Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

30-08-2016 22:13 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer 3000 posts achter de rug met de meest afschuwelijke kindernamen ter wereld.

We vinden er vast nóg 3000 toch?

Hier gaan we gezellig verder!
668, the neighbour of the Beast
quote:snowy2 schreef op 19 december 2016 @ 07:52:

Bij één van mijn zoons zaten vorig jaar Jayliënne, Mayliënne, Ruviënne en Fayliënne in de klas, geen zusjes of familie of zo, maar ik vond het wel bijzonder (en ik vind het lelijke namen).Brrrrrr . .
quote:aquake82 schreef op 19 december 2016 @ 00:38:

En als je heel hip wil zijn, kun je ook nog de oude benaming Raider gebruiken. Haha, of Treets...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:Maechtje schreef op 19 december 2016 @ 08:59:

[...]

Ik kende vroeger wel een Hermes en een Venus. Er was nog een zusje maar ik weet niet meer hoe die heette, ook zoiets.Vesta? Hera? Demeter?
quote:renske1975 schreef op 14 december 2016 @ 15:58:

Komt toch van 'ad fundum'?Klopt.
quote:DG2015 schreef op 19 december 2016 @ 09:11:

[...]

Haha, of Treets...Smarties!
quote:Pruttie schreef op 19 december 2016 @ 00:41:

Hahaha.

Hebben jullie ook dat jullie namen met bepaalde mensen/dingen associeren? Damian ofzo is toch wel een naam wat redelijk veel onder....eh...tokkies voorkomt. (En zo zijn er nog heel veel andere voorbeelden).

En ik ken een hond, Puck. Die naam past zo goed bij dat beest! Ik zou het echt maf vinden om nu een kind te ontmoeten wat Puck heet.Ik heb dat ook met de naam Puck (paard vs dochter van collega). Andere namen die ik niet los kan zien van huisdieren zijn onder andere Luna, Lola, Nova, Max, Sem en Charlie (meerdere katten en honden). Ik denk dan alleen maar goh Charlie, zo heet de teckel van de buren ook. Gelukkig denk ik meestal niet hardop
Fruit ziet er lekker uit
quote:amarna schreef op 19 december 2016 @ 09:53:

[...]

Vesta? Hera? Demeter?

Geen idee, ik zal het eens aan mijn broer vragen.

Hermes en zijn familie kwamen trouwens uit een niet nader te noemen land (in de buurt van Pakistan). Op een gegeven moment hebben ze voor naturalisatie gekozen. Hermes is toen tijdens de laatste paar jaren van zijn middelbare schooltijd door zijn vrienden Herman genoemd.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
quote:Pruttie schreef op 19 december 2016 @ 00:41:

Hahaha.

Hebben jullie ook dat jullie namen met bepaalde mensen/dingen associeren? Damian ofzo is toch wel een naam wat redelijk veel onder....eh...tokkies voorkomt. (En zo zijn er nog heel veel andere voorbeelden).

En ik ken een hond, Puck. Die naam past zo goed bij dat beest! Ik zou het echt maf vinden om nu een kind te ontmoeten wat Puck heet.ik heb 2 verschillende meisjes gekend die Puck heten.. blijf het een hondennaam vinden
Relax we're all crazy, it's not a competition
quote:Rouge__ schreef op 20 december 2016 @ 22:14:

[...]

ik heb 2 verschillende meisjes gekend die Puck heten.. blijf het een hondennaam vinden Onze kat het Jolie, Een naam die ik nu regelmatig hoor bij meisjes. Het blijft raar voor mij.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
quote:Maechtje schreef op 19 december 2016 @ 16:10:

[...]

Geen idee, ik zal het eens aan mijn broer vragen.

Hermes en zijn familie kwamen trouwens uit een niet nader te noemen land (in de buurt van Pakistan). Op een gegeven moment hebben ze voor naturalisatie gekozen. Hermes is toen tijdens de laatste paar jaren van zijn middelbare schooltijd door zijn vrienden Herman genoemd. Ik vind Hermes niet zo'n gekke naam. Venus daarentegen associeer ik met seksclubs
Door het noemen van al die goden uit de oudheid bedenk ik me opeens dat ik iemand ken die haar zoontje Juno heeft genoemd. Het jochie heeft vrij lang haar en in combinatie met de naam ging ik ervan uit dat het een meisje was.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Gisteren in de krant een interview met ouders over hun kind met albinisme. Hij heet Ojij.

Ik vraag me af hoe je het uitspreekt.

Is het O-jij (weer?)

Of: Odjiej.

Hoe dan ook, een vermelding hier waard....
quote:Curley schreef op 21 december 2016 @ 10:30:

Door het noemen van al die goden uit de oudheid bedenk ik me opeens dat ik iemand ken die haar zoontje Juno heeft genoemd. Het jochie heeft vrij lang haar en in combinatie met de naam ging ik ervan uit dat het een meisje was.Doordat het op een -o eindigt dacht ik juist dat het een jongensnaam is.
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
quote:miepje1971 schreef op 21 december 2016 @ 10:32:

Gisteren in de krant een interview met ouders over hun kind met albinisme. Hij heet Ojij.

Is het O-jij (weer?)

Hoe dan ook, een vermelding hier waard....Ik gok Odjiej. Maar het blijft een vreselijke naam
quote:aquake82 schreef op 21 december 2016 @ 12:18:

[...]

Doordat het op een -o eindigt dacht ik juist dat het een jongensnaam is.

Juno is in de Romeinse mythologie zo’n beetje de oppergodin, beschermgodin van de vrouwen en alles wat daarmee te maken heeft zoals een huwelijk, zwangerschap en geboorte. De naam heeft dus een behoorlijk vrouwelijke oorsprong, dat is net zoiets als je zoontje Venus noemen zeg maar.

De ouders zijn nogal van die pretentieuze hipsters, alleen zijn ze of niet pretentieus genoeg of erg vooruitstrevend
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
quote:Curley schreef op 21 december 2016 @ 15:09:

[...]

Juno is in de Romeinse mythologie zo’n beetje de oppergodin, beschermgodin van de vrouwen en alles wat daarmee te maken heeft zoals een huwelijk, zwangerschap en geboorte. De naam heeft dus een behoorlijk vrouwelijke oorsprong, dat is net zoiets als je zoontje Venus noemen zeg maar.

De ouders zijn nogal van die pretentieuze hipsters, alleen zijn ze of niet pretentieus genoeg of erg vooruitstrevend Nou ja, de uitgang -us is in het Latijn natuurlijk ook heel erg mannelijk dus waarom niet
quote:Curley schreef op 21 december 2016 @ 15:09:

[...]

De ouders zijn nogal van die pretentieuze hipsters, alleen zijn ze of niet pretentieus genoeg of erg vooruitstrevend Of ze zijn een beetje dom
quote:Of ze zijn een beetje domEven dom als ik dan, want ik wist niet dat dat een godin is.
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.

Is het O-jij (weer?)

Hoe dan ook, een vermelding hier waard....Ik las Odi, de hond van Garfield
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
Op de facebook voor zwangere vrouwen stonden weer een paar: Navayo en Kyano.
Ik vind Juno echt een fantastische naam (voor een meisje). Hij stond op mijn lijstje maar ik kreeg een jongen. Vriend was er ook niet kapot van (van de naam. Wel van de jongen, gelukkig). Jammer!
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
quote:Holloway schreef op 21 december 2016 @ 16:17:

Op de facebook voor zwangere vrouwen stonden weer een paar: Navayo en Kyano.

Kyano is hier in de streek "doodnormaal".

Niet dat ik er fan van ben, maar schrikken doe ik er dus ook niet van.

(Eén van de kleinzonen van Jean-Marie Pfaff heet Kyano en hij moet één van de eerste geweest zijn +/- 10 jaar geleden.)

Is het O-jij (weer?)

Hoe dan ook, een vermelding hier waard....

Da's geen naam. (Wat mij betreft.)

Da's een hoop letters bij elkaar die niet klinken.
Wat ik echt verschikkelijke namen vind zijn die namen van baby's uit het programma 4 handen op 1 buik. Daar hebben de kinderen namen zoals:

Jacinto

Bella

Luvana

Twight

Dechantely

Traylano
quote:aquake82 schreef op 21 december 2016 @ 15:49:

[...]

Even dom als ik dan, want ik wist niet dat dat een godin is. Nee hoor! Maar bij pretentieuze hipsters mag je toch verwachten dat ze zulke zweverige dingen weten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven