April 2007 - het vervolg

18-03-2009 17:13 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07nee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10
Welterusten lieve digidinnetjes!

Draakje: Mooie foto's op de hyves!!!
Fleur, gefelicitereerd met je verjaardag!

Drop jij en je man ook gefeliciteerd! Heb je een goede nacht gehad? Geen gerommel?

Ik wens jullie een hele fijne dag vandaag.

Hier ligt weer een beetje sneeuw, het is weliswaar natte sneeuw, maar de daken zijn weer een beetje wit en er ligt weer iets op de bomen. Pff, het weer is echt vreselijk wisselvallig.

DN wat een schattige foto's op hyves zeg. Superlief die ontmoeting tussen de mannetjes. En wat een mooi kereltje is Thomas, heerlijk.

Fijn dat het steeds beter gaat met je ppd, kan je af en toe een beetje rust nemen? Kan je man af en toe de nachtdienst doen?

Layla, hoe is het met Zahra? Nog steeds ziek?

Lara, hoe heeft Puk geslapen?

Finn was alleen om 22 uur nog even wakker, halve fles melk en hij was weer onder zeil. Zal nu wel niet wakker willen worden.

Xaloy wat eng die hoge bloeddruk. Ik hoop dat de medicijnnen snel helpen. Beterschap Meis!
De dikke handdoeken voor Robbie's ramen helpen! Hij slaapt nog steeds en hij werd de laatste 2 weken om 6.15 / 6.30 wakker!

Oh wat zal hij weer lekker fit worden :-)

HIer ligt ook sneeuw, ietsje meer als een flufje, toch wel zo'n 5 centimeter. Zal wel snel weg zijn.

Die hoge bloedruk: oorzaak onbekend: kan van alles zijn, ze beginnen met de nieren te onderzoeken omdat ik ook veel vocht vasthou, en dat kan een teken zijn dat de nieren niet goed werken. Dus vandaar. Duim maar voor me dat het niet zo is, want dat is Naar met een Hoofdletter.
Knuffel voor Xaloy: Hopelijk weet je snel wat er aan de hand is en wat ze er aan kunnen doen. Sterkte meid.

Drop: Gefeliciteerd met jullie Fleur. Maak er een gezellige dag van. En hoop voor jou dat kleine drop nog ff binnen blijft.

Layla: Zahra weer iets beter vandaag? Hopelijk wel, want zieke kindjes zijn heel zielig.

Esan: Petje af hoor. Ik zou er niet aan moeten denken om ernaast te studeren.

Draakje: Ik ga zo foto's kijken .Ben nieuwsgierig.

Iedereen is hier snipverkouden. De hele dag snottebellen vegen en drinken voor Gijs met een volle neus is niet heel prettig. Toch zijn ze er beiden wel gezellig onder.

Wij gaan zo naar Wageningen naar het afstuderen van mijn broertje. Ben benieuwd of de jongens zich een beetje rustig willen houden. Een paar doosjes rozijnen mee
Buitenmeisje; anders breng je ze maar naar mij, ik woon vlakbij Wageningen

Hieper de piep hoera voor Fleur!

(en voor jou natuurlijk Drop, geen gerommel?)

Xaloy, wat naar van die hoge bloeddruk. Sterkte met de onderzoeken!
hihi, slecht geslapen vannacht want ik was een beetje zenuwachtig, maar alles is goed gegaan. Fleur is op de kinderdagverblijf en we hebben meteen een paar boodschappen gedaan. Nu even een kopje koffie...

Ze vond haar nieuwe fiets geweldig. we moeten hem zo wel nog even ombouwen want het zadel is nog veel te hoog. maar dat komt wel goed.
Fleur gefeliciteerd met je verjaardag!! (en Dropneus & Dropneusman natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie dochter!)

Ik hoop dat klein dropneusmannetje vandaag nog lekker binnen blijft zitten.

Fleur en dropneusje gefeliciteerd!!!!
Zahra is nog steeds ziek, man gaat zo even met haar naar huisarts.
Hoera voor Fleur! Van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag!

En beterschap voor Zahra, was het een erg slechte nacht Layla?
Layla: Veel sterkte met Zahra vandaag en heel veel beterschap voor jullie kleine meid!
Fleur, gefeliciteerd met je 2e verjaardag, grote meid!!

En drop, gelukkig zit dropventje nog binnen. Nog ff een paar daagjes wachten nu. Noah is 6 dagen na de verjaardag van M geboren en Thomas 6 dagen voor mijn verjaardag. Dat is net leuk vind ik.

Layla, beterschap voor Zahra, hopelijk niks ernstigs.

Hoera voor Robbies uitslaapdag! En xalot\y, zal duimen dat je nieren het probleem niet zijn!!

Buitenmeisje: veel plezier op de uitreiking van je broertje en dat je 2 mannetjes zich maar gedragen.

Swissie: man doet in het weekend meestal 1 nacht 1 voeding, verder trekt hij het niet. Tis echt superdruk met zijn bedrijf, moet tussendoor ook nog fusie regelen en hypotheek ed. En ik slaap overdag bijna altijd wel minstens 1 uur bij.

Nu even naar de stad voor wat leuke shirtjes voor Noah en ondergoed. Had gister voor het eerst ipv een romper een hemd en onderbroek (mini boxertje) aan, echt te schattig. Was trouwens alleen maar omdat alle rompers in de was zaten

Maar staat zo leuk, ga er nog een paar scoren.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Hieperdepiep...............HOERA!!!!!!!! Lieve Fleur gefeliciteerd met je verjaardag. Een fijne dag.

Drop gefeliciteerd met Fleur. Wat fijn dat dropbaby nog lekker in de buik zit.

Xaloy wat heftig zeg met je hoge bloeddruk. Sterkte.

Layla hopelijk knapt Zahra nu snel op.

Draakje wat heerlijk dat je ppd goed onder controle is en je af en toe alleen wat lichamelijke klachten hebt. Is er zicht op dat het op je mans werk binnenkort wat rustiger wordt? Lekker dat je op de dag een uurtje kan bijslapen.

Buitenmeisje wat leuk naar het afstuderen van je broer. Met een tas vol lekkers en boekjes moet dat wel lukken met die twee.

Vincent is weer niet fit (we slapen ook nog steeds niet door, grr) Hij hoest momenteel zijn longen uit zijn lijf en heeft sinds vandaag ook een gierende ademhaling. Wij zijn al druk met de puffer. Morgen maar even langs de huisarts.

Gefeliciteerd met je 2e verjaardag Fleur!

Over die taaltest en het praten, ik ben eens op gaan letten en gaat tellen en dan kom je toch al snel heel ver! Komt toch wel aardig in de richting van de 200! Hij heeft wel bv dat hij een auto stug broem broem blijft noemen, een koe boe, een kat mauw en een leeuw grrrrrr. Maar dat mag ook meegeteld volgens mij. Maar automerken herkennen?? Nee dat doet hij niet, hij is ook niet zo'n autofreak.

Xaloy, wat naar zo'n hoge bloeddruk! En eng ook! Enig idee op wat voor termijn je in het zh terecht kan?

Micha vond het erg leuk om jullie even te zien! De jongens hebben echt heerlijk in de tuin gespeeld. Grappig wat je schrijft over Kaj, hij kan nl ook echt ontzettend druk zijn, maar het viel ons ook al op dat hij de laatste tijd steeds wijzer begint te worden echt een grote jongen. Hij kan ook heel zorgzaam zijn voor kleinere kinderen (met Ole kan hij wel soms flink de strijd aangaan hoor!) Fijn ook dat je blij bent met de kussens!

Ben van de week begonnen aan een allerschattigs baboushka-jurkje (op het barbapapa-jurk-patroon van Framboos) en dan is het zo jammer dat ik geen meisje heb. Qua kleren vind ik het vooral leuk om dingen voor meisjes te maken nl. Nou ja, dan maar voor de verkoop!

Draakje is het nu helemaal rond met het huis? Is het huis van jullie?

Wat naar dat Zahra nopg zo ziek is! Beterschap! Wat zei de huisarts?

Het zijn spannende tijden op mijn werk. de stichting waar ik voor werk zit in zware financiele problemen en er gaan flink wat ontslagen vallen. Ik werk er al zolang dat ik me nu niet echt zorgen maak over mijn baan, maar de problemen zijn zo ernstig dat een faillisement ook een reeel risico is en dan moet ik me natuurlijk wel ernstige zorgen gaan maken!
Joepie, ik heb mijn bevordering! Ik ben per 1 April Director! Wowie. Was er bang voor vanwege de huidige marktontwikkelingen. Was bang dat ze alle bevorderingen zouden opschuiven naar volgend jaar. Pff, heerlijk.

Verder nog een kleine salarisverhoging en een bonus. Niet vervelend. Komt ook goed uit net nu we een vakantiewoning hebben gekocht.

Joepie, ben helemaal happy!!!
Gefeliciteerd met je promotie Swissie! Wauw Director! Dat klinkt goed! Inderdaad fijn nu jullie die vakantiewoning hebben gekocht. Dat wordt zeker champagne drinken vanavond?
dubbelpost
Gefeliciteerd Fleur!! Een hele fijne verjaardag gewenst!

Oei Xaloy, wat een eng verhaal met die bloeddruk en die nieren. Bah! Heel veel sterkte.

DN: goed dat die ppd wat onder controle is. Knap dat je het zo weet te redden met twee kereltjes terwijl M zoveel werkt.

Hier alles prima. Puk ligt op 1 oortje, dus ik ga even wat dingen doen.
Hihi dat denk ik wel Layla, de bubbels staan tegenwoordig al klaar in de koelkast (komt meer omdat ik een aantal flessen in Frankrijk had gekocht en ik van mening ben dat je alles moet vieren als je kunt).

Sorry Fachat, beetje vervelend dat mijn berichtje net nu kwam.

Vervelend dat het zo moeilijk is bij jullie stichting. Heel veel succes. Het frustrerende is natuurlijk dat je er zelf niks aan kunt doen. Is de werksfeer nog wel een beetje te doen?
Maakt niet uit Swissie, gefeliciteerd! Leuk voor je, klinkt erg stoer..director!

Sfeer hier is niet geweldig, iedereen maakt zich zorgen over zijn baan. Hebben vanmiddag een bijeenkomst met de raad van toezicht, ben erg benieuwd!

Layla, hoe was het bij de ha?
Gefeliciteerd Swissie, jeetje, dat klinkt stoer, director en een bonus is altijd leuk. Lekker aan de bubbels vanavond.

Fachat, heftig dat de stichting niet goed gaat, je weet t idd maar nooit in deze barre tijden. Enig idee wanneer er duidelijkheid komt??

Layla, hoe was t met Zahra bij de ha?

We kunnen de dingen rondom het huis niet afronden tot de fusie rond is, maar hebben wel een conceptkoopovereenkomst liggen. En morgen komen de contracten mbt de fusie die dan wel nog opnieuw beoordeeld en daarna ondertekend moeten worden. Zijn al wel bezig qua financiering. En hebben al plek bij kdv in kaatsheuvel, dus dat is wel heel fijn!!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Och jee Fachat, wat beroerd! Sterkte de komende tijd. Naar hoor, die spannende tijden...

(tsja, wat dubbel inderdad) Swiss, enorm gefeliciteerd! Je hebt het verdient! Lekker bubbels drinken vanavond! Is B. wel thuis?
Fachat, wat naar zeg! Ik duim voor je dat het niet tot een faillissement komt en jij gewoon je baan kunt blijven behouden!

Bij de ha was het wel o.k. maar ik had eigenlijk niks anders verwacht, zolang ze goed blijft drinken is er niks aan de hand volgens hem. Ik weet het niet hoor, af en toe denk ik erover om naar een andere ha over te stappen, krijg toch het idee dat hij je maar vaak wat laat aanmodderen.
Fleur gefeliciteerd met je 2de verjaardag.

Swiss : gefeliciteerd met je promotie

Fachat, ik duim dat je je baan blijft behouden

Hier ff niets te melden.
En, fachat, hoe was de bijeenkomst?

Swiss, gefeliciteerd!

(Een BONUS?! En jij werkt in de financiele wereld en doet investeringen voor bedrijven, toch? Hoe kan je dan NU een bonus krijgen?!) OK, ik zal wel naief zijn maar dacht dat werkelijk iedereen wel geld verloren had op de diverse beurzen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven