2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
Hi meiden!!

Even een kort ego-bericht, want moet mijn administratie hoognodig bijwerken!

Maar wilde even melden dat we vanmorgen op het cb waren en onze dame supergoed is gegroeid! Nu al 53 cm lang en ruim 4000 gram! De 2 prikken heeft ze met veel gekrijs ontvangen en is vandaag afwisselend aan het slapen, huilen en drinken. Nu slaapt ze ...

Kom snel terug, eerst even aan mijn verplichtingen voldoen..
zo weer heerlijk een uurtje gesport. ben weer helemaal fit. nu met een beker warme chocolademelk op de bank. Ik denk even bijlezen, maar dat bleek niet nodig.

Rossia geniet van je laatste vakantiedag! morgen weer terug in koud nederland.

Mini heeft gisteren van mijn moeder roze gympjes gekregen. zo schattig. Ze is zo druk met lopen dat het op sokjes niet echt handig gaat. Ze stapt nu rond de tafel en van de tafel steekt ze over naar de bank. Ook stapt ze aan de hand door de kamer. erg leuk allemaal. ze loopt nu ook achter haar loopwagen ipv er in.

ik ga nog even op de mail kijken
Weekend! Zo, daar was ik aan toe zeg!

Ha gezellig Teddy! Gaan we gezellig een bakje warme chocomel met slagroom en een lekker stukje taart doen. Mjammie! Kunnen onze mini's elkaar alvast leren kennen, haha!

Gorgi, alweer bijna 30 weken dus. Gaat snel he?! Voel je je goed? En idd, kun je nog om je buik heen? (geweldige opmerking trouwens, Teddy)

Wat zijn de mini's allemaal goed gegroeid zeg! Ben ook zo benieuwd naar hoeveel mini nu weegt. Hoop dat hij de 10 kilo al haalt. Hij voelt in ieder geval wel aan als 10kilo+. Wij mogen woensdag weer, de afspraak van afgelopen week heb ik moeten verzetten...

Oh ja, is slecht slapen, mopperig zijn enzo trouwens besmettelijk? Ook via internet? Mini was gister echt niet in zijn hum en heeft ons vannacht laten schrikken.....om 4.15u werd hij nl. krijsend wakker (en hij is sinds de kraamweek nooooit 's nachts wakker geweest, dus dat was schrikken). Om vervolgens tot half 6 wakker te blijven...en om 6 uur ging de wekker..... Oh oh, wat klink ik verwend he?!

Goed, ben dus niks gewend en nog steeds niet bij geslapen ( na vannacht dus nog minder, hihi) dus ik kruip zo lekker mijn bedje in. Tot morgen!
lijkt me gezellig OGG. wij zitten in formerum. Dus ik zeg een leuke strandtent halverwege, donderdagmiddag. chocolademelk. taartje, liga voor de mini's, biertje voor de mannen... goed plan?
Heel goed plan! En manlief ' vindt het allemaal best'. Nu nog ff een leuk tentje zoeken halverwege. Maar daar hebben we nog een paar dagen de tijd voor. Ik ga nu echt lekker slapen. Truste!

Oh wacht, iemand ervaring met de buggy-voetenzak van de HEMA of met die van de Prenatal?! Hebben al een voetenzak voor de wandelwagen, maar wil er een goedkope bijscoren voor als die vies is (droogt nl. erg langzaam) en heb ook geen zin om steeds de halve wagen uit elkaar te halen om de voetenzak even in de buggy te doen. Lodger bunker is trouwens grote favoriet, maar veulste duur...

Truste!
Morning girls!

Oke, ik kom even jubelen hoor!

omdat ik hier post en dus niet werk vandaag

omdat Mich-meisje gisternacht alleen wakker werd om 5 uur, half uur lag te kletsen en toen weer op zichzelf in slaap viel

omdat het vannacht ouderwets van 20.00 tot 7.30 was en Michman en ik echt heerlijk geslapen hebben!

omdat Michman en ik vanavond naar de film gaan terwijl oma oppast

en dan nog een soort van angstige kleine omdat hier vanmiddag een meisje uit het dorp (bijna 18) op de thee komt om te praten of ze hier oppas wil worden............. HAHA vind het gewoon best een beetje eng!!! In eerste instantie gewoon voor eens een keer een avondje de kroeg in, dat wij Michmeisje zelf naar bed brengen, en dan later hopen we dat uit te kunnen bouwen.

OGG en Teddy, wat leuk dat jullie tegelijk op Terschelling zitten zeg! Ik zie jullie minimeeting al helemaal voor me!! Het is echt zo'n leuk eiland, ik heb echt de kriebels om ook NU te gaan...... hmmm misschien de last minutes maar eens een beetje in de gaten gaan houden.....

Gorgi, ik heb ook foto's laten maken. Toch wel een heel leuk aandenken.... ik vind zelf de zwart/wit foto's vooral erg mooi geworden. Let op dat je vooraf geen knellende dingen aandoet ivm het voorkomen van striemen!

Mimpje, lekker dan, dat die maatvoering opeens met een half jaar verspringt! Heel handig bedacht. Misschien eens een kijkje nemen op Marktplaats? Of vind je dat niks voor kleertjes?

Ellein, ik duim voor jou vandaag en hou de mail in de gaten! En dat doe ik overigens ook voor nieuws van OGG en Angel, spannend allemaal....

He, nou vergeet ik helemaal een voor mini-MissC, mini-Teddy en mini-Mimpje omdat ze zo goed gegroeid zijn! Dus bij dezen:

Zo pffff is het berichtje wel een beetje erg blij he?! Ik ga maar eens even naar boven, Michman en Michmini zijn even weg, ik ga een lekker muziekje opzetten en dan maar eens even flink oefeningen doen en dan uitgebreid onder de douche. Tot later!
voor michigan en mini-mich

wat een vrolijkheid op de vroege morgen
Goedemorgen!

Michigan wat een jubel stemming, geniet van vandaag!

Moeten jullie nu vandaag richting mimpje town?

Mini heb ik net naar het kdv gebracht, straks boodschappen doen en dan manlief naar het ziekenhuis brengen. Na vandaag mag hij vier dagen niets, en daarna nog anderhalve week op krukken. Ik krijg het denk ik druk...

Nu gauw het huis door zodat ik daar in het weekend niet druk over hoef te zijn.

Tot later!
Wat een positieve berichten! voor iedereen! Ik heb vannacht heerlijk geslapen (gelukkig). Uk kon niet in slaap komen. Gisteren heeft hij hutspot gegeten, wel wat uien uitgevist maar misschien niet genoeg . Hij smulde er wel van!

Succes voor Mimpjeman vandaag.

OGG en Teddy, gaan jullie alvast pre-meeten, leuk leuk. Teddy, de ukjes groeien inderdaad steeds iets minder hard. Uk was in 2 maanden tijd, tussen 9 en 11 maanden 500 gram gegroeid en dat was goed.

Michgan, wat een goede stap om dat meisje te laten komen. Misschien klikt het wel heel goed en hebben jullie wat vaker tijd om saampjes leuke dingen te doen. Fijne dag vandaag!

Gorgi, bijna de 3 in de weken. Schiet echt al op zeg. Kan me voorstellen dat je graag met het kamertje aan de slag gaat. Is ook leuk om te doen. Wij hebben geen fotoreportage laten maken, alhoewel vriendlief mij wel op de foto heeft gezet en dat zijn ook echt wel mooie foto's geworden. Semi-professioneel dus .

Ik ga vandaag bijna niks doen. Goed he ?
en op de mail is te lezen waar deze bui vandaan komt.....
Zo, adem in adem uit, en ik ben er weer een beetje.

Lekker Ellein relaxed dagje voor de boeg.

Michigan ben benieuwd hoe je oppas is, wij zijn ook opzoek naar een meisje van ergens tussen de 16 en 19 jaar. Heel lief dat mini altijd bij de buren mag, maar ook wel fijn om iemand achter de hand te hebben.

Welke film gaan jullie?

OGG ook al een mopper mini in huis dus. Hier gaat het gelukkig weer de goede kant op. Geen ervaring met zo;n voetenzak, heb hem wel op zolder liggen maar nog niet gebruikt.

Zo ik ga een boodschappenlijstje maken en dan manlief wegbrengen..Hij is zenuwachtig maar ik ook wel een beetje hoor...
Meiden, goedemiddag!

Zoals beloofd kom ik nu even sociaal doen.. als de kleine nog even door blijft slapen.

Michigan, wat klink je heerlijk vrolijk en (redelijk) bijgeslapen dus. Fijn hoor, dan kan je de hele wereld weer aan he? Spannend, jullie oppas-to-be! Ik hoop dat het klikt. Veel plezier vanavond!

Teddy, wat leuk dat jij en OGG elkaar al gaan zien! Maareh.. begrijp ik uit jouw bericht dat de forummeeting op een andere dag is dan ik heb onthouden? Wil jij het voor mij nog even op de mail zetten (datum, tijdstip en locatie) want ik ben een beetje in de war geloof ik

En wat leuk dat je meisje al rondstapt, op roze gympjes nog wel. Klinkt ontzettend lief!

Ellein, veel plezier met het bijna niks doen hihihi

Mimpje, ik ga eens even op de mail lezen waar jouw irritatie vandaan komt... Fijn trouwens dat jullie mannetje groeit, al is het in jouw ogen misschien minimaal. Goed teken toch?!

Hi Gorgi, wat fijn dat je zwangerschap zo voorspoedig gaat! Ben benieuwd naar je foto's, heb zelf geen officiele sessie gedaan, maar vriendlief heeft wel regelmatig foto's gemaakt. kan er nog steeds met verwondering en ontroering naar kijken..

Floortje, voor jou een mega Ik hoop dat je een fijn weekend hebt!

Hi Bep, lekker he een werkster!? Hebben wij ook, 3 uurtjes om de week. Precies genoeg om de grote dingen even goed te doen, hoeven wij het de weken ertussen alleen maar bij te houden. Fijn!

Dus jouw mini moet ook nog erg wennen qua eten en slapen op het kdv.. Nouja, hopelijk wordt het beter!

Hahaha OGG, als ik jouw nachtelijk-relaas zo lees, lijkt het inderdaad wel besmettelijk de onrust van onze mini's.. Met het grote verschil dat mijn mini gelukkig 's nachts erg goed slaapt, en na de voeding direct weer in slaap valt.

Vera, bij jou gaat t 's nachts gelukkig ook goed, fijn!!

Onze meid heeft niet noemenswaardig veel last gehad van de prikjes. Wel heeft ze erg veel geslapen gisteren.. heerlijk!! Oh.. en terwijl ik dit typ, wordt ze wakker.. zal je net zien!

Ohja, maandag kunnen we trouwens bij de osteopaat terecht. Ik ga even bij ons meisje kijken..
Mail!
Hee Mich! Wat klink je lekker positief! Heerlijk dat jullie goed geslapen hebben! Hoe gaat het met je puzle (hoe schrijf je dat?)?

Lekker naar de film! Welke? Ik ben pas naar de nieuwe van Pedro Almodovar geweest. Abrazos rotos. Erg mooi! Vind ik ook wel iets voor jou.

Hoe was het gesprek met de oppas? Spannend hoor, kan me je gevoel helemaal voorstellen.

Wij hebben ook van 2 vriendinnen het aanbod gehad dat ze willen oppassen, maar hebben er nog geen gebruik van gemaakt, omdat we het nog een beetje eng vinden. Maar mini slaapt ook pas om 23 uur, dus dat maakt het nog spannender. Maar binnenkort durven we het denk ik wel een keer aan als wij in de buurt blijven.

Mimpje, las je mail. Wat frustrerend zeg! Hoop dat jullie dit op een goede manier kunnen oplossen, maar snap dat je eerst ff stoom moet afblazen...

Wordt Mimpjeman op dit moment geopereerd?

Gefeliciteerd voor alle mini's die zijn aangekomen!!

Gorgi, wat leuk om weer wat van je te horen. Fijn dat het goed gaat en bijna in de 3. Dat schiet al op! Ga je ook nog een 30-weken echo doen? Bij ons echobureau werd dat gewoon vergoed.

Leuk Teddy en OGG dat jullie gaan pre-meeten. Vinden de mannen dat ook wel leuk?

Ik zit nu helemaal alleen op mijn werk en ben ook nog een beetje duf, omdat ik vannacht een uur wakker heb gelegen, maar ach, jullie zijn wel erger gewend. Dat lijkt me echt heel zwaar als je 's nachts op moet staan voor je mini en de dag erna moet werken. Ben benieuwd of ons ukje ook zo'n fase gaat krijgen.
jobje teddyman weet nog van niks hahaha, maar die zal het wel best vinden denk ik.

missc, heb de verwarring voor je op de mail gezet

ik ga een enorme luier verschonen, tot zo
yep, thanks Teddy!
zo mini ruikt weer fris.

vanavond hebben we weer eens een feestje, Van de voetbal van teddyman. onbeperkt eten en drinken, nou jullie raden al wat voor feest dat wordt.

Mini slaapt bij mijn ouders.

Waait het bij jullie ook zo vreselijk hard? lijkt wel een horrorfilm hier.
Klinkt alsof je t morgen zwaar gaat krijgen Teddy

Hier ook veel wind, maar heeft wel wat gezelligs, zo samen met het zonnetje. Meisje wordt nu echt wakker, dus ga snel even boterhammen smeren, straks mini voeden en dan even boodschappen doen.

Fijne dag en weekend meiden!
Als het goed is ligt manlief nu op de o.k. maar misschien zijn ze al klaar...ik heb echt geen idee.

Goh klinkt wel vreemd eigenlijk hih. Nou hij zou bellen als ik hem mag ophalen.
nou missc, het was eigenlijk negatief bedoeld. heb er dus helemaal geen zin in. Als ik soms zie hoe het er in de kantine aan toe gaat dan hou ik mijn hart vast voor avnavond. Misschien dat ze zich met dames erbij wat rustiger houden.

Zo de boot in geboekt, we nemen toch maar geen auto mee. Teddyman kwam met de briljante opmerking...maar we hebben helemaal geen trekhaak, hoe wil je dan de fietsen meenemen? ohw...? Had al bijna het complete pakket geboekt. Nu gaan we 'lopend' over en huren we daar fietsen. De buggydrager en de buggy neem ik wel mee en verder laten we dan de kinderwagen thuis. Hoop wel dat ze een kinderbedje hebben in het huisje. Anders wordt het nog een gesleep.
Teddy, sterkte dan vanavond . En anders moet jij ook maar gebruik maken van het onbeperkt drinken, dan wordt het misschien toch nog leuk (alleen morgen ietsje minder).

Missc, wat fijn dat mini 's nachts zo goed slaapt. Hoeveel voedingen krijgt ze 's nachts? 1 of nog 2? Kun je zelf ook weer in slaap komen daarna?

Jobje, leuk dat jullie ook binnenkort van de oppas gebruik gaan maken en de hort op gaan. Maar is er een reden dat mini niet voor 23.00 slaapt? Kan ze niet in slaap komen of hebben jullie dat ritme nou eenmaal?
meiden ik heb weer nieuws op de mail gezet, maar ditmaal goed nieuws!!!

x Floortje
Lag al te slapen, maar mini was even heel erg overstuur. Hopelijk gaat hij vannacht niet de nachtbraker uithangen...

Weltrusten meiden!
pfff ben ook weer thuis. gelukkig. vond er weinig aan, teddyman isnog aan het feesten. ik lig alweer warm in mij bedje. mini's kamertje is leeg. bah...
oh en op de valreep van deze dag nog een trotse mama moment:

mini liep zonder hulp vandaag achter haar loopkar. had hem even voor haar neergezet en ze liep er zo mee weg,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven