2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
missc???
Morning!

Ik heb nog geen sms van Missc..........

Michigan, oh wat een actie van je schoonmoeder. En dan boos zijn omdat zij zich niet aan de tijden houdt. Groot gelijk dat je mini lekker hebt laten slapen. Ik haalde uk nooit uit zijn ritme. Dan hadden de mensen pech en moesten ze maar even kijken naar een slapend ukje. Fijn dat de draagzak goed bevalt. WIj hebben een bb maar wel een active, met zo'n lage rugband erbij. Ik kon uk er ook best goed in dragen. Nu met zijn 9 kilo (schat ik) doe ik het trouwens niet meer hoor . Er zijn grenzen! Nog een paar maandjes en dan kan mini mee in het fietststoeltje. Zo leuk! Jammer dat het gisteren alleen maar heeft geregend anders hadden wij ook nog een rondje gemaakt.

Rossia, lees ik nou dat je buik al begint te groeien . Foto's!!!!!!!!!!! Ben je al lekker aan het aftellen naar je vakantie?

Teddy, wat leuk dat mini helemaal onder de indruk is van alle aandacht op de verjaardag. En dan stug wakker blijven. Nee hoor mama, ik ben eeeeecht nog niet moe hoor!

Vera, het afbouwen gaat dus best goed? Ik vond het zo'n bevrijding om op mijn werk niet meer te hoeven kolven. En eigenlijk vind ik het nu ook wel heel lekker om helemaal geen bv meer te geven. Helemaal weer de vrijheid terug. Ik denk dat je je ook een stuk beter of meer jezelf gaat voelen als je helemaal van de bv af bent. Ik merk dat ik sinds ik ben gestopt wel weer zo ben als ik altijd was. Wat minder dromerig, weer wat gejaagder (nou is dat natuurlijk niet echt positief), meer energie. Wie weet hoe dat bij jou gaat.

Ik ga weer aan de slag. Drukke dag voor de boeg, en morgen en woensdag waarschijnlijk ook
Wat een spanning. Ik hoop dat alles goed is.
Ellein, cross... Succes met je drukke dag vandaag. Ik hoop dat je vanavond thuis lekker kan uitrusten. Ben je weer helemaal opgeknapt of ben je nog een beetje wiebelig...

Het is nog iets te vroeg voor buikfoto's. Even wachten nog, maar ik zie toch duidelijk iets bollen nu....
Meld, met baby in buik!

Was gisteren vergeten te melden, was bezig in huis en later de dag de hort op... sorry voor de onrust.

Kom nu net weer terug uit zkh, wederom erg goede ctg. Ik ga effe bijlezen...
Oh gelukkig daar ben je met mbib!

We waren inderdaad even onrustig. Fijn dat de ctg goed was!
Ha Rossia, ben blij hoor dat t nog niet zover is. Kleine moet nog even lekker groeien in mijn buik. Vriendlief denkt dat t wel de 4e week van augustus wordt, dus dan heb ik nog even..

Is het druk op je werk?

Michigan, klinkt leuk jullie middagje weg en de fietskar! Wij hadden t er van t weekend nog over dat we ons verheugen op zomer 2010, kunnen we lekker gaan fietsen met de kleine!

Ellein, weer helemaal beter? Gelukkig was de buikgriep kort maar krachtig. Sterkte met de drukte op je werk, op tijd gas terug hoor!

Mimpje, uitgepoetst? Geniet lekker van je dagje samen met de kleine!!

Teddy, wat lekker dat jullie donderdag weg gaan, dat je nog wat daagjes samen thuis hebt! Het wordt erg mooi weer de komende dagen! Kan mini lekker op t gras spelen! Wij gaan komend voorjaar met de tuin aan de slag en willen dan ook een stukje gras aanleggen zodat de kleine daarop kan spelen.

Floortje, al een paar dagen niets van je vernomen. Gaat alles goed? Ben je erg druk, of heb je even niet zo'n zin in het forum? Hebben jullie de nieuwe keuken al besteld?

Bep, sterkte meid!!

Hoi alle andere meiden!

Met de laatste echo in het achterhoofd en de warme dagen in het vooruitzicht bedacht dat ik me de komende dagen maar eens erg koest ga houden. Niet dat ik nou zo druk ben, maar toch.. knop moet weer even om merk ik.

Tot later!
Meiden, nog even n vraagje.. ik heb nu 1 zwangerschapsjoggingbroek.. is het handig om er nog 1 te kopen voor de kraamtijd straks?

Pfff.. denk dat de kleine verder gaat indalen want heb zo'n zeurende pijn in buik, rug en bovenbenen.. Het voelt alsof ik ongesteld ben. Ik ga lekker met een kruik en boek op de bank liggen. Doeg!
missc, gelukkig je bent er nog!

ik heb na de bevalling dagen in zo'n zachte broek van de H&M gelopen. Staan nu geloof ik weer in de catalogus. Soort fleeceachtig, maar dan zachter. heb hem nu ook nog veel aan 's ochtends ofzo. Geen speciale positiebroek gehad.

hmmm...ik zeg niets over je pijntjes.....

Zal je niet verder ongerust maken...

hoest met de geboortekaartjes?
Ja, ga denk ik zo'n broek aanschaffen, lijkt me wel lekker voor de eerste weken na de bevalling.

Denk niet dat de bevalling zich snel aandient hoor, maar de zeurende pijn was even weg en is nu weer terug. Nouja, lekker relaxen en we zien het wel. Vanavond laatste x zwangerschapsgym, een dubbele les, dus zal daarna wel gaar zijn.

Zal morgen niet te lang wachten met melden hihihi.. fijne avond iedereen!
hoi hoi

alles goed hier?

Ellein lekker aan het uitpuffen na zo'n drukke dag?

Net wat leuks: ik had een bakje wortels voor mini in de magnetron gezet en vroeg teddyman haar eten te geven zodat ik kon koken. Dus hij pakt het bakje eruit en het glijdt zo uit z'n handen. Nu staat onze magnetron bovenop onze hoge koelkast dus dat was een flinke smakkert. Echt alles zat eronder. zelfs het plafond, En das 3,20 bij ons. hihi ik moest zo lachen. Teddyman oranje, mini oranje, de tafel, de koelkast, de muur, de tegels echt alles. hahahahah. Teddyman vond het helemaal niet grappig, hij had vanmorgen de hele keuken schoongemaakt (tja je moet wat als je niet gewend bent om vrij te zijn) en kon er dus niet om lachen. Mini had de grootste schik en was allang blij dat er van het bakje nog maar de helft over was.
dat was iets te snel op enter drukken

missc, veel plezier vanavond. En ik zit morgen om 8 uur klaar voor je melding. hihi
Klinkt lekker zo'n broek. Ken ze niet, maar het klinkt echt heerlijk!!

Missc, succes en veel plezier vanavond. Even bikkelen zo'n dubbele les, maar daarna ben je er helemaal klaar voor en morgen kan je weer rustig uitpuffen.

Teddy, prettig dat Teddyman en mini er zo om konden lachen, maar als jij zo hard erop hebt staan schrobben, kan ik me voorstellen dat je eerder kan janken. Neem aan dat Teddyman wel even heeft geholpen met cleanen. Morgen een likje verf tegen de muur en het plafond?
het was teddyman die had staan schrobben vanmorgen, niet ik. dus ik was degene die zo moest lachen rossia.

de verfbeurt voor de keuken stond al voor het najaar gepland, dus we moeten nog even tegen de oranje vlekken aankijken
Goedemorgen!

Spanning en toch wel een beetje zenuwen hier, mini gaat straks wennen op het kinderdagverblijf.

Zijn tasje staat klaar, nu nog even aankleden en gaan. Ik hoop zo dat hij het naar zijn zin gaat hebben!

Tot later, fijne dag.
Oh Teddy, dan heb ik het verkeerd gelezen... Ach en voor je het weet is het najaar en kunnen jullie nog even de herinnering "alive" houden!

Mimpje, spannend!!!! Succes!!!

Missc??? Nog niet gemeld hihi!!

Ellein, succes maar weer vandaag!
Daar ben ik al dames, met de baby nog in de buik. Godzijdank, ik was gistermiddag echt niet lekker, was even bang dat t een voorbode was.

Ai Teddy, als ik Teddyman was, had ik idd ook niet zo hard staan lachen Da's zuur zeg, net de keuken schoon..

Maar t moet vast een komisch gezicht zijn, alles onder de oranje spetters.

Mimpje, succes met mini wegbrengen. Wel lekker, even wat uurtjes voor jezelf! Ga je wat leuks doen?

Rossia, werkse vandaag, zet de airco maar lekker hoog!

Dat wordt wat de komende nachten, met dat zeiltje onder m'n billen (en daaroverheen handdoek, molton en overtrek) is het al lekker warm in bed.
Hoi meiden,

Ik had ook even wat op de mail gezet.

Mimpje, sterkte ermee . Kleine jongetjes worden groot. Ik hoop dat het goed gaat.

Teddy, wat een bak met de wortels zeg. Toch geen blijvende "schade"?

Missc, ik heb de eerste weken in rokjes en leggings gelopen. Of pyjamabroek. Die rokjes met leggings zijn een uitkomst voor de hechtingen moet ik zeggen. Drukt niet zo als een broek. HOe is het vandaag met je? Hoe was de laatste pufles?
Missc, cross! Je bent er nog
Het viel mee hoor meiden. Ik liet hem alleen huilend achter omdat hij in bed lag. Maar goed dat doet hij thuis ook, dus dat scheelt.

Het is wel stil in huis hoor. Nu even lekker samen boodschappen doen en wat opruimen hier waar we normaal nooit aan toe komen.

Missc gelukkig zit de kleine nog. Lekker plakken met het zeiltje, ik vond dat in de winter al bloedheet dus succes!

Teddy bedankt voor je reactie op de foto's Lieve foto van je ukkie ook, Dat vestje is van de zomercollectie van no-no. Leuk is hij he!

Werkze meiden!
hi Ellein! Da's inderdaad ook een goeie: leggings met een lekker los rokje. Wat ik alleen zo lastig vind: in welke maat koop je dat dan he? Positiemode, of gewoon 1 of 2 maten groter dan normaal? Nouja, heb iig de broek van de H&M gescoord. En er is nu overal uitverkoop, heb zaterdag nog bij de Hema een leuk shirt gescoord.

De laatste pufles was erg leuk, iedereen was een stuk kletseriger omdat we ons allemaal realiseren dat t straks echt gaat gebeuren! Iedereen heeft de intentie ook de nagym te gaan doen en we gaan zeker voor die tijd nog mailen en een baby-meeting doen. Leuk!
Missc ik had vaak een een jogging achtige broek aan, maar alleen als ik uit bed ging. Anders droeg ik gewoon alleen een mega boxershort.

Leuk babymeeting, wij doen met elkaar babymassage nu. Erg grappig om al die kindjes te zien.
Hoi allemaal,

Missc: ik lees dat je bezig bent om iets te zoeken wat lekker zit...ik denk dat de meiden jou genoeg tips hebben gegeven. Ik lees lekker mee, want ik zal dat ook nodig hebben.

Sinds ik terug ben, ben ik aan het nadenken wat voor kinderkamer ik wil en wat voor kinderwagen. Hebben jullie tips qua kinderwagen? Ik wil niet zo een zware, want heb veel trappen in huis en een stoere. Ik dacht aan een MAXI COSI MURA 3. Kennen jullie die? Ik wil ook graag een wagen hebben die je tot 4 jaar kan gebruiken.

We hebben maar 1 kamer over in het huis. Dat is onze werkkamer. We willen die in tweeen splitsen. Omdat we niet willen weten wat het wordt, zullen we de kamer neutraal houden. We kiezen voor gebroken wit/ecru/creme...

We doen een tussenwand van gordijn tussen deze twee plekken. Wanneer zijn jullie begonnen aan de kinderkamer? Ik ben nu 19 weken. Ik wil nog even wachten, maar misschien is dat niet echt slim. We willen een nieuwe vloer leggen, verven, tussenwand in de kamer zetten en meubeltjes kopen...

Missc, ik zie dat je meedoet aan zwangerschapsgym. Ik heb me ingeschreven voor zwangerschapsyoga en niet voor gym. Ik loop nog steeds 2 keer in de week hard en dacht dat het wel handig was om dan yoga erbij te hebben. Misschien dat ik later ook nog zwangerschapszwemmen erbij doe...kijk nog wel.

Is het beter om zwangerschapsgym te doen ipv yoga?

Hadden jullie een buikband om tijdens het sporten? Ik heb nog niet echt een dikke buik, maar vandaag na het hardlopen voelde ik mijn buik (vooral onderin) best veel. Wat denken jullie?

Goh, heb genoeg vragen, zie ik...Ja, hier gaat het nu ook allemaal draaien...Volgende week de 20 wkn echo, ben benieuwd.

Groetjes,

Gorgi
Zo, heb even voor 3 dagen boodschapjes gedaan.. nu weer effe lekker zitten!

Hi Gorgi, houd er rekening mee dat er soms een lange levertijd (10 tot 12 weken) op babymeubels zit. Tijdig gaan kijken is dan wel slim.

Wij hebben een Bugaboo gekocht, ik weet niet of dat de meest lichte wagen is, hij is wel makkelijk te demonteren cq in te klappen.

Wat betreft pufles; omdat ik zelf al enkele jaren aan yoga doe (deed, nu even niet dus) heb ik voor zwangerschapsgym gekozen, straks heb ik nog 8 lessen om weer wat conditie te krijgen en dan ga ik in januari denk ik weer met gewone yoga verder. Daarnaast doe (deed) ik aan badminton, maar daar heb ik geen buikband bij gedragen, heb ik tot 24 wkn volgehouden. Toen werd t echt wel te zwaar voor mijn buik.

Spannend de 20 wkn echo!!
Ha Missc, ik zie dat je je net na mijn post gemeld hebt. Fijn dat je je vandaag weer wat beter voelt! Was dus een gezellige avond gisteren. Leuk dat je zo goed contact gaat houden met die meiden. Ben benieuwd wanneer de eerste gaat bevallen. Missc, welke heb je gescoord bij de henm? Ik zag in het grote boek, dat ze velours broeken hebben en nog een andere soort....

Ellein, aloha! Ga zo even je mail lezen op de mail.

Mimpje, bikkel. Wat goed dat je mini zo goed hebt achter gelaten. Het komt vast harstikke goed. Wanneer mag je hem weer halen?

Hey Gorgi! Lekker aan het zwangeren? Wij kiezen voor de Bugaboo. Ik vind hem gaaf, leuke kleurtjes en heel handelbaar. Qua kamertje kreeg ik te horen dat er 3 maanden levertijd op zit en dat je hem 2 maanden van te voren in huis moet hebben, maar dat is wat de verkoopster van het weekend tegen mij zei. Wij zijn vast een beetje aan het kijken en twijfelen tussen een aantal. Misschien zet ik ze binnenkort wel even op de mail. Kunnen jullie ook je mening geven.

Qua sporten heb ik het spinnen opgegeven. Dat ging niet, dat was echt te intensief. Nu ben ik zelf een beetje aan het fietsen, wandelen en af en toe zwemmen. Qua zwangerschapscursus ben ik er nog niet helemaal uit. Spannend volgende week!!

Missc, welke kleurtjes hebben jullie gekozen voor de bugaboo? Wij gaan voor oranje kap en grijze onderkant. Ja, die zilveren is helaas echt afgeserveerd door Rossiaman....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven