Afgrijselijke kindernamen trilogie!!
donderdag 1 juni 2017 om 23:22
Voilla deel 3 inmiddels :
Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch?
Hier gaan we gezellig verder!
over de puntjes tussen de namen:
Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).
Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch?

Hier gaan we gezellig verder!
over de puntjes tussen de namen:
Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).

rouge__ wijzigde dit bericht op 01-11-2017 21:29
35.17% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
woensdag 30 augustus 2017 om 17:55
HolySh*t die is waanzinnighappyapple schreef: ↑30-08-2017 16:44Djeelynn Djesmynn Djeeynn.
Als 3 officiele voornamen voor 1 meisje dus he...
Just do it

woensdag 30 augustus 2017 om 18:39
Dat wordt leuk schrijven op een testhappyapple schreef: ↑30-08-2017 16:44Djeelynn Djesmynn Djeeynn.

En het kind haar achternaam is waarschijnlijk gewoon Janssens?
woensdag 30 augustus 2017 om 21:18
Zoiets ja.Tornacense schreef: ↑30-08-2017 18:39Dat wordt leuk schrijven op een test...
En het kind haar achternaam is waarschijnlijk gewoon Janssens?

woensdag 30 augustus 2017 om 21:26
Gompie.happyapple schreef: ↑30-08-2017 16:44Djeelynn Djesmynn Djeeynn.
Ik heb het hardop moeten lezen om te snappen dat Jaylin Jasmin op zijn Engels (bah, net als de Nederlandse variant Jasmijn) Jane stond.
Alle lelijke huidige trends zijn wel prachtig toegepast: het lelijke DJ, de letter Y en de bespottelijke "nn" aan het einde.
De enige naam waar ik "nn" te doen vind is Finn.

donderdag 31 augustus 2017 om 08:34
Senn hoor je ook vaker. Mijn ding is het niet maar die is ook nog wel te doen.Mejuffrouwmuis schreef: ↑30-08-2017 21:26Gompie.
Ik heb het hardop moeten lezen om te snappen dat Jaylin Jasmin op zijn Engels (bah, net als de Nederlandse variant Jasmijn) Jane stond.
Alle lelijke huidige trends zijn wel prachtig toegepast: het lelijke DJ, de letter Y en de bespottelijke "nn" aan het einde.
De enige naam waar ik "nn" te doen vind is Finn.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
donderdag 31 augustus 2017 om 10:05
Waar zadel je het kind mee op man!happyapple schreef: ↑30-08-2017 16:44Djeelynn Djesmynn Djeeynn.
Een vondst van hetzelfde kaliber: Djileandro & Djalissa
Anderen:
Tessel ( meisje)
Iaera (meisje)
Liejon (jongetje)
Thim (jongetje)
Sergiovanni (jongetje)
Lévai (jongetje)
I think I have a problem - I think I think too much.
donderdag 31 augustus 2017 om 10:43
happyapple schreef: ↑30-08-2017 16:44Djeelynn Djesmynn Djeeynn.

Ab imo pectore

donderdag 31 augustus 2017 om 11:26
Welke rapper? Ik heb er nog nooit van gehoord.
Het lijkt me nogal meevallen dus.
Ik vind Sef een mooie naam (van Jozef).
Helaas kreeg ik niet genoeg kinderen om deze naam nog te gebruiken.
donderdag 31 augustus 2017 om 11:36
Ik hoop echt dat je deze voor dit topic verzonnen hebt..happyapple schreef: ↑30-08-2017 16:44Djeelynn Djesmynn Djeeynn.

Tessel vind ik wel leuk maar doet me wel altijd denken aan Texel. Puck en Nouk vind ik persoonlijk wel leuke namen maar ik hou dan ook van korte namen.
Ik hoorde laatst in de speeltuin Pommelien, ik vind dat echt verschrikkelijk en dat die moeder constant net te hard Poooooooommetje riep maakte het niet beter.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
donderdag 31 augustus 2017 om 11:38
Volgens mij rapt die samen met dinges van dat liedje "ik neem je mee achterop de fiets" of zoiets. Met andere woorden ik zou er niet aan gedacht hebben als niemand het gezegd had. Ik vind Sef wel leuk eigenlijk.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.

donderdag 31 augustus 2017 om 15:05
Dat moet je heel anders zien hoor. Het is niet achterlijk en fout, maar hip, leuk, anders en kijk ons eens lekker gek doen.Pientjexxxx schreef: ↑31-08-2017 14:46Waarom krijgen kinderen tegenwoordig van die achterlijke fout gespelde namen?

Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
donderdag 31 augustus 2017 om 15:19
Nee sorryMwTheelepel schreef: ↑31-08-2017 11:36Ik hoop echt dat je deze voor dit topic verzonnen hebt..Echt in de categorie, bang dat je kind later een betaalde baan krijgt.
Ik hoorde laatst in de speeltuin Pommelien, ik vind dat echt verschrikkelijk en dat die moeder constant net te hard Poooooooommetje riep maakte het niet beter.

Deze namen stonden serieus onder een artikel op fb vermeld over ouders die spijt hadden van de naam van hun kind. En dan niet als spijtbetuiging, maar om aan te geven hoe trots en blij ze wel met deze namen was.
Pommelien vind ik ook vreselijk trouwens...