Afgrijselijke kindernamen trilogie!!

01-06-2017 23:22 4003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilla deel 3 inmiddels :

Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch? :|

Hier gaan we gezellig verder!

over de puntjes tussen de namen:

Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).
:whistle:
rouge__ wijzigde dit bericht op 01-11-2017 21:29
35.17% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Elifantje schreef:
11-07-2017 10:26
Ahh eentje dan? Of twee...

Mijn bijdrage: broer en zus Milan en Mila.
Laten we zeggen dat de namen wel een duidelijk beeld geven van de samenstelling van de buurt.

Maar ook namen als Kail, Matthyas en Daniyal
Maechtje schreef:
11-07-2017 09:37
Kindernamen die in 2016 maar één keer gegeven zijn: https://www.styletoday.nl/mommy/baby/w ... _Babynamen

Ze zijn bijna allemaal heel erg, maar:
Blizz
Eeleen
Eaverly-Nova
Inthe (in the what?)
Pippy
Qishi
Simmer
Yadé (want Jade was zo gewoontjes)
Dezz
Duuq
Noby
Pux
Vimmer (Broertje van Simmer?)
Zhino/Zyno

Vreemd genoeg staan er ook redelijk normale namen bij. Leif, Rafferty, Deirdre en Mirabelle zijn niet echt mijn ding (alleen Rafferty vind ik wel leuk), maar wel namen die ik vaker gehoord heb.
Zo redelijk normaal vind ik die namen ook niet, maar dat kan aan mij liggen :whistle:
Ik hoorde vandaag een Otis.... en daar reageerde een leuk klein blond meisje op. Ik ken Otis alleen als jongensnaam?
Maechtje schreef:
09-07-2017 23:02
Ja, klopt. Die ken ik ook. Dat was vast heel leuk toen ze een klein meisje was, maar als volwassen vrouw? Het kind van een collega heet Pip, daarme heb ik ongeveer hetzelfde.
In mijn omgeving zijn meerdere Pips geboren laatste jaren. Ben er nu aan gewend :)

Edit: hier kijk Pip is booming.

https://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/Pip
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Vandaag een Billie Jean die door de winkel rende. Stomme naam voor een boerenkaaskoppenkoter.
Ja en?
Ik vind Pip nog wel leuk eigenlijk.
Misschien idd niet voor een volwassene.

@Shaunthesheep: Hmm, ken het ook alleen als jongensnaam.

Even met puntjes voor herkenning
Vandaag tegengekomen: E.ida en A.leiza.
dromenvangert schreef:
11-07-2017 11:10
Verder ken ik ook een Zed, hou ik ook niet zo van. Alsof er een superheld of toekomstige rockster geboren is. B-)
Vast een Tarantino-fan. "Zed's dead baby, Zed's dead"
(Maar of dat nou een leuke associatie is voor je kind...)
http://www.lindanieuws.nl/nieuws/doe-he ... ette-naam/

:rolling:
Bij mij in de buurt woont een Yquem
Ik heb echt geprobeerd de tongbrekers hardop uit te spreken maar het is niet te doen.
anoniem_266595 wijzigde dit bericht op 12-07-2017 09:10
1.61% gewijzigd
ik zat echt op me handen hahah, wat doen die ouders hun kinderen aan ff serieus :nope:
EvyBlissy schreef:
11-07-2017 20:30
In mijn omgeving zijn meerdere Pips geboren laatste jaren. Ben er nu aan gewend :)

Edit: hier kijk Pip is booming.

https://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/Pip
Als ik iets toch een stomme naam vindt.....doet me denken aan pips, ' je ziet een beetje pips' of Pipo
Nog erger als het in een dubbele naam zit, Anne-Pippa ofzo. Zie dan echt zo'n linksdraaiende grachtengordelkind voor me, met bloemenslingers aan haar fiets.
Pippilotte
Frankly my dear, I don"t give a damn
snoopylynn schreef:
11-07-2017 20:38
Vandaag een Billie Jean die door de winkel rende. Stomme naam voor een boerenkaaskoppenkoter.
Heette haar broertje Bamboo Boy, toevallig?
http://shopaholiek.nl/2016/02/23/bamboo ... llie-jean/
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
pierieliepiepielo schreef:
11-07-2017 21:05
Bij mij in de buurt woont een Yquem

Zeker teveel wijn gezopen toen ze een naam bedachten, Chateau d'Yquem ;-)
ShaunTheSheep schreef:
12-07-2017 12:45
Daar is ze inderdaad naar vernoemd :biggrin:
Maechtje schreef:
12-07-2017 12:21
O mijn God ik wil die vrouw echt slaan.
"Mijn vriend was vanaf het eerste moment al verkocht aan de naam Bamboo. Hij is zelf half Surinaams dus onze kinderen zijn 1/4e Surinaams. Bamboo had bij de geboorte al mooie volle lippen en een plat neusje dus de naam paste perfect bij hem."
ShaunTheSheep schreef:
12-07-2017 12:45
Want gewoon Chardonnay was zeker weer te gewoontjes :hihi:
syvon schreef:
12-07-2017 13:16
"Mijn vriend was vanaf het eerste moment al verkocht aan de naam Bamboo. Hij is zelf half Surinaams dus onze kinderen zijn 1/4e Surinaams. Bamboo had bij de geboorte al mooie volle lippen en een plat neusje dus de naam paste perfect bij hem."
wow, wat erg. Alleen de eerste zin al: Heel erg vaak krijgen wij de vraag waar onze namen van de twins vandaan komen.

twins? het woord tweeling is niet goed genoeg meer?
Maechtje schreef:
12-07-2017 12:21

:facepalm: :nut: Billie Jean is niet mijn keus maar Bamboo Boy??? Echt hoe kom je daar dan op? Ik ken trouwens wel een Boy, dertiger inmiddels.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
ShaunTheSheep schreef:
11-07-2017 19:40
Ik hoorde vandaag een Otis.... en daar reageerde een leuk klein blond meisje op. Ik ken Otis alleen als jongensnaam?
Ik ken hem alleen van de liften
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
MwTheelepel schreef:
12-07-2017 14:37
:facepalm: :nut: Billie Jean is niet mijn keus maar Bamboo Boy??? Echt hoe kom je daar dan op? Ik ken trouwens wel een Boy, dertiger inmiddels.
Ik ken 5 Boy's, ik zou er nooit voor kiezen maar het is voor mij geen aparte naam.
Bamboo Boy dan weer wel.
Ik woon in Friesland, spreek zelf ook Fries. Ik ben dus ook gewend aan Friese namen om me heen. Maar soms...
Je ziet hier soms nog hele ouderwetse namen. Bijvoorbeeld: Pjirkje (meisjesnaam) of Eabele (jongensnaam).

Verder ken ik iemand wiens nichtje Faith heet. Maar ze kunnen het niet op de Engelse manier uitspreken. Dus Faith heet thuis Feet. En als het etenstijd is hoor je: "Feeeeetje! Eten!"

Ik hoorde onlangs bij een speeltuin een moeder haar dochter roepen: "Sterre! Sterretje! Kom, we gaan naar huis". Sterretje. Moest meteen aan een zeker reality programma denken.
syvon schreef:
12-07-2017 13:16
Ja, ik krijg er ook moordneigingen van. Ze zag die naam nota bene in een tijdschrift bij een kind dat ze zelf omschrijft als een 'fashionable mannetje'. Prima, maar doe niet zo interessant.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Maechtje schreef:
12-07-2017 15:49
Ja, ik krijg er ook moordneigingen van. Ze zag die naam nota bene in een tijdschrift bij een kind dat ze zelf omschrijft als een 'fashionable mannetje'. Prima, maar doe niet zo interessant.
Dat je sowieso zo'n heel lulverhaal kan schrijven.
Zag dat het Bemboe is.

Bij bamboe denk ik aan een dun stokje, niet aan volle lippen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven