Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

dinsdag 18 oktober 2016 om 20:54
dinsdag 18 oktober 2016 om 21:00
quote:Marels schreef op 18 oktober 2016 @ 17:35:
Whoehahahahaha, typisch.
Huiberdine, bij mij in de regio
Was te verwachten, zoiets.
Voor een jongen; Silas. En Rappe. Juist...
Silas is gewoon een Bijbelse naam, toch? Ik vind het wel wat hebben xD
Maargoed, ik check ook elke keer of de naam van mijn kind hier al staat
Whoehahahahaha, typisch.
Huiberdine, bij mij in de regio
Was te verwachten, zoiets.
Voor een jongen; Silas. En Rappe. Juist...
Silas is gewoon een Bijbelse naam, toch? Ik vind het wel wat hebben xD
Maargoed, ik check ook elke keer of de naam van mijn kind hier al staat

dinsdag 18 oktober 2016 om 21:07
dinsdag 18 oktober 2016 om 21:39
quote:noctua schreef op 18 oktober 2016 @ 21:07:
Ik had vroeger een collega die haar dochter Sharren genoemd heeft. Je sprak het uit als de Engelse uitspraak van Sharon. Ik zat me er steeds maar over te verbazen, vond het zo achterlijk... Naam van haar zoontje heb ik ook al meerdere keren in dit topic voorbij zien komen.
Hier loopt in de wijk een Sjerrol rond.
Van Cheryl weetjewel
Ik had vroeger een collega die haar dochter Sharren genoemd heeft. Je sprak het uit als de Engelse uitspraak van Sharon. Ik zat me er steeds maar over te verbazen, vond het zo achterlijk... Naam van haar zoontje heb ik ook al meerdere keren in dit topic voorbij zien komen.
Hier loopt in de wijk een Sjerrol rond.
Van Cheryl weetjewel
I don't know what that means.
dinsdag 18 oktober 2016 om 22:00
Opvallendste babynaam in mijn gemeente: Devyntreashure-Jahaily
Op deze site kun je zien hoeveel jongens in 2015 een bepaalde naam hebben gekregen (ook een link voor meisjesnamen beschikbaar): http://www.rtlnieuws.nl/n ... was-jouw-jongensnaam-2015
Wanneer ik de naam van mijn zoontje invoer doet hij het niet. Dus dan ga ik er maar van uit dat in 2015 geen jongetjes met deze naam geregistreerd zijn
Op deze site kun je zien hoeveel jongens in 2015 een bepaalde naam hebben gekregen (ook een link voor meisjesnamen beschikbaar): http://www.rtlnieuws.nl/n ... was-jouw-jongensnaam-2015
Wanneer ik de naam van mijn zoontje invoer doet hij het niet. Dus dan ga ik er maar van uit dat in 2015 geen jongetjes met deze naam geregistreerd zijn