35+ en kinderen

15-09-2008 23:20 2488 berichten
Alle reacties Link kopieren
35plussers zwanger of met kinderwens, hier kletsen we verder!

Enne je gaat trouwen lees ik nu.....

Gaan jullie er wel een leuk feestje van maken?
ja, dat las ik ook.

wat leuk is dat! was er een romantisch aanzoek enzo? (en worden wij allemaal uitgenodigd voor een feestje tegen die tijd?? )
Zou wel een leuke meeting zijn voor de 35+ dames! :-)
Ow leuk! Trouwen is zo leuk! Ik heb het een maand of 5 geleden gedaan. Zou het zo nog een keer doen
Ik vind het op zich geen probleem om naar Italie te komen hoor
alle meiden direct klaar voor een feessie :-)

t aanzoek was niet romantisch, meer zo van piraman riep "in 2010 gaan we trouwen" ik zat aan t stuur en keek opzij zo van "grapje of wat" dus zo is dat tot stand gekomen. verder heb ik t heft in handen genomen door bij t consulaat alvast de nodige papieren op te vragen en die zijn max 6 maanden geldig dus nu nog datum prikken.

ik vind t wel heel leuk hoor....ik wil toch minimaal 1x in mn leven trouwen en dan wel met deze lieve schat dus de daad dan maar bij het woord voegen....

een heel mooi jasje heb ik al, nu nog rok erbij zoeken en stoere laarzen en feestje denk ik in ons berghuis met fijne catering ofzo. geen grote toestanden hoor, t zal al een heel georganiseer worden om de family uit NL hierheen te halen.

ik wil t eigenlijk wel in de winter met sneeuw........jullie horen t!!!

enne meeting in italia, prima hoor!! jullie zijn van harte uitgenodigd

verder voel ik me bluhhh gisterenavond ijskoud, rillingen, alles deed pijn, ik dacht ohjeee nu ben ik aan de beurt. echt een rotnacht gehad maar het gaat nu wel weer al is alles erg "wattig" om me heen, zere botten......hopelijk waait t snel over.

meiden fijne dag allemaal!!
Dames,

Ik heb net met afgrijzen het verhaal van lucebertha gelezen. Heel af en toe probeer ik een beetje bij jullie mee te lezen maar werken, Binck, net terug van vakantie en het sociale leven...kan gewoon niet alles bijhouden.

Maar nu lees ik dit....kippevel, tranen.....vreselijk. Ik ben echt sprakeloos. Wat voor wereld leven wij toch in en dit zijn de momenten dat ik serieus denk NEE er bestaat geen god....

Ik wil hier mijn medeleven betuigen aan uiteraard jou Lucebertha maar ook aan alle andere forumsters.....

x
lieve Snok, ja bizar hè............ik denk dat een ieder van ons elke dag hier wel aan denkt en mee bezig is. het is gewoon te heftig.

gaat bij jou en met Binck alles goed? ik hoop het. fijne vakantie gehad?

enne je kan niet alles hè....relax!!
Hee meiden, het blijft moeilijk om gewoon verder te schrijven vind ik. Maar wat kunnen we anders? Lieve Pira, ik ben heel dankbaar dat jij het bericht voor Lucebertha hebt geplaatst op het amazone forum. Heel fijn dat we op die manier kunnen laten weten dat we met haar meeleven. Je hebt het ook zo goed neergezet. Bedankt!

O en Pira, wat leuk dat je nog gaat trouwen (ik wil ook best naar Italie komen hoor, geen probleem). Trouwens een meeting lijkt me eigenlijk wel heel leuk om dat een keer te doen!

Voel je je alweer wat beter, of is het toch nog gaan doorzetten de griep?

Opaal, wat een mooi bericht, kreeg er ook tranen in mijn ogen van! (en ik ben zeeeeker niet zwanger, zou wat zijn zeg).

Pira, Watever, jullie stiekem wel wens voor een tweede? Ben benieuwd!

Lieselotje, jij zit echt op een blauwe wolk he, al een tijd, wat fijn voor je! En op naar nr. 4 dus, kan het je alleen maar aanraden!

Carlot, beetje minder hoe de gyn op je reageerde, niets van aantrekken, lekker genieten dat je zwangerschap goed verloopt!

En hoi Snok, leuk je weer eens te zien. Ik ga af en toe speciaal voor jou eens kijken op het mei-forum, maar was al een tijd niet van gekomen. Ik snap dat je ook ontdaan bent door

Lucebertha's bericht, dat zijn we allemaal. Het is gewoon nauwlijks te bevatten.

MissBr, bij jou alles goed?
De nachten gaan hier ietsje beter trouwens, hopelijk houdt het aan. Ik kan vrij slecht tegen weinig slaap, dus ben er blij om.

Dat het ook al weer vrijdag is trouwens, de weken vliegen voorbij. Morgen kerstboom eens neer gaan zetten. Heel veel zin in de kerstvakantie, lekker 2 weken geen werk en geen school.

Vanmorgen wel ruzie met manlief. Die liet mij ineens doodleuk weten dat ie dinsdag de kinderen niet weg kan brengen en dat ik dat dus moet doen. Maar ik moet, wil ik op tijd op mijn werk zijn, heel vroeg weg, en we hebben dus ook de afspraak dat hij dat doet. En is nu al de zoveelste keer dat ik dan ineens voor het blok wordt gezet. Mijn werk is altijd second best, en dat snap ik ook wel, maar ik wil graag dat er met mij ook rekening wordt gehouden. Gaat iets te vaak zo, en ik laat het ook meestal gebeuren, maar dit keer viel het even verkeerd. Nou ja, categorie klein leed uiteraard, maar zijn zo van die ergenissen.

Beertje heeft net heel erg zijn neus gestoten, heel zielig, helemaal overstuur. Was nog mijn schuld ook.
Wat leuk Beer dat je dat doet....

Met mij en ook met Binck gaat het super goed...Ik denk dat ik heel gezegend ben met een relaxed mannetje..

We zijn naar Aruba geweest en dat was echt genieten. De reis, het verblijf....alles ging van leien dakje. Geen kik van Binck..hele reis niet...Heerlijk....

Hij wordt al hele vent en probeert te kruipen...kraait er op los en is super vrolijk....Dus hier ook nog steeds blauwe wolken..Wat een prachtig iets...

Nogmaals ik snap jullie "stilte".....dat je even niet weet wat je moet zeggen. Wat kun je zeggen....

Dikke kus vanuit hier....
Snok wat fijn weer eens wat van je t lezen en wat heb jij een heerlijk mannetje als ik het zo lees!! Ja het is te heftig om op dezelfde voet door te gaan na het bericht te hebben gelezen, maar goed, we proberen het toch maar om hier lekker te blijven schrijven. Iedereen moet hier na mijn idee verder kunnen schrijven en dus ook over klein "leed" . Het is toch belangrijk om af en toe je verhaal te kunnen doen. Zo vond ik het verhaal van Opaal weer zo ontzettend prachtig om te lezen en die maakt net als Maria ook een heel spannende tijd mee.

Mooi he Beer, wat pira heeft geschreven.... Ik wist van te voren wel dat kunnen we heel goed aan haar overlaten...

Wat ontzettend flauw van je man zeg! Ik vind het altijd zo jammer (lees het veels te vaak) dat het werk van "moeder de vrouw" altijd op de 2e plaats komt. Gelukkig wordt dat bij ons nog niet zo gezien. Sterker nog, ik ben gevraagd wat extra te werken in de kerstvakantie en man neemt die dagen vrij....super toch?

Verder klinkt het allemaal toch wel erg leuk, dat trouwen Pira. En een meeting in Italie klinkt wel heel aantrekkelijk hihi.

O ja Beer...een 2e maar niet. Zou het op den duur wel leuk vinden, maar op den duur ben ik dus echt te oud. Ben nu 40, dus mag ik nu alweer van start gaan voor een 2e.

Alvast fijn weekend lieve meiden.
Hé meiden, even kort een update: ons mannetje is vrijdag ontslagen uit het ziekenhuis ! Het is ontzettend fijn dat hij nu thuis is. Hij slaapt veel, drinkt goed en huilt weinig. De nachten zijn nog een beetje rommelig en is hij relatief onrustig. We zijn er nog niet zeker van wat daar de oorzaak van is. Het is in onze slaapkamer natuurlijk stiller, donkerder en kouder dan in het ziekenhuis dus misschien ligt daar de oorzaak. Of toch honger? Vannacht heeft hij van 2 tot 6 liggen spoken, soms sliep hij weer even om zich vervolgens weer luidkeels te melden en maar maaien met die armpjes. Had het gevoel dat hij zichzelf overstuur maakte en de slaap niet kon vatten. Uiteindelijk heb ik hem maar bij me op m'n buik in bed genomen en ben ik half zittend gaan slapen. Hij sliep ook binnen 3 seconden, volledig uitgeteld. Ik weet het, zo "hoort" het niet maar ik wilde ook graag nog even m'n ogen dichtdoen. Hopelijk gaat het vannacht beter. We hebben hem wat dikker aangekleed (vrij koude slaapkamer) en zonodig zetten we het muziekje van de babyfoon aan. Een kruik heeft hij al en een klein lampje is ook aan. Ach, het is voor hem ook een hele overgang zo vanuit het ziekenhuis. Vind het al heel bijzonder dat hij overdag zo lekker slaapt (zowel in wiegje als in box), dit deed onze oudste absoluut niet, die wilde altijd op de arm!

Tot later allemaal!

Oh ja Pira, mooi wat je geschreven hebt voor Lucebertha!
o maria, wat fijn dat hij weer thuis is en dat je niet meer de hele tijd heen en weer hoeft! geniet maar lekker van hem!

hoe is het met jou? al een beetje bekomen van de schrik en van de bevalling? ben je alweer een beetje op de been? doe rustig aan hoor!

en wb slapen: er kan van alles aan de had zijn (misschien is inbakeren een idee?), maar 'zoals het hoort', daar moet je je sowieso niet druk over maken. Hummel slaapt de laatste tijd ook wat onrustiger (deed ze voorheen niet) en die slaapt nu regelmatig de tweede helft van de nacht bij mij. stiekem geniet ik er nog wel van!

hoorde laatst de opmerking dat het alleen leren slapen vaak gepaard gaat met huilen, het is alleen de keus aan de ouders of ze dat in het begin willen, of later, als het kindje iets groter is.. ik kies voor het laatste. ze moeten in het begin (als ze nog maar zo klein zijn) vooral heel veel dicht bij je zijn denk ik.. dus geniet maar lekker van je mannetje en doe het vooral zoals je gevoel je ingeeft!
lieve Maria wat fijn!!!! wilde juist vandaag vragen wanneer hij naar huis zou komen en dat is hij al, super!!!!

en mbt slapen.........dat kan inderdaad zoveel zijn maar doe als missbr zegt, gewoon lekker bij je nemen zoals je hebt gedaan, hij is nog zo klein hij heeft gewoon je warmte en aanwezigheid nodig, komt vanzelf goed.

ik had wel met pirameis (1-2 maanden oud) dat ze in dr bedje ook zo met dr armpjes maaide en dus steeds wakker schrok/werd, dat ik haar met armpjes en al goed strak onder t dekentje stopte (tot dr kinnetje uiteraard) en dat hielp goed om dr tot rust te brengen.

Opaal hoe gaat het met jou? en met je lieve kindje?

Beer hè wat flauw van je man, klein leed maar wel zooo irritant. snapt hij uiteindelijk wel dat je kwaad wordt?

En Beertje nog lekker aan t slapen?

Watever dus geen 2e voor jullie?? mmmm ik denk er wel errug veel aan hoor.

MissBR met je oudste hoe is t daarmee? is er nog actie vanuit school?

Nou meiden eerst dank voor jullie lieve woorden t.a.v. het stukje voor Lucebertha, maar dat is heel graag gedaan en vanuit mijn/onze emotie op papier gezet.

Ik heb ook haar reactie en zal ik straks even op hyves zetten, vind ik toch iets gepaster want er staat ook een privé site in, vandaar.

Ik ben de afgelopen dagen vreselijk beroerd geweest, enorm misselijk, maagkrampen, diarree enz enz pfffff 2 dagen niet of nauwelijks iets gegeten en dan met kind aan de borst....heftig!!

we zijn dan ook nog niet naar berghuis....voel me vandaag eindelijk weer iets beter en krachtiger. gewoon een kort heftig virusje denk ik. zat. was ik zo misselijk dat ik enkel cola wilde (helpt bij mij wel eens als ik misselijk ben) maar heb dat nooit in huis. piraman was er niet dus ik buuf gebeld en gevraagd met uitleg "mmm ben je niet opnieuw zwanger??" maar ze had geen cola. andere buuf gebeld (reactie idem) maar die had wel cola. oftewel ik maakte deze opm. naar piraman 'savonds en die van "ach als t zo is, leuk een broertje of zusje voor ons meisje".............ik was zo beroerd dat ik er niet echt verder op in ben gegaan maar afin ga t onder de feestdagen maar eens over hebben met mn lieve man want zoals ik net al aangaf, ja ik wil wel graag een 2e en gezien mijn leeftijd daar niet lang mee wachten en ik vind het echt zo leuk!!.

ohja vrijdag nog bij kinderarts geweest, bijna 7,5 kilo en 70cm. alles prima!! en ik mag nog meer vast eten gaan geven dus gisteren worteltjes met beetje aardappel haaa, heel dat koppie oranje want ze moest wel even wennen aan deze nieuwe substantie.

meiden ik ga zo naar hyves ivm reactie lucebertha en wens jullie allemaal fijne dag. XX
pira: hoop dat je echt weer opknapt. En wat grappig da je buren allebei zo reageerden! (en je bent niet zwanger??) heb je het met piraman er al over gehad? leuk hoor, als je snel weer zwanger zou worden!

voor mijn oudste zoon is inmiddels een plan opgesteld. ze gaan m de komende 6 weken intensief begeleiden vanuit school, met extra lessen door de remedial teacher en (nog meer) extra aandacht in de klas. wij moeten afspraak amken (hebben we nu gedaan) met kidnerfysiotherapeut voor zijn fijne motoriek. na 6 weken gaan ze dan kijken of het is verbeterd en als dat niet zo is, gaan zze weer verder kijken en onderzoeken of ie het uberhaubt wel kan of da ie misschien dyslextisch is ofzo.

ben wel blij dat er actie is, en nu zien we het wel.

Beer: hoe is het vanmorgen gegaan? nog ruzie over gehad? erg irritant als je zo aan de kant gezet wordt.. ik krijg vaak het verwijt de andere kant op trouwens.. dat ik er te makkelijk vanuit ga dat hij thuis is. is niet zo, maar het is soms wel een beetje wennen dat hij ook zoveel weg is nu (was voorheen niet zo). maar dat is voor hem ook wennen.. komt wel.

heb de reactie van Lucebertha gelezen. wat een sterke vrouw! ik ga haar site wel een beetje volgen, als ik er toe in staat ben, want het raakt me erg.

ok, ga ik nu maar even aan het werk...
Hi MissBR, lief da tje daar naar vraagt. Ik heb vanmorgen de kinderen weggebracht (ben echt net pas binnen, even forum bijlezen....moet kunnen). Man gaat ze nu vanavond ophalen, kan ik wat langer hier blijven. We hebben de ruzie opgelost (al eerder) hij begreep mij ook. Probleem zit hem vooral in dat hij het gewoon veel een veel te druk heeft. Hij heeft ook een beetje het idee dat hij aan alle kanten te kort schiet (de kinderen zijn de laatste tijd ook heel erg op mij gefocussed omdat ze hem zo weinig zien en dat vind hij best wel moeilijk). Duk, stress, kort lontje etc... je kent het wel. Maar los het maar eens op.

Fijn dat er nu serieus naar je zoon gekeken gaat worden. Inderdaad nu even afwachten en zien wat ze ervan denken. Dan weet je daarna wellicht ook beter hoe je er zelf mee om moet gaan. Jouw tweede zoon zit toch ook al op school? Hoe gaat het met hem?

Mijn twee oudsten gaan best lekker moet ik zeggen, zitten goed in hun vel. Ben heel benieuwd hoe nr. 3 het straks in maart gaat doen, zij is absoluut mijn "moeilijkste" kind (vooralsnog dan), dus vind dat wel spannend. En Beertje heb ik gelukkig nog jaren thuis!

Pira, hoe voel je je nu? Balen zeg, zo'n fikse buikgriep. Ik heb het zo vaak gehad sinds ik kinderen heb (daarvoor nooit). Je kunt daar zo ziek van zijn. Echt leuk trouwens dat je aan een tweede denkt! Tja, op onze leeftijd moet je daar natuurlijk al snel weer over na gaan denken. Is trouwens wel heel leuk hoor, 2 kleintjes dicht op elkaar. Mijn 2 oudsten zit 1 jr en 5 maanden tussen. Zijn echt dikke vrienden nog steeds (terwijl dus jongen en meisje). Wel heavy qua 2x snel zwanger zijn, maar daar slepen we je wel doorheen hoor (ok, ik loop nu wat op de zaken vooruit).

Maria, heb de foto's op hyves gezien, wat een prachtig ventje! Hij lijkt helemaal niet prematuur trouwens. En wat ontzettend fijn dat hij thuis is en jullie met kerst lekker allemaal samen zijn. Eigenlijk had hij met kerst nog bij jou in de buik gezeten, raar idee zeg. Hoe is vannacht gegaan? Ik sluit me helemaal bij MissBR aan, w b het in bed slapen. Hij is ook nog zo klein. Hoe vind je oudste het, met de baby thuis? En hoe voel jij je, al weer beetje op de been?

Watever, het kan natuurlijk nog wel, een tweede, maar snap je wel hoor. Hoe is het met Jasper? Hoe gaat het op kdv?

Snok, Binck is echt een modelkindje volgens mij! Ik heb trouwens ook geen klagen met mijn Beertje hoor.

De slecht nachten lijken hier weer voorbij, heb vannacht ook weet heerlijk geslapen! Wat scheelt dat toch veel.

Pira, nog bedankt voor het plaatsen van bericht van L. Ik zal er ook gaan kijken. Ik denk nog steeds heel vaak aan haar situatie, maar dat zullen we allemaal wel hebben.

Vandaag laatste dagje werken en dan vakantie!
ik herken dat wel beer, van te druk.. vriendlief ook te druk eigenlijk, maar die ziet het zelf nog niet helemaal.. moet ngo wennen allemaal..

mijn tweede zoon is een heel ander kind.veel minder onzeker en met bv hele goede fijne motoriek (kan al prachtig tekenen bijvoorbeeld). daar verwacht ik dus geen problemen mee (hij zit in goep 2 nu, dus hoeft nu nog niet echt iets). ben alleen bang dt hij wellicht zijn broer ooit voorbij gaat... tis nogal een strebertje zeg maar!

ja,Pira: wij slepen je er wel doorheen hoor! tussen mijn jongste twee zit 15 maanden, retezwaar tijdens de zwangerschap, maar nu is het erg leuk n lief om te zien hoe ze (nu al) op elkaar reageren..

over slechte nachten: ik zit er middenin! hummel is beetje onrustig, dus slaapt de halve nacht bij mij. gezellig hoor, maar als ik (zoals afgelopen weekend) dan niet af en toe kan bijslapen, gaat me dat een beetje opbreken. gelukkig is het bijna vakantie. deze week nog en denk volgende week nog 2 dagen en dan lekker even niks..

fijne dag allemaal!
Hi MissBR, grappig heb ik ook met oudste 2. Mijn tweede is veel voorlijker dan mijn eerste. Zij is ook al groter dan hem, best lullig. Ze zit in groep 3 en hij in groep 4, maar zij leest eigenlijk beter. Moet zeggen dat zij geen strebertje is, dus dat scheelt, maar het zou nog wel eens voor problemen kunnen gaan zorgen.

Poe, even zware nachten voor jou dus, zijn ze bij mij net voorbij (even afkloppen weer). Tja, je moet het gewoon weer uitzitten ben ik bang, maar kom hier maar lekker klagen erover!
hi meiden!!

hahaha jullie slepen me dr wel doorheen, nou dan ga ik er maar voor

nee ik ben niet zwanger tenminste heb niet getest maar voel of denk dat toch echt niet. Maar heeeeeel voorzichtig doen we ook niet maar dat er hier nu zoveel van vrijen komt de laatste tijd mmmmwoh nee. ik zie mn kussen en slaap al.....en piraman is net zo moe dus t'is errug rustig tussen onze lakens. ook ben ik nog steeds niet ongesteld dus helemaal geen pijl op te trekken of ik ueberhuapt alweer vruchtbaar zou zijn. naja eerst tijdens de feestdagen de "boom" hieromtrent maar eens opzetten en bespreken hahaha

Missbr fijn te lezen van het actieplan voor je zoontje. ben erg benieuwd wat eruit komt en of het verbetering oplevert.

en jij nu dus onrustige nachten met Hummel.....t'is inderdaad uitzitten zoals Beer zegt.

Pirameis eet nu dus sinds 2 dagen 'smiddags echt vaste kost en wauw ze slaapt als een roosje (ik vermoedde al dat ze gewoon heeel hongerig kind is). echt gisteren bunkerde ze de aardappelstamp met wortelen hupsakee naar binnen, ongelooflijk, dan ook nog 2x fruit op een dag en 4-5 keer de borst....ik kreeg de afgelopen dagen net een paar crackers en een appeltje weg

piraman ook hier veels te druk en stressig brrr begin er nu wel beetje genoeg van te krijgen. hij gaat rond 06.30 de deur uit en met wat geluk om 21 uur thuis, dan nog eten enz enz en dus steeds te laat in bed. we zouden nu morgen naar berghuis gaan, begint hij gisterenavond "is t erg als we zaterdag gaan?" mmmm ik balen en zei "als t echt neit anders kan maar IK moet dan in 3 werkdagen voor kerst alle kadootjes kopen, huis in orde maken, boom optuigen, alle boodschappen doen, tussendoor ook nog ons kind verzorgen natuurlijk en mijn eigen werk erbij doen ???!!!!! dusse denk jij dat dat niet stressig is"

naja hij belt me straks om te laten weten hoe of wat.

ach gaan we zaterdag ook prima wil me dr niet te sappel over maken, probeer ik wat voorwerk hier te doen met booschappen enzo maarja t is altijd hetzelfde liedje en echt rustig genieten van deze tijd van t jaar lukt gewoon nooit. ik zou a.s. vrijdag naar bijzondere kerstmarkt gaan met buurvrouwtje daar.....niet dus enz. mijn dingen schieten er al snel bij in maar dat is bij ons allemaal als ik t zo lees we zijn te lief meiden

nou snel maar weer verder hier..........er ligt genoeg!!
buongiorno lieve meiden!!

ook hier in italia is het kouuuuuuuuuuuuddddd, zalig. zonnig en lekker frismmmm pirameis ligt lekker warm ingepakt buiten in t zonnetje te slapen.....kan ze alvast wennen want bij ons berghuis is het snachts rond de -20

we gaan dus zaterdag......

trouwens ik ga wel balen als jullie kunnen schaatsen en ik dus weer hier zit mmmmm ik kom in januari naar NL ivm werk, zou tot dan gewoon kunnen blijven vriezen??

Missbr hebben jullie de 2e prikken al gehaald? alles oke?

Hummeltje weer bij je geslapen? Slaap jij zelf dan wel goed? Ik nl toch niet echt hoor als ze naast me ligt, toch gewoon lichter, sneller wakker enzo.

Opaal hoe is het met jou? en je kleine manneke?

Watever hoe gaat het met jou en Jasper? vakantie of niet?

pirameis heeft me toch veel gegeten gisteren en dan vanmorgen rond uur of 5 weer willen drinken pfffff waar laat ze t en ik zou het zo heerlijk vinden eens een paar nachten achterelkaar door te slapen, voor mezelf dan.

ik zie dr niet uit, zo bleek en eigenlijk ook wel vermoeid koppie...naja hopelijk komende 2 weken wat meer rust creeren en af en toe overdag bij slapen, skieen enzo dan knap ik snel weer op.

liefs en fijne dag allemaal XX
-20???? aaaah!

ik vind dit al erg, hou helemaal niet van kou!

de tweede serie prikken zijn erin ja. hoorde dat de bijwerkingen nu grioter kunnen zijn (mn bij kleintjes tot 3 jaar). ik ben dus benieuwd of we er nog iets van merken..vooralsnog niets aan de hand. de jongens waren ook allemaal erg stoer, geen kik gegeven!

hummel weer naast me geslapen. ik slaap dan ook minder goed, maar nog altijd beter dan wanneer ik er iedere 10 minuten uitmoet.. (en helemaal als het zo koud is). dus kies ik toch maar voor deze optie..

jammer dat jij je zo beroerd en moe voelt. hoop dat je straks een beetje opknapt, als het wat minder stressvol is allemaal. Kan piraman wel een beetje ontspannen als jullie in het andere huis zijn?

iedereen fijne dag, ik ga zo lekker lunchen buiten de deur met een bevriende collega. gezellig!
MissBR voor jou dus liever geen winter!!

stoer hoor die kids van je bij t prikken. nog steeds alles rustig (mbt bijwerkingen) ik hoop t voor jou en hen.

ja ik hoop echt dat we beiden beetje de tijd krijgen om bij te komen, hebben we allebei nodig. merk ook dat ik een wat korter lontje krijg (niet fijn!!). naja nog even morgen en vrijdag door buffelen ivm werk en dan zaterdag "verhuizen" en probeer ik in de kerstsfeer en ritme te gaan duiken.

ons plan is vanavond een pizza te gaan eten maar pirameis ligt heerlijk te ronken vanaf half zes en lijkt er nog niet op dat die wakker wordt......

meiden fijne avond
Pira: inderdaad: wat mij betreft wordt het na de herfst gewoon weer lente. Ik hou niet van kou..herfst vind ik wel mooi en van die regen en blaadjes vallen kan ik soms de schoonheid nog wel inzien. maar -20? echt, daar heb ik geen lol in..

de oudste twee waren erg zielig zojuist. moe en prikken denk ik.. stonden allebei heel zielig te doen. lagen er vroeg in, hoop dat ze morgen beter zijn, zou sneu zijn als ze kerstdiner op school moeten missen..(is morgenavond)

hoop ook dat jullie een beetje tot rust kunnen komen. is wle belangrijk! (ook voor Het Gesprek! )

nog lekker gegeten?
brrrr -20 moet er niet aan denken, vind het nu ook al helemaal niet fijn! Wij slaan vandaag de 2e prik over, Beertje is ziek, gisteren nog 39.3. Vannacht heeft hij 2 uur liggen huilen, vanaf 4 uur. Moe dus.

Pira ook moe! Hoop ook dat je lekker bij kunt komen in de vakantie.

MissBR, stoer die jongens van jou, met dat prikken!

ik ga weer ingrijpen, er huilt iemand...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven