***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
He Lievelust, kan je anders wat foto's op de msn plaatsen? Ben heel benieuwd naar je haar! Ik vond blond je erg goed staan, maar kan me indenken dat donker ook mooi is!

Wat betreft de pap: wij geven 165 ml water met ongeveer acht grote scheppen Bambix. Steijn en Huug eten het allebei helemaal op, dus lijkt me dat het voldoende is.

Gompie, wat ben ik moe vandaag! Vreselijk! Ben niet vooruit te branden en zit eigenlijk ook niet zo lekker in mijn vel. Bah, bah en nog eens bah!
He bah Spitsmuisje, hoe komt dat nu? Pre-menstruatiebuitje?

lastig is dat toch he, als ze het hele schema omgooien. Net als je alles doorhebt wordt het weer helemaal anders...

We nemen de whitewash stoel, want die staat beter bij het huis en ik denk aan de ecru-gestreepte kussentjes. Ik heb echt al weken getwijfeld over de kleur stoel! Mijn vriend maakt het niks uit, dus die kon me ook al niet helpen...

Het was inderdaad wat suf hoe dat gaat met die stoel. We hadden gezegd dat we liever een cadeau van de hele vriendengroep wilden, dan 40 rompertjes en beren. We zeiden dat een tripp trapp echt heel leuk is om te krijgen, omdat we daar jaren mee doen. Prima opgelost dacht ik.

Nou nee, want nu vond het meisje dat het allemaal regelde dat je niet een cadeau mag vragen. Hoezo niet? Voor je verjaardag mag het toch ook? Daarnaast zijn we de eerste, dus ze waren vast niet op dat idee gekomen. Nu krijgen we dus het kraamcadeau als Max al 1 jaar is, omdat zij zich aan principes vasthoudt.

Als ik dat eerder had geweten had die tripp trapp hier al een maand gestaan. Beetje irritant dus.

Lievelust: ben ook erg benieuwd naar je haar! Misschien moet je vriend er gewoon een beetje aan wennen? Het is natuurlijk nogal een omslag.
Ik heb wat fotookes op msn gezet, ben beniwued wat julie van mijn nieuwe 'koep' vinden!

spistmuisje..ik heb vanmorgen uds ook meer gegeven hoor, 130 ml leek me zo weinig. Wat vervelend dat je je zo slecht voelt, moet je ongesteld worden toevallig?
Ik vind je er goed met staan Lievelust.
Lara, denk dat het inderdaad een premenstruatiedepressietje is!

Ik vind het echt een beetje een raar verhaal van dat meisje. Hoezo, je mag niet om een cadeau vragen? Ze kan toch begrijpen dat je niet de stoel pas wilt krijgen als Max een jaar wordt? Vind het echt een beetje vreemd. Waarom moet iedereen er trouwens bij zijn als het cadeau gegeven wordt? Heel erg irritant!

Lievelust, ga zo even op de msn kijken!

Hee, ik heb trouwens een proefje van een dagcreme waar je echt een poezelig zacht huidje van krijgt! Het is afschuwelijk duur, maar het is Freeze Icecream Double Scoop! Heb hem net opgesmeerd en mijn gezicht is nu net zo zacht als de billetjes van Steijn en Hugo! (en die zijn zacht!) Ik denk dat ik maar eens geld ga vragen voor sinterklaas en kerst, want hier moet ik een pot van hebben!
Hm, ik zoek al een tijdje naar een andere dagcrème, want ik krijd een steeds drogere huid lijkt het. Ik gebruikte altijd Biotherm, maar ben nu dus opzoek naar een andere. Die van jou is wel errug duur hoor...laat eens weten of ie het waard is als je hem koopt?
Wow Llievelust, wat staat het je goed! Je ogen knallen er nu echt uit! (vind het eigenlijk nog mooier staan dan blond!)
Ik vind je haar heel mooi staan! Het maakt je gezicht zachter en je ogen komen er mooi in uit.

Zo, ben eindelijk Max' site aan het bijwerken. Nog even aan de klus dus!
Nou ja zeg, Lara, wat stom! Ze kan toch ook wel bedenken dat je zo'n Triptrap veel sneller nodig hebt. En willen ze dan pas na 1 jaar op kraamvisite komen? Wat stom zeg. Ik heb trouwens de whitewash triptrap met een oranje verkleiner (= rugleuning met beugel en leertje) en ik heb een kussentje ecru met gekleurde poezen erop. Oh ja en ook nog een ecrukleurig tuigje. Ik heb het tuigje + kussentje trouwens via MP gekocht, ziet er nog als nieuw uit.

Framboos heeft trouwens ook een adres op de msn gezet voor kussentjes van plastic (wel praktisch ivm eten).

Ik ga vanavond ff op de msn kijken Lievelust.

Spitsmuisje, ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik ben sinds eergisteren pas helemaal met bv gestopt, Zahra dronk aan mijn borst en na 10 seconde koppelde ze af en zette het op een huilen dus ik denk dat er niks meer in zat. Ik heb ook niet meer gekolfd of wat dan ook, voelde geen stuwing meer dus dan zal het toch wel goed zijn? Hoe ging dat bij jullie met afbouwen? Mijn vriendin zei gisteren dat ik echt wel moest masseren onder de douche omdat ik anders een borstontsteking zou krijgen. Dus ik gisteren nog even de kolf erop gezet om te kijken of er nog iets uitkwam, maar niks hoor. (heb ook maar 1 minuutje gekolft hoor, het deed gewoon pijn omdat ik het niet meer gewend ben) En ook gemasseerd maar ik heb het idee dat het dan alleen maar meer gestimuleerd wordt.
Ben meteen even gaan kijken Lievelust, het staat je echt heel goed! Staat inderdaad heel mooi bij je ogen. Wat is je echte haarkleur eigenlijk?

Lara, sorry hoor, maar ik vind het echt debiel van dat cadeau! Waarom zou je niet om een bepaald cadeau waar je echt iets aan hebt kunnen vragen? Raar!

Spitsmuis, heerlijk om dure cremetjes te kopen! Ik heb ook weer last van een droge huid en vind dat eigenlijk een legitieme reden om weer eens een serietje clinique aan te schaffen. Goed idee van je, leuk voor de feestdagen!

O jee, gegil uit de kinderkamer, even checken!!
Wat lief dat jullie het mooi vinden! Ik moet er zelf nog heel erg aan wennen.

Mijn echte haarkleur is donkerblond, van dat peper/zoutachtige, maar dat heb ik al sinds mijn 15e niet meer gezien, haha.

Mich.. heb je al vaker Clinique gebruikt? Lijkt mij ook wel wat, en als het echt goed is voor een droge huid wil daar best iets aan uitgeven hoor.
Lievelust, Clinique is best lekker, maar ik ben dus een van de weinigen die er niet tegen kan! Een paar jaar geleden heb ik heel de lijn voor de droge huid aangeschaft en na een paar dagen gebruik leek ik wel melaats!

Layla, bij mij ging het afbouwen heel rap. Op een gegeven moment gaf ik nog maar vier voedingen per dag (twee per kind) en dit heb ik drie dagen volgehouden. Ik kreeg een borstontsteking en toen was het afgelopen! Borstontsteking was niet leuk, vooral omdat het al de derde keer was. Ik moet er wel bij zeggen dat ik vanaf het begin heel veel heb gekolfd; ik denk vijf keer op een dag. Het schijnt dat je door kolven sneller ontstekingen krijgt, maar dat weet ik niet zeker. Gewoon goed masseren die tiet, dan moet het goed gaan!

Bleh, ik ben moe, heb menstruatieachtige pijnen, maar er gebeurt niets! De jongetjes zijn ook een beetje uit hun doen: ze hebben vanochtend drie uur geslapen (doen ze nooit!), zijn net twee uur opgeweest, maar liggen nu weer op bed. Ben benieuwd voor hoe lang, want ze slapen vandaag wel heel veel!
ff ego, ben heel triest. De psychiater heeft me op ziektefonds gezet tot einde van het jaar . Daarna gaat ze verder zien of ik halftime aan de slag kan gaan en halftime op ziektefonds kan gaan. Pff het is al niet genoeg dat ik me zo verveel. Had me zo verheugd om dan al halftime aan de slag te kunnen.
ff ego en kort tommy huilt

echo was goed, attans kleine nekplooi. Krijg nog uitslag over het bloed, had een formulier niet ingeleverd dus dat bloedprikken moest overnieuw.

Zet een foto van de beeb op de msn! kom later op jullie terug!
Fijn dat alles ok is met je kleine frummel framboosje. Ga zo kijken op msn !
Mooie duidelijke echo framboos !
Als klap op de vuurpeil krijg ik zonet een pakket gratis condooms thuisgestuurd!! (ooooit aangevraagd) Goede timing

Witch, vraag jij niet teveel van jezelf? wat is er mis met rustig aan doen? geniet van je lieve mannetje! Je hebt al genoeg meegemaakt de laatste tijd! voor je rotgevoel!
Idd domme timing om condooms nu te sturen.

Framboos het is gewoon dat ik me rot verveel thuis en me niet nuttig voel. Als klap op de vuurpeil komt er nog bij dat ik Xander niet halftime naar de creche kan sturen, anders kan ie later niet weer fulltime naar de creche.
Birgitte; ook ik heb een afspraak gehad met 6 maand en heb de volgende met 8 maanden. Ook is er 2 keer per week een inloopmiddag. Vind dat bij jou wel erg weinig en zal er ook zeker eens achteraan bellen! Probeer het voedingschema van het cb als richtlijn te zien. Jij als mama weet het beste wat goed is voor je kindje! Lekker laten slapen als ze slaapt, zou ik zeggen. Succes!

Lara; wat super dat je eindelijk weer fijn hebt geslapen! Ga je nu de trip trap maar bestellen dan? Beetje kinderachtig van dat meisje om zo aan haar principes vast te houden!

Spitsmuisje; wat vervelend dat je niet lekker in je vel zit! Helpt chocolade niet?

Witcke; wat balen dat je nog niet aan het werk kan/mag! Heb je ook aangegeven waarom je zo graag weer wil gaan werken? Dat je denkt dat je juist daardoor beter gaat voelen? Kom voor jezelf op hoor! En is anders een paar uurtjes vrijwilligerswerk niet wat?

Framboos; wat fijn dat de echo goed was! Ga zo even je beeb bewonderen….

Enne toevallig kruitvat condooms? Voor nummer 3???

Waar heb je die aangevraagd?

Ben net de stad in geweest en heb eindelijk een nieuwe winterjas!! was erg nodig! Luna heeft echt een hekel aan winkels. zo raar....buiten is alles prima, vind ze heerlijk maar zodra we in een winkel komen zet ze een keel op!

Bietjes is inderdaad hetzelfde principe als spinazie. heb dus net 1 portie gemaakt en direct gegeven. Was trouwens een enorm succes; uit opperdepop (bietjes, wortel en aardappel)

Vandaag heeft luna voor het eerst constant haar helm op en gaat nog steeds goed! ben zo trots op mijn meisje!!! Vannacht ook voor het eerst de helm op.....hopen dat dat ook goed gaat!

Vanmiddag wel de eerste rot opmerking gehad: "kijk dat arme kind dan met die belachelijke helm op!!" Was zo onder de indruk dat ik "vergat" te reageren. Toen ik het wilde waren ze te ver weg. Heb nog een poos staan tillen van woede!
Wat een rotopmerking leen, kan me voorstellen dat je onder de indruk was van deze uitspraak en dat je wel enorm boos was.
Aaah Leen, wat een idiote opmerking! Hoe haalt iemand het in zijn hoofd om zoiets gemeens te zeggen?! Kan me indenken dat je zo flabbergasted was dat je niet meteen kon reageren!

Framboos, wat een timing! Eerlijk? Ik moest enorm lachen toen ik het las dat uitgerekend jij een doos condooms krijgt!

Wat betekent een kleine nekplooi? Kunnen ze dat nu al zien? Ik dacht dat ze dat soort dingen pas met de 20 weken echo zagen!

Witch, pas je een beetje goed op jezelf? Ik kan me indenken dat je je helemaal scheel verveelt, maar aan de andere kant zegt zo'n psychiater het niets voor niets. Zou je anders niet een paar uur in de week wat vrijwilligerswerk kunnen doen tegen de verveling? Heb je toch wat te doen, maar je zit niet in de stress van het hebben van een baan!

Wat ik me trouwens afvroeg, zit Xander nog steeds fulltime op de creche? Kan je anders niet een andere creche in de buurt zoeken die hem wel parttime zou accepteren als je weer aan de slag gaat?
Leen, wat ik nog vergeten was: Alleen domme mensen maken domme opmerkingen (aldus mijn wijze opa)! Die taart die dit tegen je heeft gezegd moet wel de personificatie van domheid zijn!
Leen, wat een nare, stomme, domme en botte opmerking! Echt niet leuk! Ik kan wel zeggen dat je je er niets van moet aantrekken, maargoed...dat is een "beste scheepslui-opmerking".

Natuurlijk voel je je daar rot bij, zou ik ook doen. Ik denk dat de eerste periode best even lastig is. Helaas zul je dit soort stomme mensen tegenkomen. Over een tijdje weet je goed wat je moet zeggen en trek je je het niet meer aan, echt waar. Sterkte! Neem maar een grote hap (gevulde) speculaas of chocola. Helpt altijd.

Witchke: ik denk dat je toch op je psych moet afgaan. Hij heeft beter overzicht over hoe jouw herstel zal gaan denk ik. Kun je in de tussentijd inderdaad niet wat vrijwillegerswerk gaan doen? Of een hobby oppakken? Probeer het als een verlengde vakantie te zien.

Framboosje: hiep hiep hoera voor babyframboosje! Ik schoot ook even in de lach bij die condooms... Nouja, na eind mei/ begin juni zijn ze nog steeds goed...

Ik heb gisteren Max' eerste werkje gekregen. Op de creche hebben ze zijn voetafdrukje gemaakt met verf. Zo schattig!

De site is bijna helemaal bijgewerkt, ik voel me een klein beetje een wizzkid . Zo, nu een betje opruimen en dan aan mijn pastaatje roquefort-sause beginnen!
Xander kan hier wel parttime naar de creche. Maar dat kan nadien niet meer veranderd worden in fulltime. Dat is het probleem.
Icke: hoe is het vannacht gegaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven