Afgrijselijke kindernamen trilogie!!
donderdag 1 juni 2017 om 23:22
Voilla deel 3 inmiddels :
Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch?
Hier gaan we gezellig verder!
over de puntjes tussen de namen:
Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).
Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch?

Hier gaan we gezellig verder!
over de puntjes tussen de namen:
Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).

rouge__ wijzigde dit bericht op 01-11-2017 21:29
35.17% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
dinsdag 27 juni 2017 om 00:45
Als je de verhalen mag geloven hebben Chinezen namen als "Bloesem, Elegant, Windklok en "knap en helder", dus dan is het niet vreemd als ze een Europese naam kiezen die voor hen een belangrijke eigenschap of betekenis heeft, Zonder te weten dat hier gewoon heiligennamen en andere fantasieloze namen gebruikt wordenCeridwen91 schreef: ↑26-06-2017 15:46Ik ken ook een Chinese Clover!
En ook wat Chinezen die zichzelf nog apartere namen hebben aangemeten, waaronder Smile, Freedom en Frog. Tja.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

dinsdag 27 juni 2017 om 09:36
Ik ken juist een Chinees die Fred heet.nlies schreef: ↑27-06-2017 00:45Als je de verhalen mag geloven hebben Chinezen namen als "Bloesem, Elegant, Windklok en "knap en helder", dus dan is het niet vreemd als ze een Europese naam kiezen die voor hen een belangrijke eigenschap of betekenis heeft, Zonder te weten dat hier gewoon heiligennamen en andere fantasieloze namen gebruikt worden
Fred heb ik altijd een verschrikkelijke naam gevonden, mede omdat het me aan het dier de fret doet denken, maar bij die chinese man vond ik het echt helemaal niet passen.

zaterdag 1 juli 2017 om 18:28
.
Kane en Max (op z'n Engels) vind ik al niet mooi, maar deze fonetische varianten zijn helemaal vreselijk.
Meks doet me bovendien aan heks denken.

zaterdag 1 juli 2017 om 23:54
De naam vind ik wel leuk, maar dat bord. Vreselijk.gemini2009 schreef: ↑26-06-2017 23:08Niet alleen de naam,maar ook de verdere tekst is toch vreselijk!
![]()

woensdag 5 juli 2017 om 14:21
Omg.....

woensdag 5 juli 2017 om 14:40