***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Gefeliciteerd met je verjaardag Lars!!

Nog felicitaties voor Fachat met der nichtje.

Xaloy, wat naar dat Robbie zo moe is, hopelijk weet je meer later op de week. En wat de taalachterstand betreft, die is hier nog ook hoor. Herriner je je nog dat Xander naar de logopedist moest, hij had toen een taalachterstand van 7 maanden. Maar kinderen die dat hebben zijn meestal in andere dingen sterker, ik denk heus dat je wel iets weet waar Robbie op vooruitloopt. Bij Xander is dat de fijne motoriek.

Net terug van de tandarts. Eerst heeft hij naar Xander zijn gebit gekeken, alles is in orde. Dan heeft Xander gekeken hoe er een gaatje bij mij werd gevuld. Dat vond hij heel interessant. Heb hem dit laten zien omdat ik niet wil dat hij denkt dat de tandarts eng is.
Bloeduitslag gaf geen reden om aan te nemen dat Robbie ziek is. Dus is het gewoon een wintermarmot. Hij is net weer wakker geworden van een 3 uur durende slaap.

Oh ik zou ook wel willen dat onze katten (aka haarballen, kotsdozen en poepschuivers) weg zouden lopen (maar dat mag ik niet van C. zeggen :-) Helaas zorgen we veel te goed voor ze.
Jee Swiss, even schrikken om te lezen dat je opgenomen bent!

Ik hoop dat het meevalt met je hoor en dat je met de kerst weer lekker thuis bent.

Hier ook natte sneeuw, bah.

Xaloy, fijn dat er een goede uitslag was voor Robbie. En wintermarmotjes zijn altijd erg lief!

Misha, sterkte met je moeder. Balen dat je net nu ze langskomt ongesteld moet worden, dan trek je je eventuele buien veel meer aan waarschijnlijk. Je kunt natuurlijk niet zeggen dat ze niet mag komen voor de verjaardag maar het is wel vervelend dat jij je zo voelt!

Fachat, Daan poept nog steeds babypoep hoor. Helemaal niet vast ook.

Goh, Vincent al helemaal zindelijk, wat knap!

Zijn er meer die al zindelijk zijn eigenlijk?

Daan is er namelijk nog totaal niet mee bezig en rent hard weg voor het potje.

Hij lijkt er echt geen idee van te hebben dat hij ooit op dat ding moet gaan zitten.

Hoe is het eigenlijk met Icke, die heb ik ook al een tijd niet meer gezien?

Esan, wat lief van je!
Dames, ik ben weer thuis!

Pff, fijn hoor. Behalve dan dat ik meteen ruzie had met Finn. Af en toe kan hij me zo vreselijk irriteren! Hij wou niet mee van de creche, hij wou niet mee uit de auto, hij wou eigenlijk alleen naar Opa en Oma. Maar dan moet hij nog 2 nachtjes slapen.

Anyway, er is eigenlijk niks uit het onderzoek gekomen. Waarschijnlijk gewoon iets van een aambei ofzo.

Bloedwaardes waren trouwens niet echt afwijkend. Een paar uitschieters maar niet echt vreemde waardes.

Mag morgen weer terug naar 2 steroiden (vandaag en gisteren had ik er 3).

Oh, eten
Pfoe Swis, een storm in een glas water! Jammer dat je gelijk ruzie had met Finn, maar het is wel heel erg fijn dat er niets uit het onderzoek is gekomen!

Xaloy, Robbie houdt dus een winterslaap! Fijn dat je er bij hem ook niets uit het onderzoek is gekomen!

Witch, hoe gaat het nu met het praten van Xander? Heeft de logopedist geholpen? Mijn buurjongetjes (ja Fach, die!) moeten binnenkort ook vanwege een taalachterstand en hun moeder heeft geen idee wat ze moet vinden.
Fijn wat van je te horen Swiss! Hopelijk werkt Finn de rest van de avond mee en gaat hij lekker slapen..!
Swiss wat goed om van je te horen !

Muis, hebben enkele tips meegekregen van de logopedist, daarmee zijn we in de tijd aan de slag gegaan. (6 maanden geleden). Zouden nu nog eens moeten gaan, heb nog altijd het gedacht dat hij achterstaat. Hij zegt wel al meerdere woorden na elkaar. Voorbeelden hiervan zijn

-Papa, Bumba is gedaan

-taartje eten (heel zijn vakantie zit hij dat te zeggen, heb hem vandaag een taartje gegeven, omdat ik trots was dat hij het zo goed deed bij de tandarts, ik weet het ben een ontaarde moeder)

-alles is op

Verder blijft hij maar sinterklaasliedjes zingen (meer zingen met gebrabbel ertussen)

Zouden dus nog eens naar de logopedist moeten gaan, maar heb hiervoor een voorschrift nodig van de kinderarts, dan is het nl stukken goedkoper.
Micha, gefeliciteerd met Lars!

Fachat, gefeliciteerd met je nichtje, leuke naam.

Xaloy, hoe gaat het met jezelf?

Sterkte met Robbies winterslaap!

Ik was vanmiddag al redelijk vroeg uit het ziekenhuis ontslagen. We zijn eerst ff lekker samen gaan lunchen (sushi, hmm), daarna ben ik even de stad ingegaan. Ik moest echt nog alles kopen. Nu tenminste een gedeelte binnen. Nog ff op de bekende boekensites en dan vind ik het wel best. Sorry, heb mijn best gedaan! Beetje on-geïnspireerde kado's dit jaar, maar helaas. Ben allang blij dat ik erbij ben.

Neem voor de zekerheid de documentatie van de trial mee naar NL, en neem ook extra steroïden mee, kan geen kwaad.

Ben wel blij dat ik geen verre vakantie heb gepland, alleen naar NL en naar Oostenrijk, lekker makkelijk.
Lieflustje, Xander doet potjestraining, zoals jullie al weten al maanden. Maar vertikt het op de pot te gaan. Hij hield deze ochtend zijn poep en plas nog op tot hij een luier kreeg (omdat we naar tandarts moesten). Nadien was ie vol. De koppigaard.
Swiss, fijn dat er niks uit het onderzoek is gekomen.Vervelend he, dat je kind je soms zo kan irriteren. Hier ook wellens hoor. En meestal is dat omdat ik niet lekker in mijn vel zit, dat voelt ie meteen. Misschien voelt Finn dat ook aan.

Fachat, gefeliciteerd met je nichtje. Lief weer zo'n frummeltje erbij!

Xaloy,gelukkig ook bij Robbel niks aan de hand. Tja, en taalachtrstand, kan me voorstellen datr je je daar zorgen om maakt, maar er zit steeds ontwikkeling in, toch?

Haha muis, wat een grappige uitdrukking, op majesteit zijn, snap precies wat je ermee bedoeld en is dus eigenlijk niet leuk!

Laar, doe je een beetje rustig aan,, je bent wel hoogzwanger ja!

Ickje, hoe is het met je, en met je kindjes??

Hier alles ok, heb dienst vannacht, dus slaap niet thuis en zie dus ook mijn mannekes niet, bleh!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Oh ja, voor ik het vergeet, vor de Lara poule zeg ik 15 jan
Swiss wat fijn dat je weer thuis bent en alles goed is. Voor Finn is het natuurlijk ook best heftig allemaal, waarschijnlijk is hij een beetje van slag en daardoor wat dwars. Een nachtje slapen doet mogelijk wonderen.

Ik vind het trouwens heel attent dat je nog allemaal cadeautjes regelt!

Dn, dat is nooit leuk alleen slapen en met deze dagen nog koud ook.

Vincent heeft vanavond onze lachspieren wel laten werken. Tijdens het eten zegt hij in een keer. Dikke piemel! Feline plaste zowat in haar broek en verdween met een lachstuip onder tafel.

Nu moet ik zeggen dat wij ook gewoon het woord piemel gebruiken en geen andere naam voor zijn mannelijkheid gebruiken.

Vervolgens zit hij lekker in bad met zijn plastic serviesje te spelen en wil hij mij een kopje aan geven en zegt 'plas in'. Kijk ik, zie ik dat het geel is........Heeft hij in het kopje geplast. Tja voor jongetjes is dat natuurlijk mogelijk.
Voor de poule, 14 januari. Laar voor jou hoop ik dat ik de poule niet win en jij meisje al lang in je armen hebt op de 14e.
:-))) Die Vincent!

Swiss: Goed dat je thuis bent!! We moeten bellen vanwege de sauna.

Tot morgen meisjes!
Oh ja, Ik snap niet dat jullie allemaal nog met de poule mee doen. Het is toch allang duidelijk dat Laar op 2 januari gaat bevallen!
hahahaha, esan, wat een kleinviespeukje heb jj. Hier gebruiken wij ook ewoon piemel hoor. Noah zegt altijd, thomas kleine piemel, papa grote piemel, en papa maar trots kijken dan he, waar je het al van moet hebben,

Zie trouwens zo'n giegelend meisje voor me, erg grappig!
oeps, giechelend bedoel ik, dat is erg!!
Swiss, fijn dat je thuis bent en dat er geen ontsteking is gevonden, een aambei kan natuurlijk ook gewoon! Wel balen dat je ruzie had met Finn, maar goed, daar is het een peuter voor. Hopelijk was hij vanavond nog een beetje gezellig.

Xaloy, fijn dat er de uitslagen van Robbie ook goed zijn. Hij zal ws inderdaad een winterslaap doen. Nu weet ik gelijk dat Zahra ook van een winterslaap houdt.

Esan, die Vincent, wilde hij je een lekker bakkie thee geven hihi. Wat knap dat hij al helemaal zindelijk is, Zahra is er nog niet aan toe, ze zit wel braaf op het potje of de toiletverkleiner maar ze snapt niet dat er iets uit moet komen. Tegenwoordig wacht ze gewoon tot ze in bed ligt en gaat dan 2 x achter elkaar binnen 5 minuten haar luier volknetteren, dus dan kunnen we 2x keer naar boven om haar te verschonen.
Vincent is nog niet helemaal zindelijk hoor! 's Nachts en tijdens de middagslaap nog gewoon een luier en als ik er op uit ga ook. Alleen thuis is het (bijna) niet meer nodig.
Nou dan nog vind ik het echt knap hoor. Ik bedenk me net dat het misschien komt omdat hij een oudere zus heeft? Dan ziet hij natuurlijk hoe het moet.
Gelukkig ging het later weer goed. Denk zelf dat Finn gewoon een beetje boos was dat ik er gisteren niet was. Hij was gisterenavond met papa meegekomen naar het ziekenhuis, en was ervan overtuigd dat hij naast me in bed mocht blijven liggen.

We hadden hem nu natuurlijk ook helemaal niet van te voren iets gezegd, omdat we zelf nog van niks wisten.

Haha, die Vincent! Zie het allebei voor me. Liggen ook regelmatig in een deuk om opmerkingen van Finn.

Oh Xaal, so sorry, de sauna is al afgebroken en een van de bouwvakkers wou hem dolgraag hebben. Er was iets misgegaan met mijn communicatie met C (we konden die voorgestelde dag niet) en daarna ben ik het eerlijk gezegd geheel vergeten. Sorry!

Micha, hebben jullie nog een leuke dag gehad vandaag?
Oh dat is jammer, onze man verheugde zich erg op de sauna!

Nouja, niets meer aan te doen.

Fijne dag allemaal!
Pff hebben jullie ook kindjes om achter het behang te plakken. Koen piept aan één stuk door. Hij zit niet lekker in zijn peutervelletje. Hij wil niets, niets, niets. Gijs is ook nog aan het snotteren en wil regelmatig even bij mama hangen.

Nog 1 dagje werken en dan lekker vakantie.

Swiss fijn dat het niets ernstigs was.

Esan: Lachen met die kleintjes. Koen blijft overdag ook droog. Al zet ik hem wel op gezette tijden op de wc. Dus of hij echt door heeft dat hij moet plassen..... Tijdens zijn middagslaapje is hij soms droog en snachts plast hij nog gewoon.

DN: Wel heftig hoor die nachtdiensten. Hopelijk niet teveel narigheid gehad. Is de rust trouwens een beetje wedergekeerd op je werk?

Xaloy: Heftige kost die achterstand. Maar ik sluit me bij de andere meiden aan. Volgens mij zit er op dit moment echt progressie in R zijn taalontwikkeling toch.

Ik ga eens kijken of er weer wat treinen rijden. Moet naar een afspraak in schiedam of all places.

Fijne dag meisjes
Zwaaiiiiii, hier lekker vakantie, maar toch weer druk.als man dadelijk terug is gaan we naar de kunstuitleen en dan lekker shoppen in de outlet. (kindjes zijn naar het dagverblijf, dus even tijd met zijn tweetjes....)

VOOR DE LARA POULE ZEG IK 3 JANUARI (ik hoop ook echt voor je dat je meisje lekker snel komt)

Swiss: ben blij dat alles oke is met je..

Xaloy: Die Robbie toch... Gelukkig is ie niet in een grot gekropen voor zijn winterslaap :-)

Helaas kan ik niet naar de meet, moet volgende week dindsdag en woensdag werken. Wel leuke foto's maken he!!

Hier verders alles goed. Luuk begingt zich nu echt te verweren tegen Fleur en laat zich niet zomaar aan de kant duwen. Gisteren stonden ze samen aan het keukentje te spelen en toen gaf ie haar echt een duw terug. Ik vind het wel knap van zo'n klein manneke...

Afgelopen vrijdag gesprek gehad op het werk. 1000 veren in mijn reet, maar verder levert het me niks op. Behalve meer en meer werk.... Ga deze week eens goed bekijken hoe ik een andere baan kan vinden. Ik geef mezelf een half jaar. Daarnaast toch maar eens kijken of ik wat creatieve nevenactiviteiten kan ontplooien. Man heeft een plotter geregeld waarmee we raamfolie en letters voor op t-shirts en dergelijke kunnen snijden. Misschien dat ik daar nog iets mee kan verdienen. Maar daar moeten we ons eerst goed in gaan verdiepen. Er zijn zoveel verschillende webwinkels met zoveel spulletjes.....
oei, zie nu pas dat ie dubbel was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven