***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Lilien, thanks voor de tip van de loopstoeltjes! Ik vond die dingen altijd wel gaaf, maar ik laat ze maar even zitten. Nu heb ik mijn zinnen gezet op die looplieveheersbeestjes/ - koetjes/- schaapjes. Ze zijn alleen zo duur! (notitie aan mezelf: leuk om te vragen voor hun eerste verjaardag!)
Fachat Nu lees ik het! Owwww maar dan gooi je het er gewoon op dat je mannetjes inmiddels erg gehecht zijn aan de nieuwe gastouder! Als dat al niet zo is??

Xaloy Wat baaaaaalen van die banen zeg!!! tjiezus! al die moeite! Ik hoop dat de moet niet in je schoenen zakt want je bent pas net bezig. Komt goed, en alles heeft een reden denk ik altijd.

Spitsmuis dusssss die vriendin van jou....pffff daar wordt ik weer nerveus van dat soort verhalen! maar ook weer blij Maar, ik had vandaag dus geen bloedverlies hoor. Alleen vanmorgen een beetje slijm, met een ieniemienie vleugje oud bloed. (dit soort verhalen hebben we hier lang niet meer gehad! )

Wel heb ik de hele dag een licht drukkend gevoel in mijn buik.

Morgen vroeg is het denk ik de dag van de waarheid.

Lilien Kaj al aan de opvolgmelk???Dat is toch pas bij 6mnd? of komt dat door zijn gewicht?

En hoe ging het laatst met de Fysio? wat zei ze van Kajs hoofdje?

Goede Tip van de Action!!

Oja, en dat van die loopstoeltjes had ik ook al eens gehoord. Toevallig vertelde ik dat gister aan Icke, die er misschien 1 voor Ruben wilde aanschaffen.

Fijn dat jij dit nog even bevestigd want ik wist niet zeker dat het zo 'slecht' was.

Oja, en die baby serie van de AH was echt heel leuk! Ik zag ook een geweldig meisjes pyamaatje! Met roosjes en opgenaaide figuren net oilily! Als ik een meisje had lag ie int mandje!
Xaloy, jammer van die 2 sollicitaties, duimen dat je snel weer wordt uitgenodigd voor 1 van die andere sollicaties.

Witchke, je klinkt inderdaad al een stuk beter dan een paar maanden geleden, maar ik zou ook niet zomaar stoppen met die pillen, die moet je echt in overleg met je psych afbouwen hoor.

Spitsmuisje, wat balen dat muisman al 3 weekenden op rij de hort op is geweest, dan is het volgende week jouw beurt toch? Misschien wat leuks afspreken met vriendinnen.

Lilien, die Kaj is echt een reus! Leuk dat hij al zoveel dingen eet, ik ben ook heel benieuwd hoe het Zahra tegen die tijd vergaat.

Oh ja, even een vraagje tussendoor, er zijn hier toch ook mensen met een triptrapp stoel? Hebben jullie ook zo'n tuigje erbij gekocht? Ik vond ze zo duur! (30 euro!) Die kussentjes waren ook al zo duur, ik denk dat ik maar zelf iets ga fabriceren ofzo.

****************klaagmodus aan ****************

Even klagen, ik ben ziek! Heb een snothoofd en ben echt grieperig! Ik baal als een stekker. Ik zou maandag weer moeten beginnen dus ik hoopte nog een paar dagen van mijn vakantie te mogen genieten maar dat zit er ws niet in. Daarbij moest manlief vanavond weer beginnen en moet hij morgen ook werken, dus moet ik alleen voor Zahra zorgen en ik ben moeoeoeoeoe..

**************klaagmodus uit ***************

Vanmorgen zijn we even de stad in geweest want ik moest een nieuwe telefoon uitzoeken ivm verlenging abo. Hij is mooi! Een Samsung U600, megaplat met mooi groot display en 3.2 megapixel camera. Ben helemaal blij ermee. En mijn meisje was weer lief vandaag! Ik deed een soort van hop paardje hop en dan zit ze te schateren van het lachen, zooo schattig!

Ze rolt overigens nog niet om ofzo, oefenen jullie dat met jullie babies? Mijn vriendin gaat met haar zoontje naar de fysio en die krijgt dan allemaal oefeningen mee om hem te leren om te rollen en te laten zitten enzo. Ik vind het zo raar dat ze dat bij het CB helemaal niet zeggen. Ze zeiden alleen dat ik haar iedere dag op haar buik moest leggen, maar dat schiet er vaak bij in, maar haar nek en rugspieren zijn hardstikke sterk, want ze zit al best stevig en als ze in haar wipstoel zit komt ze steeds naar voren, dus ze oefent zelf ook wel natuurlijk. Ik denk dat ik nou ook maar probeer om iedere dag wat oefeningetjes met haar te doen is ook wel leuk natuurlijk en ze wordt er lekker moe van zodat ze goed slaapt hihi.
Spitsmuis die lieveheersbeestjes enzo die ken ik!!!! geweldig hè? Zie je ook vaak in die leuke kleine (dure!!) kinderwinkeltjes waar ze dan ook kitsch en kitschen hebben...Fijn dat de hoempa is afgelopen!

Oja, ik kocht voor Tommy die hobbeleland van IKEA (12,50 via MP) staat zo lieffff zet ff de foto's op de msn!
layla volgens mij is Layla helemaal niet zo erg laat met dat rollen hoor.. Kantelen doet ze ook niet? dat is het begin ervan.

Tommy rolt nu sinds 2week compleet op zijn buik..En dan ook meteen de heeeeeleee godsganze dag! attans in de box dan...

Mijn vriend oefende dit wel elke avond met hem.We hebben een 2e boxkleed op de bank dus dat was ook wel relaxed oefenen met ons ernaast...idee?

zo duur die tuigjes???Ik ga toch voor de Antilop van IKEA 12euro

klaar! Of ik moet de tripp trapp eens op MP tegen komen ergens in de buurt...
hoe oefen je dat dan framboos?
Mijn vriendin heeft het voorgedaan. Je moet R op zijn rug leggen en dan bij zijn heupje pakken en dan op zijn zij draaien en dan doordraaien tot hij op zijn buik ligt (met elleboogjes op de grond laten steunen zodat hij zijn hoofd omhoog moet houden) en daarna in omgekeerde volgorde terugrollen.

Ik ga even douchen en daarna nog kolven en dan duik ik mijn nestje in.
oww xaloy vriend legde hem gewoon elke X op zijn buik..En dan weer even op de rug, en dan weer "hup""op de buik!

Niet een speciale oefening zoals Layla dat wel beschrijft....

Op een gegeven moment ging hij steeds op zijn zij liggen en toen ineens ontstond de buikrol!

pff tommy is verkouden en ik voel ook iets in mijn keel! gauw onder de wol!
Tja, zoals Layla het beschrijft doen wij het ook regelmatig. Hij kan al aardi op zijn zij rollen, maar niet verder! Naja, geeft ook niets. Het zou alleen voor hem makkelijker zijn, hij raakt nu erg gefrustreerd als hij een speeltje kwijtraakt en het niet meer kan oppakken omdat hij op zijn rug ligt. We hebben hem vandaag ook voor het eerst op een kleed op de vloer laten liggen, dan wordt het wat ruimtelijker van voor hem. Het enige is alleen dat we dan zo moeten opletten, met de hond erbij enzo.

Over de hond gesproken: Robbie is grote Fan van onze Bo. En Bo denkt dat Robbie al kan spelen, hij legt hem dan een tennisbal op zijn schoot als Robbie in het wipstoeltje zit. En gaat er dan met oren omhoog en kwispelende staart naar zitten te kijken, bedelen om te spelen. Alleen, Robbie kan die bal natuurlijk nog niet gooien, maar dat weet Bo dan weer niet. Die denkt: Mensen gooien ballen, dus dit mens ook! Robbie zit dan te schaterlachen in zijn stoeltje, en Bo zit maar te kwispelen en te wachten tot Robbie het balletje gaat gooien :-) Zo grappig! We hebben het op film, een dezer dagen zal het wel op de website verschijnen.

Ik ga slapen. Migraine in opkomst!
Ik hou van mijn lieve, stoere, mooie Xaloy!!!
Op naar Center Parcs

Oooh nee Kjong, nóóit meer Center Parcs! Dat was ooit een keer, ik geloofde die reclames, maar dan kom je er, in een dump vol spinnewebben, stinkende plees, dan heb je het snel verleerd :-)

Compel, wat was je weer laat thuis! :-)
Wat vreselijk lief van Bo! hihihi zijn balletje voor Robbie neerleggen....Kom maar op met dat filmpje!!!

Centerparks=armoedig en dat zeg ik erover........

Dag 36.....wel een heeeeeele lange cyclus inmiddels....

misschien vanmiddag toch maar even test halen, of wil ik het nog niet weten???niet weten is ook geen zorgen!(in mijn geval)

Nou, ja, hou jullie op de hoogte...

ff broodje eten, en vanmiddag een paar uurtjes werken
Frambozewoos, ben even snel tussendoor aan het checken of je al je-weet-wel bent........Niet dus..... Ik zet in op innestelingsbloed en dus raak!

Nu eerst de kleine man in bad enzo. Heb net een foto gemaakt van grote en kleine R in het grote bed, heul schattig.

Als ik eraan toe kom vanmiddag meer gebazel en foto's op de msn (ook van de minimeet, shame on me.)

Owwww ik realiseerde me vanochtend dat ik donderdag helemaal Derek Oglivie ben vergeten!!!! Iemand niet iets schokkends en wetenswaardigs gezien daar?

Later!
neeeeee innesteling kan niet want het was 13dagen na het ongelukje. Veeels te lang dus....

Ben benieuwd naar je fotooooooos!!
Ik snap niet hoe je dit uithoudt Framboos, ik had al twintig keer een test gekocht en gedaan! Sterker nog, ik hou het plaatsvervangend amper uit voor jou!

*tikt ongeduldig op het tafelblad*
Xaloy Nee... maar als ik het weet ben ik waarschijnlijk even van de kaart..Tis toch een hele ontwikkeling natuurlijk!

Ik moet vanmiddag aan het werk dus geen tijd.

Ook voel ik mij niet echt zwanger, dus ik denk stiekum al dat het vast niet zo is, en dat ik gewoon mijn menstruatie een maandje oversla! (kan vast wel na een bevalling!)
Neeeee niet werken! Testen! Morgen is zondag, dat trek ik niet meer!
heb geen test!!!! Ik ga om 14:30 werken, en dan gaat vriend een test kopen. Ik ga dan vanavond, of morgen vroeg testen. Morgen vroeg is verstandiger qua hormoon hoeveelheid he?
Maakt niet uit hoor, je kan gewoon op elk moment van de dag testen! (Dus ook nu.......
Framboos, kijk es op de klok. Het is 10.30. Je hoeft pas over 4 hele uren te werken! In die tijd kan je 10 keer naar de etos om een test te halen, en dan kan je die test nog 10 keer doen!
neeeeee ik ken mijzelf, als ik de test doe en het is raak wil ik niet meer werken (net als vorig jaar!) ik neem mijzelf in bescherming!

vanavond, of morgen vroeg! Is vanavond wel verstandig?
ja hoor vanavond is heel verstandig!

*kijkt zorgelijk naar de uitslag van haar bloeddrukmeter*
quote:Xaloy schreef op 22 september 2007 @ 11:46:

ja hoor vanavond is heel verstandig!

*kijkt zorgelijk naar de uitslag van haar bloeddrukmeter* *Framboos blaast naar Xaloy een ontspannings briesje*
Framboos het is toch echt het verstandigst om het NU te doen

Sjonge jonge, hoe hou je het vol. Maar je bent wel heeeel verstandig.

Spitsmuis, leuk he die lieveheersbeetjloopdingen. Ik heb daar ook mijn zinnen op gezet. Man vond het belachelijk als ik het voor mijn verjaardag zou vragen (volgende maand), maar ik moet hem hebben. Nu vraag ik gewoon geld ;)

Framboos, fysio vond ook dat er wat verbetering was te zien, joepie!

Over de opvolgmelk; over ca. 2 daagjes is het pak op en dan ga ik over op opvolgmelk. Dan is het 2 dagen voor zijn halfjaar-dag.

Xaloy, wat liehief!!! Ik smelt bij dat soort beschrijvingen, dus gauw dat filmpje op de website!

Zometeen komen mijn broer en schoonzus. Wonen hier 1 uur en een kwartier vandaan. Ze hebben Kaj al 2 maanden niet gezien. De laatste 2x zijn we naar hen geweest en dat vertikte ik dus nog een keer te doen. Ben eerlijk gezegd wel een beetje teleurgesteld dat ze zo weinig belangstelling tonen. Kaj herkent ze echt niet meer... Nu belden ze vorige week toen we van vakantie terugkwamen meteen om te vragen of ze langs konden komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven