***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Rust genoeg Swiss. het lijkt alleen niet meer echt te helpen?

Ga komende week maar weer naar de dokter. Ben benieuwd wat hij ervan vindt.

Ik duim voor een supergave nieuwe baan Drop! Je hebt het allang en breed verdiend! En hou jij je energie maar lekker zelf, kan je hard gebruiken met die kleine nachtbraker van jou!

Is Yasemin vandaag of morgen jarig? Ben het helemaal kwijt! Hoe dan ook: Gefeliciteerd!

Zo, even middagslaapje doen (gruwel) :-)
Moppies, even snel. (ben even te gaar om op iedereen te reageren. Het was vroeg dag vandaag.)

Kijkt allen vanavond naar De Tuinruimers op SBS6 om 17:00! In dit prutprogramma, waar ik eigenlijk niet mee geassocieerd wil worden , komt vanavond mijn straat aan de beurt en misschien komen Steijn en ik op de buis! (ik had Steijn opgetild. Hugo stond naast me en Mees zat in de Bugaboo, dus zij kwamen niet boven het hek uit. Vandaar.)
anoniem_32255 wijzigde dit bericht op 21-11-2009 14:18
Reden: Verkeerde zender
% gewijzigd
Muis, leuk! Geef ff aan of je erop was, dan kan ik via uitzending gemist kijken!

Welterusten Xaloy.

Net allemaal nieuwe leuke ideen voor huis. Gaan badkamer vergroten en slaapkamer verkleinen. Dan kunnen we een keuken-meubel in de badkamer zetten (ik hou ervan een stijl door hele huis door te trekken), en hebben we nog genoeg bewegingsruimte. Lekker 2 douches, zodat we samen kunnen douchen. Heerlijk. Daarnaast gebruiken we de logeerkamers als walk-in closets. Heeft lekker tot gevolg dat ik niet meer wakker hoef te worden als B vroeg op moet staan. Klinkt goed. We zijn nog niet begonnen, maar hebben inmiddels wel heel veel dingen al uitgezocht.
Stelletje idioten van mijn werk!

Geen post ontvangen, collegae ook niet! Beloof dan niets!

(Yasemin is de 23e jarig, Mees de 28e: Zie tabel!)

En ben je op tv geweest Muis? Ga ik ook ff uitzending gemist kijken! (was jij toen ook nog op tv geweest met die huisartsenpost?)
Fach, wat een schofterige actie van je werk! Het is dat het je werk is, anders zou ik zeggen dat ik het tuig van de bovenste richel vind!

Swis, wow! Dat klinkt goed! Ik ben heel benieuwd naar je huis!

Vanochtend was ik met het ganse gezin naar mijn zusje gegaan en het was gezellig. Steijn is twee keer hard gevallen door een gemene drempel die hij niet zag en zijn neusje is nu flink gehavend, maar verder was het allemaal erg lollig. Hugo heeft de kamer gezogen (zusje is behept met dezelfde schoonmaakgenen als ik,of beter gezegd: het gebrek aan), Hugo heeft de planten water gegeven en Steijn heeft gitaar gespeeld. Mees zat gezellig en dik te zijn, dus het was leuk! (ik had de grootste moeite om Steijn en Huug mee naar huis te krijgen.)

Mijn zusje heeft als klant Prenatal en zij zijn op zoek naar een nieuwe tekstschrijver voor volgend jaar. Als een idioot heb ik wat stukken naar haar gemaild en hopelijk kiezen ze mij! Hoop met me mee, zou ik zeggen. (voel je niet verplicht)

Verder ben ik blijkbaar moe, want ik heb heel de middag geslapen! Ik kon met de beste wil van de wereld mijn ogen niet meer openhouden en heb het avondeten gemist. Niets voor mij!

Ik geloof echt dat Mees zowaar een tand begint te krijgen. Zijn dikke billetjes zijn helemaal stuk, hij kwijlt, hij stinkt en hij eet niet veel. Ook is zijn tandvlees opgezet, dus misschien dat hij voor zijn eerste verjaardag zijn eerste tand krijgt!

Mijn bloedjes spannen de kroon wat betreft tanden krijgen, geloof ik. (al was Steijn voor een kind van A. nog behoorlijk rap met zijn tien maanden destijds!)
Muis, wat een mooie kans zou dat zijn; Ik duim met je mee hoor!

Vandaag zijn we overvallen door mijn schoonloeder, die achteraf helemaal niet zo'n loeder blijkt te zijn; we moesten om 10.00 uur bij haar zijn want ze moest weg en het neefje van M. was daar waar wij dan even op zouden moeten passen.

Toen we daar aankwamen bleek dat ze voor ons kaarten had geregeld vandaag voor de grote Sinterklaasshow in Antwerpen.

Wat was het leuk; Bumba, Piet Piraat, Mega Mindy, Plop, K3 kwamen allemaal voorbij en Sinterklaas natuurlijk, met allerlei liedjes en een geweldige show er omheen.

Daan heeft 2 uur lang staan meedansen en zingen op zijn stoel en het plezier spatte van zijn bekkie, echt geweldig!

Lieve Swiss en Xaloy, sterkte jullie beiden; pijn kan zo slopend zijn.

Drop, wat een tegenslag. Ik kan me voorstellen dat je even een potje hebt gehuild; je baan is je basis en daar moeten ze niet zomaar in rommelen.

Fachat, ik heb het verhaal rond jouw baan even gemist, maar wat ik begrijp is dat je werkgever failliet is? Jeetje, wat een schrik lijkt me dat; redden jullie het wel als jij nog zoveel salaris tegoed hebt?

Swiss, wat je zei over de werking van dit forum ben ik volledig met je eens.

Buiten 1 goede vriendin van mij heb ik niemand verteld van onze problemen en het is een opluchting dat ik het hier van me af heb geschreven en eindelijk eens gezegd kan hebben.

Ik heb zitten nadenken over het vinden van een psycholoog en ik denk dat ik er wellicht eens naartoe kan gaan; proberen kan altijd.

Ik zal proberen een lijstje te maken om op Hyves te zetten, maar het voelt echt heel vreemd om zoiets te bedenken.

Ik geneer me ervoor toe te geven dat het niet gaat en hoewel ik in mijn achterhoofd echt weet dat jullie het alleen maar heel goed bedoelen is het echt een hoge drempel om over mijn trots heen te stappen.
Lieve Lievelust, wat leuk dat je schoonmoeder jullie verrast heeft met kaartjes voor dat Sinterklaasfeest. Ik denk dat Zahra flink jaloers zou zijn want die vond het zomerfeest van Studio 100 ook zo leuk. Ik wil volgend jaar wel weer naar zo'n show want het is echt dikke pret met die kinderen.

Fijn dat je het als een opluchting ervaart om hier je verhaal kwijt te kunnen. Ikzelf vind het heel fijn om met zo'n psycholoog te praten, het is een drempel inderdaad, maar nu ben ik blij dat ik die stap gezet heb, hopelijk ervaar jij het ook zo.
LL, wat lief van je schoonmoeder! Leuk dat Daan het zo naar zijn zin had!

Ik snap dat het een enorme drempel voor je is, maar lieverd, je kan de stap nemen! Echt!

Ik ben met al mijn kindjes op de buis geweest! Oké, je moet heel goed kijken, want in een nanoseconde was ik weer weg, maar goed: op tv is op tv!

Wat een prutprogramma is De Tuinruimers toch. Jemig.
Wat schattig van je schoonmoeder LL. Zulke leuke verrassingen kan je wel gebruiken, heerlijk voor Daan ook!

Heel begrijpelijk dat je het moeilijk vind om zoiets op te schrijven. Misschien kan je het zien als een lijst waarop wij kunnen reageren als we een leuke aanbieding zien? Een beetje hulp bij je boodschappen?

Grappig he, hoe goed het afschrijven werkt? Af en toe moet je gewoon even klagen / schreeuwen of huilen en heb je gewoon even geen zin om daarmee naar man /familie of vrienden die je regelmatig ziet, te gaan.Wij zijn inmiddels al zo lang "samen" dat ik echt het idee heb dat we elkaar ook echt goed kennen.

Muis, ik ga kijken of ik je kan vinden op uitzending gemist!

Fachat, belachelijk die mensen op je kantoor. Zo kan je dus echt niet met mensen omgaan. Alsof je niet genoeg in de zenuwen zit. Heel veel sterkte ermee.

Wat een super-mooie foto's heb je weer online gezet. Daar kan je echt zo een poster van maken.

Xaloy, leuke foto's met de plu. Elke keer als ik nu een plu zie, moet ik weer lachen om Robbie's lach aan de telefoon. Heerlijk vrolijk kereltje is het toch.

B was gisterenavond naar een verjaardag en had Finn meegenomen. Ik had ze om 21.30 ofzo terugverwacht (begon om 18.30) en lag al lekker in bed. Ik kon niet slapen en werd helemaal ongerust. Ik geloof dat ze pas om 23 uur thuis waren! Pff, had allemaal enge gedachten over hoe mijn twee mannen een ongeluk hadden gehad ofzo. Brr.

Glukkig alles ok. Finn zit lekker zandkasteel te kijken, B ligt nog even te slapen.
Lievelust, wat een leuke verrassing voor jullie en Daan. Even lekker alles vergeten en samen genieten. Net als de andere meiden willen wij jullie graag helpen. Het geeft een goed gevoel om iets voor een ander te kunnen doen, helemaal als je diegene een beetje kent. Ik snap wel dat het voor jou even een hobbel is om te nemen. Maar wat zou jij doen als de situatie andersom was en een van ons in zo'n positie zat?

Fachat, wat een K.... actie van je werkgever zeg. Nog langer in de zenuwen. Is de post misschien nog gekomen met een andere postbezorgdienst?

De muisjes op tv, ik ga dadelijk ook even kijken op uitzendinggemist. Leuk! Muis, je bent goed aan het netwerken. Ik vind je stukjes altijd zo lekker om te lezen, dat vinden ze bij de prenatal vast ook. Helemaal de doelgroep ook.

Swiss, pittig hoor die hoofdpijn. Blijft dat nu de rest van de trial. Ik hoop het niet voor je. Gelukkig dat de tip van Xaloy wat verlichting gaf. Je mannen waren dus gisteren lekker aan het stappen. Dat belooft wat voor later als Finn het nu al volhoudt toto 23.00 uur en mama maar zitten wachten.

Swiss, heb je de boeken van Stieg Larsson al uit?

Xaloy, jou zit het ook niet mee. Ik schrok van je berichtje dat je misschien een burn-out hebt. Doe rustig aan.

Drop, alle schema's op de schop. Lekker fijn van je werkgever. Ik hoop dat het een beetje gunstig voor je uitpakt en je het kan regelen met het halen en brengen van Fleur en Luuk.

Lara, wat gaat dat snel. Nog een paar daagjes werken en dan zwangerschapsverlof. Loopt puk nu al zonder mokken de trap op 's avonds?

Gisteren naar de begrafenis van de man van een collega geweest, heftig hoor. Zij blijft ook alleen achter zonder kinderen. Ik was er de hele dag een beetje van de kaart door.

Vandaag maar weer flink aan de studie en surprises maken. Gelukkig is knutselen wel mijn ding, ideeen genoeg.
Hoi hoi! Even een berichtje van mij. Vriend heeft zijn laptop mee want moest nog even werken.

Wat idioot Fachat! Nu zit je nog twee dagen langer in de stress over je baan. Bah.

LL: goed dat je er over wilt nadenken! Ik snap je gevoel, maar we willen allemaal graag helpen en voor ons is het iets kleins, maar als we het allemaal doen dan kunnen we echt wat bijdragen.

Esan, oei wat heftig zo'n begrafenis. Is die man plotseling doorgegaan (niet dat het minder erg is natuurlijk)?

Ja, Puk liep sinds de stickers zelf omhoog! De stickers zelf interesseren hem niet eens vreselijk, want hij vergeet het nog wel eens. Ik denk toch een kwestie van kijken hoe ver hij kon gaan? Ik vind dit een hele leuke en gezellige leeftijd, maar dat uitproberen is echt een minpuntje...

Xaloy: wat een helder stuk over die pijnstillers. Dar ga ik thuis even opslaan op mijn computer. Ik had uit eigen ervaring al gemerkt dat ibu en naproxen een andere "familie" was dan paracetamol en je met combinaties goede resultaten kunt bereiken, maar zo snap ik het net wat beter hoe het werkt.

Probeer jij zo nu en dan ook wat rust te pakken? Midagslaapjes zijn ook stom en kosten tijd, maar zijn wel zinvol hoor. Ik moet ze sinds dat ongeluk ook doen en ik heb er echt wel profijt van. Natuurlijk ben je niet ineens heel fit, maar het scheelt toch.

En een burnout...tsja. Ik hoop echt dat je dat niet hebt/ krijgt, want dan ben je echt ver van huis. Even geen tips; wel veel sterkte!

He bah Drop, wat een gezeur weer op je werk. Ga je die sollicitatie nog wel de deur uit doen? En heb je dat spul van VSM nog geprobeerd?

Voor het geval dat jullie denken: goh, wat doet Lara zo lang online op haar weekend weg? Puk wilde graag naar de Kinderclub (Pinderclub) en ik heb gisteren een boek uitgelezen, dus zoveel leeswerk heb ik niet meer X:D.

Het is hier heerlijk. Voor Puk is alles perfect geregeld; de kinderclub, een plein met allemaal trap- en loopauto's, een speeltuin, zwembad, indoor klimhal (soort TunFun) en springkussens. Voor ons de sauna en een heleboel rust . Puk kan steeds lekker spelen en wij lezen hier enorm veel boeken, drinken ongestoord koffie, kunnen naar de sauna etc.

Puk durfde gisteren niet alleen naar de kinderclub, maar vandaag vroeg hij er zelfs om. Gek kind.

Verder heb ik een paar dagen geleden die moxa gedaan in verband met die stuitligging. Die avond was de baby vreselijk druk. De volgende avond had ik aan een stuk door harde buiken die alleen onder de douche en met een warme kruik weg gingen. Echt heel onprettig en weer een dag later (onderweg hierheen) voelde ik allemaal gewoel en gedraai.

Daarna was ze ineens gedraaid, maar vandaag twijfel ik weer een beetje. Volgens mij is er vannacht nog vanalles gebeurd. Lekker weer...

Even kijken hoe de vlag er morgen bij staat en anders morgen maar weer verder. Voor draaien via moxa is namelijk niet zo heel veel tijd meer, dus dat moet wel wel deze week gebeuren.
Micha, ik zag trouwens op Nu.nl dat als je de prik in de Rai mist, je gewoon pech hebt en allen de 2e kunt halen (want beter 1 dan geen).
Laar wat heerlijk dat jullie zo genieten. Stoer dat Puk zo alleen naar de kinderclub gaat.

Het zou wel heel mooi zijn als de baby lekker met z'n koppetje naar beneden gaat liggen. Kun je die moxa zelf doen of moet je naar de acupunturist (even geen zin om te kijken of het dit laatste goed gespeld is)?

Bij Feline heb ik ook een draaipoging met moxa (bij de acupuncturist) gedaan. Door de vorm van mijn baarmoeder had ze geen kans om te draaien dus bleef het een stuit.

De man van mijn collega was wel ziek maar het ging juist beter en kwam dus toch heel onverwachts.

De peuterpuberteit is inderdaad een tijd van grenzen opzoeken en kijken hoe je er overheen kunt gaan. Nu vind ik Vincent in vergelijking met Feline een makke beer. Feline is veel pittiger en af en toe liggen wij flink overhoop met haar. Brutaal, niet luisteren, pffffff. Felien was als peuter ook al zo pittig, thuis dan bij andere en op school het meest zoete kind. Als ik haar juf hoor denk ik wij hebben het over een ander kind.
Hee, Laar is er weer! Gezellig!

Oooh, wat klinkt jouw weekend geweldig! Waar zijn jullie eigenlijk? Heerlijk dat Puk het naar zijn zin heeft, heerlijk dat jullie relaxt aan kunnen doen en heerlijk dat je er even uit bent!

Ik weet helemaal niets van moxatherapie, maar denk je dat ze is teruggedraaid?

A. is met de jongens naar de dierentuin en ik heb het rijk voor me alleen! Zalig, wat ik je brom. (en ook gek, want ik mis de jongetjes ineens verschrikkelijk en kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan dat ik in mijn bed wilde blijven liggen vanochtend.)
Weet iemand trouwens hoe je heel het topic in een Word-document krijgt? Ik had het geweldige idee om al mijn posts van de afgelopen jaren te bundelen (want: leuk voor later), maar het lukt me maar niet! Dit is echt heel irritant.
Esan, nu heb ik disndag nog een shot, en daarna komt de volgende pas over 3 maanden. Ik hoop dus dat de hoofdpijnen in de tussentijd wel minder krijgen. Nu heb ik een enorme hoeveelheid medicijn in mijn lichaam, maar dat wordt natuurlijk steeds minder.

Ik heb alle Stieg Larsons uit, schitterende boeken!

Lara, klinkt heerlijk. Ik ben momenteel op zoek naar zo'n lekker hotel in Oostenrijk. We willen de week van 9 Jan lekker een verwen-skiweek doen. We zoeken een lekker hotel, goed voor kids, met sauna etc en vooral een lekker zwembad en dan niet te ver van een skigeboed (liefst erin). Hebben nu een aantal opties.

Eigenlijk wilden we vanaf 28 Dec en dan een paar weken, maar dat is zonde van het geld. Ik vind het dan beter gewoon lekker wat langer in NL te blijven na kerst. Kan ik lekker even met vriendinnen afspreken (wie heeft er tijd?).

Voordeel van mijn kindle is dat ik nooit verlegen zit om boeken, vind het nog steeds heerlijk (al moet ik wel ook nog mijn echte boeken doorwerken).

Sterkte met je moxa!
Muis, goede vraag, maar geen idee. Ik heb het ook al eens overwogen. Misschien kan je een mailtje sturen naar een viva-angel. Als je het weet hoor ik het graag.
Muisje, het enig wat ik kan bedenken is:

Ga naar je vergrootglas, kik op alle berichten door Muis en dan zit er niets ander op dan alle pagina's handmatig kopiëren en plakken!

wat klinkt dat heerlijk jullie weekendje lara, zou ik ook wel heel veel zin in hebben momenteel (maar dat zit er helaas financieel echt niet in op dit moment.....). Misschien dat we met de voorjaarsvakantie (feb) een paar dagen / weekje weg kunnen.

Esan, verschil tussen Vincent en Feline herken ik heel erg!

Hier andersom! Kaj was in vergelijking met Ole echt een "makke beer".

Trouwens raar van die prik. Wij kregen een document met allemaal data en tijden op postcode. Kan je niet op de aangegeven tijd of locatie dan mag je gewoon een andere tijd (of locatie) komen, zonder dit van te voren door te geven.

Ole moet morgen...
Swiss, dat klinkt goed een verwen skiweek. Heeft Finn al eens op de latten gestaan?

Met de kerst twee weken vrij dus volop tijd voor een meetje.

Ik ga nu starten met een boek van henri Mankell (ook een zweedse schrijver).

Muis wat een goed idee om alles op te slaan. Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt. Alles selecteren en op slaan is zo'n gedoe het kan vast handiger. Ben benieuwd hoe?

Muis, lekker even tutten .... voor je het weet zijn de mannen weer terug.
Nog een tip Muis: stel je voorkeuren in op max. 999 berichten per pagina! Dan gaat het kopiëren veel sneller (hoef je maar een pagina of ipv 400 ofzo).

Ik heb vandaag in mijn schoen het boek: "Ik was negen en toen moest ik trouwen" gekregen van Nojoud Ali & Delphine Minoui.

Is je toch niet voor te stellen. Toen Kaj het las zij hij meteen: "wat zielig, dat kan toch helemaal niet"!
Trouwens, leuk afspreken Swissie!

Heb ook 2 weken kerstvakantie (of helemaal geen werk ), dus ik heb alle tijd!
Ik zit met oogontsteking en zit nu te pieren met mijn bril (draag normaal lenzen) en ben dit dus echt niet gewoon. Morgen dokter nog eens bellen voor briefje voor therapie. Durf echt niet alleen de straat op omdat glazen niet optimaal zijn aangepast. Hopelijk doen ze op de therapie niet moelijk. Ga dan proberen op woe en donderdag (mijn vrije dag) te gaan.
Oh muis is wil ook een kopie.

Ben wel eens begonnen met pagina's kopieren, maar het is zo'n k-klus. Ik heb dus van eerder topics wel van een heel aantal pagina's een kopie.

Alleen heel jammer dat het eerste jaar niet meer bereikbaar is. Alle bevallingsverhalen en zwangerschapskwaaltjes zijn weg.
BM, van welke bladzijden heb jij een kopie? Misschien kunnen we het uiteindelijk bundelen en hoeven we allemaal ons niet helemaal ongans te copy-pasten!

Zo, ik ben uit mijn hum. Vanmiddag meost en zou ik naar de Bijenkorf voor verjaardagskleertjes voor Mees, maar ik was vergeten dat je nooit op zondag naar de Bijenkorf moest gaan! Jesses zeg, wat een drukte!
hohoi, wat een idee,. het forum bewaren!

Fachat: Grr werkgevers..... ze zouden toch beter moeten weten he! Hoop dat je toch nog snel een hopelijk positef bericht krijgt!

Swiss: Fijn dat de tips van Xaloy je hebben geholpen. Ny maar hopen dat het met Xaloy ook snel beter gaat! Jullie wonen zo mooi daar en dan voelen jullie je zo beroerd.. Ellendig!!!

Lievelust: gewledig dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad! Als je kindjes zo genieten dan vergeet je even alles om je heen en dat is jullie zo gegund!

Wij waren vandaag naar Sinterklaas van de buurtvereniging en ik heb wel een beetje schaamtegevoel over onze peuter gehad..... Na het eerste kindje zei ze' ik heb nog niks gehad' en dat heeft ze volgehouden tot ze aan de beurt was.... Fleur was wel heel gezellig verder hoor. Ze wilde sinterklaas zodra hij binnen kwam haar tekening geven en ging hem net voor hij wegging nog een knuffel geven. Ze was alleen verlegen toen ze bij hem mocht komen. En Luuk is gaan staan! Hij trok zich daar op aan bankje en zat op zijn knietjes. even later stond ie op zijn voetjes. Ik had het wel al een beetje verwacht, maar het was toch nog een verassing!

Nu nog even uitpuffen op de bank. Gisteren met de kinderen naar een verjaardag in Rotterdam, geweest en dat was toch ook nog een hele onderneming.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven