Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

30-08-2016 22:13 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer 3000 posts achter de rug met de meest afschuwelijke kindernamen ter wereld.



We vinden er vast nóg 3000 toch?

Hier gaan we gezellig verder!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Labalade schreef op 06 april 2017 @ 13:04:

Ik vraag me wel eens af wat diegenen vinden, die de naam van hun kind hier voorbij zien komen? (Die van mijn kind toevallig nog niet gezien, maar zijn naam is wel erg afgezaagd en veelvoorkomend dus niet echt Afgrijselijk-waardig gok ik zo )Ik ben de naam van een van mijn kinderen tegengekomen, dat is wel een gewone naam maar er bestaat een tekenfilm personage met die naam en daar hebben sommige mensen blijkbaar moeite mee. En dat boeit me niet. Ik weet niet of de ouders van Jaq'qiuntino of iets dat ook zo zien weet ik niet, die zijn misschien wat trotser op hun zelf geknutselde naam.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 06 april 2017 @ 15:33:

[...]



Jij bedoelt deze:

[img]https://pbs.twimg.com/media/B3dxJQjIgAAWXS7.jpg[/img]Idd, bedankt!
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Labalade schreef op 06 april 2017 @ 13:04:

Ik vraag me wel eens af wat diegenen vinden, die de naam van hun kind hier voorbij zien komen? (Die van mijn kind toevallig nog niet gezien, maar zijn naam is wel erg afgezaagd en veelvoorkomend dus niet echt Afgrijselijk-waardig gok ik zo ).



Het gebeurt af en toe dat ze via Google langskomen en dan hysterisch typen dat wij een stelletje zure gleuven zijn dat we zo bitchen op babynamen en dat HUN wondertje toevallig een prachtige naam heeft die wij gewoon niet kunnen waarderen met onze inferieure hersentjes .
Alle reacties Link kopieren
Mijn naam is hier al eens voorbijgekomen en de naam van één van mijn zoons ook al eens ( de andere twee nog net gezien). Ik vind het niet erg, niet iedereen heeft dezelfde smaak gelukkig :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 06 april 2017 @ 17:00:

[...]





Ik ben de naam van een van mijn kinderen tegengekomen, dat is wel een gewone naam maar er bestaat een tekenfilm personage met die naam en daar hebben sommige mensen blijkbaar moeite mee. En dat boeit me niet. Ik weet niet of de ouders van Jaq'qiuntino of iets dat ook zo zien weet ik niet, die zijn misschien wat trotser op hun zelf geknutselde naam. Jouw kind heet Calimero! Of Gargamel, dat kan ook.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Normaal lees ik alleen mee alleen kwam ik net op facebook een Jexx Yenoah tegen.....dacht die moet ik toch even delen hier.
Alle reacties Link kopieren
Een van de doopnamen van mijn zoontje is hier wel eens voorbij gekomen Maar dat vond ik niet erg. Overigens zijn er ook zat mensen die over zijn voornaam lopen te mauwen, want top 20 en afgezaagd. Tsja. Ik heb ook altijd gezegd dat ik geen populaire naam wilde voor mijn kind, maar helaas heb ik ook nog een vriend met inspraak.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 06 april 2017 @ 18:54:

[...]





Jouw kind heet Calimero! Of Gargamel, dat kan ook.Of Nils
quote:shala91 schreef op 07 april 2017 @ 14:18:

[...]





Of NilsOf Olaf.
Alle reacties Link kopieren
Het is inderdaad meer de categorie Nils dan Gargamel



Ik had een tijdje geleden Oliwier al eens gemeld dacht ik maar toen twijfelde ik over de uitspraak. Maar ik heb het kind ontmoet en blijkbaar spreek je het uit zoals je het schrijft. Ik dacht dat iemand opperde dat het een oostblok schrijfwijzen is maar dit kind is afkomstig uit zuid Amerika? Nou ja bijzonder wel.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Net gelezen: Amanthis. Doet me denken aan die rapper (rapster?) Iggy Azalia, die heet eigenlijk Amethyst.



Rowèn: op zich niks mis mee maar als Limburger moet ik dan meteen aan Rowwen Heze denken en hoewel ik daar dol op ben zou ik m'n kind er niet naar noemen.



Oh, en Damanja. Die kwam ik ook nog tegen.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maechtje schreef op 07 april 2017 @ 20:00:

Oh, en Damanja. Die kwam ik ook nog tegen.



Scheelt twee letters met een ijssalon hier in de buurt



En die naam doet me denken aan de naam van een oud-collega: Natanja. Bijzondere naam, maar ik vond 'm eigenlijk altijd wel heel mooi.
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Alle reacties Link kopieren
quote:_Vogeltje_ schreef op 08 april 2017 @ 09:13:

[...]





Scheelt twee letters met een ijssalon hier in de buurt



En die naam doet me denken aan de naam van een oud-collega: Natanja. Bijzondere naam, maar ik vond 'm eigenlijk altijd wel heel mooi.



Ik ken wel een stel dat een kindje kreeg en het Mattanja wilde noemen - zowel voor een jongen als een meisje (het werd een meisje). Mattanja is een bijbelse naam en die twee waren nogal in den Heere, zeg maar.

In de bijbel is het overigens een mannennaam.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
Het verbaast me trouwens echt dat mensen vragen of je je zoon naar frozen vernoemd hebt als hij Olaf heet, toch een hele normale naam die al heel lang bestaat. Hetzelfde met bijvoorbeeld Nils of Mike.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chocoladestukjes schreef op 08 april 2017 @ 10:28:

Het verbaast me trouwens echt dat mensen vragen of je je zoon naar frozen vernoemd hebt als hij Olaf heet, toch een hele normale naam die al heel lang bestaat. Hetzelfde met bijvoorbeeld Nils of Mike.Of Anna, of Elsa. Toch heel wat anders dan je kind Pocahontas noemen.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
quote:snowy2 schreef op 06 april 2017 @ 18:47:

Mijn naam is hier al eens voorbijgekomen en de naam van één van mijn zoons ook al eens ( de andere twee nog net gezien). Ik vind het niet erg, niet iedereen heeft dezelfde smaak gelukkig :-)Mijn naam ook , meermaals ..
Alle reacties Link kopieren
quote:Phopho schreef op 03 april 2017 @ 21:49:

Ik kwam net een Fitz en een Chérryz tegen.

Ben wel nieuwsgierig hoe je de laatste uit spreekt eigenlijk...



Is het niet gewoon Cherish?



ik heb mijn naam niet voorbij zien komen, gaat ook never gebeuren dnk ik heb wel een keer een verkrachte versie van mijn naam gezien werd gewoon pissed hoe durven ze
Relax we're all crazy, it's not a competition
quote:Rouge__ schreef op 08 april 2017 @ 22:29:

[...]





Is het niet gewoon Cherish?



ik heb mijn naam niet voorbij zien komen, gaat ook never gebeuren dnk ik heb wel een keer een verkrachte versie van mijn naam gezien werd gewoon pissed hoe durven ze Gisteren nog, bij de Douglas.
Splinter, vlinder, autumn.



Oh ja en ik heb ooit een collega gehad die haar kind Danio genoemd heeft omdat ze tijdens haar zwangerschap altijd Danio toetjes at.
quote:Kleurplaat schreef op 09 april 2017 @ 10:30:

Splinter, vlinder, autumn.



Oh ja en ik heb ooit een collega gehad die haar kind Danio genoemd heeft omdat ze tijdens haar zwangerschap altijd Danio toetjes at.Dat kan je niet menen?!
quote:Caketopper schreef op 09 april 2017 @ 10:35:

[...]





Dat kan je niet menen?!Toch wel
Alle reacties Link kopieren
quote:HarleyQ schreef op 09 april 2017 @ 09:40:

[...]





Gisteren nog, bij de Douglas. Harley
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Zojuist op Facebook gespot: Jezzie-Jorden (meisje)
quote:Zanahoria schreef op 09 april 2017 @ 18:42:

Zojuist op Facebook gespot: Jezzie-Jorden (meisje)Hier in de buurt vandaag geboorteborden met Jesley en Jorden gezien... Allebei Jongens, moest er door jouw post weer aan denken
Oh, en ook een Djey gespot...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven