Apen heul

18-05-2020 13:45 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
M'n kroost wil graag naar de apen heul; maar ik durf het niet vanwege de covid-virus; ze willen graag apen zien maar ik weet het nog niet zo; dames; wat zeggen jullie?
GambaGirl schreef:
18-05-2020 14:11
ff normaal doen je kent me niet en mn kinderen niet;; we hebben een conract dat ze 1 keer per maand iets mogen en vorige maand gingen we al naar de ijskraam;; deze maand willen ze dus naar de apen heul
Contractbreuk mag niet, dus wat is het probleem? Je moet gewoon dus.
Apen heul, Efte ling, Duin rel, Amster dam, waar zullen we eens naartoe gaan?
Wel zielig trouwens voor die kinderen dat ze de rest van de maand niets mogen.
GambaGirl schreef:
ff normaal doen je kent me niet en mn kinderen niet;; we hebben een conract dat ze 1 keer per maand iets mogen en vorige maand gingen we al naar de ijskraam;; deze maand willen ze dus naar de apen heul
Nou dan ga je toch wel? Wat wil je eigenlijk met je topic? Echt hoor, het maakt mij niet uit maar als jullie een contract hebben dan moet je je daar wel aan houden natuurlijk. Mogen ze elke maand zelf bepalen waar ze naartoe willen? Er zit nogal een verschil tussen de ijsboer en de Apenheul.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
GambaGirl schreef:
wat een dom gezwets zeg. Dan ga je gewoon, wat wil je hier nou horen dan?
gizzmo-returns schreef:
18-05-2020 14:19
wat een dom gezwets zeg. Dan ga je gewoon, wat wil je hier nou horen dan?
Ze wil horen wat wij er over te zeggen hebben. Staat in de OP. Maar er staat niet bij wat we moeten zeggen... Lastig hoor.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Bij wie is dat contract vastgelegd?
Misschien kun je, afhankelijk van de leeftijd van de kids, beter zelf alvast wat opties geven waaruit ze kunnen kiezen. Dan houd je het zelf een beetje in de hand.
Wat staat er in de contractvoorwaarden?

(Dat meen ik serieus. Als je een contract aangaat, regel dan ook bij voorbaat wat er wel en niet onder valt.)
Luci_Morgenster schreef:
18-05-2020 14:21
Bij wie is dat contract vastgelegd?
Denk niet dat ze de naam van de desbetreffende notaris hier gaat noemen 🤭
En wie heeft er voor de kinderen getekend? Ze zijn nog geen 18 neem ik aan?
oKathyo schreef:
18-05-2020 14:23
Denk niet dat ze de naam van de desbetreffende notaris hier gaat noemen 🤭
Nee, zou je denken? :biggrin: :biggrin:
Ik vind 1 x per maand '"iets" mogen ook wel erg weinig.
gizzmo-returns schreef:
18-05-2020 14:25
Ik vind 1 x per maand '"iets" mogen ook wel erg weinig.
Ik vind 1x per maand zoiets ( lees dierentuin of pretpark) mogen/moeten wel weer veel.
Max 1x in de maand iets zoals een ijsje eten mogen eten wel weer karig.

Ben heel erg benieuwd wat dat contract voor iets raars is.
tanteslankie schreef:
18-05-2020 14:19
Er zit nogal een verschil tussen de ijsboer en de Apenheul.
Mwah. Een week of vijf geleden werd je nog met pek en veren de stad uit gejaagd als je deel uitmaakte van een 'rij' voor de ijswinkel. Was namelijk nergens voor nodig, en een buitensporige uitspatting in Deze Tijden. Dus als TO een maand geleden met haar kinderen een ijsje is gaan eten vind ik dat best wel een ding.
Veel plezier bij de Apenheul dan maar!
gizzmo-returns schreef:
18-05-2020 14:04
Ik zou gewoon gaan, maar...

Jij bepaalt toch zelf of je wel of niet wil gaan? Dat laat je toch niet door ons bepalen? Ik snap dit soort topics nooit zo goed.
Is het niet door het viva kinderen, dan wel door de kinderen.
Hier is nee altijd gewoon nee. Krijg je best makkelijke kinderen door.

Edit: een contract?
Mijn god. Dus je leert die kinderen liever dat ze bepaalde dingen van je kunnen eisen dan dat je ze een beetje redelijkheid bijbrengt? Goed over nagedacht. Komt vast goed met ze.
anoniem_396797 wijzigde dit bericht op 18-05-2020 14:35
21.10% gewijzigd
Contract? Hoezo?

Maar ik zou gewoon gaan. Zelf net kaartjes voor pretpark besteld. Lekker rustig dan hoop ik.
I wanna live my life with the volume full!
GambaGirl schreef:
en volgende maand willen ze rondtrekken door Azië??
mallerd!
Goed verhaal wel
Je moet zo'n contract ook helemaal dichttimmeren. In mijn contract met de kinderen heb ik bijvoorbeeld beperkende clausules opgenomen, dat de verplichting vervalt bij rampzalige omstandigheden als pandemieën, atoomoorlogen, grootscheepse overstromingen en mijn maandstonden.
Lady*Voldemort schreef:
18-05-2020 14:53
Je moet zo'n contract ook helemaal dichttimmeren. In mijn contract met de kinderen heb ik bijvoorbeeld beperkende clausules opgenomen, dat de verplichting vervalt bij rampzalige omstandigheden als pandemieën, atoomoorlogen, grootscheepse overstromingen en mijn maandstonden.
in mijn contract heb ik de:
"omdat ik het zeg"-clausule opgenomen en die overruled echt al het andere
pamelacourson schreef:
18-05-2020 14:17
Apen heul, Efte ling, Duin rel, Amster dam, waar zullen we eens naartoe gaan?
Achter tuin.
Die aapjes zullen misschien mooi Corona kunnen verspreiden, al springend van bezoeker naar bezoeker, haha!
GambaGirl schreef:
Een geen-geld-clausule of een het-mag-max-€-per-persoon-clausule had ook handig geweest.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven