35+ en kinderen

15-09-2008 23:20 2488 berichten
Alle reacties Link kopieren
35plussers zwanger of met kinderwens, hier kletsen we verder!

hi meiden...........wat een gradaties in vermoeidheid.........t kan dus nog erger

madammeke kwam vannacht bijna elk uur even drinken ??? voel me een zombie. daarnaast is ze vandaag niet te genieten, slaapt max half uurtje pfffff heftig.

nu mag de oppas haar best doen want ik moet echt nog wat werk verzetten.

MissBR hoe is t met je kindjes? nog last van de prikken?

Beer ook moe dus!! En Beertje hoe is t daar mee?

dag meiden, fijne dag verder XX
Pira: ook al bezig met nr. 2? Leuk man!! Doen

Ik wil ook al.. het liefst nu al, maar dat zou echt te snel zijn.

En we gaan in oktober naar Curacao, dus ik dacht: ergens rond april/mei ofzo willen we het weer gaan proberen.

We kregen nog een verrassing trouwens: een uitnodiging naar Dubai voro oud en nieuw: Nou.. je begrijpt: daar hebben we ja tegen gezegd. Alleen is het zonder kinder, dus daar heb ik wel een beetje moeite mee. maar ja.. tis maar 5 dagen.

Beer en MissBR zijn toch wel mijn grote voorbeelden, lees jullie verhalen graag: 4 kinderen is toch superleuk zeg!

Ik ga zo eens op kijken op de site van lucebertha. Houdt me nog steeds erg bezig.
Hi Lieselot hahaha jij ook zo de kriebels......

wij zijn nogniet bezig hoor, eerst maar eens concreet bespreken......

Dubai wow en inderdaad dan even slikken zonder je kinderen en vooral je kleintje. Hoe gaat t met m?

Lucebertha, ja ik ben dr ook erg mee bezig. probeer t soms even af te sluiten want met mn vermoeidheid komt het zo enorm hard binnen......

ohhhhh ik moet werken en zit maar te lummelen..........bah, baal vanmezelf XX
lieselotje, je hebt helemaal gelijk: het is superleuk! (maar vergis je niet in de zwangerschap, die vond ik bij nummer 4 echt onwijs zwaar..)

ik was vandaag ziek, reactie op de prik denk ik. vorige keer geen last van gehad, maar de oudste twee waren ook ziek de avond na de prik en ik kreeg het vannacht, koorts en hoofdpijn. ben niet gaan werken en lekker weer mijn bed ingedoken. tegen 3 kwam ik eruit. nu is het weer ok gelukkig.

ik ga nu even wat drinken en dan lekker (weer) mijn bedje in. hummel de laatste nachten erg onrustig, nu ook alweer.. tis een faaaase he, maar leuk is het niet
Balen MissBR! ik had het bij de eerste prik ook (de tweede heb ik niet gehaald trouwens). Hier is oudste dochter gisteren acuut ziek geworden, 40 graden koorts, vraag me af of zij nu de mexicaanse heeft. Het is in ieder geval griep. En Beertje ook nog steeds ziek.

Haha Lieslot, wat leuk om een voorbeeld voor je te zijn. Het is inderdaad superleuk en bijzonder, vier kinderen! Maar ook bij mij was de vierde zwschap echt de zwaarste.

Pira, vannacht beter gegaan, hoop het voor je!

Beertje heeft bij mij van 7 tot 7 geslapen. Ik ben zelf om 10 uur gana slapen dus heb goede nacht achter de rug. Baal wel een beetje van de sneeuw. Heel mooi om te zien, maar zo onhandig.
Hoezo was die zwangerschap dan zwaarder?\

Ik ga er natuurlijk ook wel vanuit dat het wat zwaarder zal zijn mdat er nu dan een kleintje bij is. Denk ook niet dat ik het kado krijg hahahaha. Deze zwangerschap was zo supermakkelijk dat ik er eigenlijk vanuit ga dat de voglende ook zo is. Maar daar kan ik me dus in vergissen

Ik heb die andere prik niet meer gehaald. Had zó;n last van die eerste dat ik het over heb laten gaan. En ik ben er eerlij gezegd ook niet zo mee bzig, ga er voor het gemak maar van uit dat we niet ziek worden hier
hi meiden, hier drukte met opruimen, inpakken, klaar maken enz want morgen gaat the family weer richting de bergen met kind, hond, 3 katten

Ik had gehoopt ook nog wat werk te verzetten maar dat lijkt niet erg te lukken.....balen want betekent begin volgende week toch nog vanalles afmaken pfffff

Ikzelf ben nog steeds niet top....voel me erg moe, beetje misselijk, niet erg maar ook geen zin in eten maar moet wel want meiske drinkt vrolijk verder.

Beer vannacht wat een goede nacht (voor mijn doen dan). om 2130 aan de borst, om22 in bed, om 24 kwam ze nog om effe te drinken en toen door tot 06 uur YOEEHEEE

MissBR hoe voel je je vandaag? nog grieperig?
Zwanger Pira?

Keesje slaapt lekker door sinds een dag of 5

Van elf uur tot half 8 in de ochtend. Lekker hoor. Die nachtenbegonnen me toch aardig op te breken.

Beterschap he?! En veel plezier en fijne dagen alvast.
Nou hier was die zwschap gewoon lichamelijk heel zwaar, maar ook wel omdat ik er al drie had (bij jou zijn er natuurlijk 2 al ouder, dus scheelt wel denk ik). Ik was tegen het einde echt een soort van uitgeput.

Pira, veel plezier he, en doe een beetje rustig zeg, dat virus houdt je al een tijdje bezig. Inderdaad, misschien toch zwanger? Zal wel niet he....

MissBR, opgeknapt?

VAKANTIE! Heb net een wijntje ingeschonken, en ga zo eten koken. Heb voornemen veel wijn te drinken deze vakantie!
Beer al teut??

mmm zwanger, ga wellicht toch even testje tegenaan gooien, er moet er nog 1 liggen. kan t me echt NIET voorstellen maar dat ik me zo gammel blijf voelen.......kwil t wel even uitsluiten of niet dan....ik ga dr vanuit dat t gewoon dat virus is (maag-darmen) in combi met slechte nachten maar toen ik vandaag in de auto stapte en echt onwel werd van een raar luchtje in de auto dacht ik ook el even ??

Lieselot en jouw kereltje slaapt lekker door......t wil hier nog niet zo super lukken en ik ben dr zo aan toe, al is het maar een paar nachten om even bij te tanken!!!!

nou ga zo richting vrienden voor dinertje...gezellig al moet ik me dr wel heen slepen. ons meiske slaapt nu en die moet mee...dus straks overladen in kinderwagen .....daar ligt ze ondertussen met lichtgekromde benen nog in maar ik hou nog effe vol, is me iets te handig dat ding.

meiden heel fijn weekend XX
testje al gedaan pira? hou ons op de hoogte he??!!

ik ben weer helemaal beter hoor, gelukkig wel! veel te druk programma nog om ziek te zijn!

lieselotje, het was zwaar omdat ik nog niet helemaal hersteld was van de vorige zwangerschap (en als ik jou zo hoor, wil j ook snel weer zwanger zijn), hierdoor had ik veel last van mijn bekken en kwam ik erg weinig aan mijn rust toe. veel tillen, weinig slapen, voor mijn gevoel twee jaar lang zwanger.. maar goed, het is goed gekomen (min of meer, want nog steeds last van rug en bekken) en de kindjes maken alles goed natuurlijk!

beer: vervelend dat docher ziek is! gaat het alweer een beetje?

enne: PROOST!!
neee vanmorgen helemaal geen tijd voor gehad (ook gewoon vergeten dus), gaan nu vertrekken. moet eens kijken waar ik die test heb liggen, dan gooi ik m nog in mn tas voor morgenochtend. maar ik verwacht er niets van hoor. gisterenavond zei vriendin dat dit virus ruime en week aanhoudt dus vermoed dat het toch echt dat is.

meiden fijn weekend XX
Hoi Allemaal,

Een kort berichtje, weinig tijd om alles bij te houden en te lezen momenteel.

Jelle is afgelopen maandag overgeplaatst naar het ziekenhuis hier vlakbij, 5 min fietsen....echt super. Het is daar een stuk rustiger (geen gepiep van al die apperatuur). Na 2 daagjes wat minder aangekomen gaat het nu weer de goede kant op. Hij is alleen erg snotterig en dat moeten ze regelmatig uitzuigen, niet zo fijn maar het lucht hem ontzettend op. Vannacht heeft hij zijn low-flow brilletje er weer eens uitgetrokken (dat kan hij erg goed slangetjes uit zijn neus halen) en die is sinds 4 uur vanochtend niet meer teruggeplaatst. Hij ademt nu dus echt helemaal alleen!! Gaat dus de goede kant op. Ook heeft hij deze week voor het eerst mogen snuffelen waar hij straks zijn melk vandaan mag halen, hij genoot er echt van. 's Avonds had hij een melklolly (wattenstaafje met melk), heerlijk vond hij dat.

Nu de volgende stap, naar een open bedje......en dan gaat het snel voor hij naar huis mag (hoop ik). Maar dat zal nog een aantal weken gaan duren.

Erg fijn dat we hem zelf mogen wassen en de luier verwisselen en lekker met hem mogen knuffelen.

Maria: goed dat je mannetje al lekker thuis is, dat is toch best nog snel gegaan.

Zo, nu tijd om zo wat lekkers te eten en dan weer op naar het ziekenhuis en genieten van ons ventje.

Ik zal proberen deze week nog bij te lezen, anders allemaal fijne kerst toegewenst!!!

Groetjes Opaal
Hoi Allemaal,

Een kort berichtje, weinig tijd om alles bij te houden en te lezen momenteel.

Jelle is afgelopen maandag overgeplaatst naar het ziekenhuis hier vlakbij, 5 min fietsen....echt super. Het is daar een stuk rustiger (geen gepiep van al die apperatuur). Na 2 daagjes wat minder aangekomen gaat het nu weer de goede kant op. Hij is alleen erg snotterig en dat moeten ze regelmatig uitzuigen, niet zo fijn maar het lucht hem ontzettend op. Vannacht heeft hij zijn low-flow brilletje er weer eens uitgetrokken (dat kan hij erg goed slangetjes uit zijn neus halen) en die is sinds 4 uur vanochtend niet meer teruggeplaatst. Hij ademt nu dus echt helemaal alleen!! Gaat dus de goede kant op. Ook heeft hij deze week voor het eerst mogen snuffelen waar hij straks zijn melk vandaan mag halen, hij genoot er echt van. 's Avonds had hij een melklolly (wattenstaafje met melk), heerlijk vond hij dat.

Nu de volgende stap, naar een open bedje......en dan gaat het snel voor hij naar huis mag (hoop ik). Maar dat zal nog een aantal weken gaan duren.

Erg fijn dat we hem zelf mogen wassen en de luier verwisselen en lekker met hem mogen knuffelen.

Maria: goed dat je mannetje al lekker thuis is, dat is toch best nog snel gegaan.

Zo, nu tijd om zo wat lekkers te eten en dan weer op naar het ziekenhuis en genieten van ons ventje.

Ik zal proberen deze week nog bij te lezen, anders allemaal fijne kerst toegewenst!!!

Groetjes Opaal
Oeps, ging iets fout. De computer is erg traag hier en dacht dat het versturen niet lukte.......
Opaal wat heerlijk dat Jelle is overgeplaatst naar een ziekenhuis vlakbij! Hoeveel "zwangerschapsweken" zou hij nu zijn geweest? 32? Bij ons in het ziekenhuis werd verteld dat baby's "in principe" tot de uitgerekende datum in het ziekenhuis blijven. Uiteindelijk mocht onze zoon bij 38 weken en 1 dag naar huis. Ik weet heel goed wat je bedoelt met het gepiep van al die apparatuur. Ik kon daar ook heel slecht tegen! Iedere keer weer zeiden de verpleegkundigen "kijk naar je kind, NIET naar de monitor" maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan als er weer één of ander alarm afgaat (en vaak niet eens bij de couveuse van onze zoon). Wat vervelend dat Jelle zo snotterig is. Dat gun je zo'n kereltje toch niet! Onze zoon heeft z'n sonde er regelmatig uitgetrokken, ook al zo fijn. Lekker genieten hoor van je kindje! Voor je er erg in hebt, mag hij al mee naar huis!

Hmm Pira het zou me toch niks verbazen als jij zwanger was. Ging dat bij Pirameis ook niet zo? Dat je heel snel zwanger was en eigenlijk dacht ziek te zijn? Ik ben benieuwd!

Lieselotje wat heerlijk dat Keesje al lekker doorslaapt! Van genieten hoor, zéker als je alweer over een tweede nadenkt ! Ben benieuwd wanneer jullie ervoor gaan! En binnenkort naar Dubai? Klinkt heerlijk! Lekker van genieten, die 5 dagen zijn zó om en voor je het weet ben je weer bij je kinderen!

Beer wat rot dat Beertje en je oudste ziek zijn! Er zijn veel mensen aan het kwakkelen volgens mij. Wel sneu dat het net in de vakantie is! Hopelijk knappen ze gauw weer op.

MissBR vervelend dat je ziek bent geworden. Denk je dat het door de griepprik komt? Inmiddels hebben ook mijn man en oudste zoon de 2e griepprik gehaald. Overigens wel bij de huisarts want geen oproep via de GGD omdat jongste ná 23 november is geboren (let wel: 24 november!). Gelukkig hebben wij (tot nu toe?) geen last gehad van bijwerkingen. Hoe waren de laatste nachten? Hummel nog steeds onrustig?

Meiden, zit inmiddels met mn jongste op schoot. Tot later!
pira:testje al gedaan???
Heel even laatste stukje bijgelezen....Waaah Pira, zwanger?? dat zou toch wat zijn zeg...

Opaal, wat heerlijk dat het goed gaat met Jelle. Wat zal het fijn zijn als hij straks lekker bij jullie thuis is. Maar gelukkig is hij nu al veel dichter bij.

Beer, rustig aan me de drank he? haha.

O ja nog een nieuwtje: ik ben gestopt met de bv, ging echt niet meer!

Mag ik trouwens ook weer eens aan de drank!

Maria, hoe gaat het met jouw kleintje?
opaal: wat fijn dat jelle naar een ziekenhuis dichterbij mocht! en wta heerlijk dat het goed gaat! natuurlijk is het lastig dat je nog even geduld moet hebben, maar dat had je ook moeten hebben als ie nog in je buik zat, moet je maar dneken..

maria: niet te laat naar bed he? is het allemaal erg druk of valt het je mee?

Pira: laat eens even wat horen!

beer: al laveloos??

ik had lekker dagje. even de stad in voor wat cadeautjes, verder lekke rop de bank met de kindjes. morgen ook naar de stad met mijn vader en mijn zus. de rest van de kerstcadeautjs halen. leuk leuk!

ok, ik ga nu hummel een fles geven en dan met vriendlief een filmpje kijken. fijne avond meiden!
hi meiden hahah jullie denken allemaal dat ik zwanger ben......hi hi.....ik weet t niet maar denk t echt niet hoor. die test was over de datum die ik nog had liggen dus heb ik maar weggegooid dus moet er nog 1 kopen.....ben dr duidelijk niet zo mee bezig en ook niet zo van overtuigd zoals jullie lezen. naja zodra ik test laat ik t jullie direct weten, echt! En ja Maria je hebt wel gelijk. Voor pirameis ben ik heeel erg ziek geweest een paar dagen, niet meer ongesteld geworden en bleek ik zwanger te zijn....goed geheugen heb jij!!

Opaal wat heerlijk te lezen dat Jelle dichter bij huis is, t'is al zo heftig voor jullie. en dat je al meer kunt knuffelen, verzorgne, heerlijk zeg. zet je nog een fotootje op hyves zodat we m kunnen bewonderen!! oh meis ik hoop dat hij snel naar huis mag maar vooral dat het goed gaat en die verkoudheid snel over is.

pirameis sinds gisternacht ook heel erg verkouden....de 1e keer dat ze wat heeft. zo zielig die waterige oogjes, snotneus, moeilijk drinken omdat ze dan weinig adem krijgt......heel de nacht bij me geslapen want wilde elke 2 uur wel wat drinken...hoop dat het snel over gaat; voor haar en voor mij

hier inmiddels minder koud (gisternochtend -18) en verse sneeuw, t'is prachtig.

Watever gestopt met BV lees ik. ach als het niet meer gaat, gaat t toch gewoon niet meer, je hebt t toch heel lang volgehouden dus prima toch! jezelf niet pijnigen hierover hoor!! wat was t probleem?

hier lukt het nog steeds maar sinds ze nu eet, is het wel erg rommelig over de dag wanneer ze wil drinken, of t is echt een slokje en klaar.....naja ik ga nog even zo door en zie dan wel.

trouwens ik geef nu 'smorgens fruit, 'smiddag groenteprakkie, late middag nog wat fruit en verder borst tussendoor. maar gisterenavond aten we laat en zat ze hongerig toe kijken dus had nog wat groenteprak staan, even opgewarmd en dat ging er ook weer in??? waar laat ze t??

lieve meiden fijne dag.....ga even hoogstnoodzakelijk wegwerken, vandaag huis beetje in kerstsfeer brengen, boom staatin garage te ontdooien en morgne nog paar boodschapjes doen........ XX
nou ja pira! nog steeds de test niet gedaan? als je zo die boodschappen gaat doen, neem dan wel een testje mee. al is het maar voor onze gemoedsrust

(het zou wel leuk zijn hoor!)

wat sneu dt pirameis verkouden is.. hoop dat ze snel weer opknapt!

(en verhalen over -18 wil ik gewoon niet lezen, dus daar reageer ik niet op!)

beer: denk dat je nog steeds dronken bent?

ik bezig met de laatste werkdagen vn het jaar. gelukkig, want geen zin en geen puf. bleh! heb zin om lekker met de kindjes thuis te tutten.. nog even doorzetten en dan is ht klaar!
hi MissBR t zou zeker leuk zijn maar t'is niet zo hoor....heb sinds vandaag weer veel te veel zin in koffie en allerlei adnere dingen dus dat vage misselijke gevoel is weg......

Beer is ook vlg mij laveloos

jij met laatste werkdagen van het jaar?!......ik probeer er morgen ook maar een eind aan te breien, heb ook geen zin......maar toch nog klantjes die nog even bellen van "kun je....." naja. kerstdag lekker hier met ons gezinnetje en jongens van piraman, geen schoonmoeder enz...ben eerlijk gezegd wel blij. lekker relaxed niet veel gedoe.

net even wandelingetje gemaakt met meiske in draagdoek, lekker onder mn jas, hond mee, t sneeuwt weer flink. t heeft dr goed gedaan even lekker buiten. net wat gedronken en ligt nu lekker in dr bedje te tukken. hoop dat ze snel opknapt, klein hummeltje met dr lodderoogjes.

dag meiden, fijne avond en die test wordt op zn vroegst donderdag ofzo maar nogmaals dr is niks aan de hand hoor!!
vage misselijke gevoel is weg? dus je bent al over de 12 weken?
LIEVE DAMES.

WIL JULLIE ALLEMAAL HELE FIJNE DAGEN TOEWENSEN MAAR VOORAL EEN MOOI, LIEFDEVOL EN VRUCHTBAAR NIEUWJAAR...

Pira....en?>>>>>;-)
HHAAAAAHHAAAA nou ik ben gewoon al een maand of 4 joh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven