***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Spitsmuis Heeft huug ook diaree? Zodra je dat opmerkt zowiezo meteen dokter bellen. Bij meerdere keren braken even wat water geven om het vochtpeil goed te houden.

Lara pizaatje bestellen dan??waar is je kerel?

Ieks je buurmeisje 5mnd zwanger met spiraal!

Jij weet Witchke wel gerust te stellen hè
Ow ja...da's dan weer niet zo aardig... sorry Witchke! Dan ehm...maandelijks testen???

Mijn kerel moet weer werken...ongezellig he? Volgens mij is er ook niks op tv (en waar blijft mijn pizza? Ik heb honger!)
hahaha je hebt echt een pizza besteld!

Ik ben naar de Mac geweest ook slecht......

Neeheeeeee witchke maakt zich niet echt zorgen, maar vroeg zich gewoon af waar de baby zich nesteld als er ook al een spiraal in de baarmoeder zit! Vraag S ff aan je buurmeid!

Nu we toch aan het prietpraten zijn, wisten jullie dat de Nutrilon bij de Jumbo maar 8,95 is?

Scheelt 60cent p/w met de AH Tis niet veeeeeel maar toch!
Lara,

hmmm misschien heb ik dan ook weer wat te adrem gereageerd. Bedoelde het ook niet zoals het er staat, denk ik. Ach, maakt ook niet uit verder. Ik vind je nogsteeds lief hoor!

Hoop dat je pizza van de Italiaan (die stiekem chinees is) wel smaakt!

Lekker vroeg je nestje induiken, even bijslapen na vannacht!

Framboosje,

jajaja...wat zal ik er eens van zeggen.... Je hebt gewoon zelf niet het gevoel dat je zwanger bent en weet ook nog niet hoe je erop zou reageren als het wel zo is, dus ik kan het me wel een beetje indenken dat je het liever nog even uitstelt, dat testen. Dat wij met z'n allen zo nieuwsgierig zijn is dus gewoon even niet jouw probleem......

MAAR ik wil het natuurlijk wel weten als er ontwikkelingen zijn!!

Spitsmuis,

Overgeven, verhoging? Ik zou even bellen met de ha post! Beter gerustgesteld de nacht in, toch?!

Over die bruiloft; schaamt het bruidspaar zich ervoor dat zwanger zijn geworden voordat ze gingen trouwen misschien? Ik kan het me niet voorstellen dat je zoiets niet noemt als BABS, alleen als het paar expliciet aangeeft het niet te willen namelijk....

Enne, leren rok, ordinaire top? Foto!!! (nu volgende tekst niet als belediging opvatten!!: vroeger was een leren rok in mijn ogen onlosmakelijk verbonden met het beeld van een ordinaire belindamentholkettingrookster met roze nepnagels en hooggeblondeerd haar. Beeld is inmiddels wel wat bijgesteld maar ik waag me er voor mezelf toch nogsteeds aan....)
Gut, ik betaal 15,99 voor Nutrilon en kieper constant 100 cc van de 160 cc door de gootsteen omdat meneer het niet blieft......

Is de hypoallergene versie zoveel duurder ofzo?(Icke, muts, nooit op gelet)
zit-un-spiraal-niet-in-de-baarmoedermond-vraagt-zij-zich-af?
Icke: he gelukkig maar. Ik vind jou namelijk ook nog steeds lief hoor!

Een spiraal zit toch in de baarmoeder zelf? (twijfel de twijfel...) Het is de bedoeling dat het de innesteling verstoort en dat gebeurt in de baarmoeder.

Alle speciale Nutrilons zijn volgens mij duurder dan de normale. Flauw he? Gaat de overstap op fv nog niet zo goed? Drinkt hij gewoon niet goed uit de fles of weet meneertje dat er echt nog wat lekkerders te krijgen is? En gaat hij voor het echte werk?

Waarom geef je hypoallergeen? Volgens mij krijg je het zelfs vergoed van de verzekering als Ruben allergisch blijkt. Bonnetjes bewaren en even uitzoeken dus!

Spitsmuis: ik was er ook nog even over aan het nadenken wat ik van een leren rok vind. Ik zie een type Jordanees voor me zoals Icke. Maarja...dat strookt weer niet met jou. Foto dus!

Wie had er ookalweer een flesweigeraar? Punkie? Hoe is het opgelost? Een meisje van mijn zwschapscursus heeft het probleem ook en het kindje moet bijna naar de creche. Stress stress dus.

Pizza was wel ok. Niet bijzonder en teveel peper (voor wie het uberhaupt interesseert...).

Morgen 22 C, de laatste mooie zomerdag!
Ik heb er even over nagedacht. Houdini Micha voelt (en checkt hihi) haar baarmoedermond. Het spiraaltje voel je niet -hooguit het touwtje-. Ergo: spiraal zit in de baarmoeder. *Lara heeft gesproken*
Lara, hij weet dat er altijd iets beters te krijgen is (beetje verwend) en krijgt HA omdat mijn man ernstige psoriasis heeft en dit erfelijk is. We willen onstaan van e.e.a. op het gebied van allergie zoveel mogelijk uitsluiten, vandaar.

Vanaf 1 oktober ook twee middagen creche. Ben benieuwd. 60 cc krijgen we max met veel moeite naar binnen bij hem......

Yek, teveel peper is niet lief van de pizzabakker!

Ik ga gezellig doen met manlief. Doewie
ik ben ook voor Foto's van spitsmuis!!!!!!

ik denk niet dat ze trouwens glanzend leer ala rubber bedoelt of wel muisje?
peper op pizza???das stom! Deed mijn vriend laatst ook, ik was me toch pissig!
Lara en Icke, ik vond/vind een leren rok eigenlijk bloedje ordinair, maar deze rok heeft heel mijn idee over leren kleding (jassen uitgezonderd) veranderd! Het is een kokerrok die heel hoog in de taille zit met een klein riempje er op. Ik ga even kijken of ik er een foto van maak, want hij is zo mooi! Aan de andere kant kan het best zijn dat er diep, heel diep, van binnen een belindarokend - geblondeerd haar - scheldend mens in me zit!

Lara, mijn pasta was laatst te peperig (lette weer eens niet op) en wat was dat vies! Bah!

Heb net even de huisartsenpost gebeld en volgens de assistente is het nu nog okee. Ik moet wel meteen bellen als het slechter met hem gaat, want het is waarschijnlijk een virusinfectie. Arm jongetje! Hij heeft het best benauwd gehad vandaag en ik ga met hem in een stoombadkamer staan zodra Huug wakker is en het maakt me niet uit of het vannacht is of morgenochtend! Ook ga ik morgen even zijn lijfje eens goed bekijken, want ze vroeg of hij kleine vlekjes had. Eerlijk gezegd had ik niet eens een idee! Slechte, slechte moeder ben ik!

Ga zo maar even een tukkie doen, maar denk niet dat ik lekker zal slapen. Maak me toch heel erg zorgen om Hugo, ondanks mijn babbeltje met de assistente.
quote:Icke schreef op 22 september 2007 @ 21:18:

Vanaf 1 oktober ook twee middagen creche. Ben benieuwd. 60 cc krijgen we max met veel moeite naar binnen bij hem......

Ehm...zullen we Max gewoon even niet aan Ruben voeren...??! :)Drinkt hij eigenlijk wel afgekolfde melk?

oh ja, die huidziekte was ik vergeten. Echt naar. Op welke leeftijd kreeg je man het?

Spitsmuis: ik las laatst in mijn babyboek dat bij heel veel ziekten vlekjes komen. Als je er met een glas op drukt en ze gaan niet weg moet je de ha even bellen.

Ik hoop dat je nog een beetje slaapt en Hugo snel weer wat beter wordt! Stoombadkamer is een heel goed idee. Kun je Muisman bereiken en hem naar huis laten komen als het minder gaat?

*belinda-rokend geblondeerd scheldend viswijf... dat moet ik zien!! *
Icke,ik ben / was ook een import fries! (ben eigenlijk brabo, maar een halve maar, heb er slechts mijn 1e 6 maanden gewoond), heb daarna in friesland, utrecht, weer friesland en nu noord holland gewoond!

Heb ook een mirena spiraal, en heb me dat ook wel afgevraagd, met name omdat de h.a. vertelde dat je hem tijdens het poepen kan uitstoten zonder dat je het merkt(de kans is erg klein maar hij bestaat. Het spiraal zit trouwens in je baarmoeder:

Ha Framboos, ik bedoel inderdaad geen glanzend leer! Brrr, ik moet er niet aan denken! Ik moest echter tot vandaag ook niet denken aan een leren rok, maar ik ben nu toch echt de trotse eigenaresse van een geweldig exemplaar! Wellicht koop ik binnenkort een van lakleer, hahaha!

Ick, fijn dat R. twee middagen naar een kdv kan! Zal je goed doen!
Vergeet je dan niet je haar te blonderen en Belinda's te kopen??

Max heeft ook verhoging, maar lijkt gelukkig niet ziek. Oh en huilt, ciao!
Spitsmuis, zoiets?

of zoiets?

Fachat kom niet meer bij!!!! Nu Moet Spitsmuis wel een foto plaatsen want anders zit dit op ons netvlies!

Volgens mij staat een leren rok alleen super bij een slank figuurtje

Spitsmuis!!!! En jij maar klagen huhu

Oja fachat bedankt voor het Visualiseren van de spiraal!

brrrr wat een eng ding!
trouwens muis, vind het weer ubermoeders van je dat je wil gaan stomen met huug!
Hihi Fachat, hilarisch! Max heeft inmiddels geen verhoging maar koorts en wordt elk half uur huilend wakker... Ik wou dat ik iets kon doen...
lara koorts! bah wat naar! Slaapt ie vannacht bij jullie op de kamer?
Normaal niet meer, maar denk dat ik hem er vannacht wel neerleg. Hij boert ook zo enorm dat hij zich bijna verslikt... en waarom ben ik dan weer alleen thuis? Niet dat mijn vriend wat zou kunnen doen, maar toch.
Spitsmuis : die foto wil ik van jou zien

framboos : je maakt me nieuwsgieriger !!

Ok nu weet ik al dat de spiraal in de baarmoeder zit, maar hoe zit het nu met het zwanger raken door de spiraal heen. En waar moet het vruchtje nu in de baarmoeder als er al een spiraal zit??

Ach Lara je hebt me niet doen schrikken hoor, ik weet wel dat je met spiraal best zwanger kan worden, maar ook dat de kans heel klein is. Enkel als de spiraal fout zou zitten kan het mislopen. Daarom dat je best 3 maanden na de plaatsing een check up plant

Fachat : heb jij ook geen maandstonden meer met je mirena? Vele vrouwen zouden dat hebben. Ik behoor tot de gelukkigen ...
Fachatteke! Het zijn die tiroler lederhosen! Ik ga even kijken of ik er morgen redelijk genoeg uit zie voor een kiekje! Zo ja, dan smijt ik hem meteen op de msn!

Arme Max! De huisartsenpost zei net tegen me dat je je geen zorgen hoeft te maken over koorts, zolang het maar onder de 41.7 (!!!) blijft. Makkelijker gezegd dan gedaan Heb je hem al een pammetje gegeven? Huug en Steijntje slapen wel heel lekker op een zetpilletje als ze zich niet lekker voelen. Misschien heeft Max, net als Hugo, een virusje te pakken?
41.7??!! Dan had ik al lang bij de eerste hulp gezeten! Ik vind boven de 39C eigenlijk al alarmerend, of ben ik nu truttig?

Ligt Hugo nu te slapen? Ik ben er nog niet over uit of ik een zetpilletje geef. Dat oerdrukt de koorts en dan kan ik het niet goed in de gaten houden toch? Of wel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven