Advies gevraagd;

08-01-2010 11:47 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forum leden.

Even een onzekere verhaaltje van mijn kant ivm mijn ongesteldheid;

Ik heb mijn laatste ongesteldheid gehad op 8 december tot en met 11 december 2009.

Ik slik de lichte pil al jaren en heb bijna nooit geen problemen gehad met het vergeten. En als ik er wel eens 1 vergat nam ik er de volgende avond 2 in.

Nu zit het zo dat ik in de weken van kerst en oud en nieuw, onregelmatig mijn pil heb ingenomen. ( Dan bedoel ik vergeten als wij bij vrienden bleven slapen)

Op zich niets ergs dacht ik, want heb dat wel eens vaker gehad en de volgende dag er weer 2 ingenomen.

Ik heb al bijna 5 jaar een vaste relatie en heb in die weken wel bijna om de dag seks gehad. Tot mijn schrik las ik op internet, dat je in de 3e week van je pilstrip een pil vergeet, maatregelen moet nemen! 7 dagen met condoom?? Dit hebben wij zeker niet gedaan.

Dom natuurlijk, had dit eerder moeten uitzoeken. Maar goed had afgelopen dinsdag ongesteld (maandagavond nog seks gehad) moeten worden, en ben het tot op vandaag nog steeds niet.

Gisteravond testje gedaan, en negatief uitgevallen. Morgen moet ik weer met de pil beginnen, maar zoals je begrijpt ben ik wel een beetje in de war.

Wie kan mij helpen? Natuurlijk is het makkelijk om te zeggen laat je nog een keer testen. Maar wie heeft hier ervaring mee?

Kan het zo zijn dat een 2e test volgende week wel positief zal uitvallen?

Ben wel een beetje in de war, en waarschijnlijk helpt dat mee aan het uitblijven van mijn menstruatie.

Gr Dee
Alle reacties Link kopieren
Voor dit soort vragen is er een centraal topic:

vragen over pilgebruik en zou je zwanger kunnen zijn.

Daar wil men je vast wel verder helpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven