2009, ons jaar ( deel 2 )
woensdag 5 augustus 2009 om 20:33
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.
mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009
mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?
naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan
oude topic kun je hier teruglezen
mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009
mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?
naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan
oude topic kun je hier teruglezen
zondag 9 augustus 2009 om 15:15
zondag 9 augustus 2009 om 19:46
Meiden, ben ik weer. Hier nog alles rustig, maar verlies nog wel zo nu en dan delen van de slijmprop. Gaat gepaard met harde buiken, flinke menstruatie-achtige krampen en bloedverlies. Mama's, klinkt dat jullie bekend in de oren? Merk dat ik het vooral erg spannend vind, maar lees op internet dat het niet perse hoeft te betekenen dat t vannacht begint. Afwachten dus, vanavond lekker op tijd mijn bedje in. Laat maar komen hoor!
Teddy, klinkt alsof je het erg leuk hebt, mooi zo! Geniet er lekker van.
Teddy, klinkt alsof je het erg leuk hebt, mooi zo! Geniet er lekker van.
zondag 9 augustus 2009 om 20:44
Missc, ik gok op een 10 augustus baby voor jou . Klinkt als zeeeeer serieus voorwerk. Oh, wat is dit spannend. Wist je trouwens dat jouw ex ook net vader is geworden ? Geloof gisteren als ik dat zo'n beetje bekijk. Maar euh, mocht het gaan beginnen, zet um op!
Iedereen een snelle zwaai, net terug van een bbq. Uk vond het niet nodig om te slapen vanmiddag dus ligt nu net in zijn bedje en was wakker sinds 12.30 . Gek kind. Maar hij heeft zich voorbeeldig gedragen, dus ik maak er maar geen punt van. Fijne avond!
Iedereen een snelle zwaai, net terug van een bbq. Uk vond het niet nodig om te slapen vanmiddag dus ligt nu net in zijn bedje en was wakker sinds 12.30 . Gek kind. Maar hij heeft zich voorbeeldig gedragen, dus ik maak er maar geen punt van. Fijne avond!
zondag 9 augustus 2009 om 21:19
Jammer van de offertes MissC, dat wordt echt aan de bak morgen. Succes meid, je kunt het, de beloning is alles waard!
Hier gaat het iets beter, iig met paps en mams. Dus morgen weer aan het werk. Hoop dat uk het een beetje volhoud op het kdv. En anders gaan we naar huis, hebben we het iig geprobeert.
Ik ga morgen op het forum spieken op mn werk hoor,
Liefs Bep
Hier gaat het iets beter, iig met paps en mams. Dus morgen weer aan het werk. Hoop dat uk het een beetje volhoud op het kdv. En anders gaan we naar huis, hebben we het iig geprobeert.
Ik ga morgen op het forum spieken op mn werk hoor,
Liefs Bep
zondag 9 augustus 2009 om 22:26
Spannend MissC..... ik duim voor je! Ik hoop dat je een vannacht volop aan het werk mag, zou toch wat zijn.... je kunt het meis, zet 'm op als dit doorzet en anders moet je maar zo denken: hopelijk levert al het voorwerk toch alvast wat centimeters op!
Dat wordt morgenochtend vroeg forum checken
kGa slapen, welterusten allemaal!
Dat wordt morgenochtend vroeg forum checken
kGa slapen, welterusten allemaal!
maandag 10 augustus 2009 om 09:18
Meld, met de baby nog lekker op zijn plek. Heb af en toe wat krampen. Soms moet ik me echt concentreren om ze weg te puffen, maar echt regelmatig en/of vaak komen ze nog niet.
Vriendlief dus maar naar zijn werk gestuurd, ga wel even de ctg afbellen, zie me nu niet meer de auto instappen. Ga vandaag maar veel slapen cq rusten zodat ik me uitgerust voel als het echt gaat beginnen. Ik hoop idd dat dit voorwerk me stiekem al wat cm ontsluiting oplevert, maar ik zal me maar niet al te rijk rekenen
Lief dat jullie zo meeleven, dat doet me wel wat!
Fijne dag iedereen!
Vriendlief dus maar naar zijn werk gestuurd, ga wel even de ctg afbellen, zie me nu niet meer de auto instappen. Ga vandaag maar veel slapen cq rusten zodat ik me uitgerust voel als het echt gaat beginnen. Ik hoop idd dat dit voorwerk me stiekem al wat cm ontsluiting oplevert, maar ik zal me maar niet al te rijk rekenen
Lief dat jullie zo meeleven, dat doet me wel wat!
Fijne dag iedereen!
maandag 10 augustus 2009 om 09:35
maandag 10 augustus 2009 om 12:24
Hi, ben ik weer even. Alles rustig, de laatste echt pijnlijke krampen dateren alweer van een paar uur geleden. Heb even lekker gedoucht, wasje aangezet en ga nu een boterham eten. Mijn moeder raadde me aan even een ommetje te maken of de ramen te lappen (bleh! ) dan komt de boel vast lekker op gang. Ik moest vooral mijn nesteldrang-neigingen niet onderdrukken. Hahaha, daar heb ik helemaal geen last van!