3e kindje???

06-07-2008 20:35 310 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal,

Ik ben Lois, 34 jaar en heb 2 heerlijke dochters van 3,5 en net 1 jaar. Ik wil graag een nieuw topic openen over iets wat me heel erg bezig houdt: een 3e kindje of niet? Lijkt het je wat om hierover te kletsen? Ik hoor het graag.

groetjes, Lois.
Hoera3: Ik ben inmiddels alweer bijna 26 weken. Was de eerste 3 maanden verschrikkelijk moe. Kon elke dag wel om 8 uur naar bed. Was wel wat misselijk maar niet super. Maar gelukkig ging dat hele moeie na ongeveer 3 maanden weg. Voel me nu super net als bij de andere 2.

Lekker met z'n 2-en uit eten. Dat is echt genieten. Doen wij bijna nooit meer. Gefeliciteerd met jullie jubileum.
Zo maxem lekker hoor al weer 26 weken! Ben toch wel were blij als de eerste 12 erop zitten maar ach de tijd vliegt!! Wij gaan ook niet veel uiteten, het is lastig om iedere keer oppas te regelen. Wij koken wel iedere donderdag heel uitgebreid en eten dan lekker laat met z'n tweetjes. Altijd een mooi momentje om bij te kletsen!
up
He

We stonden ver naar onder, nog maar even een berichtje. Hier alles ok. We hebben het in het weekend aan alle vrienden verteld en de meesten waren super verrast, altijd leuk om te vertellen!
Hoi allemaal,

Ik zou het erg leuk vinden als ik met jullie mee mag schrijven over een derde kindje. Ik ben heb al 2 jongens, 1 van 3 jaar en 1 van 1 jaar. Het begon weer erg te kriebelen om nog een keer zwanger te worden, en vriendlief wilde het altijd bij twee houden maar vind het nu erg leuk om voor een derde te gaan. Ik ben net gestopt met de pil (5 weken geleden en hebben al druk geklust, haha) en moet zeggen dat ik me wel anders voel gekke pijn in mijn buik enzo, dus we zullen zien volgende week. Hoe doen jullie dat met de ruimte wij hebben namelijk 3 slaapkamers en willen niet verhuizen, slapen er bij jullie ook twee op een kamer?

Groetjes
He Stella!

Proficiat met jullie besluit en wie weet is het al raak, wanneer mag je testen? Wij hebben drie slaapkamers en een grote zolder met dakkapel, daar gaan wij zelf dadelijk slapen en op zolder hebben we nog een ruime overloop en washok voor strijken en wassen dus geen probleem. Kun je van 1 slaapkamer geen twee maken?
Heey Stella, welkom.

Hoera, jullie gaan wel op zolder ?? Wij zitten hier ook te dubben over de kamers. We zouden eerst ook naar zolder gaan maar ik zie dat traplopen niet zo zitten. Steeds als er maar iets met 1 van de kids is moet je die af. En om te plassen.....Maar daarnaast kan ik daar ook niet bevallen. Dus nee, denk dat Timo naar zolder gaat. En van zijn kamer wil ik de babykamer maken. We hebben trouwens geen dakkapel ofzo.

Ik zou het trouwens geen probleem vinden hoor 2 kids op 1 kamer. Maar P vindt dat we de ruimte moeten benutten die we hebben. Tja, zit ook wat in...
Wij hebben nog wel een optie en dat is de zolder maar onze zolder is heel laag, wat voor een kind natuurlijk niet uit maakt. En dan zouden we het bed in de vloer kunnen maken, en er moet dan een vaste trap komen. Dus misschien dat we de jongens eerst samen op de kamer laten slapen ze zijn nu nog jong.

En testen dat mag ik vanaf zondag, dus ik ben zeer benieuwd. Vind het wel een raar idee, stel dat het echt zo is. Maar wel erg leuk mocht het weer zo zijn. We gaan aankomend weekend naar mij ouders dus testen doen we volgende week op vakantie wel. Wat de uitslag ook is 6 oktober ben ik weer om jullie de uitslag te vertellen.

Groetjes
Hoi Stella welkom. Ik hoop voor je dat het raak is zou wel heel leuk zijn. Wat kamers betreft hebben we geluk we hebben 5 slaaapkamers en een washok. In het vorige huis zouden we de zolder in 2en hebben gedeeld. Waren dan wel 2 heel kleine kamertjes geworden. Maar 2 op een kamer had voor mij geen belemmering geweest om niet voor een 3e te gaan. Een kennis van mij ging verhuizen en heeft 2 knullen. Mochten de mannen een kamer uitzoeken wilde ze allebei dezelfde kamer. Ze hebben samen op een kamer geslapen tot de oudste 15 was en het wel goed vond. Maar heel leuk hebben ze het altijd gevonden. En ik ken wel meer kinderen die samen op een kamer slapen. Ik zou alleen de baby een eigen kamer geven i.v.n.m. slaapjes. Als de kleine dan moet slapen dan is het wel zo fijn als hij de rust krijgt en de oudste 2 kunnen lekker spelen op hun kamer als ze dat willen. Maar gaat helemaal goedkomen.
Ik zou het ook proberen Stella gezien de verbouwingen die anders plaats moeten vinden.Wel spannend hoor! Laat he ons maarweten als je terug bent! Fijne vakantie,

groetjes hoera
Erg ik zit altijd veel te snel te typen.. al die typefouten, maar ach... jullie begrijpen vast wat er moet staan
Gisteren hebben wij de echo gehad van onze derde: echt geweldig. Het verveelt me nog helemaal niet en ik vind het nog echt heel bijzonder. Deze echoscopiste was ook de leukste die ik gehad heb.

Mijn andere kinderen zijn 4,5 en bijna 3. Ik zie het ook echt als een cadeautje voor ons hele gezin, al zal het straks natuurlijk wel even wennen zijn voor iedereen met gebroken nachten en logistieke problemen (paar weken niet kunnen fietsen :-)) Wij groeien eigenlijk ook ons huis uit (3 slaapkamers), maar zijn van plan om in 2009 ook te gaan verhuizen.
Louise: Super gefeliciteerd!!! Het is ook een kadootje, het mooiste kado wat je kunt krijgen. Hoever ben je nu?
Stella, super dat jullie ook voor nr 3 gaan!

Louise, heerlijk lijkt het mij om weer een echo te hebben. Zou ik ook geen genoeg van kunnen krijgen. Het is en blijft elke keer weer een heel bijzondere ervaring. Je kindje in je buik te kunnen zien!!! Zo wie zo het hele zwanger zijn en een kindje met alles erop en eraan te baren!

Hier helaas nog geen kindje! Ik ben vandaag voor de eerste keer nadat het spiraaltje is verwijderd ongesteld geworden.... en niet zo'n beetje ook! Lijkt wel of ik van 2 jaar moet inhalen. Voel mij er ook zwaar belabberd bij. Van de week had ik al van die vage dingen. Ik sta voor de klas (groep 4) en ik kon de meest simpele getallen niet eens meer optellen. Ik moest er zo lang over nadenken. Kon ook niet op woorden komen. En ongelooflijke vreetbuien.

op zich is het wel goed dat ik nu weet dat alles weer heel normaal op gang is gekomen en weet ik ook meer precies wanneer ik mijn eisprong zal hebben. maar aan de andere kant was het natuurlijk fantastisch geweest als het al wel zo was.

Ik ga zo lekker op de bank hangen... Het Blok kijken.

tot snel
Louise; gefeliciteerd met de goede echo !!! Heerlijk !! Ik mag morgen ook weer, joepie !!

GB; haha ja, die eerste ongesteldheid getsie. Die was bij mij ook zo erg. Alleen daarom al was het heerlijk dat ik er gelijk weer vanaf was haha. Maaaaar, het is voor een goed doel :-)

Ahhh, net een 9 maanden dagboek, foto lijstje voor de echo en een grote zak snoep gekregen van lief !!!! Schatje. Heb zulke snoep vreetbuien, niet normaal meer haha.
Leuk zeg weer een echo Louise, alles goed, hoelang ben je nu zwanger?

GB: Lekkker he die eerste ongesteldheid, maar ja kan idd weer je eisprong berekenen en dan kan het echte werk weer beginnen.

Floddertje: Succes met je echo morgen, wordt er dan ook gekeken hoever dat je bent?

Maxem: Hoe oud zijn je andere kinderen?

Kunnen we niet een lijstje maken met wie al zwanger is en hoe lang en wat het geslacht van de andere kinderen is? Lijkt me wel leuk om te kijken hoe iedereen er voor staat.

Ik ga nog even televisie kijken en dan weer naar bed, had iemand hier ook last van steken onderin de buik?
11 weken en een dag, volgens de echo. :-)

Dank jullie wel.

Bij mij was het de eerste twee keer in een keer raak, maar nu toch drie keer moeten proberen... Ik had de nuvaring en ben nu 33: misschien dat dat ook niet echt hielp. Bij de eerste twee was ik al langer van de pil af omdat ik echt pilmoe was.
Alles goed !! Mooi op dezelfde datum blijven staan als vorige x. 3 mei uitgerekend.

Had deze echo idd om te kijken of de datum klopte. Die scheelde een week met mijn berekening. Maar hij is nu dus echt een week later gezet.

Fijne avond/nacht !!
Heerlijk Louise en Floddertje dat de echo's weer helemaal top waren!

Hopelijk zullen er binnenkort velen van dat zelfde gevoel kunnen genieten!

Slaap lekker!
Floddertje: Super dat alles weer goed was. Leuke datum in mei. Vaak beter weer als in de zomer en niemand is nog met vakantie.

Louise: Ook gefeliciteerd met de goede echo.

Stella: Mijn kinderen zijn 6, van het weekend, en 3.

GB: Balen dat je ongesteld ben geworden maar wie weet hoe snel het gaat.

Lijkt mij ook handig om een lijst te maken. Ik vergeet elke keer hoe oud de kinderen zijn en welk geslacht en of iemand al zwanger is en hoelang. Of beter gezegt ik vergeet het allemaal.
He floddertje, wat fijn een goede echo! En ook een mei kindje, ik na bijna niet wachten tot onze echo, nog een dikke week...

GB wat jammer, op naar de volgende ronde en wie weet...succes ermee

Stella ik had op een dag zo midden in de cyclus ook enorme steken en was idd zwanger, maar goed, je weet nooit. in de eerste ronde voelde ik ook vanalles. das ook wel weer het nadeel van de ervaring die we hebben. Bij de eerste was ik veel minder gefocust op kwaaltjes omdat ik niet wist wat ik moest voelen.
Wauw,

ben ik twee weken weg en wat lees ik allemaal!

Hoera 3; GEWELDIG!!!!!!!!!!!!! van harte gefeliciteerd.

Wat goed dat je die shirts idd al had laten maken, misschien heb je het geluk daar wel mee afgedwongen (en met je nick)

Wij hebben een geweldig tijd gehad in Kreta op hopelijk vruchtbare bodem

Welkom aan de rest en ik ga nu ff aan de vakantiewasjes

liefs
Hoi Princess, welkom terug en wat fijn dat de vakantie zo relaxed is geweest en wie weet werkt de griekse zon wel heel goed, wanneer is je NOD?
Snik, ben toch niet zo vruchtbaar meer...

Gisteren buikpijn en helaas ongesteld.

Bij de eerste was het binnen twee maanden raak en bij de 2e voor we aan het proberen waren zeg maar (zoontje was net 6 maanden en pats weer zwanger nog tijdens borstvoeding)

Mag dus niet klagen maar ben nu al een half jaar bezig...

Hoe voel jij je hoera 3? Nog helemaal happy?

nog anderen met goed nieuws?
He princess, wat balen zeg, ik snap dat je er helemaal vanuit gaat dat de derde ook snel gaat, ik leef met je mee en hoop voor jou heel hard op de volgende ronde.

Met mij is alles goed hoor alleen die bekende moeheid, maar ach een beetje op tijd naar bed en dan komt dat ook wel goed.

liefs hoera

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven