2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Goedemorgen!!

Schijnt vandaag echt bloedheet te worden, maar niet echt met een zonnetje. Dat wordt een dagje zweten.

Missc, hoe gaat het vandaag met je. Wat vervelend dat mini's groei toch nog niet zo gaat als het moet. Kun je het zelf nog sturen of is het echt rusten en afwachten voor je. Ik duim met je mee dat mini toch nog even een groeispurt krijgt en lekker kan blijven zitten bij je

Mimpje, hoe was jou dat gister. Wat het mooi en hebben jullie allemaal een beetje kunnen genieten? Hoe was het bij de ha, heb je daar nog wat aan gehad?

Michigan, wat een heerlijke roman heb je weer geschreven. De operatie komt heel dichtbij he. Wat goed dat je het met de gyn hebt kunnen regelen gelijk je minena kunt laten plaatsen. Hoef je daar ook niet meer over na te denken. Ben je al nerveus voor de operatie? Vervelend van de migraine, maar gelukkig is het weer over. Wat ziet die butterfly er echt leuk uit zeg! Goed dat je je jezelf daar even mee hebt verwend.

Teddy, hahaha wat een kroegtijger!! Echt te grappig. Lekker op een bierviltje kauwen en mama maar pimpelen. Ideaal!! En hoera, Teddyman heeft nu ook vakantie!!!

Ellein, heb je gisteren een leuke mamadag gehad?

Floortje, hoe is het?

Gorgi, welkom terug. Hoe was je vakantie. Lekker gesnorkeld??

Michigan, gister had ik voor het eerst dat de een broek niet meer lekker zat. Toen ik thuis kwam heb ik hem gelijk uitgegooid. Er begint zich nu toch echt een klein mini bollinkje te komen.

Ga even ontbijten.
Hoi meiden,

Hier een zieke Ellein . Dikke buikgriep te pakken. Gisteren hele dag in bed gelegen en boven de wc gehangen, nu gaat het iets beter maar ik duik nu mijn bed weer in. Geen leuke mamadag dus, geen leuk weekend. Bah.

x
Meld!

Goedemiddag overigens.. pfffff.. wat een vies benauwd weer. Net even op de fiets naar t dorp geweest, dus heb mijn portie beweging weer gehad, ik doe de rest van de dag niets meer. Ohja, behalve even op kraambezoek (goede vrienden van ons zijn gister papa en mama geworden!) en lekker bbq'en bij schoonouders.

Ellein, balen dat je buikgriep hebt! Doe rustig aan en knap maar snel weer op

Rossia, wat leuk dat t zwanger zijn nu ook echt een beetje zichtbaar wordt! Ga je dit weekend nog leuke dingen doen? Ik kan de groei van ukkie niet meer sturen dan ik nu al doe: gezond eten en heel veel rusten. Dus dat blijf ik nog maar even doen..

Teddy, wat leuk dat mini het zitten zo heeft ontdekt en er helemaal blij van wordt! En ondertussen is jouw vakantie al heerlijk begonnen, jullie vertrekken maandag toch? Succes met de laatste wasjes en spullen inpakken!

Michigan, prachtig die Beco Butterfly! Wij gaan t eerst met de baby bjorn proberen (gekregen), ben heel benieuwd hoe dat is. En die site, petittom.nl, da's idd wel een klasse apart. Die hondentassen.. brrrrr....!!!! Een echt mooie wikkeldoek wil ik pas kopen als de kleine geboren is (ivm de kleur), maar we hebben een wit gehaakte die klaarligt bij de zkh-tas.

Van de week hebben we trouwens de Bugaboo in elkaar gezet en moest ik van vriend oefenen met in- en uitelkaar klappen. Werkt allemaal als een tierelier!

Mimpje, hoe was de bruiloft gister? Mooie dag gehad?

Gorgi, welkom terug!! Leuke vakantie gehad?

Vera, je hebt weer weekend!!!! Ga je nog leuke dingen doen?
Aaah, Ellein, wat balen. Niet leuk. Heeel veel beterschap. Kun je alweer een beetje iets eten? Rust maar goed uit.

Gorgi, hoe was het in Thailand? En hoe gaat het met je buikje?

Michigan, mooie draagzak!

Floortje, vind je het moeilijk om op het forum te komen of heb je het gewoon druk? Ik hoop je snel weer hier te zien!

Rossia, pff zweten idd. Heb net gestofzuigd...

Wat leuk dat je broek te strak zat, dat maakt het wel echt he! Heb je al positiebroeken gekocht of heb ik dat even gemist.

Mini huilt, tot straks (hoop ik)
hoi dames

ellein voel je je alweer wat beter? Niks aan ziek zijn, en al helemaal niet met dit mooie weer.

Beterschap!

Rossia een klein bollinkje! joepie...tijd voor buikfoto's

enne ik was niet aan het pimpelen in de kroeg hoor. Keurig aan de koffie verkeerd. (moest nog rijden...met de kinderwagen)

Missc, lekker rustig aan doen met dit warme weer hoor.

Wij vertrekken pas donderdag, dus ben nog niet aan het wassen geslagen

Mimpje hoe was het gisteren?

Mini heeft zojuist voor het eerst in het gras gezeten, Ze vond het geweldig dat gekriebel van de sprietjes. hihi.

floortje meid hoe is het?

ik heb een lekkere pizza besteld. Teddyman is aan het bbq-en met vrienden en ik ben remy. (naja mini is er maar die is al in dromeland) Dus trakteer ik mezelf op pizza. jammie. Jammer dat ik nu nog 3 kwartier moet wachten.
Hmmm lekker Teddy, nu nog maar 15 min, wachten, of is hij ondertussen al gearriveerd?

Wat voor lekkers heb je genomen?

Gister was super! We hebben allemaal genoten. Het t-shirt van mini was een hit. Echt leuk. Foto's volgen snel, ik kan alleen van de laptop bij livemail geen foto's mee sturen. Alleen als heel groot bestand, en dat is niet zo handig!

Ha update doe ik op de mail. heb iig bloed moeten prikken voor mijn schildklier. Volgende week de uitslag.

Rossia heb je de benauwdheid overleefd vandaag? En leuk leuk een buikje!! Foto's!!!!!!!!!!

Michigan wat een gave draagzak, echt super. Ik ben nog steeds heel blij met die van ons, ook op vakantie weer veel plezier van gehad.

Vervelend dat mini nog steeds bij jou het makkelijkst te troosten is, het streelt natuurlijk wel een beetje ego. Jij bent echt haar mama en dat zul je weten ook

Vandaag mijn ogen weer eens laten opmeten bij de opticien. En ik ga toch maar weer aan de bril, heb een mooie roze uitgezocht! Vanaf nu zie ik alles dus door een roze bril, veel belovend he
mimpje wijzigde dit bericht op 01-08-2009 20:51
Reden: oeps
% gewijzigd
euhm mimpje...ff een naam wijzigen denk ik
hahaha een roze bril! leuk. Die kan ook bij de foto's!

mijn pizza is nog niet gearriveerd. heb salami, spek, ham en ananas. jammie!

ga zo je mail lezen
hehe het duurde even voor ik het foutje ontdekt had. Toch echt die bril nodig!

Ga de mail nu pas typen, dus nog even geduld Teddy
Weten jullie hoe je foto''s verkleind naar kan mailen? Voorheen werden ze bij mij automatisch verkleind, maar ben er net achtergekomen dat dat niet meer zo werkt bij hotmail.

Nu zijn ze zo groot, en dat is voor jullie ook niet echt handig!
Hoi, daar ben ik weer. Ben weer redelijk boven Jan geloof ik. Vandaag nog maar even een rustig dagje, dan kunnen we morgen weer vol goede moed aan het werk.......

Mimpje, mooie foto's op de mail hoor! Brrrrrr, lekker ingepakt.
Ellein, goed om te lezen dat je weer ietsiepietsie opgeknapt bent. Jeetje je had het wel even heftig te pakken zeg. Niet leuk! Rustig aan vandaag hoor.

Teddy, heeft de pizza je gemaakt gister? Mini is dus niet vies van het gras. Wat lief. Dat is ook de reden dat wij een stuk gras hebben gelegd in de tuin. Lijkt me zo leuk om Seabert daar straks op te zien spelen.

Mimpje, wat leuk een roze bril. Ben benieuwd. Ook naar het verhaal straks op de mail. Zo te horen was het een prachtige en leuke dag.

Ik ben echt net uit bed. Heerlijk uitgeslapen en net ontbeten. Ga nu maar even douchen, want mijn schoonmoeder komt zo even langs.
En daar ben ik ook weer!

Mimpje, wat goed dat de kleine goed reageert op de nieuwe voeding. Zegt de kinderarts.. maar zijn jullie het daarmee eens? Nu nog van die diarree af.

Hoe was de bruiloft?

Missc, oeh, wat lees ik nu? Niet voldoende groei? Dat wordt een weekje in de tuin liggen ben ik bang! Nee, serieus, ik hoop echt dat de echo volgende week beter nieuws brengt. Wel mooi dat het er voor de rest nog allemaal goed uitziet!

Michigan, heb je je nieuwe draagzak al geprobeerd? Misschien lees ik dat zo nog. Ik had al even gegoogled maar hij lijkt (op het gezicht) niet veel lekkerder te zitten dan de BB. Daar krijg ik trouwens ook last van nu de kleine boven de 7 kilo is. Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen.

Trouwens, onze mini eet en drinkt op het kdv nu prima, maar het avondeten is er met geen mogelijkheid in te krijgen. Ze krijgt overdag nu een fruithapje en 2 voedingen van 200 ml. Maar de dag van het kdv heeft ze geen zin in avondeten. Dus ik vroeg me af of ze misschien meer krijgt op het kdv (bijv koek ofzo). Ik hoop het niet!

Ik zal op de mail nog eens toelichten wat ik als werk doe.

Rossia, ik hoop dat je niet op je werk was toen je je broek uitgegooid hebt? Wat leuk dat je het nu begint te zien. Wordt alleen maar leuker!

Ellein, wat rot dat je een flinke buikgriep te pakken hebt/had! Niet leuk, zeker niet op je mamadag en zeker niet met zulk lekker weer! Nou ja, gisteren dan... Oh, gelukkig, lees nu dat het weer iets beter met je gaat.

Teddy, wat leuk dat mini al zo goed kan zitten. Die van ons weigert bijna altijd. Ze wil staan, of liggen...

Mimpje, ik open de foto’s altijd in Microsoft Office Picture Manager en dan klikken op Edit Pictures en dan zie je rechts staan: change picture size. En dan opslaan onder een andere naam, niet te vergeten.

Floortje, hoe is het met je meid? Midden in de marathon zeker? Vind je het erg confronterend om hier te zijn? voor jou!

Hier alles okee. Gisteren een beetje geshopt en in de tuin gewerkt. Vandaag een lekker niks-doen-dagje. Straks nog even aan de slag met mijn nieuwe fotos (zet er nog wel wat van op de mail vanavond. En even wandelen in de duinen met de family. De kleine is suuuperlief dit weekend, dus dat komt helemaal goed!

Fijne dag!
Hallo allemaal!

Zo, pfff net een minder leuk bezoekje van schoonmoeder met haar vriend gehad. Ging op de een of andere manier dit keer zeer moeizaam. Ze wilden natuurlijk uk zien, maar die bleef maar slapen (zul je altijd zien!) dus het wachten duurde lang. Tja, moeten ze ook maar niet 1,5 uur later komen dan afgesproken, nu lag ze nét in bed toen ze kwamen. Blij dat ze weg zijn, nu hebben we de rest van de dag lekker voor onszelf! Gisteren daarentegen een erg leuke dag gehad, lekker op de fiets weg geweest met die kleine, naar een naburig dorp, daar de draagzak gepakt en lekker gewinkeld. Was gewoon heel gezellig om met z'n drietjes op pad te zijn.

Om meteen daar even mee te beginnen: Vera, vooralsnog lijkt de zak echt een stuk beter te zitten dan de BB (vindt ook Michman). Het gewicht komt niet aan je schouders/bovenrug te hangen maar vooral op de band die steunt op je heupen. Het draagt daardoor een stuk lichter. Na 1,5 uur lopen voelde ik nog niks aan mijn rug en dat had ik met de BB na een kwartiertje al. Kom hem maar een keer uittesten! Snap trouwens nu je opmerking over het eten op het KDV. Ze zullen toch hoop ik niks geven waar jij niet achter staat??

Rossia, leuk dat je een buikje begint te krijgen! Zal vast snel toe gaan nemen. Ik ben niet echt nerveus voor die ingreep, maar heb er ook niet bepaald veel zin in. Ach, zal wel erg blij zijn als het weer achter de rug is! En dan donderdag en vrijdag lekker vrij, daar verheug ik me echt op.

Ellein, fijn dat je weer wat opknapt! Niks an, ziek op je vrije dagen

MissC, leuk dat de wagen nu in elkaar zit. Fijn dat hij zo makkelijk werkt! Uhm... foto? Hebben jullie de box trouwens al staan?

Oe Teddy, lekker jezelf op pizza getrakteerd. Krijg er spontaan zelf ook zin in! Maar wij eten vanavond zelfgemaakte pesto met pasta en zalm, ook lekkerrrr dus die pizza moet nog maar even wachten.

Nu ff voeden, vanmiddag/vanavond de mail doen want er was alweer aardig geschreven zag ik. Fijne dag allemaal!
Dag dames,

Hier een teken van leven. Ben echt te bekaf om te lezen en te reageren, details op de mail.

Liefs Bep
he meiden

vera vreemd dat ze op de dagen van het kdv minder eet 's avonds. Kan me haast niet voorstellen dat ze haar daar meer geven dan jij aangegeven hebt. Misschien even vragen volgende keer. Misschien nemen ze de tijden wat ruimer en heeft ze gewoon nog geen honger als je groente aanbiedt.

michigan jammer de bammer dan hoor voor je schoonmoeder. Gewoon laten slapen dan hoor. Zeker als ze later komt dan afgesproken. Ben je nou met haar op de fiets geweest? of heb je een bakfiets/fietskar ofzo?

Hoi Bep!!

Wij hebben weer een drukke dag achter de rug. 2 verjaardagen. Mini is vanaf 1 uur wakker geweest en heeft de hele middag gesjanst met iedereen. Ze was supervrolijk en vond iedereen gezellig. Voor slapen had ze geen tijd. Nu is ze wel buiten westen hoor.

Ik ga de mail even bijlezen
missc??
Heee geen melding van MissC inderdaad! Oe, spannend..... zou het zou het zou het?? Ik hoop ergens voor haar van niet, uk mag best nog even blijven zitten, maar tegelijkertijd gun ik haar enorm d'r kind in d'r armen!!!

Teddy, we hebben een fietskar. Voor 50 euro over kunnen nemen.. is een hele fijne, opvouwbare, met goede vering, zo 1 waar de MC in kan. Mini vindt het erg leuk, het is óf slapen, óf voeten in haar mond en om zich heen kijken. Erg leuk. Heb haar vanmiddag inderdaad laten slapen, gevolg was dus wel dat we uiteindelijk stil naar elkaar zaten te kijken omdat we wel uitgepraat waren.... ai. Je kent het wel, van die lekkere stiltes die dan weer opgevuld moeten worden. Meestal gaat het wel redelijk, maar vandaag ging het gewoon echt stroef.

Wat heerlijk dat mini het de hele dag zo lachend volgehouden heeft zeg! Wat kun je dan trots zijn op zo'n wurm he?! Wij hadden gisteravond een verjaardag maar mijn dame was minder te spreken. Jengelig. We zijn dus vlot weer weggegaan, je zit dan toch niet op je gemak!
ja ken het....euhm...ja....dus...nou...enne...jaa
goh.... toch best warm he, ondanks dat de zon niet schijnt....

tja...ze hadden regen voorspelt, maar het valt best mee he?

Vera, lekker lummeldagje zo te horen. Heb je nog leuke dingen gekocht tijdens het shoppen.

Michigan, irritant dat je schoonmoeder 1,5 uur te laat kwam. Daar zou ik ook niet zo goed tegen kunnen. En dan die heerlijke stiltjes. Nog maar wat drinken dan.... hahahaha. Ben je helemaal blij met de nieuwe draagzak? Klikt als een super gelukkig gezinnetje zo lekker met z;n 3-en op stap!!

Hey Bep, heb je mail gelezen. Succes en nogmaals beterschap.

Teddy, mini weet wanneer ze zich netjes moet gedragen. Wat heerlijk he. Waarschijnlijk slaapt ze lekker uit morgen. Kunnen jullie dat ook doen op de eerste vakantiedag samen.

Zou Missc, een ctg krijgen vandaag? Ik hoop dat je nog even wat van je laat horen.
hmmm nog geen missc...naja wie weet.

ik ga slapen. truste!
Goedemorgen!!

Any news van Missc??

Fijne dag allemaal. Ik ga aan het werk.
Goedemorgen!

Missc hoe is het??

Werkze vandaag Rossia!

Bep ik heb je mail gelezen, bah wat vervelend zeg! Beterschap voor je kleine hummel.

Hier een poets en knuffel dagje, mini en zijn sinds 5 weken weer eens een hele dag samen. Nu hij slaapt ga ik even gauw door het huis. Was wel weer eens nodig.

Tot later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven