Afgrijselijke kindernamen trilogie!!

01-06-2017 23:22 4003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilla deel 3 inmiddels :

Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch? :|

Hier gaan we gezellig verder!

over de puntjes tussen de namen:

Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).
:whistle:
rouge__ wijzigde dit bericht op 01-11-2017 21:29
35.17% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
feder schreef:
25-08-2017 21:02
Oene, als directeur van een bedrijf..
Kom je ook niet heel serieus over.

Van de andere kant, als je er 5 jaar mee werkt is het gewoon een naam...

Maar dit spreek je toch op zijn Fries uit als Oone?
maylina schreef:
26-08-2017 08:55
Grover. Nare klank en wie noemt z'n kind nou naar een Muppet?
haha of naar een Amerikaanse president :nut:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Op vakantie gehoord

Mirabella
Ik ken ook een Mirabella! Ook niet zo mijn ding. Leuk kind, dat dan weer wel.

Oene valt voor mij in de categorie "ooit vast heel acceptabel maar gewoon niet zo handig."
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Ik vind namen die ook voor dagelijkse dingen gebruikt worden vreselijk. Tijm, basil, feline???? roemer Je zal je kind maar naar een kruid noemen, een beker of een kat!
Madelief, roos etc vind ik ook niet zo geslaagd.
Maar ja dat nog beter dan dwezel.
Ik vind Feline, Roos, Jasmijn etc juist prachtig
nina1966 schreef:
26-08-2017 12:16
Ik vind namen die ook voor dagelijkse dingen gebruikt worden vreselijk. Tijm, basil, feline???? roemer Je zal je kind maar naar een kruid noemen, een beker of een kat!
Het vriendinnetje van Disney's Bambi heette Feline, ik denk dat een hoop moeders dat onthouden hebben. Vind die ook wel mooi eigenlijk! Eveline wijkt er niet zo heel veel vanaf.
I think I have a problem - I think I think too much.
fietjelief schreef:
17-08-2017 23:00
Een poos geleden kwam ik de naam Leijn tegen. Het was een schattig meisje maar die naam vond ik zo 'anders' zeg maar.
Leijn is een zeeuwse jongensnaam.
EvaHier2 schreef:
26-08-2017 14:48
Ik vind Feline, Roos, Jasmijn etc juist prachtig
fé line is poes in het engels... ik zou mijn dochter echt geen kat willen noemen.
Sef, waarom noem je je kind zo. Dat arme kind word heel zijn leven geassocieerd met de rapper. 😂

En alle namen die onnodig een D ervoor hebben. 'Djaylen' zelfs een keer 'Djovannie' gezien. Tokkie level expert 🙄
Damselindistress schreef:
26-08-2017 11:36
Da's Anne, dat je op z'n Fries uitspreekt als Ohnne
Age en eke ook fries. Klinkt naar indik dan en ik vergeet altijd wat nou voor een jongen en wat voor een meisje is
Damselindistress schreef:
26-08-2017 11:36
Zou kunnen hoor, maar zo noemden we hem in Amsterdam niet...

Andere naam waar ik weinig mee kan is Mare. Net alsof steeds het laatste woord wil hebben..
'Ja, is goed, maare....'
Ik zag bij de geboorte van onze kleine een kaartje hangen van een pasgeboren meisje genaamd

Faith-Joy
sylacyte schreef:
26-08-2017 20:47
Ik zag bij de geboorte van onze kleine een kaartje hangen van een pasgeboren meisje genaamd

Faith-Joy
Wat hier dan meestal Feet wordt. Tja.
-Whopper schreef:
26-08-2017 17:08
Sef, waarom noem je je kind zo. Dat arme kind word heel zijn leven geassocieerd met de rapper. 😂

En alle namen die onnodig een D ervoor hebben. 'Djaylen' zelfs een keer 'Djovannie' gezien. Tokkie level expert 🙄
Nou zou ik mijn kind ook geen Sef noemen, maar ik heb echt nog nooit van een rapper Sef gehoord. En met mij heel veel anderen denk ik zo. Laat staan dat die nog populair is als de Sefs van nu ouder worden...
namenzoektocht schreef:
26-08-2017 20:51
Nou zou ik mijn kind ook geen Sef noemen, maar ik heb echt nog nooit van een rapper Sef gehoord. En met mij heel veel anderen denk ik zo. Laat staan dat die nog populair is als de Sefs van nu ouder worden...
Sef is vooral bekend van het nummer 'de leven'
Zielig kind 😳
namenzoektocht schreef:
En die heeft tenminste nog een normale naam in t echt namelijk Youssef
namenzoektocht schreef:
En die heeft tenminste nog een normale naam in t echt namelijk Youssef
Melle-Beau, het klonk na herhaaldelijk roepen meer als elbow.
Wopke :O

Ik lees net in het parool dat de cda-er Wopke Hoekstra weleens onze nieuwe minister van financiën kan worden. Ongetwijfeld heel bekwaam en voor een cda-er best ok (voor lesbisch adoptierecht en tegen weigerambtenaren) maar Wopke?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
blauwuiltje schreef:
26-08-2017 19:20
Age en eke ook fries. Klinkt naar indik dan en ik vergeet altijd wat nou voor een jongen en wat voor een meisje is
Eke is een meisjesnaam en Age een jongensnaam. De vrouwelijke vorm van Age is Aagje.
Sian-Pierre
tonkje schreef:
29-08-2017 17:30
Wopke :O

Ik lees net in het parool dat de cda-er Wopke Hoekstra weleens onze nieuwe minister van financiën kan worden. Ongetwijfeld heel bekwaam en voor een cda-er best ok (voor lesbisch adoptierecht en tegen weigerambtenaren) maar Wopke?
Als 't een volwassen vent is ... Zeg dan maar Wop.
FB pareltjes:

N.yla-dae
J.ameson
J.anaya
N.aneva
J.axi-Mae
K.ailea
A.lizee
Dance like nobody is watching & sing like there is nobody listening!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven