Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

zaterdag 3 september 2016 om 15:58
Donderdag zat ik in het vliegtuig achter een klierig Ned. meisje van een jaar of 5. Haar modepoppen van ouders zaten 3,5 uur lang op hun tablet te kijken en hadden geen aandacht voor het kind, dat anderen steeds lastig bleef vallen. Achterstevoren op haar stoel naar ons kijken en tegen de stoel bonken, de man naast haar wakker maken en met zijn airco-knop, leeslamp en gordijntje spelen, de cabin crew in de weg lopen.
Ik kan heel, heel erg boos kijken, zonder iets te zeggen, en dat hielp gelukkig.
En nu komt het:
Dat kind heette "Vegas". Need I say more over wat voor ouders ze heeft
Ik kan heel, heel erg boos kijken, zonder iets te zeggen, en dat hielp gelukkig.
En nu komt het:
Dat kind heette "Vegas". Need I say more over wat voor ouders ze heeft

zondag 4 september 2016 om 08:48
Op het kdv van m'n dochter zat een Gift (op z'n Engels uitgesproken). Verder ken ik iemand die Tiete heet, gelukkig woont en werkt ze in Friesland. En het pasgeboren buurjongetje van een vriend van mij heet Maurik. Als je uit de Betuwe komt heb je daar toch echt een andere associatie bij (Maurik is een dorp).
zondag 4 september 2016 om 09:15

zondag 4 september 2016 om 11:52
quote:amarna schreef op 04 september 2016 @ 10:34:
[...]
Ik vermoed dat ze in Las Vegas verwekt is en de ouders de Beckhams als voorbeeld genomen hebben.
Of je zat achter die deelneemster van de gouden kooi, Amanda Balk met d'r verloofde.
Voldoen ook wel aan het type wat je omschrijft.
(Ze heeft een dochter met Afrojack, genaamd Vegas)
[...]
Ik vermoed dat ze in Las Vegas verwekt is en de ouders de Beckhams als voorbeeld genomen hebben.
Of je zat achter die deelneemster van de gouden kooi, Amanda Balk met d'r verloofde.
Voldoen ook wel aan het type wat je omschrijft.
(Ze heeft een dochter met Afrojack, genaamd Vegas)
zondag 4 september 2016 om 11:55
quote:lizenlotte schreef op 03 september 2016 @ 18:36:
Ik kwam een Vincentina tegen. . Ik gok dat het het kind van Vincent en Tina is. Of ze dachten een zoon te krijgen en het werd stiekum toch een meisje en ze hadden geen inspiratie voor een meisjesnaam, dat kan ook natuurlijk.Nope, is de verklein vorm van Vicenta (Spaans)
Ik kwam een Vincentina tegen. . Ik gok dat het het kind van Vincent en Tina is. Of ze dachten een zoon te krijgen en het werd stiekum toch een meisje en ze hadden geen inspiratie voor een meisjesnaam, dat kan ook natuurlijk.Nope, is de verklein vorm van Vicenta (Spaans)

zondag 4 september 2016 om 12:00