Angelsounds

09-07-2008 19:59 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg een Angelsounds te kopen, om zo het hartje van de baby in mijn buik af en toe te kunnen horen.

Wie heeft hier goede/slechte ervaringen mee? Kan er weinig ervaringen over vinden op internet en is wel prettig om te horen voordat ik het apparaatje daadwerkelijk bestel.
37 weken zwanger!
Of mijn angelsounds was gewoon kapot. Het hartje was namelijk met het blote oor vanaf een week of 30 van buitenaf te horen. Ik kon bijna het voetje pakken, zo dicht lagen mijn kinderen onder mijn buikoppervlak.
Dangeenguus, mijn 1e angelsounds was ook kapot! Maar kon zonder problemen een nieuwe krijgen.
37 weken zwanger!
http://www.bellytalk.nl/index.html

Na 2 miskramen heb ik deze gehuurd. Het is een doppler net zoals de verloskundige gebruikt. Ik vond het zelf heel erg prettig om van week 10 tot week 17 (toen ging ik hem voelen) af en toe te luisteren.
De mijne is zeker niet kapot, want ik hoor op sommige plaatsen mijn eigen hart en echt ook het bloed pompen. Ook de beweging in mijn darmen is heel duidelijk.

Fennah, wist niet dat je hem uiteindelijk ook had aangeschaft. Je had hem eerder gekocht dan op 12 weken, maar pas het hartje gehoord op 12 w?

Aruba, ik las wel eens dat die apparaatjes met geluidsgolven schadelijk zijn voor de baby. Tja, wat moet er van geloven he? Wist niet dat je die kon huren, zou dat bij ons ook kunnen?
Heb ik ook gelezen, dat geluidsgolven schadelijk kunnen zijn. Maar men zegt ook dat stress schadelijk kan zijn en als jij je zit op te vreten omdat je je onzeker voelt dan kan je misschien beter even kort luisteren.

Sommige vrouwen doen mee aan een onderzoek waar ze elke week voor een echo mogen. Dat zouden ze volgens mij ook niet doen als het echt heel schadelijk zou zijn.

Volgens mij kan dat ook in Belgie ja.
Owja Drew. Toen ik het met 10 weken hoorde zat het echt nog heel laag. Beetje lastig te omschrijven hóe laag maar nog onder de schaamhaarrand zeg maar
quote:Fennah schreef op 09 juli 2008 @ 20:21:

Loop bij de gyn en die is niet zo scheutig met consulten

Dat is ook raar, ik heb ook bij de gyn gelopen tijdens mijn zwangerschap en had daar dezelfde frequentie als bij de vk.

maar als je 10 weken zwanger bent (zoals staat bij je motto) dan is het inderdaad nog niet heel vaak dat je ernaartoe moet.

Volgens mij 1x per maand ofzo bij mij toen.

Word vanzelf meer en je krijgt dan vast ook meer echo's dan bij de vk.

Ik zou zelf geen 50 euro er voor over hebben en dan het risico te lopen dat je het hartje niet hoort, terwijl het wel klopt.

Ik zou er zelf heel zenuwachtig van worden trouwens
"ik ben het, Barbabelladingdong"
o. zie nu pas dat ik lekker mosterd ben.

Heb trek in kaas geloof ik
"ik ben het, Barbabelladingdong"
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 01 maart 2010 @ 14:32:

o. zie nu pas dat ik lekker mosterd ben.

Heb trek in kaas geloof ik Je zal niet de enige zijn.
37 weken zwanger!

Deze morgen voor de eerste keer het gehoord! De eerste keer wist ik het niet helemaal zeker en toen was ik het weer kwijt. Enkele uurtjes later nog 's geprobeerd, en ja, opnieuw gehoord, deze keer duurde het ietsje langer. Ik kreeg er de tranen van in mijn ogen. Heb al een tweede paar oortjes aangeschakeld aan de angelsound voor als mijn vriend straks thuiskomt.

Klopt Aruba, heb het geluid van het hartje idd gevonden links onderaan. Eigenlijk nog onder de rand van mijn schaamhaar. Zo fantastisch zeg..

O ja, ben morgen precies 11 weken zwanger. Niet verwacht het zo vroeg te kunnen vinden.
ik heb zelf ook een angelsound gekocht toen ik zwanger was. ik had hem toen gekocht bij fetal doppler ik had er geen slechte ervaring mee. ging goed werkte gewoon

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven