Apen heul

woensdag 20 mei 2020 om 22:55
Haha wat was hij altijd goed zeg. Vooral zijn oudejaarsconference een paar jaar geleden.
woensdag 20 mei 2020 om 22:56

woensdag 20 mei 2020 om 22:58
Ik ben wel eens geweest met mijn zoon toen ie nog heel klein was, en hij vond het helemaal geweldig dus voor mij was het ook een leuke dag. Maar ik zou er niet snel weer heen gaan. Dan ga ik liever naar Burgers Zoo of Ouwehands.tanteslankie schreef: ↑20-05-2020 22:56Met apen daarentegen heb ik helemaal niks. Als mijn zoon zich daar naartoe eist dan gaat hij maar met zn vader.

donderdag 21 mei 2020 om 09:15
vrijdag 22 mei 2020 om 18:41
Dan mag je vast reserveren, neem aan dat de apenheul met de andere dierentuinen mee doet qua beleid. Sommige parken zijn de aankomende weken al helemaal vol gereserveerd, er loop ongeveer de helft van de mensen rond dan normaalgesproken. Veel veiliger dus dan de supermarkt etc..
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
vrijdag 22 mei 2020 om 19:03
AlejandraLaura schreef: ↑22-05-2020 18:41Dan mag je vast reserveren, neem aan dat de apenheul met de andere dierentuinen mee doet qua beleid. Sommige parken zijn de aankomende weken al helemaal vol gereserveerd, er loop ongeveer de helft van de mensen rond dan normaalgesproken. Veel veiliger dus dan de supermarkt etc..
De wondertjes hebben hun zin al gekregen...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 23 mei 2020 om 12:26
Gambagirl, kom je nog wel even vertellen wat het uitje voor juni wordt?
Ik doe een gok: de Eiffeltoren beklimmen. Wel met mondkapjes en 1,5 meter afstand natuurlijk.
Iemand nog een suggestie?
Ik doe een gok: de Eiffeltoren beklimmen. Wel met mondkapjes en 1,5 meter afstand natuurlijk.
Iemand nog een suggestie?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-

zaterdag 23 mei 2020 om 14:37
-Verkoopt u ook kussentjes?
-We hebben ze wel maar we verkopen ze niet.
-Oh. Hoe kan dat nou?
- ja......we hebben ze in maar liefst 2 verschillende kleuren en de Bijenkorf heeft ze in 10 verschillende kleuren...

Kan het wel dromen