Afgrijselijke kindernamen trilogie!!
donderdag 1 juni 2017 om 23:22
Voilla deel 3 inmiddels :
Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch?
Hier gaan we gezellig verder!
over de puntjes tussen de namen:
Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).
Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch?

Hier gaan we gezellig verder!
over de puntjes tussen de namen:
Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).

rouge__ wijzigde dit bericht op 01-11-2017 21:29
35.17% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition

zondag 9 juli 2017 om 22:10
Een keen is zo'n scheur in je duim vlakbij je duim...
zondag 9 juli 2017 om 23:02
Ja, klopt. Die ken ik ook. Dat was vast heel leuk toen ze een klein meisje was, maar als volwassen vrouw? Het kind van een collega heet Pip, daarme heb ik ongeveer hetzelfde.Starshine-2 schreef: ↑09-07-2017 21:59Dop 'ken' ik wel van Dop Kruimel. Ze is officier van justitie dacht ik.
Niet dat ik het een gangbare naam vind hoor.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.

dinsdag 11 juli 2017 om 08:46
dinsdag 11 juli 2017 om 09:37
Kindernamen die in 2016 maar één keer gegeven zijn:
https://www.styletoday.nl/mommy/baby/w ... _Babynamen
Ze zijn bijna allemaal heel erg, maar:
Blizz
Eeleen
Eaverly-Nova
Inthe (in the what?)
Pippy
Qishi
Simmer
Yadé (want Jade was zo gewoontjes)
Dezz
Duuq
Noby
Pux
Vimmer (Broertje van Simmer?)
Zhino/Zyno
Vreemd genoeg staan er ook redelijk normale namen bij. Leif, Rafferty, Deirdre en Mirabelle zijn niet echt mijn ding (alleen Rafferty vind ik wel leuk), maar wel namen die ik vaker gehoord heb.
Ze zijn bijna allemaal heel erg, maar:
Blizz
Eeleen
Eaverly-Nova
Inthe (in the what?)
Pippy
Qishi
Simmer
Yadé (want Jade was zo gewoontjes)
Dezz
Duuq
Noby
Pux
Vimmer (Broertje van Simmer?)
Zhino/Zyno
Vreemd genoeg staan er ook redelijk normale namen bij. Leif, Rafferty, Deirdre en Mirabelle zijn niet echt mijn ding (alleen Rafferty vind ik wel leuk), maar wel namen die ik vaker gehoord heb.
dinsdag 11 juli 2017 om 09:48

dinsdag 11 juli 2017 om 10:56
Oh dat zou erg zijn !Starshine-2 schreef: ↑11-07-2017 10:50zal dat een nieuwe trend worden? Ipv van Dj(ay) Tj.
Dus dan krijgen we pareltjes als Tjeremy, Tjazzlynn, Tjack.
![]()
dinsdag 11 juli 2017 om 11:10
spookygirl schreef: ↑11-07-2017 10:15een achternicht van mij heeft 3 dochters: Matje (ja echt), Anne-Matje en Maartje......![]()

Buurmeisje van een vriendin van mij heet Divayenne. Allicht beter dan een Ursula ofzo, maar man...
Verder ken ik ook een Zed, hou ik ook niet zo van. Alsof er een superheld of toekomstige rockster geboren is.

I think I have a problem - I think I think too much.
dinsdag 11 juli 2017 om 11:46
"Ja, leuke naam hè? Wij vonden het belangrijk om origineel te zijn. En toen dachten we: wat was onze eerste reactie toen we erachter kwamen dat we zwanger waren? Mama zei: "yay" en papa zei: "tja." En toen dachten we: waarom niet allebei? Tjay!"

dinsdag 11 juli 2017 om 11:51