Afgrijselijke kindernamen trilogie!!
donderdag 1 juni 2017 om 23:22
Voilla deel 3 inmiddels :
Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch?
Hier gaan we gezellig verder!
over de puntjes tussen de namen:
Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).
Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch?

Hier gaan we gezellig verder!
over de puntjes tussen de namen:
Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).

rouge__ wijzigde dit bericht op 01-11-2017 21:29
35.17% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
donderdag 6 juli 2017 om 23:20
vrijdag 7 juli 2017 om 08:36
Het gaat meer om de combinatie voor- en achternaam en hoe hij overkomt.CenturyChild schreef: ↑06-07-2017 19:09Stoffer is een normale Groningse naam. Vader van een vriend van mij heet zo.
vrijdag 7 juli 2017 om 09:50
Als Alessandra. Noem je kind dan Alessandra, denk ik dan.
Wat dachten jullie van de Britse politicus Jacob Rhys Mogg, die zijn zesde kind Sixtus heeft genoemd?
https://www.theguardian.com/politics/20 ... ild-sixtus
Als je Jacob Rhys Mogg een beetje kent sta je er niet heel erg van te kijken; zijn andere kinderen heten Peter Theodore Alphege, Mary Anne Charlotte Emma, Thomas Wentworth Somerset Dunstan, Anselm Charles Fitzwilliam en Alfred Wulfric Leyson Pius Rees-Mogg. Maargoed, die hebben dus allemaal een hele normale voornaam en als je ergens creatief gaat zijn doe het dan bij doopnamen...
Wulfric

Kijk uit malloot, een kokosnoot.

vrijdag 7 juli 2017 om 09:55
Ik ken de naam wel ja, komt van Christopher dacht ik, maar mensenlief....in de combinatie met Slofstra...ik zie dan echt een cartoonschildpad voor me.CenturyChild schreef: ↑06-07-2017 19:09Stoffer is een normale Groningse naam. Vader van een vriend van mij heet zo.

vrijdag 7 juli 2017 om 10:12
Wulfric is ook één van de namen van Dumbledore.
Sharoma werd genoemd. Naar dat toetje van vroeger Saroma? Alhoewel, het heet nu anders geloof ik.
Ik vind het soms wel lastig, mensen die ik ken en graag mag maar die dan de meest tokkie namen aan hun kinderen geven... Hoe reageer je dan? Ik blijf het moeilijk vinden.
Ook merknamen voor een kind, toch wat raar
Rolex,
Didi,
Gucci,
Etc.
Sharoma werd genoemd. Naar dat toetje van vroeger Saroma? Alhoewel, het heet nu anders geloof ik.
Ik vind het soms wel lastig, mensen die ik ken en graag mag maar die dan de meest tokkie namen aan hun kinderen geven... Hoe reageer je dan? Ik blijf het moeilijk vinden.
Rolex,
Didi,
Gucci,
Etc.
vrijdag 7 juli 2017 om 10:17
Bij ons in de buurt ook. Ongeveer tegelijkertijd kregen de buren van dat stel ook een dochter, dus nu spelen Bentley en Bregje elke woensdagmiddag samen buiten. Klinkt bijna als een kinderboek.minnimouse schreef: ↑07-07-2017 10:14Laatst geboren: Bentley. En dan met een Hollandse achternaam als Jansen.
Ik vind dat wel zo'n verschrikkelijk lelijke naam; Bentley.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.

vrijdag 7 juli 2017 om 10:20
volgens mij is het merk Didi dan weer naar de naam vernoemd, maar soit.honingbijtje schreef: ↑07-07-2017 10:12Wulfric is ook één van de namen van Dumbledore.
Rolex,
Didi,
Gucci,
Etc.
Verder eens, waarom wil je dat je kind te koop loopt met jouw favoriete parfum/auto/kledingmerk als naam?
Als je nou betaald wordt door Gucci voor zoiets...

vrijdag 7 juli 2017 om 12:20
dit dusMaechtje schreef: ↑07-07-2017 09:50Als Alessandra. Noem je kind dan Alessandra, denk ik dan.
Wat dachten jullie van de Britse politicus Jacob Rhys Mogg, die zijn zesde kind Sixtus heeft genoemd?
https://www.theguardian.com/politics/20 ... ild-sixtus
Als je Jacob Rhys Mogg een beetje kent sta je er niet heel erg van te kijken; zijn andere kinderen heten Peter Theodore Alphege, Mary Anne Charlotte Emma, Thomas Wentworth Somerset Dunstan, Anselm Charles Fitzwilliam en Alfred Wulfric Leyson Pius Rees-Mogg. Maargoed, die hebben dus allemaal een hele normale voornaam en als je ergens creatief gaat zijn doe het dan bij doopnamen...
Wulfric![]()
en dat laatste 1"+
Relax we're all crazy, it's not a competition

vrijdag 7 juli 2017 om 15:46
Zeker leuk, omdat een 'vanity' ook een soort spiegel is.blablamana schreef: ↑07-07-2017 15:29Gisteren bij het zappen: "Vanity, want dat is gewoon heel bijzonder en als je het in spiegelbeeld doet staat de naam Tina erin, net als der moeder"
Leuk, om je kind een naam te geven met die betekenis.

vrijdag 7 juli 2017 om 16:09
Toch niet de meest voor de hand liggende betekenis. In ieder geval niet het eerste waar ik aan denk, maar zal wel aan mij liggen.