Afgrijselijke kindernamen trilogie!!

01-06-2017 23:22 4003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilla deel 3 inmiddels :

Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch? :|

Hier gaan we gezellig verder!

over de puntjes tussen de namen:

Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).
:whistle:
rouge__ wijzigde dit bericht op 01-11-2017 21:29
35.17% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Zojuist op het NOS nieuws gezien, een man van Rijkswaterstaat genaamd 'Eeltje'
I think I have a problem - I think I think too much.
dromenvangert schreef:
01-09-2017 10:09
Zojuist op het NOS nieuws gezien, een man van Rijkswaterstaat genaamd 'Eeltje'
Dan verander je toch als volwassen man je naam? Eeltje is echt vreselijk! Mijn autocorrectie zet er een z tussen.
Meestal kom ik mij hier alleen verwonderen. Maar net wat tijd over en dacht ook eens op het FB van Prenatal te gaan kijken. Wat een 'bijzondere' namen kom je daar tegen, zeg!!! De ene nog erger dan de andere..

Een selectie:
Tweeling: Rovanney en Jayvianno
Timm
Jayvano
Zakk (echt? Wat denk je dan als ouders???)
Xessley Xace (fan van Wesley Sneijder?)
Djuly
Jaxx (twee keer zelfs!)
Jylana
Jedi
Djalishia
Ik zag een geboorte kaartje van Lyssa.
Hoe zouden jullie dat uit spreken?
Lissa, met de klemtoon als in Tessa.
Op de prenatal pagina:

Boet.
Vl-inder schreef:
01-09-2017 13:33
Meestal kom ik mij hier alleen verwonderen. Maar net wat tijd over en dacht ook eens op het FB van Prenatal te gaan kijken. Wat een 'bijzondere' namen kom je daar tegen, zeg!!! De ene nog erger dan de andere..

Een selectie:
Tweeling: Rovanney en Jayvianno
Timm
Jayvano
Zakk (echt? Wat denk je dan als ouders???)
Xessley Xace (fan van Wesley Sneijder?)
Djuly
Jaxx (twee keer zelfs!)
Jylana
Jedi
Djalishia
Ieder zijn smaak, maar ik vraag me echt af hoe die ouders aan de naam voor hun spruit komen. Neem zou zo'n Xessley Xace. Zegt zo'n vader nou tegen die moeder "Schat, moet je kijken! Wat een toffe naam!" en dat de moeder antwoordt: "Nou mop, dit is 'm! Ik voel dat onze ongeboren kind een echte Xessley is!" Zoiets?
Mejuffrouwmuis schreef:
01-09-2017 14:44
Ieder zijn smaak, maar ik vraag me echt af hoe die ouders aan de naam voor hun spruit komen. Neem zou zo'n Xessley Xace. Zegt zo'n vader nou tegen die moeder "Schat, moet je kijken! Wat een toffe naam!" en dat de moeder antwoordt: "Nou mop, dit is 'm! Ik voel dat onze ongeboren kind een echte Xessley is!" Zoiets?
Echt verschrikkelijke namen. Ook leuk als je later gaat solliciteren met zo'n naam.
blablamana schreef:
01-09-2017 14:33
Op de prenatal pagina:

Boet.
Boet is een oudnederlandse naam. Ik ken meerdere mannen 50+ die zo heten. Vind het geen gekke naam. Maar het is maar net waar je aan gewend bent. :-)

Zo zag ik van de week op tv een man die Eppo heet. Dat vind ik vreemder dan Boet. Mensen in Limburg zullen daar waarschijnlijk anders over denken.
Bubblegum1 schreef:
01-09-2017 16:14
Boet is een oudnederlandse naam. Ik ken meerdere mannen 50+ die zo heten. Vind het geen gekke naam. Maar het is maar net waar je aan gewend bent. :-)

Zo zag ik van de week op tv een man die Eppo heet. Dat vind ik vreemder dan Boet. Mensen in Limburg zullen daar waarschijnlijk anders over denken.
Dan denk ik gelijk weer aan malle Eppie.
Boan
Frédérique (free-dee-rieke?)
Naèyala (na een google-sessie blijkt dat iets uit World of Warcraft te zijn)
Vandaag in het nieuws: Jomairo. Vader maakte zich nogal boos dat Jomairo van 6 geen appelsap en boterkoek meer als lunch mee mocht nemen van school, want water was voor honden. Tevens mocht Jomairo al GTA V spelen. Soms zijn vooroordelen er voor ons vermaak denk ik dan maar :facepalm:
lotus77 schreef:
01-09-2017 19:33
Vandaag in het nieuws: Jomairo. Vader maakte zich nogal boos dat Jomairo van 6 geen appelsap en boterkoek meer als lunch mee mocht nemen van school, want water was voor honden. Tevens mocht Jomairo al GTA V spelen. Soms zijn vooroordelen er voor ons vermaak denk ik dan maar :facepalm:
:-o :-(
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Amylia.

Ik dacht een typfout maar helaas.
blablamana schreef:
01-09-2017 14:33
Op de prenatal pagina:

Boet.
Ik ken een boet. Ik vind het wel een leuke naam.
mv4 schreef:
01-09-2017 19:37
Amylia.

Ik dacht een typfout maar helaas.
Klinkt als een huidaandoening of geslachtsziekte...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
anky schreef:
31-08-2017 10:32
Tessel vind ik leuk: mooie ouderwetse naam.
Ik vind Tessel ook leuk.
Karianne
Lovely_Meghan schreef:
31-08-2017 05:55
Daarom vallen bij mij namen die beginnen met een j af, straks gaan ze dat door die belachelijke trend juist met een D schrijven.

Ik kwam vandaag de zusjes P.uck en N.ouk tegen. Ze zetten de trend wel door.

tis denk ik al een trend lieve schat :nope: ben er ook zwaar allergisch voor :@

Sergiovanni hoe kom je er op doe dan : Sergio Giovanni

ik ken een : J.aylynn, J.alissa en J.anelle :nut:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Een tweeling: R.ietsjane en S.jannelle.
Er moest vast een oma Sjan vernoemd worden.
Mind the gap
De nieuwe stagiaire op de opvang heet Dilara. Ik heb het vaker gehoord maar ik vind het zo lelijk...
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
op fb vertelt de verloskundige praktijk even wie er de afgelopen maand geboren zijn: Avantika, Ceyla, Loa en bij de jongens naast de ouderwetse Jan ook Dwayne, Staal, Des, Wess Geodys en als topper Y.onus
nlies wijzigde dit bericht op 02-09-2017 21:34
16.80% gewijzigd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Een kennis via-via heeft haar 'engeltje' D.ijon genoemd. Het zal vast ergens een hele normale naam zijn, maar ik denk vooral aan mosterd.
anoniem_207026 wijzigde dit bericht op 02-09-2017 17:20
Reden: Met puntje maar want geen zin in onverwacht gezeur.
0.37% gewijzigd
Marquise schreef:
02-09-2017 17:18
Een kennis via-via heeft haar 'engeltje' D.ijon genoemd. Het zal vast ergens een hele normale naam zijn, maar ik denk vooral aan mosterd.
er is al heel lange en heilige Dionysius bekend, zal daar wel van afgeleid zijn (misschien zelfs onwetend)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Dan had ik Dion logischer gevonden. Maar nee, ik heb het gevraagd en het is ook gewoon Dion maar met een j erbij is het mooier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven