Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

30-08-2016 22:13 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer 3000 posts achter de rug met de meest afschuwelijke kindernamen ter wereld.

We vinden er vast nóg 3000 toch?

Hier gaan we gezellig verder!
668, the neighbour of the Beast
Aimy en Loys?
Niets hoeft, paarden wel
quote:lotus77 schreef op 23 december 2016 @ 21:51:

In het nieuws vandaag (om een trieste reden want hij is vermoord...) ene Jdesse. Hij stond ook bekend als "Jessie". Ik vraag me vooral af hoe hij in eerste instantie bekend stond want het is volgens mij niet normaal uit je strot te krijgen die J voor die D...Precies mijn gedachte. Ik dacht ook: oh dus jaren geleden hadden ze ook al aparte namen.
Het voordeel van Aimée of Désirée heten is dat je dan zeker weet dat je geen ongelukje geweest bent
quote:nlies schreef op 25 december 2016 @ 20:27:

Sealy-Otis

Otis is toch een merk van liftenIk vind Otis een mooie naam maar daarom zou ik die toch niet kiezen. Omdat er altijd aan de liften gedacht zal worden.
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
quote:miss_h schreef op 12 september 2016 @ 12:03:

Op Facebook vind je af en toe ook leuke:

Sting-ray (for real?! )

En een moeder die haar kinderen Quinvenney en Gívencianni heeft genoemd.

Ik vraag me altijd af hoe mensen aan die achterlijke niet bestaande namen komen.

En je kind pijlstaartrog noemen?

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Allah swt (god) jou iets gaat geven waar je gelukkig van word. Want als je gaat haten op namen van kinderen dan moet je wel ongelukkig zijn met je leven????.

Trouwens je hebt ze wel goed getypt, goed zo!

Met vriendelijke groet,

De trotse moeder van Quinvenney en Gívencianni. ????
Ab imo pectore
Ah een gevalletje moeder van Chicky Solo/ moeder van Mattheyz Ferdynand.

Tip: niet gaan googelen als je je kinderen van die rare namen geeft
quote:Fitjantje schreef op 26 december 2016 @ 23:58:

[...]

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Allah swt (god) jou iets gaat geven waar je gelukkig van word. Want als je gaat haten op namen van kinderen dan moet je wel ongelukkig zijn met je leven????.

Met vriendelijke groet,

De trotse moeder van Quinvenney en Gívencianni. ????Haten is wat overdreven, hooguit verbazing over die, voor ons, vreemde namen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

[...]

Met vriendelijke groet,

De trotse moeder van Quinvenney en Gívencianni. ????Serieuze vraag; heb je veel positieve reacties gehad op de namen?
Mexx las ik gister op FB
Relax we're all crazy, it's not a competition
quote:Zippur schreef op 26 december 2016 @ 09:12:

Op Facebook wat rare namen tegengekomen:

In één gezin:

Monique Catherina Mercedes

Vincent Johannes Bentley

Evy Maria Lexus

Youame en Dice (zus en broer)

Jup

Rochayno en Jerayno (broertjes)

Vooral Jup Sneu!

Hoe zou je Youame uitspreken... ?
Dance like nobody is watching & sing like there is nobody listening!
Is dat niet zo'n verbastering van you-and-me?
quote:Honingdropje79 schreef op 27 december 2016 @ 11:30:

Is dat niet zo'n verbastering van you-and-me?De moeder in kwestie had er inderdaad bij geschreven dat het van 'you and me' komt. Maar ik vraag me ook af hoe ze het uitspreken.
quote:gemini2011 schreef op 27 december 2016 @ 00:35:

Ah een gevalletje moeder van Chicky Solo/ moeder van Mattheyz Ferdynand.

quote:Zippur schreef op 27 december 2016 @ 13:33:

[...]

De moeder in kwestie had er inderdaad bij geschreven dat het van 'you and me' komt. Maar ik vraag me ook af hoe ze het uitspreken.Joe-emmie?
Van de week kwam ik de creatieve spelwijze Daisy.re (zonder puntje uiteraard want ik wil niet de moeder van hier tegenkomen) tegen. Desiree was natuurlijk te gewoontjes.
Nog zo'n tokkienaam hier in de buurt. K.yvani davey-jay. De extra punt is ivm Google.

Best zielig voor het kereltje.
I don't care, i love it!!
quote:Gryffindor schreef op 25 december 2016 @ 21:59:

Op zich geen rare namen, maar mijn ex heette Patrick en z'n zusje, je raadt het al......Patricia.

.Ik ken ook een Patricia, met een broer die Patrick heet. Ik weet niet of we het nu over dezelfde hebben, maar ik heb dat ook altijd raar gevonden.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ik werk in het onderwijs en ken een Shefaine.ly

Ja, echt waar! En een Qu.eena
quote:juudk85 schreef op 27 december 2016 @ 21:36:

Ik werk in het onderwijs en ken een Shefaine.ly

Ja, echt waar! En een Qu.eenaIk ken een Queen.tan.sheny en Qu.een.ya. Hun broertje heet dan weer niets met King ..

[...]

Met vriendelijke groet,

De trotse moeder van Quinvenney en Gívencianni. ????Zo, boos omdat mensen je rare namen niet mooi vinden? Kun je verwachten als je ze zulke namen geeft... Ik zou me er vooral niks van aantrekken als ik jou was want anders krijg je het nog zwaar en laat Allah er lekker buiten.
quote:aardblei schreef op 27 december 2016 @ 16:03:

[...]

Ik ken ook een Patricia, met een broer die Patrick heet. Ik weet niet of we het nu over dezelfde hebben, maar ik heb dat ook altijd raar gevonden.

Vreselijk ja, Paul en Paula, Simon en Simone, Stefan en Stefanie.

Zo simpel.
quote:Starshine-2 schreef op 27 december 2016 @ 22:36:

[...]

Vreselijk ja, Paul en Paula, Simon en Simone, Stefan en Stefanie.

Zo simpel.

Anekdote van jaren geleden:

Een vriendin en ik zagen in de stad een gezin lopen met twee jongens van zeg, zes en drie. Jongens droegen hetzelfde. Vriendin had daar commentaar op dat ze dat zo stom vond als mensen dat deden. En al helemaal als ze het bij een tweeling deden. Mijn keuze zou het ook niet zijn maar ik vind het niet raar en bij twee kinderen van verschillende leeftijden ook schattig.

Later hadden we het over namen. Zegt die vriendin: als ik een tweeling krijg dan vind ik het leuk als ze bijna dezelfde namen krijgen, zoals Tim en Tom, of Sara en Lara. Of Nina en Nino.

En dat begrijp ík dan dus weer helemaal niet...

(Al zullen mensen het bij ons dan misschien wel weer lelijk vinden staan dat de namen zelfs niet uit hetzelfde taalgebied komen, en de ene naam een hele populaire is, en de andere nig niet in de top 100 staat)
.
anoniem_320739 wijzigde dit bericht op 02-02-2017 17:16
Reden: anoniem
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven