5 weken zwanger bloeding
vrijdag 8 mei 2009 om 17:43
hallo allemaal
ik heb een vraag ik ben nu 6 weken zwanger en met 5 weken had ik een bloeding.
twee dagen rood met stolsels en daarna nog alleen met afvegen.
ik had de vk gebeldt die zei dat ik moest afwachten.
nu kan ik 18 mei pas weer naar de vk.
ik ben best wel ongerust en hoop dat alles goed .
heeft iemand hier ervaring mee??
groetjes karin
ik heb een vraag ik ben nu 6 weken zwanger en met 5 weken had ik een bloeding.
twee dagen rood met stolsels en daarna nog alleen met afvegen.
ik had de vk gebeldt die zei dat ik moest afwachten.
nu kan ik 18 mei pas weer naar de vk.
ik ben best wel ongerust en hoop dat alles goed .
heeft iemand hier ervaring mee??
groetjes karin
vrijdag 8 mei 2009 om 17:59
Dat is echt schrikken ja.... Ik kan me voorstellen dat je best wel angstig bent. Maandag bellen voor een echo.....
Zelf heb ik ook gevloeid tijdens de eerste weken zwangerschap en dat is gelukkig goed gegaan. Het is gewoon een hele rot tijd die eerste 13 weken en ik hoop echt dat je een mooie zwangerschap gaat krijgen en dat er niks aan de hand is.
Zelf heb ik ook gevloeid tijdens de eerste weken zwangerschap en dat is gelukkig goed gegaan. Het is gewoon een hele rot tijd die eerste 13 weken en ik hoop echt dat je een mooie zwangerschap gaat krijgen en dat er niks aan de hand is.
vrijdag 8 mei 2009 om 18:12
vrijdag 8 mei 2009 om 21:18
Dat zegt de vlos idd, dat het twee kanten uit kan gaan, dat kan het in theorie ook.
Maar het is gewoon pertinent niet waar dat een miskraam altijd met buikpijn/kramp gepaard gaat. Eerlijk gezegd ken ik niemand bij wie dat zo was.
Swahkarin, ik zou echt proberen die echo te vervroegen, moet echt wel kunnen. Wat meds ook zegt: inwendige echo. En verloskundigen en echoscopisten doen dat normaal gesproken ook wel. Volgens mij zeggen de meeste vk's eerst dat het twee kanten op kan gaan, dan moet je dus gewoon aandringen op die echo.
Maar het is gewoon pertinent niet waar dat een miskraam altijd met buikpijn/kramp gepaard gaat. Eerlijk gezegd ken ik niemand bij wie dat zo was.
Swahkarin, ik zou echt proberen die echo te vervroegen, moet echt wel kunnen. Wat meds ook zegt: inwendige echo. En verloskundigen en echoscopisten doen dat normaal gesproken ook wel. Volgens mij zeggen de meeste vk's eerst dat het twee kanten op kan gaan, dan moet je dus gewoon aandringen op die echo.
vrijdag 8 mei 2009 om 21:19
Het begin van een miskraam hoeft niet gepaard te gaan met buikpijn/kramp. Ik heb zelf bij mijn 1e zwangerschap ook een bloeding gehad en bij de echo bleek dat het vruchtje te klein was voor de duur van de zwangerschap, na een week kreeg ik krampen en buikpijn en kreeg ik een miskraam, maar je hoort ook vaak dat het niets hoeft te betekenen, het blijft dus gissen. Wat naar dat je met die onzekerheid het weekend in moet!
vrijdag 8 mei 2009 om 21:35
quote:Lilith75 schreef op 08 mei 2009 @ 19:14:
Heb je net gebeld?
Gelukkig nou zolang je geen krampen hebt hoef je geen grote zorgen te maken..hoewel dat makkelijker is gezegd dan gedaan!Echt totale onzin. Een miskraam hoeft niet altijd gepaard te gaan met krampen of pijn en twee dagen bloeden met stolsels vind ik wel degelijk een reden om zorgen te maken.
Heb je net gebeld?
Gelukkig nou zolang je geen krampen hebt hoef je geen grote zorgen te maken..hoewel dat makkelijker is gezegd dan gedaan!Echt totale onzin. Een miskraam hoeft niet altijd gepaard te gaan met krampen of pijn en twee dagen bloeden met stolsels vind ik wel degelijk een reden om zorgen te maken.
vrijdag 8 mei 2009 om 21:54
ik snap ook dat mensen elkaar willen geruststellen Fleurtje, en tuurlijk kan je vertellen dat je dat ook hebt gehad en dat het bij jou goed is gegaan. Maar van opmerkingen als je hebt geen krampen, dus maak je geen zorgen, krijg ik echt de kriebels. Zeker omdat de rest van het verhaal wel degelijk wijst om mogelijke problemen. Misschien niet aardig om dan iets negatiefs te plaatsen, maar wel zo eerlijk denk ik.
vrijdag 8 mei 2009 om 21:57
Hey Gizz, ik zeg precies hetzelfde als jij. Ik vond dat geruststellen ongelooflijk irritant, toen ik in die situatie zat.
Het geruststellen is nergens op gebaseerd en ieder nuchter denkend persoon voelt op zn klompen aan dat dit niet goed zit, hoe lullig dat ook is. Tuurlijk zijn er gevallen waarbij het wel goed ging en die nu met hun vermeende miskraam Popstars zitten te kijken, want het is een prachtkind geworden.
Maar maak het niet mooier dan het is. TO moet gewoon een afspraak met de vk maken zodat ze duidelijkheid krijgt.
Het geruststellen is nergens op gebaseerd en ieder nuchter denkend persoon voelt op zn klompen aan dat dit niet goed zit, hoe lullig dat ook is. Tuurlijk zijn er gevallen waarbij het wel goed ging en die nu met hun vermeende miskraam Popstars zitten te kijken, want het is een prachtkind geworden.
Maar maak het niet mooier dan het is. TO moet gewoon een afspraak met de vk maken zodat ze duidelijkheid krijgt.