Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

30-08-2016 22:13 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer 3000 posts achter de rug met de meest afschuwelijke kindernamen ter wereld.

We vinden er vast nóg 3000 toch?

Hier gaan we gezellig verder!
668, the neighbour of the Beast
Bij mij in de buurt volgens de link: Pantelis, Vencel, Elogema, Lamia, Pela, Skylinn, Djezelynn, Jiggy-Jae, Kye

En deze moest ik wel om lachen: "Jongensnamen in deze buurt, die nergens anders in Nederland gegeven zijn: Timmy." Lekker contrast.
Maar Timmy staat bij de burgerlijke stand dus wel als Timmy, niet als Tim. Dus als hij later zijn diploma krijgt, een hypotheekakte voorgelezen krijgt, trouwt, promoveert, etc. dan is hij nog steeds Timmy.

Best sneu.
Leuke site!

Hier een Engel, Avano-Janay (jongen), Joheavenly (meisje). Pfffff.
Digshondrie
quote:pangea schreef op 19 oktober 2016 @ 11:27:

Bij mij in de buurt volgens de link: Pantelis, Vencel, Elogema, Lamia, Pela, Skylinn, Djezelynn, Jiggy-Jae, Kye

En deze moest ik wel om lachen: "Jongensnamen in deze buurt, die nergens anders in Nederland gegeven zijn: Timmy." Lekker contrast.Een vriend van mijn man heet Pantelis. Is een Griekse naam.
quote:Maanroosvis schreef op 19 oktober 2016 @ 11:03:

Hier in de gemeente de naam Jolie-J'adore voor een meisje. Oe nog meer parels uit onze gemeente Dyen, Jesy, Jolie-J'adore, Makayla-Quinn, Umman. En een jongen DilonJolie-j`adore Het is te hopen dat het een beeldschoon babietje is dat uitgroeit tot een volwassen beauty. Anders slaat die pretentieuze naam als een tang op een varken.
quote:snowy2 schreef op 19 oktober 2016 @ 11:39:

Maar Timmy staat bij de burgerlijke stand dus wel als Timmy, niet als Tim. Dus als hij later zijn diploma krijgt, een hypotheekakte voorgelezen krijgt, trouwt, promoveert, etc. dan is hij nog steeds Timmy.

Best sneu.

Thimmmeah!

ik ben trouwens gehuwd met mijn roepnaam tijdens de ceremonie. En die lijkt geenszins op mijn voornamen. Wel staan mijn officiële namen op de huwelijksakte.
Hier in de buurt is Bickel de gekste naam. Verder allemaal zgn hockeynamen.
Ab imo pectore
quote:appelstroop_88 schreef op 19 oktober 2016 @ 10:43:

Ik was heel benieuwd naar de naam in mijn gemeente. Ik woon in een wijk waar Roderick en Willemijn de norm zijn. Maar, misschien wel zoals verwacht: geen unieke namen hier :(.

Zonde!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:tvandattum schreef op 19 oktober 2016 @ 11:05:

[...]

Hier een Mie-le (zonder streepje dan)...ik hoop dat het een schrijffout is en gewoon Mieke moet zijn....Die ouders zullen hebben gedacht "er is geen betere" (dan ons prinsesje/wondertje/engeltje)
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:amarna schreef op 19 oktober 2016 @ 11:57:

[...]

Jolie-j`adore Het is te hopen dat het een beeldschoon babietje is dat uitgroeit tot een volwassen beauty. Anders slaat die pretentieuze naam als een tang op een varken.

"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Net bij een item bij hart van Nederland.

D.arlington en Pr.osper. Kwamen uit Sierra Leone maar toch
Tralalalala
quote:Maanroosvis schreef op 19 oktober 2016 @ 11:03:

Hier in de gemeente de naam Jolie-J'adore voor een meisje. Oe nog meer parels uit onze gemeente Dyen, Jesy, Jolie-J'adore, Makayla-Quinn, Umman. En een jongen Dilon

Hier ook die Jolie-naam.. Zou je voor de grap even willen kijken of je bij de gemeente er boven ook Cashjelino als jongensnaam tevoorschijn komt? Of zouden er in meer gemeenten dat pareltje geboren zijn?

Edit: laat maar, de andere namen komen hier niet voor, dus er lopen meer Jolies-pareltjes rond
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Oude woonplaats: een meisje met de naam Abbygaehl. Die zal haar naam nog wel een paar keer moeten spellen.

En een meisje met de naam Oceaan..
quote:krullen-bol schreef op 19 oktober 2016 @ 18:46:

Net bij een item bij hart van Nederland.

D.arlington en Pr.osper. Kwamen uit Sierra Leone maar toch

Huuh? Die ken ik! Darlington dan. Ik ga meteen even kijken waar het item over ging (hij wordt vast uit het land gezet... :( )

edit: oh goed nieuws gelukkig
Daar was toch een topic over op het forum
quote:himalaya schreef op 19 oktober 2016 @ 19:04:

[...]

Hier ook die Jolie-naam.. Zou je voor de grap even willen kijken of je bij de gemeente er boven ook Cashjelino als jongensnaam tevoorschijn komt? Of zouden er in meer gemeenten dat pareltje geboren zijn?

Edit: laat maar, de andere namen komen hier niet voor, dus er lopen meer Jolies-pareltjes rond Aaah het verspreidt zich.
quote:Miss-Pippilotta schreef op 19 oktober 2016 @ 11:47:

Leuke site!

Hier een Engel, Avano-Janay (jongen), Joheavenly (meisje). Pfffff.

Haha, plaatsgenoot volgens mij!

Ik ken een Ursula en dat vind ik toch zon heksennaam
quote:Zanahoria schreef op 19 oktober 2016 @ 19:20:

[...]

Huuh? Die ken ik! Darlington dan. Ik ga meteen even kijken waar het item over ging (hij wordt vast uit het land gezet... :( )

edit: oh goed nieuws gelukkig Hihi ja 't was goed nieuws
Tralalalala
quote:NovaNila schreef op 19 oktober 2016 @ 21:19:

[...]

Haha, plaatsgenoot volgens mij!

Ik ken een Ursula en dat vind ik toch zon heksennaam

als ik die naam hoor denk ik meteen aan de Ursula van de kleine zeemeermin
quote:himalaya schreef op 19 oktober 2016 @ 19:09:

Oude woonplaats: een meisje met de naam Abbygaehl. Die zal haar naam nog wel een paar keer moeten spellen.

Abigail!

Maar dan wat ingewikkelder
Melvis.. Voor een meisje..

Queshëndro.

Zalig, die RTL-site
quote:nijntje021 schreef op 19 oktober 2016 @ 21:50:

[...]

[img]http://lovethat.nl/wp-content/uploads/ursula-legs.jpg[/img]

als ik die naam hoor denk ik meteen aan de Ursula van de kleine zeemeerminPrecies
quote:NovaNila schreef op 19 oktober 2016 @ 21:19:

[...]

Ik ken een Ursula en dat vind ik toch zon heksennaam In dezelfde categorie: ik ken echt een vreselijke Olga...en die naam helpt ook echt niet mee!
Zylvester

Net bij Hart van Nederland
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven