leuker versiering voor 1 jaar (jongens en meisjes, ik ga voor de roze )Leuke link, die ga ik vast zetten!
Owwww zie nu pas dat 't een oud topic is dat opeens weer voorbij kwam
Ach maakt niet uit, er worden vast meer kindjes 1 jaar dit jaar

Dochter kreeg van ons een fietsstoeltje en een w&p popup ding

Die is leuk queen! Hier is het oas over 9 maanden aan de orde haha! Ow jemig, als ik het zo opschrijf klinkt het alweer zo dichtbij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven