Apps op de achterbank

28-06-2019 07:49 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is hier alweer bijna vakantie.
De reis is dankzij whiteboard, boekjes en kleine cadeautjes goed te doen, maar vooral dankzij de tablet en reserve batterijen.

Op de tablet staan filmpjes zoals de short films van Pixar, vlogs van Enzo, meisje Djamila en Gameneer. Ze zijn zes en acht.
Er staan ook spelletjes op van Lego, Minecraft, Panda. Vakantiebieb.
Ik vond een drakenversie van Playmobil.
Ze hebben geen internetverbinding.

Welke apps zijn nog meer leuk?
Welke apps leuk zijn is zo persoonlijk. Hoe oud zijn ze?

Wij geven ze een hotspot via onze telefoon. Zo worden de apps die ze al hebben een stuk interessanter. Zolang ze geen mope.io, YouTube of andere filmpjes kijken gaag dat prima. Verder kan je via netflix films downloaden.

Verder hebben we een stekker waardoor je de tablet kan opladen via de sigarettenaansteker. Bv bij de big bazar te koop voor geloof ik 10 euro. Wel even opletten dat hij krachtig genoeg is om op te laden.

Bij het kruidvat kopen we nog wat luister cd's en we rijden heerlijk relaxed naar onze vakantie bestemming.
Mijn oudste (5) kan zich lang bezighouden met de app Flow.
mijn oudste van 8 is uren zoet met subway surf. normaal mag ze dat nooit zo lang van mij maar op de achterbank vind ik het prima... 😁
Don't cry, buy a bag and move on.
NYC schreef:
28-06-2019 08:58
Mijn oudste (5) kan zich lang bezighouden met de app Flow.
Hier ook op zoek naar leuke apps voor 5-jarige. Ik vind die app niet in de Playstore. Of bedoel je de app van tijdschrift Flow?!
Maline schreef:
28-06-2019 10:46
Hier ook op zoek naar leuke apps voor 5-jarige. Ik vind die app niet in de Playstore. Of bedoel je de app van tijdschrift Flow?!
Haha nee. Het is een spelletje waarbij je punten met elkaar moet verbinden. Flow Free heet ie zie ik.
Dank!
Die sterker op de aansteker hebben we ook, met een lange lijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven