April 2007 - het vervolg

18-03-2009 17:13 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07nee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10
Helaas pindakaas, baby zit nog steeds in buik..... Dat krijg je ervan als je te ongeduldig bent.....

Vandaag naar verjaardagsfeestje van schoonvader.

Draakje: potverdikkeme, dat is wel een heel ongelukkige combinatie. Hoop dat je mannetjes zich snel weer beter voelen!
Drop check, volgens mij moeten we toch maar een tribune-tent opzetten, of in ieder geval uitzoeken hoe we die kunnen opzetten.

Wat een rotweer zeg. Haha ik heb gisteren nieuwe jip en janneke laarsjes gekocht, dus wat dat aangaat is het prima dat het regent. Haha heb trouwens de halve hema leeggekocht.

Icke, wat vreselijk, ik hoop dat het heel snel overgaat. DN, voor jou natuurlijk ook. Bah, krijsende kindjes zijn erg vervelend.

Lara, vervelend dat je vroeg wegmoest, maar vandaag ben je waarschijnlijk blij dat je in ieder geval niet moe bent.

Drop, Finn had gisteren ook al zo lang geslapen, waarschijnlijk hebben ze het gewoon nodig.

zo ff lekker ontbijten, heerlijk zo verzorgd te worden.
Drop check!
Jammer Drop, misschien dit weekend nog, het is mooi weer om te bevallen zou ik zeggen.

Fachat, ik ga niet meer naar de Efteling, ik was vanmorgen met Zahra even naar de Lidl geweest en ze zat heel hard te huilen in het karretje omdat ze zo moe was, dus ik blijf lekker thuis morgen. Ik doe er haar en mezelf geen plezier mee om een hele dag in de Efteling rond te lopen denk ik.

Swis, hihi de halve Hema leeggekocht, groot gelijk hoor. Ik zou de Hema ook echt missen als ik het buitenland zou wonen. Die J&J laarsjes heb ik ook gekocht voor Zahra, leuk zijn ze hè. overigens kreeg ik gisteren een mail dat online bestellingen gratis bezorgd worden, ze hadden de thuiswinkelaward gewonnen. Hmmm toch es ff kijken. Ik kom de deur bijna niet uit op het moment dus dan is dat online winkelen wel handig.
Drop: je houdt ons in spanning hoor.

Swiss: De hema is fijn. Helaas vind ik dat je via internet lang niet zoveel leuke kleren kan vinden als in de winkel. En elke winkel heeft ook niet hetzelfde assortiment. Onze 'eigen' hema heeft een prut assortiment. Maar die bij mijn ouders is helemaal ok.

Layla: Wat sneu dat zahra nog zo slapjes is. Ze is echt wel heel ziek geweest van de week.

Muis: De grens goed overgekomen?

Witch: Hoe gaat ie met je. En gaat het nog een beetje met de behandeling?

Straks visite en vanavond mijn zusje te eten. Gezellig. Morgen lapjesmarkt in gouda en daarna weer visite. Een druk weekendje voor de boeg.
Drop, ik vind het nu wel hoog tijd worden hoor

Druk weekend voor jou BM, veel plezier!

Arme Icke, ik hoop dat het gauw weer over is!

Over een half uur begint het feestje van Kaj. Hij slaapt nog maar ga hem over een kwartiertje maar wakker maken.

Goede verjaardagstip: koop een houten treinbaan. Kaj is helemaal in de gloria en wil de treintjes zelfs mee naar bed...

Ga nog gauw even wat laatste dingetjes doen.
fachat : sorry voor de late reactie, nog gefeliciteerd met je verjaardag

Idd droppie wanneer komt kleine man nou eens. Kan geloven dat je er van baalt.
Hoe was het feestje Lilien? Is Kaj erg verwend? (vast wel )

Arme Zahra, beterschap!

BM, helemaal met de eens. De ene Hema is de andere niet. De mijne is erg leuk, maar ik ken ook hema's waar weinig aan is. Op internet kan ook niet echt veel vinden.

Swiss, word je lekker verzorgd voor paps en mams? En komt B. morgen ook?

Nou, ik was nog steeds moe hoor... gelukkig sliep Puk uit tot 9:45 en om 12 uur heb ik vriend uit bed getrokken en ben ik er zelf even in gedoken... Nouja, voor een keertje niet zo erg.

Vanavond heb ik pannenkoeken gebakken en Puk mocht helpen roeren. Oei, wat een drama! De hele keuken lag onder de bloem, maarja.
Laar!! Wij hebben ook pannekoeken gegeten en Ruben mocht ook roeren. tip: ze de bak in je gootsteen, de scheelt een hoop geknoei:)

Drop, jij gaat dit keer echt voor een april baby he?! Hoest met de slabbers? Die jongen kan straks naar hartelust spugen en kwijlen:)

Bm, ga je knutselen met lapjes? Aangestoken door onze crea bea's hier????? En petje af, zwemmen met twee kindjes. Ik ga morgen alleen met Ruben en dat vind ik heisa genoeg, haha! Wat waren ze braaf zeg, geweldig!

Swiss, leuk babyshower voor je zus. Hoe lang moet ze nog?

Layla, beterschap met je grote kleine meid!

Liselot had gelukkig een betere dag, pffffff........ Ik heb gewoon en trauma, basta.

Mijn broertje is vandaag met "gipsvlucht"teruggekomen van wintersport. Had de tweede dag ongeluk gehad en zu is er iets niet goed met zijn rugwervels. Hier in Nederland gaan ze verder onderzoeken hoe en wat, heel vaag verhaal. CTG zag er niet helemaal goed uit, maar blijkbaar mag je dan wel lopen etc. Ik hoop dat het meevalt, arme jongen.Gelukkig woont hij net samen met zijn (hele leuke, eindelijk) vriendin. Kan ze hem een beetje vertroetelen. Maar hij is wel net zijn eigen bedrijf gestart, kan het dus wat dat betreft ook niet goed hebben. Gedoe met verzekeringen etc. Anyway, ik ben blij dat het niet erger is, hij had zijn rug/nek kunnen breken.

Fachat, nog gefeliciteerd drukke vrouw!

Draakje, jee, het zit jou ook niet mee he? een mannetje met waterpokken en eentje die neit doet wat een baby moet doen(slapen, drinken, poepen, slapen en een klein beetje huilen:))

Sterkte vrouw!

Mich, kusje!

Franboos, ook een kusje voor jou!

Lilien, nog gefeliciteerd met Kay. Enne, zijn jullie nu "bezig" voor een broertje of zusje voor je mannetje of laten jullie het voorlopig even rusten?

Nou, ik ga even douchen(pannekoeken lucht uit mijn haren wassen)

Fijn weekend allemaal!
hee hier ook al pannenkoeken, door opa gebakken! Heerlijk.

Icke, mijn zus moet nog 3 weken, maar de baby is al ingedaald. Ze gaan nog een paar dagen naar maastricht, ik hoop dat dat goed gaat.

Verdorie, rest vergeten. Geheugen als een zeef.

Dn sterkte met noah. Laar fijn dat je nog ff kon slapen.

Ik ga een filmpje zoeken.
Swissie, waarom staat er een telefoon naast jouw naam?
Hihi, het is begonnen... De verloskdundige heeft om 20.30 uur mijn vliezen gebroken en komt rond 23 uur weer terug, tenzij het eerder te hard gaat. Dus uiterlijk morgen is dropbaby er! Ik stuur een sms-je als het zover is.

We hebben Fleur bij mijn schoonouders achtergelaten omdat we daar waren toen het begon, handig!!!

Nu ga ik weer puffen, dag digidinnetjes...
Oeh Dropneus, spannend!!!

GO DROPPIE, GO DROPPIE, DO DROPPIE!

De spandoeken staan uit en de wave wordt al ingezet!!!

Leuk, leuk, leuk!!!!
Go Drop go Drop!!!!!

Go Dropbabyboy go Dropbabyboy!!!!!!

Spannend!!!!!!!!!!!!!!

Ik wilde net naar bed gaan, maar had blijkbaar een voorgevoel dat ik even hier moest komen kijken:)
potverdikkeme, nog maar 4 cm. ontsluiting, maar het koppie is wel en stuk gezakt. Dus nog even dapper doorpuffen. Dat wordt in ieder geval de 29e, dat is dan wel weer gunstig he

Man probeert nog even een tukkie te doen en ik zit op een stoel naast ons bed mijn weeen weg te puffen, haha... Het is nog steeds goed te doen met de pauzes ertussen. Maar wel een heel verschil met mijn vorige bevalling...
Drop, ik had 4 cm en drie uur later was Liselot er, no worries, het kan snel gaan.

Ik moest op mijn zij liggen; heftigere weeen maar daardoor ging het wel sneller.

Knapped vent die slapen kan met een bevallende vrouw naast zich:)

Zetg hem op, je kunt het
Ik val bijna om van moeheid, maar kon me er niet toe zetten naar bed te gaan. Trap oplopen, tandenpeotsen etc. En nu kan ik vast niet slapen omdat ik zo met jou meeleef Dropje:)

Maar ik ga wel een poging wagen.

Ik doe samen met Ickeman de wave voor je, ok?

Succes!
Bedankt voor de bemoedigende woorden Icke. Het komt ook wel goed,maar baalde een beetje dat ik niks opgeschoten was tov het bezoek van de verloskundige 1,5 uur eerder. maar volgens mij heb ik wel goede weeen. Pijnlijk en om de 3 minuten nu, dus dat gaat wel goed.
Drop succes meid, gaat nu dus echt gebeuren, wow! Ik wou ook net gaan slapen.

Fachat er staat een mobiel naast mijn naam omdat ik via viva mobile werk. Met ipod touch.

Ligt naast mijn bed dus zal als ik wakker ben checken.

Gp drop, go drop. Spannend, dropbaby op 29.03.09 mooie datum.

Trouwens laar, man is er morgen niet bij. Die vliegt maandag naar amsterdam.
Ha ha een puffende drop die echt life op het forum aan het bevallen is. Dit geeft de burger moed.
Na de 4 gaat het altijd sneller, dat weet je toch???????? Is de vlos er nog? Misschien moet je gewoon net als ik ook op je zij gaan liggen, al weet ik niet of het uitmaakt welke zij....Ik moest eerrt op links en toen op rechts gaan liggen om de ontsluiting sneller te laten gaan. Hmmmm, doe maar gewoon wat het beste aanvoelt. Ik heb er geen verstand van.......

En lekker meegaan in wat er gebeurd, geen zorgen maken, probeer je te ontspannen, dat helpt ook.

Ik denk aan jullie!
Ja Drop, ik vind je ook stoer, in de weeen en dan hier. Diehard Drop!
Lekker slapen Swiss! Ga je morgen naar Laar?
Nee morgen vieren we verjaardag finn (en mij) bij ouders met gehele familie (dus incl schoonouders). Ik ga maandag wel naar lara. Finn mag daar even een paar uurtjes pitten als wij uit eten gaan vanwege bruiloft zus. Lief van lara he! Ze woont vlak bij zus, dus da s ideaal.

Finn msg dinsdag de ringen geven, die eer wil hij natuurlijk wel accepteren.

Alleen vond ik het versandiger als hij niet mee gaat eten, anders is er helemaal geen ritme meer. Ik ben enorm blij met deze oplossing.
Zet hem op Dropje!

En ik vind het een hele eer dat Finn hier mag komen slapen! . Wat vindt hij lekker om te eten en wat niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven