2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Vera, wat vervelend dat je nog steeds een ziekenboeg hebt. Zou toch nu ieder dagje een beetje beter moeten gaan. Mini vandaag al diarree loos? Doe rustig aan op je mamadag vandaag.

Mamadeb, niets meer gewend he !

Floortje, lekker geslapen vannacht? Zit je midden in de ? Of heb je het alweer gehad? *kijkt even in de tabel* Ik zie dat je hem al gehad hebt. Spannende dagen ga je weer tegemoet. !

Teddy, die buikspieroefeningen zijn goed voor je! Vooral mee doorgaan.

Missc, balen dat je je niet topfit voelt vandaag! Lekker rustig aan doen en op tijd naar huis en dan languit op de bank vanavond. Je bent al bijna op de helft.

Ellein, balen van de laptop. Begeven of gewoon even uitgeleend?

Mimpje, normale logische reactie. Je gaat weer even een andere richting op en dat zal heel erg wennen voor je. Weet dat als je thuiskomt mini je vast met een stralende lach zal begroeten!

OGG, kan je niet helpen, maar zal het vanavond even aan mijn nerd vragen. Wie weet dat hij het weet.
Rossia, uitgeleend voor een leuk projectje, maar dat vind ik niet zo leuk
Ellein, het afbouwen gaat best goed. Had vanaf donderdag niet meer gekolfd, maar kreeg gisteren steken in mijn borsten, dus toen toch maar weer even gekolfd. Kwam nog weer 250ml uit (totaal) dus we zijn er nog niet....Ik merk dat ik het er nu wel echt klaar mee ben. Vond ik het eerst echt niet erg om te kolven, nu baalde ik gisteren echt dat ik moest kolven. Naja, we wachten rustig af. Ik had natuurlijk zo'n megaproductie, dat kan ook gewoon niet in 1 keer helemaal weg zijn. Hoe gaat het bij jou?

Weet jij trouwens hoe dat zit met de limiet bij de H&M? Ik heb net wat besteld, maar er stond onderaan iets over dat als je de limiet overschrijdt, je dan een deel bij levering moet betalen. Ik kan alleen nergens vinden hoe hoog die limiet is...

Gisteren een hometrainer besteld. Mini kan nog niet mee op de fiets en het advies van de fysio is om te gaan fietsen, dus gaan we het dan maar zo proberen. Ik kan dan elke avond eventjes voor de tv fietsen. Hopelijk doet het mijn bekken goed en tsja, die spekbenen van mij mogen ook wel weer wat strakker. Trouwens nog maar 3,5 kilo te gaan van de 32 van de zwangerschap. Wie weet haal ik het nog voor de trouwelarij!

Mimpje, jammer is dat he, als je je eigen klasje nog niet terugkrijgt?! Op zich wel logisch, voor hen is het te rommelig als ze een paar weken voor het einde van het schooljaar weer een andere (overigens wel bekende) juf krijgen. Ik geef momenteel ook maar 3 uur les, omdat ik door mijn reïntegratietraject de andere klassen pas vanaf volgende week ofzo zou kunnen overnemen en een week later is het alweer toetsweek. Ik heb er zelf voor gekozen om mijn leerlingen die switch niet 'aan te doen'. Gevolg is wel dat ik dus ook de andere uren allemaal saaie taken aan het uitvoeren ben. Gelukkig nog maar ruim 5 weken tot de vakantie!

Oh, mini huilt....hij weet hoe hij van zijn buik naar zijn rug moet rollen, maar doet net of hij het is vergeten....de schat

En nu ligt hij weer vrolijk te lachen. Echt, hij wil zo graag aandacht. Zodra ik even niet naar hem kijk begint hij te huilen en als ik dan naar hem kijk, begint hij meteen te schaterlachen. Echt heel schattig, maar ook best vermoeiend, want dit houdt hij al een paar dagen vol
Hey meiden,

ben nog steeds wat wiebelig en ook koud enzo. Mijn darmen rommelen en dat de kleine er lekker tegen aan loopt te porren helpt ook niet echt.. Maar goed, heb geen stressklussen liggen, dus ik kom de dag wel door.

Ellein, als je de laptop dan even niet hebt, merk je weer hoe handig zo'n portable ding is! Wanneer omt ie weer terug?

Rossia, kun jij je weer concentreren op je werk? Willen jullie trouwens weten wat het wordt?

OGG, dat klinkt toch behoorlijk uitgekookt, die kleine van jullie Weet al hoe hij zijn moeder kan bespelen! Enne, wat knap zeg dat je zoveel al bent afgevallen, petje af!
OGG, 250ml is nog niet helemaal afgebouwd dus . Ik heb uk maandagavond recht laten drinken omdat ik daar ook wat voelde, beetje stekerig, en vanochtend links. Nu is het 2x niks meer . Geloof wel dat ik er nu vanaf ben.

Moest uk net weer even in bed van buik naar rug leggen. Hij kan het ook prima, alleen in bed vertikt hij het dus . Als ik hem in de woonkamer op de grond leg dan rolt en schuift hij de hele kamer door. Let ik even niet op, ligt hij alweer 2 meter verderop. Geweldig gewoon! Maar dat betekent wel dat we even wat dingen op een veiliger plekje moeten gaan zetten. Sterke drank onder uit het keukenkastje bijvoorbeeld, *hik*.

Missc, laptop komt zondag of maandag terug. Dan pas! Gelukkig ontbreekt het ons hier in huis niet aan pc's, maar die laptop is toch wel verrekte handig. Nog een paar uurtjes en dan mag je lekker bankhangen.
missc, klein griepje te pakken?

ellein, lastig he zo zonder laptop. ik heb hem de hele tijd aan staan als ik thuis ben. Niet dat ik er constant achter zit, maar tussendoor spiek ik vaak even overal. Als je er dan speciaal voor naar boven moet is dan zo lastig.

OGG, afbouwen gaat met zo'n productie en na zo'n lange tijd natuurlijk ook niet zo snel. En nog 250 ml voor in de vriezer, prima... jeetje nog 2,5 kilo. dat gaat toch wel lukken binnen anderhalve maand?

mimpje gaat snel he de tijd? mini is alweer bijna 5 maanden. Heb het gevoel alsof ze 3 weken geleden geboren is. Wel vervelend dat je een tijdje werk moet gaan doen, wat je niet leuk vind. Ach die 4 weken zijn zo voorbij moet je maar denken en dan weer 6 wkene vakantie!

Wie heeft er eigenlijk allemaal al vakantieplannen gemaakt?

Ik heb alweer weekend!

Ik dacht trouwens dat ik buikpijn had van de buikspieroefeningen, maar ben gewoon hartstikke ongesteld nu. Ben ergens wel heel erg opgelucht. Vond het toch spannend. Vertrouw die condooms toch minder dan de pil, terwijl het eigenlijk andersom moet zijn geloof ik. stel je nou voor zeg...maar ga er niet meer aan beginnen.
Hoi meiden,

Hier spannende momenten, ik heb erge krampen en verlies lichtrood bloed. Heb de krampen al sinds gisteravond en vertrouw het niet. Ik heb het idee dat het weer misgaat. Geen idee wat ik nu moet doen, misschien morgen maar de verloskundige bellen om te vragen voor een echo? EN verder maar afwachten, maar damn wat is dit klote!
Oh Ann toch... wat een ellende die onzekerheid! Ik zou zeker morgenochtend de vk bellen! Even aankijken wat er vandaag/vannacht gebeurt... Meissie, ik hoop zo dat het niks te betekenen heeft.

Teddy, bleh.. niks aan zeg, weer ongesteld zijn! Maar over tijd was erger geweest hahaha..

Ik ga nokken voor vandaag, t is mooi geweest. Was er al om 8 uur, dus kan met goed fatsoen wel weg nu
ann!! nee he?

waarom bel je niet nu de vlos even? misschien kun je dan morgen al terecht?

ach lieverd...ik hoop dat het niks is. Bah wat een ellende
Ann, verloskundige bellen en een echo eisen!

Lieverdje toch wat een ellende
Ann, nee dit mag niet waar zijn! Heb je de verloskundige al gebeld?
Lieve Ann wat ontzettend erg vind ik dit voor je, weer onzekerheid en een hoop spanning.

O nee Ann!!! Dit kan toch niet waar zijn? Ik zou ook gelijk de vlk bellen en vragen om een echo. Daar doen ze denk ik niet moeilijk over gezien je verleden. Laten we hopen dat het vals alarm is. Jeetje, wat moet dit zenuwslopend voor je zijn! Ook een dikke van mij!!
Ach lieve lieve Ann, het zal toch niet he?! Bel even je vk, die zal vast wel begrijpen dat je je erge zorgen maakt nu.

Och meid, ik duim zo ontzettend hard voor je dat het loos alarm is!!!
ohh Ann gatverdamme nee toch he. Ik zou ook echt de verloskundige bellen, echt waar daar heeft ze echt begrip voor en zo niet dan zou ik echt een andere zoeken!

Oh meid ik duim voor je dat er niets aan de hand is..

x Floortje
Even in een apart berichtje:

Michigan, gefeliciteerd! Krijg je visite vanavond?

Mamadeb, gave foto’s op de mail. Dan ben je echt voor even geen mama he? Maar wel zwaar om er weer van bij te komen geloof ik, hihi?

Floor, hoe sta je er deze maand tegenover? Heb je een beetje goede hoop dat de Chinees je in de goede richting heeft geholpen? Ik hoop het zo voor je! Was de 17e nou ruim gerekend?

Missc, heb je misschien hetzelfde als ik? Ik heb de halve dag op bed gelegen en voel me nog steeds een wrak. Ik twijfel echt of ik nog 2 dagen werk ga volhouden. Ik voel me enorm moe en duizelig. En dan ben jij nog zwanger ook! Anders blijf je toch een dagje thuis?

Ellein, laptoploze mama op mama-dag? Ik gebruik die van mijn werk altijd thuis. Lekker makkelijk. Wij hebben alleen een vaste computer, maar die staat bijna nooit aan. Mensen op mijn werk vragen altijd: waarom neem je je computer mee naar huis, ga je vanavond nog werken? Ik: nou, nee, ehm.... neuh..... is wel handig.... je weet nooit.... check mijn e-mail soms.... eh.... tja.....

Mimpje, kan me helemaal indenken hoe je je voelt. Het verlof vliegt voorbij. Op zich is het wel te doen, werken, het is minder erg als dat het van te voren lijkt. Maar ik ben toch altijd weer superblij als het weekend of mama-dag is. Kan ik weer lekker onbeperkt bij mijn meisje zijn. Heel veel succes!

OGG, heb je je foto’s alweer opgespoord? Ik heb ook geen idee waar ze terecht zijn gekomen. Heb ik ook wel eens gehad, dat er iets niet in de prullenbak terecht kwam. Weet niet meer wat ik gedaan heb om het op te lossen eigenlijk.

Je bent dus weer bijna op gewicht! Knap hoor! Ik was “maar” 14 kilo aangekomen en ik ben ook alweer een tijdje terug op gewicht. Helaas betekent het niet dat ik in al mijn broeken pas.... vreemd toch?

Teddy, heerlijk dat je alweer weekend hebt! En niet zwanger dus, hihi. Rot he ongesteld zijn? Maar goed, het wordt nu dus elke maand spannend voor jou. Hoelang heeft er nu tussen gezeten?

Hier dus nog steeds een ziekenboeg. Ik voel me echt niet lekker en de kleine heeft nog steeds groen slijm en vocht als ontlasting. Het ziekenhuis heeft vandaag niet gebeld met de uitslag. Als ze morgenmiddag nog niet gebeld hebben bel ik zelf even. Hoe lang zou zoiets aanhouden? Ik verschoon me gek! Elke keer als ze een nieuwe luier om heeft hoor ik weer gezucht en gesteun en daarna: pffffrssssst... Ja hoor, weer een groene luier. Lijkt me toch niet helemaal goed....

Ik ga weer even liggen.

Ann, nogmaals sterkte! Hopelijk kan de vlk je geruststellen!
mimpje, als er niemand aan het bevallen is loop ik visites op de afdeling (bij de kraamvrouwen die nog in het ziekenhuis verblijven) doe ik administratie en verveel ik me.

Vandaag heb ik me vooral verveeld... Had wel iemand die bezig was maar goed daar sta ik natuurlijk niet de hele tijd naast.

Maar zo rustig als het nu was is het meestal niet hoor, meestal ren ik de hele dag van hot naar her.

OGG hmm nog 250 cc, en hoelang had je niet gekolfd dan?

Teddy is een mirena dan niets voor jou? Of zie je dat niet zitten?

Ellein afscheid nemen dus van de borstvoeding en nu definitief, lijkt me ook wel gek hoor!

Rossia alles goed bij jou? Ik zit idd weer op het wachtbankje. Ik reken maaar nergens op, weet het gewoon niet.

vanavond weer zweedse les, nog 2 lessen en dan zit het er alweer op!

x Floortje
Vera nee de 17de is niet ruim gerekend is precies de dag dat het zou moeten starten. Ga die dag dus ook niet testen hoor. Ben wel jarig die dag dus hoop op een heeeeeel mooi cadeautje!
Ann, hoe is het nu? Ik hoop zo dat je snel terecht kan en dat het loos alarm is.

Ellein, leven zonder laptop, ik zou het ook niet meer kunnen bedenken. Gelukkig is het maar voor een paar dagen en heb je nog een andere pc.

OGG, wat goed van je kilo's en die laatste paar moeten er met het fietsen dus ook wel afkunnen. Hartstikke goed van je. Hoe ben je eigenlijk ten huwelijk gevraagd?

Missc, concentreren gaat het op werk weer prima. Het is alleen erg rustig bij ons, dus heb ook lekker veel tijd om lekker dag te dromen af en toe... Lekker op tijd naar huis gegaan. Rustig aan doen en op tijd onder de wol.

Teddy, pfiewwwww geen spierpijn, maar gewoon mega ongesteld. Moet wel om je lachen hoor hahahah. Geen vertouwen in de ouderwetse rubbers dus.

Vera, wat vervelend zeg. Het blijft dus een behoorlijke ziekeboeg. Is Veraman wel weer wat opgeknapt? Wat een ellende zeg. Ik hoop dat je morgen een goede uitslag krijgt en dat mini toch snel weer vaste ontlasting krijgt. Nu leuk dit.

Floortje, lekker verveeld vandaag ! Is die ene die bezig was ook nog bevallen? Succes vanavond op de knackebrod les. Nog maar 2 gaat het snel zeg. Spreek je al vloeiend Zweeds nu? Wat zou het een mooi verjaardagscadeautje zijn zeg. Ik hoop het zo voor je!!!
Even snel........

Rossia ik heb echt met je meegeleefd de afgelopen dagen!! Gelukkig is alles goed! Op naar de volgende echo!

Ann neeeeeee!!!!!!!! Meteen de vlos bellen! Ik hoop zo dat het goed zit, ik gun het je zo ontzettend. Ik duim heel hard! Dikke knuffel.

Vera vervelend dat jullie nog ziek zijn! Uk heeft ook een keer enorme diarree gehad en dat hield ruim 2 weken aan, schijnt normaal te zijn bij die kleintjes! Maar ik zou zeker even bellen voor die uitslag als ze morgen zelf niet bellen!

Mimpje niet leuk dat je weer moet werken en zeker als je dan ook nog eens werkzaamheden moet uitvoeren die je niet leuk vindt! Maar is maar voor even toch en dan weer lekker 6 weken vrij, ben jaloers

Ellein het einde is nu echt van de bv! Pfff weer een fase afsluiten, is wel lastig he? Maar wederom alle respect vindt dat je het super hebt gedaan! En dat geldt ook voor OGG natuurlijk.

Michigan hieper de piep! Gefeliciteerd! Ben je lekker verwend?

MissC, Teddy en de rest *zwaai*! Ik ga ff douchen en dan op de bank, ben niet helemaal topfit!
lachen rossia? hoezo?

Zat nu 38 dagen tussen vera, dus das wel wat lang, maar het moet natuurlijk allemaal weer een beetje op gang komen.

Floortje een mirena zou kunnen, maar daar zie ik dan toch weer een beetje tegenop. Dan ga ik misschien toch wel liever weer aan de pil. Maar moet misschien gewoon ook iets meer vertrouwen krijgen in de regenjasjes

Mini heeft vanmiddag banaan gehad. Dat vond ze toch maar niets. hahaha. Ze trok er een heel zuur gezicht bij. De gekleurde lepel was wel weer een hit dus er verdween af en toe toch wat in haar mond.

Waarschuwing voor de mama's die nog geen fruit ed geven: Doe het niet! Wat er dan aan luiers geproduceerd wordt....pfffff...heb net ff een raampje opengezet. allemachtig!!
Teddy, ik moest een beetje lachen om je verwoording. Het klonk een beetje grappig, misschien niet zo bedoeld. 38 dagen is inderdaad best lang. Dan snap ik dat je wellicht gedachten krijgt. Mini kan dus lekker stinken van al dat fruit. De darmpjes krijgen natuurlijk heel wat te verduren met al die nieuwe soort vitamines. Lekker luchten dan maar !!!

Angel, ook al in de lappenmand?? Heerst er iets ofzo? Rustig aan dan maar en beterschap.
je mag best om me lachen hoor. is immers gezond

hoest nou? al boven de plee gehangen?
Gelukkig maar, hoorde vanmorgen nog op het nieuws dat volwassenen te weinig lachten, dus we moeten het maar vol blijven houden zo hihi

Gaat goed hier hoor. Nog niet boven de plee gehangen, al merk ik dat mijn behoefte om te eten wel minder is. Wat ik wel vervelend vindt is die enorme band die trekt over mijn buik. Inderdaad of je mega ongesteld gaat worden en het niet doorzet. Ken je dat gevoel? Oh en voor het eerst vandaag pijn in mijn

(.)(.)
ja hoor! echt zwanger. ik heb de eerste paar weken heel weinig gegeten. Zat na een paar happen al vol.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven