35+ en kinderen

15-09-2008 23:20 2488 berichten
Alle reacties Link kopieren
35plussers zwanger of met kinderwens, hier kletsen we verder!

Pira, vandaag de grote dag! Wie weet, bij mij kwam Beertje op de uitgerekende datum. Maar gebeurd niet zo vaak geloof ik. Hoe voel je je vandaag?

Beertje sliep gisteren weer een nacht door, zelfs tot 7 uur! Maar vannacht kwam ie weer gewoon hoor, om half vijf. Maar het begin is er. Vandaag met de hele zwik naar de tandarts, wat een gedoe. Jongste meisje moet nu ook voor het eerst, ben benieuwd hoe ze zich houdt.

Lieselotje, bij jou schiet het ook echt op he, al dik over de helft!
ja pira.. volgens mij was je er gisteren ook niet he? misschien weer vals alarm, maar het kan ook zomaar ineens gebeurd zijn he? je begrijpt dat we allemaal erg nieuwsgierig zijn!

Beer: wat goed van beertje! lekker als je merkt dat dat allemaal weer een beetje gaat lopen he? en half 5 is ook nog niet zo slecht toch? als je beetje op tijd gaat slapen, kun je nog behoorlijke ruk maken! (dat is wel lekker als je flesvoeding geeft: vriendlief gaf late voeding, ik de eerste. Konden we allebei redelijk slapen)

ok, ga even thee drinken, ben niet zo lekker vandaag. straks nog even op jacht naar kledingkast voor jongste (kamertje schiet op) en met alle mannen is dat behoorlijke onderneming...;-)

fijne dag allemaal!
Buongiorno meiden!!

Lieselot ik moet je teleurstellen.........niks aan t handje. vannacht goed geslapen en geen steken, pijntjes of wat dan ook dus t ziet er ook niet naar uit dat er vandaag nog wat gebeurt.

Beer inderdaad vandaag uitgerekend maar zoals gezegd, geloof niet dat madammeke zich daaraan houdt.

geef je flesvoeding of borstvoeding? heb dat niet gevolgd.

MissBR hoe voel jij je? krijg je beetje ritme in het thuis zijn?

ik heb weinig te melden dan dat ik me kwaad maak om iets dat boekhouder ivm vergoeding ouderschapsverlof had moeten regelen en niet heeft gedaan dus nu zit ik te vechten tegen de bierkaai om het alsnog rond te krijgen en dus uiteindelijk over een jaar of zo 5 maanden een kleine uitkering uitgekeerd te krijgen....ziet er naar uit dat ze het lekker hebben verknald en ik met wat geluk nog geld over een maand of 2-3 krijg grrrrr dit soort dingen, naja probeer vandaag nog t 1 en ander rond te krijgen.

lieve meiden t giet hier nog steeds water en ben t beu, wil naar buiten, mogelijk vanaf morgen wat meer zon. fijne dag allemaal XXX
kwam even kijken of pira al bevallen was en of opaal al getest had..

nog geen van beiden.. sterkte dames..
pira.. blijft toch spannend, deze dagen.. wel lekker als je je nu goed voelt, kan je iig een beetje uitrusten en bijkomen.

heb ik al ritme? hmm.. de afgelopen dagen vooral in teveel doen. gisteren was mijn moeder er voor allerlei klusjes. doe ik toch teveel mee. Vandaag (weer!) naar ikea voor kledingkast jongste en nieuwe lamp voor op zijn kamertje. sta je tch weer teveel mag dat ik nu met pijn op de bank zit. Gelukkig jongste even op bed, dus kan ik even blijven zitten. Krijg zo nog vriendin op bezoek, dt is ook wel gezellig.

kortom: het is wel lekker, dat verlof, maar ik denk nog maar even niet aan 4 maanden alleen maar kinderen.. ja, ze zijn heel lief en ik hou ontzettend veel van ze, maar ik zoek voor mezelf toch ook iets meer uitdaging dan alleen kinderpraat.komt wel weer, weet ik wel, en binnenkort verdwijn ik in mijn cocon en wil ik niks anders meer, maar het maakt me nu nog wel een beetje rusteloos..

nou, ga even met de beentjes omhoog bij een kopje thee. vandaag maar proberen niets meer te doen..
Hallo allemaal,

ik wil me graag voorstellen voor dit forum en dan specifiek deze groep. Ik ben buufje, 37 jaar en woon in tilburg, ik ben nu in mei gestopt met de pil en daarna al een keer precies op tijd goed ongesteld geworden, is dat goed nieuws??

Ik ben hier nieuw dus kan alle tips nog gebruiken.

ik hoor en lees graag van jullie

buufje
Even kort: vrijdag vertrekken we voor twee weken naar het zonnige zuiden! Morgenochtend de nekplooimeting en heeeel misschien dus daarna de vlokkentest. We hebben eigenlijk besloten om deze niet te doen maar stél (en ik hoop écht van harte dat het niet zo zal zijn) dat de nekplooimeting heel erg ongunstig uitvalt, dan zóu het zo kunnen zijn dat we alsnog naar die afspraak gaan en de test (mits verantwoord natuurlijk) tóch laten uitvoeren. Anders zitten we er tijdens de vakantie ook telkens aan te denken en willen we eigenlijk zsm weten of er echt iets aan de hand is. Maar ik hoop dat de nekplooimeting goed is (de uitslag van het bloed zal er morgen waarschijnlijk nog niet zijn) en dat we de VT niet door laten gaan. Als de VT inderdaad niet doorgaat dan heb ik morgen een relaxed dagje waarop ik de laatste spullen voor de vakantie kan pakken en nog wat boodschapjes zal doen en dan zal ik ook zeker nog even op het forum langskomen. Maar móchten we de VT toch hebben gedaan, dan zullen jullie me waarschijnlijk hier morgen niet aantreffen, want dan ga ik heeeeel rustig alleen maar op de bank/ in bed liggen. Hopelijk tot morgen !
Maria...o, wat spannend dan vandaag. Volgens mij hebben ze de uitslag niet gelijk. Dus dat zou dn betekenen dat je de Vt laat doen....

Bij mij hebben ze boed geprikt en een echo gemaakt. En een week later weer een echo en toen kreeg ik gelijk de uitslag.

Maar misschien dat het in het ziekenhuis anders is... Hoop op goed nieuws voor je

Welkom Buufje. En succes

Pira: meldplicht hahahahaha
Ow... en maria: een hele fijne vakantie!!!! Geniet ervan. Als ik nu naar buiten kijk is alles grijs en het giet. Bah!
Maria, sterkte en succes vandaag! En een heeel fijne vakantie natuurlijk!

Buufje welkom, ja lijkt me niet verkeerd dat je cyclus meteen weer op gang is.

Pira, alles nog rustig?

Weer goed nachtje gehad, hij kwam op 5:15, het wordt steeds ietsje later. Vind het stiekem ook nog wel gezellig die nachtvoedingen. Pira, jij vroeg dat geloof ik, ik geef borstvoeding. Wat gaan jullie doen, Pira en MissBR?
maria: hele fijne vakantie en ik hoop heel erg dat nekplooi gewoon prima is!

Pira: echt meid, je moet wat laten horen hoor, anders blijf ik viva checken!

Beer: ik ga flesvoeding geven, heb ik bij nummer 3 ook gedaan en dat is me prima bevallen. vond het erg fijn om het een beetje uit handen te geven en het herstel ging ook erg snel op die manier. jongens gaven ook af en toe een (deel van) flesje en ik had ook wat tijd voor de andere kinderen. anders is verdeling toch snel dat ik baby doe en vriendlief de rest. ach ja, ieder zijn ding..

grijze dag vandaag. niks aan. zo even op stap om op zoek te gaan naar duo-wagen (toch maar). en vanmiddag de echo (voor die navelstreng). daarna nog bbq van werk (leuk, even collega's zien en horen wat er allemaal speelt zonder dat ik er iets aan hoef te doen). geen idee dus of ik nog hier terecht kom vandaag.. we zullen zien!
Beer, jij had je zoontje toch m... genoemd??? Ik vind dat zo'n vreselijk leuke naam. Ik ga hem naapen denk ik
hi meiden......geen nieuws!!!

Maria ik hoop dat de meting goed is uitgevallen voor jullie en dat jullie relaxed op vakantie kunnen morgen. heel fijne vakantie in elk geval en geniet ervan!!!

Ja Beer ik was nieuwsgierig ivm borstvoeding. Ik wil ook BV gaan geven, ben benieuwd of het lukt en me bevalt. Omdat het allemaal nieuw is, ga ik er gewoon voor en dan zien we wel hoe dat gaat.

Buufje welkom en inderdaad heel goed dat je cyclus gelijk goed op gang is. Verder probeer zo relaxed mogelijk te blijven al weten wij allemaal dat dat niet zo eenvoudig is. het slipjes staren en dagen tellen zal al snel beginnen maar toch, houdt ook de rest van je leven lekker actief, dat helpt t beste. Gaan jullie voor de eerste? Veel succes in elk geval.

Liselot wat lachen ivm de naam, ja het is inderdaad een heel leuke naam van Beer dr kereltje, vind ik ook. maar goed voor onze meid zijn we er eigenlijk al vrij lang uit, al heb ik soms ineens van "oh die naam is ook leuk!!" ook vandaag nog maar goed ik denk wel dat we bij onze originele eerste keuze blijven.

Tja wat kan ik verder melden.....dat ik erg veel afscheiding heb en soms begin te twijfelen of het ook vruchtwater is of niet maar heb speciaal zwarte slip aan gedaan en het is nog steeds zo'n fraai cremekleurtje dus ga uit van afscheiding (zo dan weten jullie dit lekker in detail).

Moet vandaag wel iets vaker naar de wc voor de grote boodschap dus iets is er wel gaande van binnen zou je zeggen, heb lichte zeurende rugpijn maar ik vind dit alles niet noemenswaardig om te zeggen dat er echt iets aan de hand is.

morgenochtend afspraak in zkhuis, moet eerst langs verloskundige om evt weeen activiteit te meten en dan naar gyn ivm inwendig onderzoek enz enz. afin ben benieuwd hoe de vlag er morgen bij hangt.

net heerlijk in de zon boekje zitten lezen en ga nu nog even wat opruimen. echt schoonmaakwoede e.d. heb ik niet hoor, kan gemakkelijk op mn luie kont zitten

Miss BR ik snap zo goed dat je nog onrustig bent en teveel doet, zit zo in je systeem. komt over paar weken wel maar probeer soms even inderdaad uurtje voor jezelf te krijgen.

je overwegingen met flesvoeding snap ik goed en zeker als t bij de 3e goed beviel.

hoe was trouwens de echo ivm navelstreng, alles oke??

lieve meiden, fijne avond allemaal en tot snel maar weer. XX
o pira, nog steeds niks.. balen he? en toch komt het natuurlijk snel. en misschien overvalt het je alsnog.. spannende tijd!

ja, ik ben nog veel te druk, maar even rustig zitten is gewoon heel moeilijk (niet alleen vanwege mezelf hoor, maar er moeten gewoon echt wel dingen in een huishouden met 3 kleine kinderen..). heb wle de wagen gekocht die ik wilde vandaag (een phil en teds, ideaal voor twee ukkies!) dus dat is alweer prettig. Nu 'alleen nog' maar een auto en een kamertje af. dan kan ik aan de slag met baby-getut (wassen/kleertjes neerleggen, tasje inpakken voor ziekenhuis, enveloppen schrijven..). komt allemaal goed hoor!

wij zijn overigens ook bij eerste keus gebleven qua naam. oudste zoon riep die naam meteen toen ie hoorde dat het een zusje zou worden en hij past ook goed bij de andere namen (vinden wij). heb ook leuk geboortekaartje bedacht met klavertje 4 (vanwege 4 kindern, snappen jullie m?), dat voelt wel goed ook!

ok, ga nu even pla, ben bekaf. had echo vandaag, geen navelstreng in de weg (meisje wel dwars, maar volgens gyn nog ruimte genoeg om te draaien). daarna nog bbq van werk, was leuk, maa rben nu bekaf!

goede nacht allemaal!
Pff nog even mijn verslag van vandaag. Net de laatste spullen gepakt voor de vakantie en morgenochtend vertrekken we!

Het is een gekke dag geworden. Zoals gezegd gingen we vanochtend naar het echocentrum voor de nekplooimeting. Die was meteen goed te meten en 1,4 mm dik, goede score gelukkig. Maar de echoscopiste zat wel erg lang en stil te meten. Ze kwam uit op een zwangerschapsduur van 11w en 3 dgn, terwijl ik volgens de echo's bij de gynaecoloog vandaag precies 12 weken zwanger zou moeten zijn. Toen vroeg ze:"bewoog het de vorige keer ook niet?" Wij zeiden dat we dat eigenlijk niet wisten, de vorige keren heb ik volgens mij geen beweging gezien maar er is ook nooit een opmerking over gemaakt. Telkens wel goede hartactie, ook nu. Zoals jullie weten stond daarna nog de afspraak voor de vlokkentest (die we heeeel misschien toch wilden laten uitvoeren bij een slechte score bij de npm). De echoscopiste adviseerde om toch wel naar het ziekenhuis te gaan, niet zozeer voor de VT maar vooral omdat er dan weer een echo zou worden gemaakt. Ze adviseerde ook om de VT nu niet te doen, zo vlak voor de vakantie. Ik vroeg waaraan ze dacht en ze zei dat als ze in een doemscenario dacht dat het dan zo zou kunnen zijn dat het kindje niet meer goed groeide en daarom ook niet goed bewoog en dat er dus een miskraam zou kunnen komen. We schrokken ons natuurlijk rot en gingen ook met een akelig gevoel weg. Ik het ziekenhuis gebeld, situatie uitgelegd, de afspraak die ochtend kon niet doorgaan (die was alleen voor de VT) maar ik kon wel 's middags komen voor een echo. Nou ik naar huis en m'n man naar z'n werk. Een vriendin gebeld en bij m'n buurvrouw op de koffie gegaan om te ventileren. Op internet zag ik de tip langskomen om vóór de echo cola te drinken, om het kindje actief te maken. Bleee met tegenzin cola gedronken en toen naar het ziekenhuis. Onderweg belde de verloskundige omdat de bloeduitslag van de combinatietest door hen was opgevraagd. Ze hadden snel voor me de berekening gemaakt en ik kwam uit op een kans van 1:453 mbt down. Een uitslag < 1:300 wordt als een verhoogde kans gezien, mijn uitslag werd als gunstig gezien (op basis van mijn leeftijd zou ik normaal gesproken een kans van 1:150 hebben?). Ik was wel een beetje opgelucht door deze uitslag. Nou, toen dus op de stoel voor de tweede echo die dag. En wat zagen we? Een hevig bewegend kindje ! Jeetje, wat voelden we ons opgelucht. En volgens deze echoscopiste zegt een verschil van een paar dagen in de termijnberekening niet zoveel. Wat haar betreft blijft de uitgerekende datum ook gewoon staan. Een verschil van <1 week daar doen ze niets mee. Kan te maken hebben met de wijze van meten maar ook met groeispurtjes e.d. Ze heeft nog even goed gekeken en zag 2 armen en 2 benen, goed kloppend hartje, 2 hersenhelften, gevulde blaas, neusje, voldoende vruchtwater, goede placenta en het bloedstolsel was nagenoeg verdwenen! Enfin, wij vertrokken opgelucht naar huis en gaan nu heerlijk van onze vakantie genieten! Tot later allemaal!
Maria, wat een rare reactie van de echoscopiste! volgens mij is het altijd zo dat die paar dagen niks uitmaken (ivm groeispurtjes idd) en nu heeft ze jullie alleen maar heel erg ongerust gemaakt. natuurlijk wel goed dat ze haar zorgen heeft, maar dat had ze misschien ook wel iets subtieler kunnen doen.. (en bv zlf dat advies van cola ofzo te geven en te zeggen dat kinderen ook wel eens wat minder actief zijn..: heb nu nog steeds van die momenten dat ze volgens mij ligt te slapen ofzo en ik weinig bewegin voel. ze kunnen toch ook niet de hele dag aan het dansen zijn??)

wel heel fijn dat je nu met een gerust hart op vakantie gaat!

(als ik trouwens jouw uitslag van combitest hoor, ben ik wel weer extra blij met die van mij. Ik was toen pas net 37, maar ja.. )

verder niet goed geslapen (ziek kindje), maar het zonnetje maakt veel goed (en de buuf is aan het poetsen boven en vriendlief is aan het schilderen in kinderkamer... allemaal hele fijne dingen natuurlijk!)

fijne dag allemaal! (en Pira: laat je wel weer even wat horen? )
Hallo...kom even spieken hoe of wat met Pira...maar nog niks zie ik. Tis ook zo spannend!

maria70, wat een rare dag zeg...goede nekplooi maar gekke en verontrustende uitspraak over bewegen en groei...heb zoiets nog nooit gehoord zeg. Maar gelukkig dat alles toch goed bleek later, kunnen jullie heerlijk gerust gaan genieten van je vakantie!

MissBR, snap met je kids dat rusten niet echt ervan komt, maar probeer toch ook aan jezelf te denken he. Maar snap het goed hoor, hier met een meisje van bijna 2,5 jaar om me heen lukt overdag kalm aan doen ook niet...huishouden gaat door en ze vraagt ook nodige portie aandacht. Ben altijd blij als mannetje thuis is van werk.

Beer, had de foto's van je beertje gezien op hyves...maar was al uitgelogd en vergeten te reageren...wat een snoepie van een manneke zeg!! Om trots op te wezen meid!

Hoewel ik zeer op mijn slaap gesteld ben vond ik de nachtvoedingen ook nooit een probleem...heb dochter drie maanden lang 's nachts gevoed voordat ze tot 7 uur doorsliep. Had wel iets, de wereld donker en stil, en dan zo'n zacht warm zoetig lijfje tegen je blote borst en buik aan. Ga het binnenkort weer beleven!

buufje123, welkom mede-brabander!

Heb alleen de huidige pagina gelezen, niet terug gebladerd. Hier alles ok, alleen is baby weer boven in bekken gaan liggen ipv onder in bekken...baalde wel. Moet nu weer direct gaan liggen van vk als vliezen breken en bellen, al is het midden in nacht.

Hopelijk as dinsdag bij controle dat beeb weer dieper ligt.

Fijne dag allen!
Heee Marimoh, jij hebt ook al bijna meldplicht, nog een week of drie toch? Gaat het goed met je verder? Jammer dat beeb weer boven het bekken ligt trouwens. Was bij mij ook zo, bij de laatste twee allebei. Is toch wat relaxter met winkelen enzo als je niet meteen hoeft te gaan liggen bij gebroken vliezen.

Jij gaat dus ook weer bv geven? Ik vind het nog steeds heel gezellig en leuk de bv, maar snachts hoeft van mij niet meer zo hoor, ook al snap ik de romantiek ervan wel. Vanmorgen heeft ie trouwens weer tot 6:30 geslapen! Helaas kwam dochter om 6:00 uur binnen met een stapel my little ponys, maar toch, mag niet klagen.

En Pira, jij ook bv, ben benieuwd hoe het je bevalt, hou er rekening mee dat het in het begin veel moeite kost vaak, maar uiteindelijk gemakkelijk is,. Snap trouwens jouw keuze voor fv ook MissBR, heb het ook overwogen, maar vind het zo leuk bv geven. (Vind het als vreetzakje ook zo prettig dat je zo veel kunt eten en dan toch afvalt!, maar dit is minder belangrijk natuurlijk).

Lieselotje, ga je echt ook voor Beertje's naam, wat leuk! Ik vind het nog steeds een geweldige naam, ben er nog zo blij mee. Doet me er aan denken dat ik het geboortekaartje nog een keer op hyves wil zetten, zal ik straks even doen!

Maria, wat een heftig verhaal. Ik heb ook een beetje het idee dat jullie onnodig ongerust zijn gemaakt hoor. Wel fijn dat je nu met zo'n goed gevoel op vakantie gaat. Je gaat nu denk ik geen vwp meer doen?

MissBR, Phil en ted is leuke handige wagen ja. Jullie moeten nog een auto? Waar ga je voor? Ik heb voor mezelf nog steeds een opel corsa, gaat prima met 4, maar kan nooit eens iemand meenemen, vind ik wel jammer.

Pira, vandaag mooie dag om te bevallen hoor!
Joepie, we zijn zwanger!!!!!!! Nooit gedacht dat het zo snel zou lukken........

Gisterochtend de test gedaan, hartstikke positief, dikke donkere streep! Vanmorgen bij de dokter geweest en een verwijsbrief voor de verloskundige. Eindelijk ook eens kennisgemaakt met onze huisarts, we waren er nog nooit geweest. De uitteldatum is begin februari.

Nu maar hopen dat alles goed gaat. Wel raar allemaal hoor, merk zelf natuurlijk niet zoveel en toch krijgen we eindelijk een kleintje. Het is dus ook nog erg onwerkelijk voor me.

Maandag ga ik het met de arboman op het werk er maar eens over hebben wat ik niet meer mag doen hier, werk met chemicalien op een lab.

Vandaag ook een leuke extra kleine verrassing voor mijn moeders verjaardag dus, ga het ze wel vertellen. Ze zullen door het dolle heen zijn.

Maria, ik ben blij dat het uiteindelijk toch allemaal goed is. Ontzettend vervelend wat er allemaal is gebeurd. Nu dus met een gerust hart op vakantie, geniet ervan.

Ik weet dat ze bij mijn zusje ook niet zo goed bezig waren. Net nieuwe apparatuur, en erg enthousiast ermee. Volgens haar kreeg mijn zusje een tweeling. Alles omgezet en gekocht (beetje voorbarig achteraf) en nadat ze de afspraak bij het ziekenhuis hadden gehad bleek het er toch maar eentje te zijn. Wel gelukkig maar ook weer teleurstellend voor hen. Dit is wel iets minder erg als bij Maria, maar toch niet zo'n goede beurt.

Iedereen een heel fijn weekend, het wordt weer zonnig!!
Opaal, geweldig, heel erg gefeliciteerd! Voel je je niet vreemd?

Hen geboortekaartje net even op hyves gezet!

groetjes, Beer
opaal: gefeliciteerd! helemaal goed! hoe voel je je? spannende tijden voor jou, geniet ervan!

Beer: ik heb de romantiek van bv nooit zo gehad, ook niet bij eerste twee. vond het voral erg zwaar dat ik alles aan het doen was en voor mijn gevoel nooit even rust had. was een stuk relaxter onder de fv, dus dat doen we nu weer. Bovendien paste ik ook zonder bv binnen 2 weken weer in al mijn kleren...

ja, we moeten nog een auto. Ik heb zelf een C3 (voor mijn werk), die houden we wel, maar daar kunnen geen 4 stoeltjes in (en dat moet nog wel). en we hebben een C5, maar daar kunnen er drie op de ahcterbank, en geen 4. we moeten dus aan auto met 2 achter-rijen. we denken nu aan een grand voyager van Chrysler. hebben we ook nog een (klein) beetje bagageruimte..

marimoh: rusten is lastig. ik doe mijn best hoor, maar drie kinderen vragen nou eenmal aandacht en dat huishouden doe ik zo min mogelijk, maar ja, soms moet je wel wat he (kan niet alles aan anderen overlaten)..

ok, heb nu mannetje op bed en kan even half uurtje rustig zitten voor ik de oudsten van school haal..ga ik doen dus!
en oh ja Pira: ben het met Beer eens:prachtige dag om te bevallen!
Hi allemaal, ben ik weer!

Maria: hmm, vind t ook wel een snelle reactie vd 1e echoscopiste, maar wat fijn dat jullie toch met goed bericht en n beweeglijk kindje in je buik vast een heerlijke zonnige vakantie zullen hebben, dat mag nou wel n keer!!

Watever: ik denk aan je!!! Logisch dat je t even niet meer zo ziet/zag zitten met al die klussen, troep en n steeds dikkere buik! Sterkte weer met alles en ik weet zeker dat t straks allemaal in orde is als jullie minimannetje komt (hug!)

verhip > die smiliedingen kan ik er nog steeds niet meer bij zetten..

Pira: grappig, volgens mij was het Beer die ergens 'Pier' schreef... zo noem ik je telkens als ik aan je denk of iets wil zeggen in mn hoofd. Iig wens ik je alvast een héél bijzonder mooie bevalling toe, echt!!! Misschien dat t nog even duurt, maar geniet dan nog maar even vd bloemetjes en de bijtjes op je balkon!

Heb vaak ff aan je gedacht in Ierland en ben blij 'dat ik er bij kan zijn': nws vers vd pers is toch ff leuker (kon daar niet inloggen)!

Beer: heeeel langzaam wat meer uurtjes slaap, heerlijk, al snap ik best dat je er ook wel n beetje van geniet zo 's nachts samen. Misschien ook wel omdat je nu al zoveel fitter bent, dat je t ook weer beter hebben kunt. Hoe is t met je man (denk steeds aan hoe akelig ik t voor hem/jullie vind, hoop nog ns te lezen hoe dat nu kon!) en met jullie andere kinderen? Vinden ze t al heel gewoon zo'n babybroertje of toch ook nog steeds wel erg leuk? Lijkt me ook heerlijk dat je de hele zomer nog thuis hebt: geniet!! Vind t toch zo leuk zoveel van je te lezen, echt!! (net ff op hyves gereageerd op je krtje) Trouwens: ook ik vergeet telkens te zeggen wat een lief jongetje jullie erbij hebben gekregen!! Wat leuk dat je die foto’s erop hebt gezet.

MissBR: leuk joh, dat je zoveel hier bent! Je lijkt me n bezige bij en geloof best dat als je zoals nu rustiger aan moet doen, dat t lastig is! Hoop echt voor je (lees dat ook wel) dat je er ook van geniet. En ja: ook ik vind t bijzonder na 3 jongens, nu n meisje! Zie bij n schoonzusje hoe leuk die jongens daar t ook vinden. Knap als je goed voor jezelf weet te kiezen (fv, hulp) en wat fijn die helpende handen!

Lieselotje: hoe is t met jouzelf? Ben ik ook benieuwd naar, vind 24 wk alweer n heel eind en 'dik' over de helft! Gaat t allemaal nog lekker met werk, thuis en babykamer inrichten? Het gaat je vast goed, maar ik denk vaak aan jou en de kinderen die er al zijn. Ben gewoon heel benieuwd hoe het leeftijdsverschil 'werkt'. Hoop dat je geniet: lekker mee doorgaan dan!

Biba: fijn dat je telkens nog meeleest, meeleeft en meeschrijft! Verder: zie hyves!

Marimoh: is t bij jullie allemaal klaar thuis? t Schiet wel op zeg! Je hobbelt vlot achter Pira aan zeg maar! Bijzonder lijkt me te weten dat het de laatste keer is (geldt ook voor de anderen natuurlijk), zelf heb ik dat toen niet gehad... Wel vervelend dat t kindje weer hoger ligt.

Opaal: joehoe!!! Wat super! Echt gefeliciteerd en dat t nog onwerkelijk is, dat kan ik me goed voorstellen. Maar dat verandert vanzelf: info hier, echo daar... Wens je een heel bijzondere & gezonde tijd toe!!

Buufje: welkom hoor! Veel succes ook van mij!

Tja, en ik. 's Morgens in alle vroegte (± 3 uur) getest en heeeeel licht streepje! Voelde me niet echt blij ofzo, meer ongeloof. Weer naar bed en er dus heel vroeg uit. Daar (vlg ochtend) weer getest, weer lichtroze. Maar ja: betekent toch zwanger! Genoten van autotochten en lange wandelingen en bovenop een rots, uitkijkend over de oceaan, mijn man verteld dat hij weer vader wordt. Ongeloof ook bij hem, 'sorry dat ik wat lauw reageer, maar ik vind het ook zo spannend, hoop vooral dat het goed gaat met jou'. Beneden wachtten medereizigers op ons, dus gauw weer terug. Uiteindelijk, wachtend op het vliegveld nog even naar het toilet: begin van weer foute boel.

Ik ben verdrietig teruggevlogen.

Nu, paar dagen later en even uurtje voor mezelf, voel ik het verdriet van de mk van januari toch (weer) bovenkomen. Dat het nu zo is, nou ja, voelt meer als 'normale' periode, maar kennelijk ben ik die mk toch nog niet zo te boven als ik had gedacht. En dat maakt me onrustig over mn eigen gevoel. Maak me ook toch wel wat ongerust over mn lichaam.

Gisterenavond intensief met mijn man gesproken en dat hakt er ook in, al was het wel een heel goed gesprek.

Moet nu gauw weer naar school, hoop vanavond nog even 'naar Pier' (smile) te komen kijken. Vind t ook zo spannend!! Anders ook hoe t bij de controles was.

Dag meiden! Geniet van de zon,

xxcCarlot
Jee Carlot, dat is ook niet niks...een vroege miskraam dus, wat ontzettend jammer. En ik snap dat alles weer bovenkomt van januari. In welk opzicht maak je je ongerust over je lichaam? Nou, kan me voorstellen dat je je even heel rot voelt zeg. Doe maar weer even lekker rustig aan, en probeer het te verwerken.

Pier nog niet gezien....wie weet.

Oja kaartje op hyves is wel de proefdruk, dus gegevens kloppen niet helemaal (voor de oplettende lezer).
carlot, wat geweldig toch dat je altijd op iedereen zo uitgebreid reageert. erg lief!

en wat naar dat het misgegaan is, en natuurlijk komt dan het verdriet van je mk weer naar boven. dat moet ook even, laat dat maar gebeuren..

ik denk ook wel dat de jongens erg weg zullen zijn van hun zusje, maar dat waren ze net zo goed van een broertje geweest. ze zijn nu ook zo ontzettend lief voor hun kleine broertje (14 maanden), dat is zo lief om te zien...

haha, moet even lachen. de middelste is in de tuin aan het spelen met een vriendje en stuurt nu een vriendje van de oudste weg.. L is er niet en ik heb al een vriendje dus wat doe je dan hier? (ik vind het wel prima, hoef niet nog meer kinderen hier vandaag)

pff, verder even moeilijke dag. ben beroerd en moe en alles doet me pijn (toch echt teveel gedaan de afgelopen dagen ben ik bang).. naja, alweer bijna eind van de dag.. morgen hopelijk beter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven