35+ en kinderen

15-09-2008 23:20 2488 berichten
Alle reacties Link kopieren
35plussers zwanger of met kinderwens, hier kletsen we verder!

Gossie Carlot...... wat sneu :( Dat was dan een hele vroege miskraam.

En Opaal zwanger. Gefeliciteerd!!! Beetje dubbel om iemand te feliciteren terwijl een ander net een miskraam heeft gekregen.

Maar goed.... evengoed zul jij natuurlijjk superblij zijn. En terecht Geniet ervan!

Pira: tja... dat zou best wel eens kunnen betekenen dat haar kleine meid er is!

Beer: Ik wil heel graag die naam. Had ik overigens al lang hoor. Vond het grappig dat jij dezelfde naam had. Maar egalief heeft iets anders in zijn hoofd, dat was onze allereerste keus. Dus ja.. moeten het nog even uitvechten

En hier: Net de 3-d echo gehad. Hij liet echt zo trots zijn piemel zien Tis dus echt een jochie!!! En nou zal iedereen dat zeggen: maar ik vond hem zo mooi. Van die hele mooie volle lippen en zo'n lief neusje. Was echt helemaal trots. Ik dacht: zo!! Dat hebben wij toch maar mooi ff gemaakt!!

MissBR. Ben zelf ook moeig.... En jij met 3 kinderen en zo lang zwanger zal het nog veel zwaarder hebben. dusse.... lekker rustig aan doen meid!!!
Beer, ja ben morgen 37 weken dus zit dan officieel in de bevallingstermijn! Van dochter bevallen met 41wk4 dgn, en verwacht nu eerder..maar dat weet je nooit he?

Ga weer voor de bv ja, vorig jaar 28 mei was de laatste voeding aan dochter, en nu iets meer dan een jaar later weer. Tuurlijk slaap ik ook liever de nacht door, maar als een kindje dan toch voeding nodig heeft dan vindt ik het ook speciale momenten voor ons twee. Ben wel benieuwd of dochterlief er wel of niet wakker van wordt??

Zal vanavond eens op hyves kijken naar je geboortekaartje!!

opaal, wat goed zeg, gefeliciteerd!! Onwerkelijk gevoel niet?

MissBR, het moet je ook echt liggen, bv geven, want het is toch een zware job vooral in het begin. En als je dat niet ligt dan wordt je er niet gelukkig van en das ook niet goed. Ik keur fv dan ook niet af hoor!

Carlot, ja alles zowat klaar thuis, de kamers zijn helemaal in orde, en alleen nog laatste kleine dingen doen. Ik hobbel zeker Pira achterna. En de gedachte dat het de laatste keer is is wel raar ja, zo van dit komt nooit meer terug.

Maar hé wat ontzettend naar wat je weer mee hebt gemaakt, een hele vroege mk dus..meid wat rot voor jullie! Logisch dat alles van begin van het jaar terugkomt. Laat je verdriet komen meid, is een hele teleurstelling, dikke knuffel!!

lieselotje, 3d echo gehad, een echte jongen dus, wat leuk hoe trots het te zien was!!

Fijn weekend allen!

En Pira, ben zo benieuwd!!
yoehoeee meiden, hier ben ik ....beter laat dan nooit nietwaar.

geen nieuws hoor, 12.06 was dus nog niet de goede dag ;-(

vanmorgen naar ziekenhuis, eerst ctg en dus weeen activiteit, hadik zelf nog niet zo opgemerkt. bij derde wee, snapte ik m eindelijk. ik dacht steeds dat die kleine zich dan heel ergmet billen + lijf tegen buik drukt, blijkt dat een oefenwee of iets dergelijks te zijn.

toen naar gyn; baarmoedermond soepel en zacht, niet open, ukkepuk ligt met koppie mooi diep en klaar oftewel ik ben dr klaar voor en zij ook !!!

hetkan ieder moment van start gaan was de opmerking daar en zo niet, blijft t bij dit gerommel moet ik dinsdagochtend terug.

vanmiddag geslapen en daarna met buuf stukje gaan lopen en ijsje gegeten, vanavond spoedklusje voor klant gedaan en nu zit ik hier met toch echt wel iets meer dan oefenweeen hoor. t doet geen pijn maar mn buik wordt continue hard, en het gaat steeds naar piek en terug, achter elkaar. wellicht zakt het zo weer af na lekkere douche en zo niet, tja wie weet dat het nu echt begint. blijf zo raar dit idee.

ik hoop jullie op de hoogte te houden maar horen, ook in t weekend. dus horen jullie tot maandag niks dan is t toch echt wel raak.

jee en wat is er verder veel geschreven.

Maria wat een verhaal maar gelukkig alles oke en nu fijn op vakantie!!!

Lieselotje een mooi kereltje in de maak dus, fijn!!

Opaal VAN HARTE!! fijn joh.

Lieve Carlot heftig zeg, goh ga van de ene emotie hier naar de andere. Kan me voorstellen dat dit je heel wat doet. heel dikke knuffel van mij

Marimoh de 37 weken in.... en beeb overdwars......ik duim dat ze weer goed en braaf in positie gaat liggen.

lieve meiden, ik ga douchen, thee drinken in bed en boekje lezen en ben benieuwd wat er met dit gerommel in mn lijf gebeurd.

veel liefs XX fijn weekend
oooo.. spannend Pira! wat je beschrijft zou zomaar het begin kunnen zijn (en dan lig je nu misschien in het meest gunstigste geval al heerljk te genieten van je kleine meisje!)

maar ja.. kunnen ook oefenweeen zijn.. iig gaat het vast niet lang meer duren!

ik iets beter. heb iig behoorlijk geslapen (jongste nog steeds vaak wakker, maar bleef na half zes ineens slapen tot ruim na 9, dus heb toch wel uitgeslapen gevoel! (de andere twee zijn lekker naar benenden gegaan en hebben eigen boterhammetjes gemaakt. zo lief..)

helaas nog wel veel last van bekken, gaat moeilijk over. Ik voel me alleen ontspannen net na een warm bad, maar ja, ik kan toch moeilijk elke paar uur in bad gaan liggen

ok, ga even de zon in met een krantje en kom straks nog wel even kijken voor nieuws van Pira! (of liever: geen nieuws, want hoe langer we niets horen, hoe beter het is: dan is ze aan het bevallen!)
Carlot, wat erg dat het weer is misgegaan... Dat zal een vreselijke vlucht terug zijn geweest

Opaal, gefeliciteerd! Wat fijn dat het klopte, wat je voelde, dat was dus toch al vanaf de innesteling dat je iets aan je borsten voelde. Ik hoop dat alles goed blijft gaan! Het lijkt me wel lastig op je werk, dat je zo vroeg moet melden dat je de werkzaamheden niet meer mag verrichten. Terecht natuurlijk, maar zo weet iedereen het toch terwijl je nog maar heel pril zwanger bent.

Piertje, zou het nu, zou ze echt... Ach ja, misschien heb je nepweeën en blijft ze nog een paar dagen zitten

Ik zit rond een mogelijke innestelingsdatum en voel NIKS... Nou zijn we niet heel actief geweest deze maand, maar wél op de goede dagen. Dus ik hoop toch weer wat te gaan merken de komende week. Gevoelige borsten, 's nachts plassen, geen koffie lusten. Ik ben gewoon gespitst op lichamelijke verschijnselen... Maar goed, op het Vivaforum lees ik dat veel vrouwen helemaal niks merken en vrouwen die ongepland zwanger worden merken het meestal pas als de menstruatie wel heel lang uitblijft. Dus tegelijk probeer ik het meer van me af te zetten... Het is pas de tweede ronde. Ik wil gewoon te graag.
Lucebertha, ik kreeg altijd pas na dat ik overtijd was verschijnselen en ook nooit iets van een innesteling gemerkt.....zegt dus niet zoveel. Wel spannend weer he voor je.

Pira, succes, ik denk aan je.

MissBR, jij ook al lekker uitgeslapen. Beertje kwam vanmorgen om kwart voor 8(!), moet niet gekker worden. Ben dus ook behoorlijk fit hier.

fijne dag, ik kijk later nog wel
Nog even spieken of er al nieuws is.....nee nog niet (maar laat je niet opjagen Pira)

Hier heerlijk dagje, lekker fit dus. Straks een feestje, dus voor het eerst oppas voor Beertje (behalve mijn moeder heeft nog nooit iemand opgepast op hem). Hoop dat het goed gaat, heb wel zin om even lekker weg te gaan.

tot morgen!
oooo.. niets van Pira: ze is vast begonnen! (of klaar, laten we dat hopen)

hier steeds moeillijker. veel harde buiken, ik hijg al als ik sta te douchen en heb veel last van bekken. bleh! ik ben het gewoon zat! (maar tegelijkertijd weet ik dat het nog even niet kan.. lastig lastig..)

vandaag gepland om naar mijn ouders te gaan. Vriendlief heeft daar wijngaardje en moet eea doen. heb eigenlijk geen zin, betekent boel werk met jongste (ergens anders toch altijd meer gedoe) maar ja.. mijn ouders genieten ook altijd wel van ukkies. we zien wel hoe het gaat.

probeer later nog wel te spieken of er nog nieuws is van Pira.. fijne dag allemaal!

oh ja Beer: is het goed gegaan met oppas? altijd spannend de eerste keer he?
Oeh is Pira nog steeds niet bevallen?

Sorry dames, ik heb het even flink laten afweten, ben behoorlijk ziek geweest en nog steeds niet zoals het zijn moet. Hoge koortsten en echt zwaar beroert. Ben ook bij dokter geweest, die dacht aan een blaasontsteking. Alleen heb ik dus geen last van pijn bij het plassen ofzo. Maar goed, hij heeft de urine toch maar op kweek laten zetten, dus moest er vrijdag nog snel mee naar het ziekenhuis. Heb nu een antibiotica kuur en vandaag eindelijk het gevoel dat het iets beter gaat.

Ik zag nog even tussen neus en lippen door dat ik Opaal mag feliciteren!
hoi lieve meiden.....neeeee nog steeds niks hier. begin wel beetje moe = lees gefrustreerd te worden van de weeen die ik bij tijd en wijle een uurtje lang heb. vrijdagavond leek het er ook even op maar na warme douche was alles weer voorbij.

vanmorgen waren ze echt een uur lang vervelend en tussen de 5 - 10 min dus ik dacht toch wel "nou......t zou nu echt kunnen beginnen" gingen we in de zon kopje koffie drinken, zakte alles weer in. Uur later begon t weer en nu zakt t ook weer in. BLUHHHH dit is niks hoor. dacht om te gaan zwemmen of wandelingetje te gaan maken maarja elke keer als ik denk, "zullen we dan maar iets gaan ondernemen" beginnen ze weer. oftewel ik loop en rommel wat buiten in de tuin en in huis. ga straks maar even lekker liggen / slapen. tja hier had ik geen rekening mee gehouden, ik dacht als t begint begint het maar niet dit geneuzel.

DUs MissBr en lucebertha inderdaad oefen en nepweeen maar ik weet t nu wel

MissBR ik had niet meegekregen dat je zo'n last van je bekken had, vervelend zeg. pas goed op jezelf!!

Watever zo beroerd he beh....maar blaasontsteking tijdens zwschap kan heel goed zonder pijn bij plassen, heb ik wel vaker gehoord. hoop dat je snel opknapt en jeee bij jou gaat t nu ook snel zeg 33 weken.

Beer hoe was je avondje uit? is t met Beertje goed gegaan? en was een slaapkop zeg, fijn!!

ik zit hier weer met continue harde buiken maar niet meer dan dat op dit moment .....naja meiden, geen idee hoe dit verder gaat. ik probeer echt dagelijks even te melden hoor maar gisteren was ik druk met vanalles en gist.avond helemaal uitgeput, wilde nog wel even schrijven maar ben zo mn bed ingerold.

en gezien t verloop denk ik niet dat ik snel iets anders te melden heb dan dit getut met harde buiken en startende weeen.

fijne zondag allemaal, liefsXX
Oh Pira, rot zeg, hoop dat het snel doorzet voor je, dit is zo uitputtend. Succes meid.

En Watever, zo ziek geweest, ook rot. Ik heb dat ook gehad ongeveer toen ik zover zwanger was als jij nu, wat een ramp was dat. Fijn dat het vandaag iets beter gaat!

Ik wist ook niet dat je zo'n last had van je bekken, MissBR, zwaar hoor. Heb je dat bij de anderen ook gehad?

Feestje was leuk, en Beertje heeft hele tijd geslapen, dus was perfect gegaan. Vanmorgen weer pas om half 8 zich gemeld, wat een kerel he! Oppassen dat ik er niet aan ga wennen..kan ook zomaar weer omslaan.

Het is hier vreselijk takkeweer, terwijl het heel mooi zou worden, voel me bedrogen..

Pira, zet hem op he!
hi lieve Beer!! zit effe snel paar betalingen te doen want stel dat.....

fijn dat het feestje leuk was en Beertje is echt machtig!!! maar wie weet gaat hij gewoon zo door, zo mooi zijn!!

nou hier de hele middag weeen op en af en soms echt pijnlijk en vervelend, slaan ook op mn rug. steeds als ik denk mmmm moet ik nu even gaan bellen met zkhuis, zakt t weer een half uur in ofzo. dit is inderdaad vermoeiend, vooral geestelijk omdat ik geen twijfelkont ben maar zonder ervaring hierin weet ik echt niet watik hiermee aan moet. trouwens net ook diaree dus er is vanalles gaande.

ga nu wat eten en dan maar even lekker douchen, kijken of t dan kalmeert of juist toeneemt maar hoop echt dat dit geen dagen zo doorgaat, is echt een doemscenario....dat je al gesloopt bent voordat het uberhaupt begint.

heb gelukkig afgelopen nachten wel goed geslapen dus voel me nu niet echt moe of zo.

meiden hoop dat het snel "serieus stuff" gaat worden want ben dr nu wel klaar voor

liefs, XX
ojee Pira.. het is dus wel aan het beginnen, maar nog niet aan het doorzetten? hoop maar dat dat snel gebeurt en dat we hier heel snel horen dat je een prachtige dochter hebt!

ja, mijn bekken dus. HEb ook zo'n band en loop al een hele tijd bij de fysio. bij de laatste ook wel wat last gehad, maar dat begon dan ongeveer nu. Nu al veel langer last, heb het mbv fysio een tijd stabiel weten te houden, maar de laatste dagen wordt het steeds erger. niet fijn. heb van die dagen dat ik echt bij iedere stap al pijn heb. word er GEK van!

beer: wat een geweldig mannetje! (hoop dat mijn meissie iets van m overneemt straks! ) fijn dat je weer feestjes hebt en dat alles weer normaal wordt. dat is een teken dat alles lekker loopt. dat is het moment waar ik ook weer erg naar uitkijk!

ok, ga nog even met de beentjes omhoog. mannen in bed en dus even geen 'mamma, mamma' aan mijn hoofd..

pira: zet m op!
Jemig MissBR, wat ontzettend zwaar zeg, zeker als je zwanger bent van de vierde! Hopelijk is het snel over als je bevallen bent. Ik heb eigenlijk nooit bekkenklachten gehad, dus weet niet echt wat het is. Nog meer reden om rustig aan te doen, voor zover mogelijk.

Beertje weer doorgeslapen vannacht. Werden allemaal wakker van de wekker om 7:00 uur! Wow. (tja misschien wat overdreven om iedere morgen zijn slaapritme te melden, maar het speelt hier nogal natuurlijk).

Pira, hoop zo dat je vannacht bevallen bent meid!

Carlot, hoe gaat het met je? Ben je al een beetje opgekrabbelt?
Hallo dames,

Ik ben weer terug van vakantie. In drie weken tijd hebben we 7500 km gereden en het was fantastisch. We hebben geen problemen gehad en goed weer. Ben heerlijk relaxt teruggekomen. Heb ook gezien dat er heel wat gebeurd en geschreven is. Heb me beperkt tot de laatste blz.

@Pira, spannend hoor het kan elk moment gebeuren, kom op meid.

@MissBR, last van de bekken lijkt me erg pijnlijk en lastig. Niet fijn. Zal voor je duimelen dat het beter gaat.

@Beer, mooi zeg dat Beertje lekker kan doorslapen. Ik vind het fantastisch hoe je je red met 4 kinderen.

@Opaal, gefeliciteerd met je zwangerschap, geweldig. Geniet maar van het roze wolkje.

@Carlot, Wat erg wat ik lees dat het weer mis is gegaan. Heel veel sterkte. Je krijgt een dikke knuffel van mij.

@Lucebertha, Ik leef met je mee, ik wil zelf ook zo graag. Elke maand denk ik te voelen dat ik zwanger ben en elke keer wordt ik gewoon weer ongesteld. Zins we bedsloten hebben aan kinderen te beginnen wil ik gelijk zwanger zijn en wel nu!! Helaas werkt het ziet zo, ik weet het. Ik leef met je mee.

@ Marimoh72, zo te lezen breken voor jou ook spannende tijden aan.

Zo dat was het weer even voor nu, later meer.

Voor de lijst 30 juni heb ik mijn NOD dag.

Groetjes dames
kwam even kijken of er al nieuws was van pira..

varadientje, lekkere vakantie gehad dus?

dikke knuffel voor carlot
Ik heb ook al 10 x ingelogd... hoezo nieuwschierig

7500 km gereden Varadientje??? poeh he!! Das best een stukkie!!!!

xx
geen nieuws nog van Pira. ze is vast helemaal gelukkig in haar kraambed nu!

ja, dat bekken is geen vreugde, maar ik verwacht wel dat ik snel hersteld ben na de bevalling, dat was de vorige keer ook wel zo. de eerste dagen gewoon heel rustig aan doen, maar na een week of 2/3 liep ik weer als een kieviet. daar verheug ik me ook weer enorm op!

net even lekker dutje gedaan, jongste in bed (slaapt gelukkig ook al 2 uur) en vannacht ook weer een sredelijk geslapen. de afgelopen dagen was jongste steeds heel onrustig, maar vannacht heeft ie lekker geslapen. (en wij dus ook).

ik snap die opmerkngen over slaapritme dus helemaal hoor, Beer: dat zijn HELE belangrijke dingen en vooral heel fijn als je merkt dat dat een beetje gaat lopen!

nou.. ga nu maar even boterhammetje maken (nog weinig gegeten vandaag) en later nog eens inloggen... Pira: we zijn benieuwd!!
Hey allemaal,

Jullie zullen wel denken. Ik heb al zo lang niet gepost! Mijn excuus: ik ben ook zo lang ziek, moe en misselijk en hou er niet van om alleen maar klaagberichtjes te posten!

@Opal - wat erg, maar niet de moed opgeven hoor!

@Pira - ben zoooooo benieuwd naar hoe de bevalling zal gaan (en of je nu bezig bent)

@de rest, dikke knuffel van mij!

Heb woensdag aanstaande nekplooimeting (ben dan 12 weken en 2 dagen zwanger) en begin nu wel een beetje de zenuwen te krijgen!!!

Tja, nog steeds misselijk en doodmoe en blijf hopen dat het vandaag of morgen over is.

Nou groetjes en sterkte van een suffe,

Suffeltje
Pira@!!!!! Spannend...hou het hier in gaten...

Sorry voor afwezigheid maar Binck en het even herpakken van me leventje neemt al mijn tijd in beslag Ik geniet nog steeds met volle teugen...tis zon lekker ventje....verliefd tot over mijn oren...en hij lacht inmiddels ..nou dames dan smelt je echt....

x
BIBA wil jij ff link naar ons prive forum neer zetten hier? Shit computer...ben link kwijt.......
******Breekt even in*********

Nou dames, dit is een goed vruchtbaar topic hoor. Succes allemaal met zwanger worden/zijn. En de dames met baby (incl. Pira denk ik inmiddels) van harte gefeliciteerd. Geniet ervan.

Voor Snok:

http://vijfendertigersenouder.forumup.nl/
Hallo Snok, Bietje en Biba,

Mag ik daar ook aan mee doen? Of is het niet voor de anderen bedoeld? Zo ja, hoe werkt dat?

Groetjes
Pira nog geen nieuws? Zal ongetwijfeld wel zo zijn dat ze met meisjelief in bed ligt
Gisteren een afspraak met de verloskundige gemaakt, dat is pas half juli. Nog even wachten dus. Volgende week lekker vrij, ze komen alles renoveren voordat de nieuwe keuken geplaatst wordt. Heerlijk!!

Verder weinig last overal van, wel een misselijk gevoel bijna de hele dag, maar alles blijft gelukkig binnen.

Mijn ouders waren ontzettend blij toen ik het ze afgelopen vrijdag vertelde. Zondag zijn ze weer gekomen om lekker bij te kletsen. Gevraagd of ze het verder aan niemand nog willen vertellen.

Gisteren ook bij de arboman op het werk langsgeweest, nu een lijst maken met welke apparatuur ik werk en met welke chemicalien (dat zijn er gelukkig niet zoveel).

Mijn collega neemt het chemisch afval vanaf nu over. Verder weet nog niemand het op het werk, wil ik ook even zo houden totdat het wat zekerder is. Voor mij is het ook allemaal nog erg ontwerkelijk. Gisteren wel gesport, voelt wel raar af en toe. Net of er toch iets tegensputtert. Hebben jullie dat ook gehad?

Carlot heel veel sterkte. Erg jammer dat het niet goed is gegaan.

Ben ook benieuwd naar nieuws van pira.....

Verder iedereen natuurlijk een fijne dag enzo.

Ga nu wat luisteren, cursus die ik half ga bijwonen tussen alle metingen door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven