Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

30-08-2016 22:13 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer 3000 posts achter de rug met de meest afschuwelijke kindernamen ter wereld.



We vinden er vast nóg 3000 toch?

Hier gaan we gezellig verder!
668, the neighbour of the Beast
Bericht op Facebook over 3 letter namen (in het kader van zef van Lieke)

Maj

Fos

Neo

Ire

Nia

Nim

Jin

Joni (dat zijn er 4 maar vooruit)

Mus

Mex

Boy

Lou (spreek je uit als lauw)

Lis

Nijs

Ish
quote:appeltjesgroen schreef op 03 april 2017 @ 20:35:

[...]



Zef is juist een heel traditionele ouderwetse Limburgse naam. Niet persé gezocht dus (maar wel lelijk, dat ben ik met je eens ).



Bo Anna vind ik sneu voor een jongen. Voor een meisje ook trouwens (hoewel ik Anna prachtig vind!)Ja precies doe dan óf Bo óf Anna.
quote:appeltjesgroen schreef op 03 april 2017 @ 20:35:

[...]



Zef is juist een heel traditionele ouderwetse Limburgse naam. Niet persé gezocht dus (maar wel lelijk, dat ben ik met je eens ).



Bo Anna vind ik sneu voor een jongen. Voor een meisje ook trouwens (hoewel ik Anna prachtig vind!)Ik woon ver van Limburg dus dat verklaart veel haha! Blijf het niet mooi vinden maar dan is het gezochte er af .
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam net een Fitz en een Chérryz tegen.

Ben wel nieuwsgierig hoe je de laatste uit spreekt eigenlijk...
Alle reacties Link kopieren
Onze jongste is net op de kleuterschool gestart. Op de namenlijst van haar klas staan ook een paar pareltjes:

Avalon

Towana

Danthé

Cathaleya

Noam



En bij de oudste in de klas:

Jaydèè

Ceyhan



Al deze kinderen hebben overigens een oer-hollandse achternaam. Nee. Niet mijn ding.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken ook een Danté. Dante zonder streepje vind ik op zich nog wel aardig, maar ik kan dan toch alleen maar aan de Goddelijke Comedie denken en dat is geen associatie die je met je kind wilt.



Avalon valt voor mij in de goed-fout categorie: eigenlijk vind ik het best leuk (tsja, docent Engels) maar ik zou het nooit gebruiken.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Wat je overal hoort: Noah....
quote:Phopho schreef op 03 april 2017 @ 21:49:

Ik kwam net een Fitz en een Chérryz tegen.

Ben wel nieuwsgierig hoe je de laatste uit spreekt eigenlijk...Sjerries. Moeder houdt vast van een paar borreltjes
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwartvlekje schreef op 16 maart 2017 @ 11:59:

Ik zat vanochtend in een veel te drukke vertraagde spitstrein met een basisschool klas en twee wanhopige docenten. Een van die kinderen was Aegon.



Aegon. Zou dat van de verzekeraar zijn of van game of thrones?Ik ken een Egon, vind het wel mooi hoewel het neigt naar ego(tripper) en dat klopt in zijn geval wel aardig.
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 19 maart 2017 @ 20:08:

[img]null[/img]

[...]



Pookie weet ik nietEr werkt een Poekie bij de Didi. Die stond in een folder van ze, tijden terug. Echt een bizarre naam voor een vrouw. Die naam als voornaam bestaat dus sowieso.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Avalon, Noam en Danthé vind ik eigenlijk nog best oké.



Misschien was de naamgever fan van taalkundige Noam Chomsky.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Ik vraag me wel eens af wat diegenen vinden, die de naam van hun kind hier voorbij zien komen? (Die van mijn kind toevallig nog niet gezien, maar zijn naam is wel erg afgezaagd en veelvoorkomend dus niet echt Afgrijselijk-waardig gok ik zo )
Ik hoorde laatst de naam Grimm voor een jongetje...



Was het vierde, onverwachte kind en het eerste jongetje, dus 'als een sprookje'....



Kan me niet voorstellen dat je je kind werkelijk zo door het leven wilt laten gaan!
Alle reacties Link kopieren
quote:Kastanjez schreef op 06 april 2017 @ 13:39:

Ik hoorde laatst de naam Grimm voor een jongetje...



Was het vierde, onverwachte kind en het eerste jongetje, dus 'als een sprookje'....



Kan me niet voorstellen dat je je kind werkelijk zo door het leven wilt laten gaan!



Noem je kind dan Andersen

Bij Grimm denk ik meteen aan de Grim Reaper.
Queeny, en dan een achternaam zoals de Keizer
Alle reacties Link kopieren
In de trend van schaamnamen: vriend zag op FB een afbeelding van ene Hennie, achternaam was Haentjens oid. Van een vereniging voor gevogelte of zo, en ze kreeg ergens kippenvel van (mss weet iemand waar ik het over heb?). Snap niet als je achternaam Haentjens is dat je je kind dan Hennie noemt. Da's er toch om vragen?
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 03 april 2017 @ 10:06:

[...]





Ik ken wel een Zev, is een Hebreeuwse naam.ik ken ook een Zev.. moest gelijk aan de film 'Seven' denken toen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:aquake82 schreef op 06 april 2017 @ 14:45:

In de trend van schaamnamen: vriend zag op FB een afbeelding van ene Hennie, achternaam was Haentjens oid. Van een vereniging voor gevogelte of zo, en ze kreeg ergens kippenvel van (mss weet iemand waar ik het over heb?). Snap niet als je achternaam Haentjens is dat je je kind dan Hennie noemt. Da's er toch om vragen?Jij bedoelt deze:

Alle reacties Link kopieren
Ik kwam op Facebook een Kyleandro tegen
Nou daisybelle is er ook wel een hoor..
Alle reacties Link kopieren
Zo zou ik mijn kinderen ook niet noemen inderdaad Hoewel ze soms wel een hoop decibellen produceren
Alle reacties Link kopieren
quote:Haaz schreef op 06 april 2017 @ 16:40:

Nou daisybelle is er ook wel een hoor.. Decibel
Alle reacties Link kopieren
D'oh ik zag de nick niet
quote:LadyMadonna schreef op 06 april 2017 @ 16:53:

D'oh ik zag de nick niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 06 april 2017 @ 15:33:

[...]



Jij bedoelt deze:

[afbeelding]







Ik kwam een Pyrrha tegen, wordt uitgesproken als Pera zoals Vera maar met een P dus. Het komt uit de Griekse mythologie. Ik vind het geloof ik wel leuk maar de uitspraak toch wat apart klinken, misschien omdat ik gewent ben aan Vera?
Difficulty is inevitable, drama is a choice.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven