***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
BM, het valt vast allemaal heel erg mee. Ik ben momenteel goed in doemdenken. Komt vast door het weer!

Maar zal wel erg blij zijn als ik alles achter de rug heb en pas over 3 maanden hoef terug te komen. Als ze ook nog mijn hoofdpijn daarlaten?!?

Heel veel sterkte morgen Muis, en woendag voor Micha.
Ik ben weer terug!

Swiss, ik schrik echt een beetje. Ik hoop echt dat je het door de hoofdpijn, moeheid en stress te somber in ziet en je het helemaal mis hebt en er niets aan de hand is. Kon ik maar wat voor je doen...

Maar als het mis is, dan blijkt dat toch ook uit je bloed? Of kun je dat alleen met een goede scan zien? (of vraag ik nu iets heel doms?)

Micha, hoe laat ben je woensdag aan de beurt? Als J. de auto niet nodig heeft zou ik kunnen proberen jouw kant op te komen om je te helpen met de vaccinaties.

Als Nina nog 38C heeft mag ze trouwens niet worden geprikt. Lars wel als hij geen koorts heeft geloof ik. Is Morris de enige die niet ziek is? (poe, dan heb jij het ook zwaar...!)

Ik ga gauw slapen. Wij zijn morgenvroeg aan de beurt. Wel fijn dat het niet aan het einde van de dag is; zo kan ik Puk de hele dag in de gaten houden wbt koorts.
Oh ja en alle gewone vaccinaties van het RIVM worden uitgesteld.
Je bent een lieve schat Laar! Er komt morgenochtend een vriendin langs, zonder kinderen, dus zij kan mooi met me mee om de prikken te halen. Jij heel veel succes straks, en Puk natuurlijk ook.

Swiss, had er helemaal overheen gelezen dat je je zo rot voelde gisteren. Hoe is het nu met je?
Lieve Swiss een hele dikke knuffel voor jou. Het is ook allemaal niet niks. Je hele lijf staat op zijn kop en dan ook nog die onzekerheid. Heel veel succes in het ziekenhuis vandaag!

Mich, wat fijn dat je niet alleen hoeft.

Laar, succes met de prik van Puk. Reageerde hij bij andere prikken met koorts?

Vanmorgen aan huis gekluisterd, de schoorsteenveger komt tussen 9 en 12. Daarna kunnen we weer lekker de houtkachel aan doen. Heerlijk knus met al die regen en wind. Alleen uitkijken dat piet zijn billen niet brandt

Xaloy, heb je een goede nacht gehad?
Goedemorgen,

Fijn dat je laatste post iets positiever is. Kan me ook heel goed voorstellen dat je af en toe zo zwart denkt. Maar omdat je hier vaak zo vreselijk positief bent en het lijkt of je je gewone leven leidt schrok ik van je berichtje.

Laar: Gezellig dat je weer terug bent. Hebben jullie genoten?

Succes met prikken trouwens,

Fachat: Wat was ole stoer tijdens het prikken. Ben benieuwd hoe Koen zich morgen houdt. Gelukkig gaat mijn schoonzusje mee. Toch wel handig een paar extra handjes. Maar plan de campagne is dat Koen eerst 'moet' en daarna is Gijs de 'gelukkige'.

Nog een leuk stukje peuterpraat vanmorgen. Koen wist mij te vertellen dat melk uit de koe kwam. Ik vertelde hem toen dat de melk van de koe naar de fabriek ging en daarna naar de winkel waar wij de melk kopen. toen vertelde koen dat de koe geen tas had om naar de winkel te gaan. Het is blijkbaar nog niet helemaal duidelijk dat de koe de melk zelf maakt

Zo even naar een vriendinnetje die onze haartjes allemaal netjes gaat knippen. Hoop dat de jongens een beetje stil willen zitten.
Ohja Koen was gisteren voor het eerst echt stout op de creche. Hij heeft een aantal keer in het strafhoekje gestaan. Hij wilde gewoon echt niet luisteren naar de juffies.

Merk thuis ook wel dat de echte peuterpubertijd is aangebroken. Nee nee en nog eens nee. pffff.

Esan, houtkachels zijn heerlijk. Wij hebben er ook één sinds een maandje. Heerlijk behaaglijk warm.
Swis, ik hoop echt dat je doemdenken gekoppeld is aan het weer, stress en hoofdpijn. Ik schrok echt toen ik het net las!

Laar, ben jij vanochtend al geweest? Hoe was het?

BM, Koen die stout is? Wat een bak! Ik heb altijd het idee dat Koen net zo stout is als Steijn (niet dus)! Steijn kan ook wel eens stout zijn, maar dat is meer als hij zich door Hugo op laat jutten.

Mijn plan de campagne van vandaag:

- Ontbijten (check)

- Naar de bakker gaan (check)

- Naar de supermarkt gaan (check)

- Eendjes voeren (check)

- Fruit eten (check)

- Mees, Steijn en Hugo in bed. Mees slaapt, maar Steijn en Hugo niet. Ze zijn boven de tent aan het afbreken, maar ik hoop echt dat ze hun ogen even dicht willen doen. Ze hebben maar tien uur geslapen vannacht en ik ben bang dat het een te lange dag wordt anders.

- Brood eten

- Prikken halen (bah)

- Naar het café! Steijn en Hugo willen dat graag en ik vind het ook gezellig.

- Naar huis.

- Eten.

- Naar bed.

Ze krijgen de vaccinaties om half drie vanmiddag, vandaar dat ik ze nu allemaal hun bed in heb gemikt.
Fijn dat je een oplossing hebt gevonden Micha! Hoe is het vandaag in de ziekenboeg? Lars heeft Nina en Morris dus niet aangestoken met de waterpokken?

Hoe is het vandaag Swiss?

Wow Muis, om 10 uur al slapen? Is het uiteindelijk gelukt? Waarom niet vroeg eten en dan om 11:30/ 12:00 naar bed?

Hoe is het gegaan?

Haha, stoute Koen. Wat had hij gedaan op het kdv?

Fijn dat je schoonzus kan helpen.

Schoorsteenveger al geweest Esan?

Prikken viel reuze mee. Ik denk dat we met 10 minuten weer buiten stonden. Puk schrok even, maar hervatte zich prima. Stoere vent.

En nu ga ik even een dutje doen. Ik word 's nachts elke anderhalf uur wakker om te plassen, dus ik mis nogal wat slaapuren...
Slaap lekker Laar! Wat een stoere vent die Puk.

Hebben de muisjes nog geslapen of vonden zij 10.00 echt te gek voor woorden? Succes met de prikjes vanmiddag.

Daarna lekker aan de bar hangen met een appelsapje.

BM, dat is mooi geregeld dat je schoonzus mee kan. Ik zou inderdaad ook eerst Koen doen en dan Gijs met het laten prikken. Succes!

De schoorsteenveger was er mooi om 9.30 uur. Daarna klaar voor de start om naar de Appie te gaan. Regent het (voor de verandering) toch maar doorgezet.

Vincent ligt nu te muiten in zijn grote bed. Gisteren ging het compleet fout met slapen. Een grote middagtuk (tja, als je 's nachts niet slaapt) vervolgens om 23.00 nog wakker. Dan maar bij ons in bed, na een uur weer terug gelegd want stil liggen ho maar! Om 3.00 kwam hij weer, pffffff

Voornemen van vandaag, klein tukje en dan weer wat beter doorslapen.
Dames, ik ben weer thuis.

Hier vanmorgen ook veel geprikt, ik kreeg er 4 voor de prijs van 1 (of eigenlijk gratis, want wordt betaald door de fabrikant van het medicijn). Bloedprikken was een beetje moeilijk vandaag!

Bloed zag er weer redelijk goed uit, alleen mijn lever waarde was een beetje verhoogt (zou dat die fles wijn van gisteren zijn?!?). Nee hoor geintje, ik denk dat het door de hoeveelheid aspirine komt.

Door mijn opmerking over de hoofdpijn, krijg ik nu op 9 december behalve een CT-scan ook een MRI. Fijn! Dan weet ik in ieder geval zeker dat mijn hoofd ok is. De arts verwacht niks, maar wil ook het zekere voor het onzekere nemen. Ben ik het helemaal mee eens.

Nu lekker even op de bank, heb ik wel verdient na een dag wachten en rondhangen!
Swis, fijn dat het weer achter de rug is, nu lekker chillen jij! Mag je trouwens gewoon blijven drinken tijdens de trials (nou ja, niet tijdens maar rondom zeg maar)?

Jeetje Esan, dat Vincent nog steeds zo'n nachtbrakertje is. Vermoeiend! Hier roepen de peuters af en toe (en altijd om mama!!!), en Nina wordt eens in de zoveel tijd ook wakker 's nachts. Ik denk dat het om de nacht is dat ik er even uit moet en ik vind het maar niks hoor. Respect!

Laar, lekker dat het achter de rug is. Merk je nog iets aan Puk? Muis inmiddels ook geweest? Wij morgen, ik heb er weinig zin in. Maar vriendin dus hier, en S. vanaf twee uur vrij, dus genoeg back-up.

Nu even de kinderen onder de douche gooien voor we gaan eten, want ik koers aan op een vroegertje. Iedereen is zo uit hun hum vandaag vanwege waterpokken/tandjes/verkoudheid dat ik ze er vroeg in ga gooien.
Muisje: denk je nog aan mijn brief deze week? (weet dat je vandaag andere dingen aan je hoofd hebt) Ik heb de hele zooi naar je hotmail gestuurd...

Verder druk druk. een dikke voor alle mama's met zieke en geprikte kindjes en voor alle mama's die om wat voor reden dan ook niet zo lekker in hun mamavelletje zitten.
Hallo, hier even wat uitleg over mijn afwezigheid. Er speelde het een en ander op mijn werk. Blijkbaar verdwenen er regelmatig bedragen uit de kas dus er werd erg gehamerd op het kas opmaken en als er iets niet klopte kreeg je dat flink op je dak. Uiteindelijk bleek dus dat er geld verdween, wat het er niet beter op maakte, want dan verdenkt iedereen iedereen, wat niet bepaald goed is voor de sfeer. Ook blijkt dat de maatschap de praktijken verkocht heeft aan 1 man, die vanaf jan dus mijn nieuwe baas wordt. Moet dus nog afwachten hoe dat allemaal gaat reilen en zeilen. Wie weet vallen er ontslagen. Za werd ik door mijn baas gebeld dat afgelopen vrijdagavond een assistente op staande voet is ontslagen wegens diefstal. En dat is iemand met wie ik goed overweg kon. Paste af en toe op haar hond en zo. Was helemaal van slag. Echt zo bizar!

Verder heb ik teveel diensten gehad en dus moe, daardoor niet gezellig met als gevolg een lichte relatiecrisis. En ook weer een T die ziek is geweest en dan weer heel slecht heeft gedronken. En ik merk dat ik dan direct weer in de strees zit, kan daar niet goed tegen. Nu lijkt alles wel weer redelijk rustig, dus ben ik er weer vaker.

In elk geval een dikke knuf voor swiss, meisje, ik hoop zo dat alles goed is. In elk geval fijn dat je de scan in mag.

BM, grappig die peuterlogica.

Hier gister ook weer hilarisch. Vriend vroeg aan mij hoe laat het was, komt N 5 min later, hoe laat ist?? Dus ik, 5 voor 7, kijkt ie me heel waterig aan, van wat moet ik met dat antwoord. Ze zijn zo heerlijk eigenwijs op het moment.

LL, jeetje, wat een ellende krijgen jullie over je heen. Ik ben voor het lijstje op hyves!

Esan, wat balen dat V blijft spoken. Hier ook toch wel min 1 x eruit, maar dan voor een speentje, dan gaat bijna slapend!

Jeetje laar, alweer met verlof, gaat echt bizar snel. Fijn dat Puk weer zlef omhoog loopt.

Xaloy: wat balen dat je reuma en FM zo opspelen. Vreselijk om iets te hebben wat nooit overgaat! Fijn dat R zo vooruit gaat op het moment.

Hier af en toe een moment van zindelijkheid. Voor het slapen gaan gaat N op het potje en als er een plasje komt krijgt hi een stikker. Is nu 4x gelukt in 1 maand tijd, dus we zijn er nog lang niet, maar daT HOEFT OOK NIET.

Nu even eten, want zo avondspreekuur
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
DN, wat een drama op je werk!

Drop, ik kijk er vanavond of morgen even naar. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu erg gaar ben en even zit uit te blazen van een drukke dag. Gelukkig is A. thuis en doet hij nu een krijsende Hugo, een balende Steijn (want: ik moet het doen) en een tevreden Meesje in bad.

Swis, wat een prikkerij! Goed dat ze ook een scan van je hoofd maken volgende maand; beter zeker weten en uitsluiten dan in het ongewisse blijven!

Laar, wat is Puk stoer! Hugo vond het echt drie keer niks, maar dat kwam voornamelijk omdat hij zijn nieuwe jas uit moest doen. Steijn heeft twee seconden hard gehuild, Mees heeft gekrijst als een speenvarkentje en binnen tien minuten stonden we weer buiten. Het was echt goed geregeld hier!

Steijn en Huug hebben dus niet geslapen vanochtend, ondanks dat ze hartstikke moe waren. (anders had ik ze later naar bed gedaan) Hugo weigert pertinent om 's middags te slapen en ik baal flink. Hij trekt het niet om heel de dag wakker te zijn, maar hij doet het toch. Gevolg: Een vermoeide Hugo die gaat muiten. Geloof mij: dat kan hij goed. Ik ben vandaag weer zo uit mijn slof geschoten dat Steijn er behoorlijk van schrok... Wat was de aanleiding? Hugo hoeste expres keihard in mijn gezicht en dat vond ik niet kunnen.

Toch was het, op wat zuigmomenten van de jongens na, heel gezellig vandaag. Steijn en Huug hebben lekker met de Duplo gespeeld (Hugo deelde zowaar zijn dieren met Mees!), Mees heeft heel veel boekjes gelezen (zowel op zichzelf als bij mij op schoot), Steijn is gewoon een lief beertje en Hugo was zijn grappige en olijke zelf!

De mijlpalen van vandaag;

- Mees heeft er twee woorden bij: Oma (hmmma) en boe!

- Steijn vertelde dat hij een driehoek ging tekenen en verhip, het leek ook echt heel veel op een driehoek!

- Steijn en Huug waren retelief in "het café" en Hugo heeft zelf zijn jas aangetrokken!

Nu is Hugo heel boos boven aan de trap aan het gillen. Waarom? A. doet hem in bad.
Weet iemand hoe je van een groot scherm weer terug gaat naar een normaal scherm? Dit is echt heel vervelend!
Oh, ik ben er al uit! Laat maar.
Oh, ik heb net een blog aangemaakt: eefschrijft.wordpress.com!

Wees eens lief en laat (regelmatig) zo en passant mijn blog ergens vallen!
Er staat nog niets op toch, Muis?

Fijn dat je een scan krijgt Swiss! Hoe lang duurt het dan voor je de uitslagen hebt? Wat vindt B. eigenlijk van jouw voorgevoel? Begrijpt hij het?

En kun je iets zien aan bloedwaarden, of alleen op scans? Hoe is je hoofdpijn nu?

Oei wat naar DN! Ik zou me ook echt gepakt voelen als een goede collega zou hebben gestolen...

Hoe is je nieuwe baas?

Poe Esan, wat enorm balen van die rotnachten... Dat schiet natuurlijk niet op zo. Kom op Vincent; ga eens lekker 's nachts tukken!!!

Puk heeft niet gegeten vanavond, maar het is me onduidelijk of hij dwars lag of geen trek had. Hij had wel 38C. Bijwerking misschien?
Laar, je hebt te vroeg gekeken! Er staat nu wel wat op! (ben zo'n sufferd als het op blogs enzo aankomt)

Denk je dat Puk last had van bijwerkingen? Steijn en Huug waren vanavond helemaal over de pis, maar ik denk dat dat door een slaapgebrek komt. Uiteindelijk zijn Hugo en Steijn beiden boven aan de trap in slaap gekacheld!

Ha, ik weet hoe ik een slechte bui van Huug kan doorbreken! Ik zeg gewoon tegen hem dat hij niet, en ik zeg: "NIET", mag lachen en wat doet hij? Hij ligt in een scheur en alle bozigheid en dwarsigheid is weg!
Dn, wat vervelend van die collega. Ik hoop dat je nieuwe baas ok is, en dat het werken fijn is.

Muis, zal proberen af en toe mee te lezen.

Micha, ik mag wel gewoon blijven drinken, da's wel aangenaam. Vind een glaasje wijn af en toe toch wel lekker.

Sterkte met Puk, ik hoop dat hij geen nare bijwerkingen krijgt.

Ik krijg de resultaten op 15 December! B begrijpt me wel, hij heeft nu al een paar keer meegemaakt dat ik gelijk had (ook al dacht hijzelf dat alle wel goed zou zijn), dus nu gelooft hij mijn voorgevoel wel.

Er zijn een paar bloedwaardes van belang in verband met mijn hoofdpijn. Een is iets verhoogd, maar een daaraan gekoppelde waarde is normaal. Verder is er een waarde die aan kan geven of er tumoren zijn (niet zeker, maar het kan), die waarde meten ze maar een keer in de 3 maanden, en die is nu weer opgenomen. Daarvan krijg ik het resultaat waarschijnlijk pas op vrijdag, die wordt maar een keer per week getest.

Maar het fijnste is dat geen enkele test helemaal zeker is. Een scan kan alleen grotere tumoren zien, een biopsie is niet 100% correct en zelfs als ze iets wegsnijden, kan het zijn dat ze niet zeker zijn van de resultaten (zoals ik bij die poortwachtersklier vorig jaar had). Fijn!
Beterschap voor de zieke kindjes

Swiss wat goed dat je bloed goed was.

Vraagje? Zijn kinderen van Xanders leeftijd ook risicopatienten ivm MG.

Over mijn bril : heb momenteel echt geen geld om de glazen aan te passen en neen verzekering dekt dat niet.
Witch, kinderen tot en met vier jaar zijn een risicogroep wat betreft de Mexicaanse in Nederland. Is dat bij jullie niet zo?

Jemig Swis, het duizelt me allemaal, maar ik probeer het echt te begrijpen. Je denkt zelf dat het niet goed is? Fijn dat B. zo reageerde!
Finn al ge-ent Swiss? Of heb ik het gemist?

Ik duim voor een goede uitslag van álle testen. Dan kan het haast niet meer mis zijn!

Ik zit hier te typen maar wil eigenlijk heel graag slapen. Val bijna om.

DN: fijn dat je weer even bent. Wat een rotstreek, die collega. Wat zulje je naar voelen!

Morgen meer. Kapot!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven