Anticonceptie na bevalling
maandag 29 juni 2009 om 15:50
Negen weken geleden ben ik bevallen van een zoontje. Afgelopen donderdag heb ik voor het eerst na de bevalling een heeeeel klein beetje bloedverlies gehad. Ik dacht dat mijn menstruatie zou doorkomen dus nam ik de 1e pil van de strip in. De rest van de dag kwam er slechts een veegje bloed. Ik dacht dat het de volgende dag wel zou doorzetten omdat ik ook weer (zoals gebruikelijk tijdens mijn menstruatie) rugpijn kreeg. Dus de volgende ochtend weer een pil van de strip genomen. Maar er kwam niets, geen bloedverlies meer.
Weer dacht ik dat het dan de volgende dag zou doorzetten, dus de volgende ochtend nam ik weer een pil van de strip, maar er kwam niets meer.
Nu wil ik graag weten of iemand enig idee heeft of ik nu beschermd ben tegen zwangerschap ondanks dat ik maar 1 dag wat druppeltjes (menstruatie) bloed ben verloren? Moet ik gewoon doorgaan met de strip of stoppen?
Groetjes Fatimaaa
Weer dacht ik dat het dan de volgende dag zou doorzetten, dus de volgende ochtend nam ik weer een pil van de strip, maar er kwam niets meer.
Nu wil ik graag weten of iemand enig idee heeft of ik nu beschermd ben tegen zwangerschap ondanks dat ik maar 1 dag wat druppeltjes (menstruatie) bloed ben verloren? Moet ik gewoon doorgaan met de strip of stoppen?
Groetjes Fatimaaa
maandag 29 juni 2009 om 15:52