34 en toch nog Zwanger?
donderdag 30 oktober 2008 om 15:56
Na jaren geprobeerd en meerdere ivf pogingen hebben wij ons er bij neergelegd dat een kindje er voor ons niet in zit.Tot ik afgelopen maandagnacht "ongesteld" werd,een week te vroeg en geen bloed komt er aan te pas,heel dun rozig en bruine afscheiding,ook nu nog
Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn?
De afgelopen 2 nachten zweet ik me ook een ongeluk in bed,echt in straaltjes!
komt iemand dit bekend voor?
Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn?
De afgelopen 2 nachten zweet ik me ook een ongeluk in bed,echt in straaltjes!
komt iemand dit bekend voor?
donderdag 30 oktober 2008 om 16:00
donderdag 30 oktober 2008 om 16:06
donderdag 30 oktober 2008 om 16:09
krampen klinkt toch echt niet zo goed...
probeer niet teveel te hopen. dan is het weer zo'n harde klap in je gezicht als het toch niet zo blijkt te zijn.
ik zou dan toch echt even bij de dokter langsgaan morgenochtend. dan kan de assistente even een test voor je doen. een week wachten is anders wel erg lang.
probeer niet teveel te hopen. dan is het weer zo'n harde klap in je gezicht als het toch niet zo blijkt te zijn.
ik zou dan toch echt even bij de dokter langsgaan morgenochtend. dan kan de assistente even een test voor je doen. een week wachten is anders wel erg lang.

donderdag 30 oktober 2008 om 16:32
34 en toch nog???? Huh... was 36 toen de eerste kwam en wil misschien nog wel een tweede maar zal dan al 37 of wellicht zelfs wel 38 zijn. Niks mis mee hoor. Is er misschien een maximale leeftijd aan IVF dan, dat je jezelf al zo oud vindt????
Ik hoop ook echt voor je dat het gaat lukken.
Heel veel succes want of je nu wel of niet zwanger bent beide gaan waarschijnlijk gepaard met hevige emoties.
Ik hoop ook echt voor je dat het gaat lukken.
Heel veel succes want of je nu wel of niet zwanger bent beide gaan waarschijnlijk gepaard met hevige emoties.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen

donderdag 30 oktober 2008 om 16:33

donderdag 30 oktober 2008 om 16:50
quote:Mirjam762 schreef op 30 oktober 2008 @ 16:48:
Ik vind dat zweten niet in het beeld van een zwangerschap passen, jullie wel?
Alysje, ik hoop van harte voor je dat het je een keer toch lukt, maar ga er maar gewoon van uit dat het niet zo is deze cyclus. Eerst testen, dan geloven..Ja ik wel. Je temperatuur gaat namelijk iets omhoog als je zwanger bent.
Ik vind dat zweten niet in het beeld van een zwangerschap passen, jullie wel?
Alysje, ik hoop van harte voor je dat het je een keer toch lukt, maar ga er maar gewoon van uit dat het niet zo is deze cyclus. Eerst testen, dan geloven..Ja ik wel. Je temperatuur gaat namelijk iets omhoog als je zwanger bent.

donderdag 30 oktober 2008 om 18:36
donderdag 30 oktober 2008 om 18:44
Ik zag toevallig bij de Etos een test staan die je al heel vroeg kunt doen. Misschien kun je die eens proberen.
Hoop voor jullie dat je zwanger bent. Zelf ben ik twee maanden voor onze 1e icsi behandeling onverwacht zwanger geraakt van onze dochter. En ik ken nog een aantal mensen in mijn omgeving die tijdens of na behandelingen vanzelf zwanger zijn geworden. Alles is mogelijk. Onzettend veel succes toegewenst!
Hoop voor jullie dat je zwanger bent. Zelf ben ik twee maanden voor onze 1e icsi behandeling onverwacht zwanger geraakt van onze dochter. En ik ken nog een aantal mensen in mijn omgeving die tijdens of na behandelingen vanzelf zwanger zijn geworden. Alles is mogelijk. Onzettend veel succes toegewenst!
donderdag 30 oktober 2008 om 20:30