A B Cheers

29-01-2011 01:15 2177 berichten
Alle reacties Link kopieren
*belooft plechtig deze openingspost aan te passen zodra ze lex d'r lexicon heeft, maar nu op mijn mobiel lukt dat even niet*

Ha, hierbij wel. Komt ie, met dank aan Alex!

1. Vereer naast Dries geen andere goden.

2. Plaats bij voorkeur geen afbeeldingen van Dries. Bekijk wel zijn film.

3. Misbruik Bespring uw HEER.

4. Houd de sabbat in ere, het is een heilige dag. Zes dagen lang kunt u werken en al uw arbeid verrichten, maar de zevende dag is een rustdag, die gewijd is aan de slemp; dan mag u niet werken. Dat geldt voor u, voor uw zonen en dochters, voor uw slaven en slavinnen, voor uw vee, en ook voor vreemdelingen die bij u in de stad wonen. Want in zes dagen heeft de HEER de hemel en de aarde gemaakt, en de zee met alles wat er in leeft, en op de zevende dag slempte Hij. Daarom heeft de HEER de sabbat gezegend en heilig verklaard.

5. Toon eerbied voor uw vader en uw moeder. Vertel dat vooral je kinderen.

6. Pleeg geen moord. Karaktermoord op 't forum mag dan weer wel.

7. Pleeg geen overspel. Niet te vaak, in ieder geval. Gewoon hoeren en sloeren is te allen tijde toegestaan.

8. Steel niet. Behalve als je een nieuw onderschrift nodig hebt.

9. Leg over een ander geen valse getuigenis af. Behalve in de gemiddelde AK.

10. Zet uw zinnen niet op het huis van een ander, en evenmin op zijn vrouw, op zijn slaaf, zijn slavin, zijn rund of zijn ezel, of wat hem ook maar toebehoort; Behalve het huis van Toets ouders dan.

Ik was bij ABBA vanavond. En vanaf een afstand zag je heus niet dat het de echte ABBA niet was.

En nu lig ik in een logeerbedje in Amsterdam. In een kinderloos huis. Wensend dat jullie allemaal een lekkere nacht hebben, zonder gestoord te worden door wie of wat dan ook.

Maar eerst is het nog vrijdagnacht. En daar drink ik op!

Cheers!!!! X
aaaaahhhhhhhh, nee toch??? We zijn net de 10 kleine negertjes.....
Dames, heeeel, veel plezier in de sauna.

Gisteren een gezellige avond gehad bij de ouders van een vriendje van Luc. Het lijkt een hele leuke vriendschap te worden. Ook weleens leuk, vrienden die niet op minstens een kwartier rijden afstand wonen.
Liefjes, ik hoop dat jullie het heerlijk hebben. Maar daar ga ik eigenlijk wel van uit. *jaloers*

Ik houd niet van paarden. Niet van grote paarden en zeker niet van witte paarden daaro.

Hier een gezellig weekend. Gister een stukje gewandeld met de kinderen en aan het water een ijsje gegeten. Dochter had minder zin in de terugweg en liep wat te mokken, maar dat mocht de pret niet drukken. Vanmorgen heeft Mlief mijn paps op het vliegtuig gezet. Die gaat weer cursussen geven enzo in een ver buitenland. Nu is Mlief met Mootje de route van het fietsexamen fietsen. Dat Mootje maar goed voorbereid moge zijn.

Jootje heeft vrijdag proefgezwommen - geproefzwemd - geproefzwommen en mag volgende week zaterdag afzwemmen voor C. Jongste Zoon staat nog op de wachtlijst voor C en dan gaan we met Vietje ook nog het hele zwemcircuit in.

Mims, ik heb gister ook wat in de tuin gedaan. Tenminste, op het balkon. De bank die daar staat schoonmaken met van dat groene aanslagreinigerspul. Dat is ook heel goed te gebruiken als je vindt dat je handen broodnodig toe zijn aan een nieuw, fris velletje. Niet alleen dat spul is biologisch afbreekbaar, mijn handen ook. Zo blijkt.
Maar gelukkig is het dan wel heel verantwoord allemaal.
Nou - allemaal in bad met groene aanslagreinigerspul .

Ikke niet dan, want ik heb vanmiddag zalig in de sauna gedobberd, dus ben al helemaal zacht en schoon. Nog lekker buiten zitten soezen in het zonnetje, lekker gegeten, ontzettend lekker gekletst met fijne vrouwen en nog op tijd thuis voor een avondmaal met man en dochters. Waarvan de jongste ontzettend van de trap gevallen is bij de buren. Mmoet een behoorlijke kletterpartij geweest zijn, haar beide benen zijn echt totaal beurs. Gelukkig geen verdere schade, lijkt het, behalve dan dat de buurvrouw mogelijk nog een paar nachtmerries heeft, want die zag haar gaan en heeft even gedacht dat ze ons héél slecht nieuws moest gaan brengen, maar gelukkig kan de Diva wel tegen een stootje.

We hebben wel bedacht dat we echt dit najaar weer moeten slempen, we zijn te vaak incompleet en het is nóg leuker met alles en iedereen erbij (en met méér drank !).
oooo wat een schrik lil, godzijdank zijn het slechts beurse benen......
Ik kwam om half tien thuis, netjes thuisgebracht door Dream, luxe hoor!

"ga je de kindjes nog even een kus geven?' vroeg Lief. Doen we wel vaker, ook als we laat thuis komen, toch even een zoen op een slapend koppie geven. Dus ik naar boven. Bleek Jongste bij Oudste op kamer te slapen. Hij in haar bed en zij op een matras er naast. Beiden in diepe slaap. Ik deed zijn dekbed recht, schoof haar haren opzij en gaf ze beiden een kus. Toen ik de kamer uitliep zaten ze opeens allebei rechtop in bed en riepen heel hard "Kiekeboe!!'. Bleken ze gewoon nog wakker en hadden ze mij gefopt!! Nou ja zeg, natuurtalenten, welk castingbureau wil ze hebben? Dus nog lekker een kwartiertje bij ze liggen kletsen over wat ze allemaal gedaan hadden vandaag en toen met mijn Lief (en laptop) op de bank.

Het was een heerlijke dag. Maar nu ben ik moe. Trusten dus. En zoenen. Veel zoenen.
Jeetje Toet, had je daar nog een kwartier voor nodig, om te vertellen wat je gedaan had, gisteren

goeimorgen

~gaap~

Misschien deze week maar weer eens vroeg naar bed

laterz
Later is nu
*tapt een wijntje*

Eens met Me Zus; we moeten nodig weer eens Compleet Slempen. Zullen we in november een datum prikken, in het midden van het land en dan zo goedkoop mogelijk? Wil ik me graag op storten, tenzij iemand nu al roept dat ze niet kan?

Vandaag erg leuke dag gehad op het werk (en ook Mims gemist *sip* ) en het weekend was ook al geweldig. Sauna was super, gezelschap ook. En ik zou vast meer te vertellen hebben maar kak nu in dus ga maar eens in mijn bed liggen. Om te slapen, niet kakken.
November is voor Bam altijd erg lastig Bloes. Verder ben ik uiteraard erg eens met welk slempvoorstel dan ook
Ja, slempen. En dan een tafeltennistoernooi!
Je bent helemaal ingespeeld, Toet?

Mèn, ik ben moe! Gelukkig word ik steeds wel wakker van de telefoon, als deze overgaat

truste
Later is nu
Ah Dream, ik doe met je mee. Ik slaap de laatste tijd weer allejezus slecht en ben zo ongelofelijk moehoe. Comp gaat zo uit en ik ga even lekker met pootjes omhoog op de bank. Kan nog nét een uurtje.

Over pootjes gesproken: hoe is het met Kjongs pootje?

En hoe was de piano-uitvoering van Lils Zoon?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Ik ben ook benieuwd hoe Zoons piano-optreden is afgelopen. Dus Lil, do tell!

Fijn dat jullie het fijn gehad hebben. *nog jaloerser*

Mlief wordt volgende week 40 en nu zijn de kinderen en ik bezig met wat voorbereidingen. Hij wordt er nerveus van. Mooi! (Niet nodig, wel mooi meegenomen natuurlijk. Zo gemeen ben ik wel... )

Vandaag zijn we geondertrouwd. Wat een saaie bedoening. We hebben het goedgemaakt door lekker luxe te gaan lunchen. De rest van de dag wegens sportende kindjes geen tijd om iets vierderigs te doen. De dinsdag is hier altijd nogal hectisch.

Slempweekend klinkt goed. Zou mooi zijn als het in een voor mij kinderloos weekend kan, want ik ga Mlief niet een weekend met 6 kinders opzadelen. Dat vind ik zielug. (Ik weet natuurlijk dat het voor Bloes, Mims en Lil ook niet fijn is in een niet-kinderloosweekend, dus ik hoop nu heel hard dat de weekenden een beetje synchroon lopen....)

En Alex, konden de pootjes nog omhoog vandaag? En Dream, een beetje wakker kunnen blijven???
wauw meave, ondertrouw, van harte gefeliciteerd!!!! Saai of niet, echt is het wel!!! Ik vind het ene goede reden voor bubbels:

Ach wat vervelend meiden, die moeheid!!! Hopelijk knappen jullie gauw op en voelen jullie je fitter dan nu! Ik snap niet dat er mensen die het uithouden om tijden in zo`n puinhuis te wonen, met ellenlange verbouwingen of dat soort gekkigheid. Ik wordt de bende nu al zat
Wauw Meave, gefeliciteerd!!

En ik hoop ook dat jullie kinderloze weekenden synchroon lopen

ja, moe en om deze tijd nog wakker is niet slim, ik weetut. Maar.. ik heb de donderdag vrijgenomen. Vorige week dag extra gewerkt (nouja, cursus maar toch aanwezig) Vandaag een uur meer, ik vond dat het wel kon. Nu echt slapen, dus.. truste!

Verbouwing heb ik liefst wanneer ik met vakantie ben, Bentetje
Later is nu
Tralala laaaaaaa tralal la laaaaaaaa

Meave en d'r Liefje zijn officieel Bruid&Bruidegom!

Gefeliciteerd!!

Mm.

Ben even over leuke saunaverhalen heengeraced.

Begrijpelijk toch?

Roze gips is grappig hoor, maar op dat soort momenten niet.

Ja, dus, hoe is het met jullie?

Ik heb zojuist ietsje mijn voet verdraaid, terwijl ik er een hele dag half op heb kunnen lopen, dus die klopt nu als een bezeten zwerende vinger.

Verdomme.

Trutse!
Een voet die klopt als een vinger... hm....

cool!

Sterkte Kjongetje, hoop dat je slapen kunt.

(En ik ook. Ben zowaar productief bezig geweest vanavond. Ga vanaf nu zo fuckingteringklotejantjehard studeren dat ik in de komende anderhalve maand alsnog die studie ga halen waar ik de afgelopen 8 maanden zoveel voor had moeten doen, heb ik besloten)
Go Pimpel!

Niet zo fijn KJong, zo'n zwerend kloppende vingerbeen. Ofzo. Bah.

voor allen

kom later meer
Later is nu
Koofffffieieieieie!!!!!
lekker!!!!!!!!!!
Ben vanmorgen bij de dokter geweest en het goede nieuws dat hij me kon geven was dat de oproep voor het Universitair Centrum Ouderengeneeskunde, die ik vorige week in de brievenbus kreeg niet zijn idee was en zéker een fout, gezien mijn leeftijd. Pfff.. Zometeen maar even bellen voor ander afspraak

Is thee/soep inmiddels ook goed? IK heb een heerlijke tomatenroomsoep met mascarpone in de aanbieding. Of eigenlijk, al een kop gehad, LD ook, errug lekker bevonden

Laterz
Later is nu
Bij mascarpone denk ik aan tiramisu.

Bedankt 3m.

Ik kan nergens naartoe, en alleen maar smachten.

En natuurlijk de annuleringsverzekering bellen omdat mijn secret mission Kjongen te verrassen met een stedentrip dus nu niet doorgaat.

Met de Chip is het leven zo veel leuker nu ze niet naar de nanny meer gaat. Kind wat is ze daarvan opgeknapt! Ik duim me suf dat Kman het t/m de zomer positief gaat volhouden huispapa te zijn.

Weertje he? Het bordes roept me.

Zal ik wel zal ik niet? Ik heb al 3 dagen hoofdpijn en de zon schijnt. Of ik knap ervan op, of ik brand ervan af.

Nou ja, hup, beste beentje voor en maar ondervinden dan.
Aahh. nou denk ik ook aan Tiramisu. Thank you back Kjong.

Hielp de zon wat? Fijn dat Chip zo opknapt.

Ik zit met een groot levensvraagstuk. Een wederkerend groot levensvraagstuk: wat eten we vandaag.
Later is nu
Dat klinkt goed, een opgeknapte Chip. Zeker nu je zo aan huis gebonden bent. Nog een beetje kunnen genieten van met je snoet in de zon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven