Actiecode blije doos voor bungalowpark

12-01-2011 15:18 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik heb de blije doos van een drogist (mag je hier namen noemen?) En daar zat een bon in van 40% korting bij een bungalowparc keten in Nederland. Nu is mijn kindje een bhalf jaar en is die code niet meer geldig. Heeft iemand een actuele code? Volgens mij zijn die codes namelijk steeds wisselend. Maar horen ze niet bij een bepaalde persoon.

Zou er erg blij mee zijn!

Liefs zonnetje
Zijn die niet langer geldig? Ik zou even bellen naar het park en zeggen dat je eerst je kindje wat ouder wilde laten worden. Wij gaan maandag, ook van een bon. En onze kindjes zijn nu 5 maanden.. Vaak zijn ze wel redelijk makkelijk hoor, zou wel even bellen naar het info nummer dat op die bon staat.

Ik heb namelijk gisteravond naar Felicitas gebeld, want ik heb hun bon gebruikt, echter wij gaan met een tweeling en wilde dus graag 2x het kindermeubilair. Geen probleem toen ik belde, wordt gewoon gratis in het huisje gezet.

Vaak kopen die bedrijven wel wat vaste huisjes in voor een jaar/ seizoen en dan zijn ze blij ervan af te zijn.

Wie niet waagt, die niet wint..
Zou ik ook doen, ze zijn allang blij dat je komt!
http://www.bungalows.nl/i ... pes=4&bngDetailType=plain

of

http://www.eigencenterpar ... m/category/centerparcs-nl
Ik ga denk ik maar gewoon bellen dan ja!

Hopen dat dat kan want we willen met de hele familie. Dus een 8 persoonshuisje!
Volgens mij zijn die korting codes alleen voor 2 4 6 pers huisjes. Ben er zelf ook naar aan het kijken en als je online een boeking doorloopt, gaat de zwangerkadoos korting er niet af bij een 8 pers huis. Bij de anderen wel.

Succes!
Je krijgt nu trouwens nog wel vroegboekkorting als je wat verder van te voren boekt en met een kleintje zowieso 15%

jongegezinnen kortig
Wat joesie zegt, en ze zijn ook niet bij elk park of bepaalde weekenden geldig.
Hm... Geen zwangerkadoos aanklik mogelijkheid, maar wel een actiecode ingevoerd;

gaat er toch ff 350 euro vanaf!

Op een 8 pers huis!
Bloempje, daar is de code dus. dank je!
Joesie, het lukt nu idd bij een 8 persoonshuis met de code die bloempje hierboven had. Nog niet met mijn eigen code geprobeerd.

scheelt toch wel een hoop geld!
Ja, idd! Wij hebben direct geboekt.

Ik ben eigenlijk niet zo van de 'huisjes' maar met kleuter en net verse baby is het toch wel erg leuk en handig.

Veel plezier jullie ook!
Hi ladies,

Ik kijk altijd even op www.actiecodes.be of er toevallig nog een centerparcs actiecode is. Das meestal wel geen 40% maar alles is meegenomen toch?

Als je eens een keer wat minder geld over hebt kun je ook eens kijken naar Sunparks. Dat is het goedkopere "zusje" van centerparcs. Wel wat minder luxe, maar toch ook erg leuk!

@ Joesje, in sommige parken hebben ze ook hotelkamers!

X Louise

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven