2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
ook aan het wachten op de laatste voeding trouwens??
O, ik moest er 2 aanschaffen van de kraamzorg. En dan inderdaad met watje en alcohol schoonmaken. Nou ja.. ik had niet zo'n hele dure.

Ja, ik wacht inderdaad ook op de laatste voeding. Taart is uit de oven, ziet er best redelijk uit. Ik ben echt kapot en morgen wordt weer zo'n drukke dag. Dit weekend alleen op zondag een afspraak aan de andere kant van het land, verder lekker rustig aan doen.

Ik ga alvast mijn tandjes poetsen! Tot morgen!
O, trouwens, je link onder de tabel klopt volgens mij niet helemaal. Hij leidt naar pagina 1 van dit (nieuwe) topic.
Goedemorgen meiden!

Dank weer voor jullie relativerende woorden! Ellein, jouw methode van 'omdraaien' probeer ik inderdaad te hanteren. Ik moet ook regelmatig denken aan een post van jou van een tijd geleden waarin je schreef over hoe jij de borstvoeding de eerste weken ervaren hebt, heel nuchter over dat het écht niet altijd leuk was. En dan bedenk ik maar weer dat het bij jou helemaal goed gekomen is

Anywayz, gisteren bleef een redelijke drama-dag, meisje was met grote regelmaat hysterisch aan het huilen en werd alleen stil (soms...) als ik haar oppakte en met haar ging lopen. Ze bleef ook de hele dag wakker, dus volgens mij was ze gewoon volkomen over haar toeren van vermoeidheid. Uiteindelijk is ze rond 18.30 uur in slaap gevallen en vanaf toen ging het weer helemaal lekker: gevoed om 20.00 - 1.00 - 5.00, en daartussen sliep ze als een roos in haar eigen wiegje. Keurig he?! Nu ga ik me gauw aankleden, dan weer voeden en dan staat om 10.30 iemand van het CB op de stoep voor de intake. Op mijn verzoek neemt ze ook een weegschaal mee, ben zo benieuwd wat ze nu weegt....

Hopelijk daarna meer!

x!

Waarom kunnen we niet in mijn topic verderschrijven? Ik heb geloof ik een heleboel gemist!
goedemorgen

als het goed is doet de link het weer.

michigan fijn dat de nacht nu goed verlopen is en je wat slaap hebt kunnen pakken.

vera geniet van de taart vandaag!

hier is het ritme er uit voor de nacht. afgelopen week keurig rond 23 uur laatste voeding en dan rond 7 uur weer de eerste. Nu kwam ze gisteren al om 5 uur en vanacht was het ook 6 uur. en daarna alweer om half 9. nu slaapt ze weer. heb 1 borst gegeven om half 9 zodat ze rond 11 uur weer back on track is. Naja we zien het ook wel.
jaa ellein dat hebben ze dichtgegooid vanwege het grote aantal berichten. Je kan nog wel teruglezen, maar niets meer schrijven. Werd gistermiddag even aangekondigd. Toe zat ie al op slot, maar ze hebben het na vele klachten weer opengegooid tot 7 uur zodat je dingen kon kopieren, Dat heb ik toen maar gedaan anders hadden we geen tabel ed meer. Hopelijk vind je het niet erg dat ik je plekje heb ingenomen...
oh en missc, veel plezier bij de vlos vandaag. vandaag afspraak maken voor 20 weken echo toch?
Oke, we kletsen gewoon te veel dus . Alleen voelt het wel een beetje als mijn kindje dat weg is . En Teddy, ik geef met pijn in mijn hart jou de eer om de tabel bij te houden (al had ik ook graag weer zelf een nieuw topic geopend).

Maar goed, genoeg gehuild.....

Goedemorgen meiden! Ik kom later op de dag nog wel weer even spieken. Drukke dag voor de boeg.

Voor degenen die wilden weten wat ik heb gekocht: jas voor uk, 2 shirts voor uk, jurkje voor mezelf, 2 rokjes, 2 blazers, 2 shirts, sexy voedingsbh (jaja, die bestaan echt!) met onderbroekjes erbij en gistermiddag nog een spijkerbroek in ons dorp gescoord (moest maatje kleiner, mijn oude spijkerbroeken waren te groot!). Ben blij.......
quote:Ellein schreef op 19 maart 2009 @ 09:25:

Oke, we kletsen gewoon te veel dus . Alleen voelt het wel een beetje als mijn kindje dat weg is . En Teddy, ik geef met pijn in mijn hart jou de eer om de tabel bij te houden (al had ik ook graag weer zelf een nieuw topic geopend). je mag deze best weer sluiten hoor en een nieuwe openen. no problem...
Goedemorgen!

Ik meld me weer, zonder baby al riep ik gister toen ik ging slapen dat hij nu wel zou komen......nee hoor.

Dan ga ik nog maar even iets moois maken van de tuin, even wat leuke bloemetjes scoren en dan manlief ze er in laten zetten. Beste deal toch?

Lekker geshopt Ellein, heerlijk daar heb ik ook weer echt zin in!

Vera fijne dag! Ik hoop dat je choco taart evengoed heerlijk smaakt.

Teddy rottig van het ritme, maar wie weet heb je het wel weer snel te pakken.

Michigan fijn dat het weer iets beter gaat, lijkt me echt slopend zo'n dag. Ik zie het allemaal nog heel rooskleurig natuurlijk en kan echt niet meer wachten tot ik uk in de armen heb.....maar meid binnenkort heb ik ook zulke nachten en dagen.

Even een ontbijtje maken.
Even snel voor Vera, kom vanmiddag terug voor meer Rossia !

Vera, HAPPY de PEPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben benieuwd hoe je taart smaakt!
Een hele goede morgen!

Mimpje, wat jammer dat je nog niet aan de puf bent! Vandaag is een hele mooie dag om geboren te worden. Komen hele leuke kindjes van !

Ellein, ook al heeft Teddy de eer omnu de tabel bij te houden, we zullen nooit vergeten wie ons bij elkaar gebracht heeft. (Je moet maar zeggen als ik te emotioneel word hoor.. )

En jij bent lekker bezig geweest zeg! Niet zo gek dat er gezegd wordt dat de kredietcrisis op zijn retour is, Ellein heeft mama-dag!

Teddy, wat vervelend dat uk nu eerder wakker wordt. Hopelijk zit ze snel weer in het ritme. Gisteren heb ik om 23:15 gevoed en vanochtend om 7:20 lag ze nog diep te slapen. Toen we haar wakker maakten heeft ze 2 borsten leeggedronken. Vandaar dat ze nu lekker ligt te tukken. Maar ja, ik voed nog wel om de 3 uur overdag..

Michigan, niet leuk he, zulke dagen? Het is af en toe een beetje schipperen met die bv, maar als het eenmaal lekker loopt worden die dagen steeds minder frequent en komt het allemaal goed. Nog even volhouden! Ben benieuwd hoeveel je meisje weegt!

Missc, veel plezier bij de vlk.

Ik ben vanochtend enorm verwend met ontbijt op bed en kado's. Ik heb een babyzwemabonnement gekregen van de kleine meid ( ) en cabaretkaartjes en een etentje van manlief. Straks komt mijn mama even langs en ga ik de chocoladetaart even voorproeven.

Dan een appeltaart bakken. Kom misschien later nog even langs!
Goedemorgen allemaal!!

Ik zocht me een ongeluk naar ons 'oude' topic

Even bijlezen en reageren zo...
quote:Vera77 schreef op 19 maart 2009 @ 10:08:

Niet zo gek dat er gezegd wordt dat de kredietcrisis op zijn retour is, Ellein heeft mama-dag!

Geweldige opmerking!!

Vera, heel erg van harte! Klinkt alsof je heerlijk verwend bent vanmorgen, wat super!

Zo, even gauw het huis toonbaar maken want die dame staat over 10 min op de stoep en ik wil niet helemaal als slons overkomen... Heb gelukkig net nog even een lading poep tussen de schouderbladen weg kunnen vegen, dat scheelt alvast weer iets

Later!
quote:michigan schreef op 19 maart 2009 @ 10:20:

Heb gelukkig net nog even een lading poep tussen de schouderbladen weg kunnen vegen

wiens poep tussen wiens schouderbladen????

Vera, !!!!!! Laat je weten hoe de chocoladetaart was? Leuke kado's zeg!

Teddy, aan jou de eer dit jaar , maar euh, als je de boel verzaakt dan openen we weer een nieuwe . Ben er al een klein beetje aan gewend......

Mimpje, waar blijft die uk??????

Rossia, ik denk dat ik jouw tips volgende week woensdag ook nodig heb! Dan ga ik aan het taartmaken! Nog 3 nachtjes voor de eerste prik!
Oeh, een nieuw topic! Wat schrijven wij toch veel!

Vera, gefeliciteerd !! En je hebt alvast erg leuke kado's gekregen lees ik al! Je eerste verjaardag als mama, lijkt me best bijzonder!

Michigan, fijn dat je toch nog wat slaap hebt kunnen pakken vannacht. Het lijkt me best wennen allemaal en dan heb je natuurlijk ook nog je hormonen die het er vaak niet leuker op maken. Maar zoals de andere mama's al zeggen, nog even volhouden, deze weken zijn vaak het zwaarst.

Ellein, jij bent lekker wezen shoppen zeg! Ik ben helemaal blut helaas. Heerlijk zo'n dagje geldsmijten !

Missc, vandaag naar de verloskundige lees ik, spannend hoor!

Teddy, wat leuk dat je je jurk weer hebt gepast. Ik heb de foto op de mail gezien en hij staat je echt prachtig! En de datum nadert al snel.....spannend hoor!

Hier alles goed, ben ziek dus al 3 dagen thuis. Blugh, daar wordt je ook niet vrolijk van . Maar het zonnige weer maakt het allemaal goed ! De lente zit in de lucht en dat betekend tijd voor de bloemetjes en de bijtjes
Vera!!!! (f) Je bent verwend zo te lezen, leuk hoor!!!

Michigan, moest ook enorm lachen om de poep tussen de schouderbladen. (Wiens poep zat bij wie tussen de schouderbladen? ) En had met je te doen toen ik las over die waardeloze nacht.. dan is die roze wolk even ver te zoeken hè? Gelukkig hier nuchtere dames genoeg die je kunnen bijstaan na zo'n nacht.

Ellein, niet emotioneel zijn over het nieuwe topic hoor! Jij hebt ons allemaal bij elkaar gebracht, dat zal ik nooit vergeten!!

Enne.. goed geslaagd dus?

Mimpje, het is lekker weer om in de tuin te werken vandaag! Enne.. vannacht dan bevallen?

Teddy, weer een regeldagje bij jou? In ieder geval is het lekker weer om weer even naar buiten te gaan!

Jobje, fijn dat alles goed was bij de vlk!!

Rossia, onze taartenexpert!!

Yep, vanmiddag naar de vlk.. verheug me erop want dit wordt de 1e keer dat we het hartje gaan horen! En gaan we de 20w echo plannen.
Ann, balen dat je ziek bent! Maar je klinkt heerlijk positief en gelijk heb je!!!!!
Missc veel plezier bij de vlos!

Ik ga nu naar het tuincentrum, eindelijk onze tuin een beetje opleuken.

Tot later!!
oh heerlijk mimpje, mijn handen jeuken ook om naar het tuincentrum te gaan! Is het echt weer voor.. veel plezier!!
hoi meiden

pfff drukke dagen gehad zeg. Maar wel weer leuke dagen. Proeftijd beoordeling was prima duurde welgeteld 5 min ofzo dus Floortje helemaal blij!

En toen was ik ons topic kwijt hihi, gelukkig weer gevonden en niet heel veel gemist!

Mimpje nog geen baby dus, spannend hoor.

Jobje hoe laag was je hb? Misschien heb ik het gemist? En een mooie echo dus, fijn. Ik ben benieuwd of je voorgevoel klopt.

Ann tijd idd voor bloemetjes en bijtjes!! En de ooievaar natuurlijk ook! Fijn dat het weer beter met je gaat.

Teddy mij wilde ze vullingen aansmeren voor in mijn trouwjurk. Pardon ik heb cup E???? Maar dan had ik meer decolleté. Nou ehm ze hoeven niet onder mijn kin te zitten hoor hihi. Kaarten zijn verstuurd?? Ik zeg voorbeeld op de mail?

Ellein arme jij pikt Teddy zomaar je privileges in nee hoor meid jij hebt ons hier bij elkaar gebracht dus blijf je een heel speciaal plekje houden!

Michigan mijn ouders hebben een hilarisch filmpje van mijn broer totaal overdekt met poep. Misschien een idee om het een keertje op te nemen. Mijn ouders zeggen altijd dat die film vast boven water komt als hij ooit gaat trouwen misschien dat hij dat daarom maar niet wil?

Vera hiep hiep hoera!!! Heb je al van de taart gesnoept? Misschien volgend jaar toch een mixer voor je verjaardag vragen, is namelijk heel handig hoor. Ik wens je een mooie dag, het weer zit in ieder geval mee!

Missc, heel veel plezier bij de vlos!!

Hier gaat het goed, heb nog wel wat spannends meegemaakt maar dat zet ik later vandaag wel even op de mail. Merk dat ik volgende week spannend vind. Ik ben benieuwd hoor. Ergens tussen volgende week maandag en de maandag erop verwacht ik dus de NOD. Mijn gevoel is nog steeds goed, maar misschien hou ik mezelf voor de gek?

X Floortje
Zoooo daar ben ik ook weer!

Vera, wat ben je enorm verwend!!! Wat een leuke en gezellige cadeautjes. De eerste keer jarig als mama! Hoe bijzonder is dat!!

Missc, veel plezier bij de vlos! Hartje luisteren wat super spannend! Willen jullie weten wat het wordt straks bij de 20wkn echo? Heb je al een voorgevoel.

Mimpje, nog steeds niet spannends dus. Vind het wel een mooie dag om te bevallen. Het wordt lente kun je straks heerlijk buiten wandelen!!

Ann, heel veel beterschap! Niets aan ziek zijn.

Michigan, Wellicht kan Mimpje jouw schouderbladen poep gebruiken als compost voor de tuin !!

Ellein, ik denk dat ik aandelen h&m ga kopen! Met die mamadagen voor jou komt dat helemaal goed. En gefeliciteerd met je maatje kleiner spijkerbroek!! Voor jou dus van het weekend de chocoladetaart. Ik krijg er ook trek in, maar nee ga er niet aan toe geven! Moet even de wintersport en kerstkilo's lozen. Tijd dat ik bv ga geven. Bedankt voor het afgelopen jaar, je hebt ons inderdaad bij elkaar gebracht en een prachtige tabel ontwikkeld. We zijn een heerlijk zooitje ongeregeld samen.

Teddy, we gaan dit topic met jou als opperhoofd net zo'n succes maken! Je doet het nu al goed. Mini is dus even van slag nu. Beetje bijslapen vandaag of kun je het aan?

Hier weinig te melden. Nog 3 nachtjes....
Cross Floortje! Hou dit positieve gevoel vast. Wie weet wat ervan komt.
Rossia spannend hoor, Ik weet het zeker wij zijn straks gezellig samen zwanger! Krijg je mij niet te zien trouwens als je eventueel in het ziekenhuis bevalt, want dan ben ik natuurlijk met verlof!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven