***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Heb net van de arts begrepen dat als Robbie van de beademing af kan, dan blijft hij nog een nachtje op de IC, en dan wordt hij teruggebracht naar ziekenhuis van oorsprong, Enschede. Dat zou je niet leuk mogen vinden, maar ik ben er wel blij mee, wordt helemaal gaar van dat Ronald MCdonald huis. Aardige mensen, leuk huis, maar hey, ik heb een verhuizing voor te bereiden en Compli moet geld verdienen, dus we willen graag weer richting Twente! (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen, vind Groningen veul leuker, maar OK) Wel moeten we in Enschede gezelschap voor Robbie vinden, dwz dat oma een tijdje zal mogen komen oppassen in het ziekenhuis. Want als ik 24 uur in het ziekenhuis moet zitten schiet het nog niet op met de verhuizing..
Jeetje jongens, jullie worden wel heen en weer geslingerd tussen pieken en dalen he, wat moet dat slopend zijn voor jullie. Ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat jullie blij zijn om weer naar Enschede te mogen/kunnen vertrekken, toch een stukje thuisbasis weer.

Wij hebben hier vandaag de eerste kijkers voor het café gehad, leuke mensen en erg enthousiast..maargoed, dat zegt nog niets natuurlijk. Ik ben heel benieuwd wat hun reactie gaat zijn, we horen maandag meer.
Joehoe voor Robbie! Goed zo ventje! Lekker terug naar Enschede en dan gauw naar Zwitserland!
Goed nieuws!!!! Xaloy kan mij heel goed voorstellen dat jullie lekker naar huis willen!
goed nieuws!! dus als het even mee zit zijn jullie met een paar dagen terug in enschede? Top!
Heeee, goed nieuws!!! Hoop dat jullie snel weer lekker in jullie eigen bedje mogen slapen en dat robbie snel zal volgen!
Ontstekingswaardes gehalveerd! Wow, goed gedaan Robbie! Dan was het misschien toch wel gewoon het gevolg van de operatie. Super nieuws.

Xaloy en Compli ik kan me heel goed voorstellen dat jullie graag weer naar huis willen. Dat betekent natuurlijk dat het weer echt veel beter gaat met Robbie- En natuurlijk zou het heerlijk zijn als jullie in ieder geval weer in je eigen bedje kunnen slapen. En een Oma vragen op te passen zal toch geen probleem zijn? Als wij allemaal al zo mee leven (ik heb echt dagen aan de pc gekluisterd gezeten) hoe moet het dan voor jullie zelf en je familie zijn geweest.

Ga maar lekker snel naar huis en je spulletjes pakken. Wij komen wel langs om te helpen in Luzern als je daar hulp nodig hebt. Ik zou blij zijn als we ook iets voor jullie konden doen (al is het even wat eten langsbrengen ofzo).

Dus Robbie, nog even doorvechten tot alle bacterien uit je lichaam zijn en lekker binnenkort zonder beademing.
Gehalveerd, dat gaat lekker snel zeg! Heel goed. En lekker dat jullie weer richting huis kunnen als hij van de beademing af is, dan wordt het allemaal weer een piepklein beetje normaal.

Ik ben vanavond weg, dus als ik morgen terug ben hier wil ik graag lezen dat de ontstekingswaarden echt laag zijn, en dat Robbie van de beademing af mag, afgesproken? Kom op jochie, je doet het fantastisch!

Ik wens jullie alvast een goede, rustige nacht vol zachte slaap en mooie dromen.
Kreeg net een smsje van ExYasman die nu bij ze is dat de waardes nog steeds laag zijn!
Geen bijzonderheden
Goed zo Robbie! Lekker op de weg terug! Wat fijn, wat fijn!

Compli en Xaloy: nog even doorzetten. Hij is er nog niet, maar dit gaat toch zeker enorm de goede kant op! Ik hoop dat jullie vanavond wat kunnen slapen.
Hee Robbie, dat zijn de betere berichten! Goed gedaan ventje! Nog even en je mag weer terug naar Enschede.

Compli en Xaloy, wat heerlijk dat het de goede kant op gaat!
Lievelust, wat spannend van de kijkers! Hopelijk gaat het door! (tussen twee haakjes, hier in de stad worden cafes regelmatig aan brouwerijen verkocht. Hoe zit dat bij jullie?)
Ben blij dat het weer goede berichten zijn, en zo snel mogelijk OP NAAR HUIS!
Robbie is heading home! Ga zo door, kereltje, steeds een beetje dichter bij je eigen bedje!
Zo dan! Dát zijn de betere berichten!

Lijkt me leuk je morgen op de valreep dan nog eventjes te zien.

Maar beter nog dan dat is hier lezen dat jullie al weg zijn, lekker naar je eigen home town toe!

( en ja, Groningen rulezzz, know that, live there )

:-)

Zet hem op, nog héééél eventjes, en dan dicht dat boek!
Goed zo Robbie!! Keep it going!

Spitsmuisje.. ons pand is idd van een brouwerij en die zoeken wel mee naar eventuele kandidaten, maar die zijn in deze uithoek nogal dunbezaaid helaas.
Helemaal goed dat bericht! Daar worden we weer blijer van!

Hé, ontstekingswaarden van Robbie: en nu laag blijven hé! Anders zwaait er wat!!!!

En dan kunnen jullie je weer helemaal gaan richten op jullie aankomende verhuizing en je nieuwe baan! Je hebt waarschijnlijk nog niet de kans gehad om daar nu echt een blij van te worden en het te vieren. Hopelijk kunnen jullie dat zeer snel, met z'n drietjes, in Enschede!

Lievelust, eindelijk de eerste kijkers, ik hoop voor jullie dat ze ook echt geïnteresseerd zijn en misschien maandag al een bod uitbrengen!
Hoera! Nu duimen dat het morgenochtend nog steeds de goede kant opgaat!

Ik heb denk ik iets gemist, Xaloy ben je ergens aan genomen dan? Wow, super! De plannen zijn echt concreet nu dan?! Hebben jullie ook al een huis?
pfff Xaloy en Compli.. goed bericht. Hoop dat jullie snel naar E'de mogen afreizen. Schrok eerst wel ff van de eerste berichten van vanmorgen want moest ivm het uitje een hoop bijlezen.

Gezellige dag gehad. Vriendlief heeft zijn papadag goed overleefd.

En of ik zin heb om te gaan werken. Nou niet helemaal. Maar zal er ff doorheen moeten.
Hopelijk mag Robbie gauw van de beademing af en dan lekker naar huis.
Sms Xaloy 8 uur:

Robbie gaat goed. Vandaag nogmaals proberen de tube eruit te halen, als dat lukt mag hij vanaf morgen verder herstellen in Enschede!

--

Hoera!
ik duim heel hard voor jullie en hoop dat Enschede gauw in zicht komt!!!
Joepie!! Wat fijn dat het zoveel beter gaat met Robbie. Hopen dat het vandaag gaat lukken met de beademing.

Gister de hele dag niet kunnen kijken hier, zat we in de rats maar gelukkig lijkt het nu toch echt de goede kant op te gaan.

Lievelust, spannend zeg met die kijkers!

Buitenmeisje, leuk uitje gehad? Wel fijn om op zo'n manier te beginnen! Moet je vandaag ook werken of begin je maandag 'echt'?
Geen bijzonderheden
Hoera indeed!

Go Robs!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven