***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Fachat,

we hopen dat dit keer Ruben ontdekt dat beter slapen echt heeeeel leuk kan zijn en dat het niet meer nodig zal zijn......Dus tot het moment dat we weer terug bij af zijn, stellen we het maken van de beslissing uit.

Ik hoor er overigens geen goede verhalen over om me heen.....Sterkt mij weer in mijn idee erover. Ickeman voelt er gelukkig ook niet heel veel voor, maar wil wel dat het " nu eindelijk eens de goede kant op gaat".

Wel, het lijkt er (niet voor het eerst overigens) op dat dat zo is zonder die opname.

Altijd al gezegd dat Ruben in het trapgat meeluisterd......
Icke: wat goed dat hij beter slaapt! Ik stel voor dat jullie vaker dit soort dingen bespreken, kan me herinneren dat hij al eerder stiekem meeluisterde?

Vanavond zijn we uitgenodigd voor de opening van de Miljonairsfair. Best fout, maar daarom dus stiekem ook wel leuk. Mijn jurk kan dus weer uit de kast en ik heb morgen vrij gekregen.

Zucht. Als mijn schoonmoeder nog een keer belt over Sinterklaas en dingen die ik aan mijn vriend moet doorgeven word ik gek. Ik ben verdorie niet de secretaresse van huize Lara...
Oh icke; ik zou anders gewoon dreigen bij Ruben dat hij op zijn zestiende echt nooit meer mag uitslapen, of is dat pedagogisch onverantwoord?
Compli, inderdaad een goed idee om heeeeeel veel chinees en boerenkool enzo mee te nemen. Dat ga je echt missen hier. En patat, het water loopt me in de mond ... met een frikandel of een kroket, hmm.

Schreef net mijn man een mail, of hij ff pizza ofzo mee kan nemen. Heb helemaal geen zin om te koken. Toen reageerde hij al of ik sushi wou, nou als we een goede snackbar hadden wist ik het wel ...

Ze hebben in Zürich trouwens wel een paar hele goede zaken waar ze kebab hebben. Wel geen shoarma, maar komt nog enigszins in de richting. waarschijnlijk in Luzern ook wel.

Icke, een vriendin van mij had een baby die niet wou eten. Ze had gezegd dat ze he, 7 maanden zou geven, anders zou ze naar de kinderarts gaan en om hulp vragen. Op zijn 7e maandsverjaardag heeft hij braaf zijn hapjes genomen en nu is het geen probleem meer.

Misschien had je voor jezelf een beslissing genomen en heeft hij dat ergens toch opgevangen.

Hopen dat het aanhoudt!

Die slofjes van je avatar zijn trouwens echt geweldig!
Helleu,

Swissie, das even schrikken, zomaar 3 dingen tegelijk bij Finn. die Pseudo Kroep heeft het zoontje van m'n schoonzisje ook gehad vorig jaar. Het klinkt idd erg eng, maar het schijnt dat het weinig kwaad kan. Sterkte voor jullie allebei!

Xaloy..nog 2 dagen en je ziet de sneeuw....spannend!!

Icke.. hm, misschien heeft ie idd wel heel goed naar jullie geluisterd! Wel fijn dat het nu de goede kant op lijkt te gaan joh, da's al de goede richting voor het nieuwe jaar he.

Oja, welke site was dat ook alweer waar jij die slofjes vandaan had? Daan moet ook maar aan de vaste slofjes denk ik, hij trekt zijn schoenen steeds uit.

Lara..veel plezier vanavond! Zulke dingen zijn altijd geweldig om mensen te kijken.

Muis..super, die foto's met de pietenmutsjes! Ik vind jullie behang trouwens ook errug mooi, een vriendin van mij heeft ongeveer zoiets, ben ik erg jaloers op.

Nu even eten maken, tot later!
Nou Icke, het lijkt wel alsof het de goede kant op gaat met Ruben! Misschien heeft hij inderdaad "geluisterd" en gaat het vanaf nu goed! Ik hoop het zo voor je, meisje!

Lara, dat is leuk! Inderdaad, het is fout, maar ik zou er ook dolgraag naar toe willen! Veel plezier en morgen verwacht ik een hoop verhalen! (lees: roddels)

Xaloy en Compli, nog maar twee nachtjes! Wat spannend! Succes met de laatste loodjes!

Lievelust, ons behang komt gewoon van de Gamma. Wat zeg ik, het was nog best goedkoop! Ik ben er zelf ook erg blij mee, want ondanks dat heel ons huis wit is, geeft het behangetje toch wat schwung aan het geheel! (en het staat leuk op foto's!)

Vanmiddag heb ik het cb maar weer eens gebeld om te vragen wat voor thee ik de mannetjes mag geven. Zij zeiden dat sinaasappelthee, frambozenthee (moest gelijk aan jou denken, Framboosje!) en meer van dat soort smaakjes prima zijn. Kruidenthee mag niet, dus ik heb voor Jan Doedel de sleepytimethee gekocht! Iemand interesse? Ik vind het zelf namelijk niet te drinken!
Lievelust:

www. peek-a-boo-tiek maar dan even overtollige spatie weghalen en punt nl erachter zetten.

Had ze eergisteren besteld gisteren betaald en vandaag in huis.

Ik heb wel de kleinste maat genomen en die passen nu perfect. Vast niet voor lang, maar die andere die hij heeft verliest hij steeds. Die zijn van een ander merk. de schaalverdeling qua maten verschilt trouwens erg per merk!

Ik heb de kleinste maat van inch blu*, maat s. Niet alle modelletjes zijn er trouwens in die maat.

Ik hoop dat zijn voetjes heel snel groeien of dat hij zijn schoentjes als hij kan lopen erg snbel verslijten zal, want ik heb al een heleboel opvolgers op het oog. Helaas heeft hij in de volgende maat al twee paar staan. Krijg je met een koopzieke mama in combinatie met 50% korting:)

En ik was typmoe.....

Lara,

Gaaf je feestje van vanavond! Lief dat je vrij hebt gekregen.

Je weekend begint!!!! Geniet van jullie avondje en neem de telefoon gewoon niet meer op. Dat helpt doe ik ook altijd.
Vind ik juist erg lekkere thee, muisje!

Alle celestial seasonings vind ik bijna lekker, vooral de perfectly pear.

Ik geef soms Rooibos, mag dat wel?
Hehoi

Eerst even een dansje voor Ruben Goedzo!!!

Veel beterschap voor Finn!!

En ik duim voor Witchke en Xander

Vandaag een dagje thuisgewerkt en tussendoor lekker gepauzeerd met Fleur en oma. Lekker werken zo, dus ik denk dat ik straks op de oppasdag van oma zo nu en dan een thuiswerkdagje ga plannen. Het is wel retedruk op het moment. aan het einde van het jaar gooien alle bedrijven nog een berg werk over het hek. Ik kan welgeteld nog 2 afspraken plannen dit jaar en dan zit mijn agenda vol

Fleur moet vast in haar kinderstoel. Ze gaat achterstevoren zitten als ze de kans krijgt. Ze wil nl. echt alles zien!!
Drop,

hier ook telkens omgekeerd in de stoel, haha. En een smeerboel dat het geeft! We hebben net een tuigje gehaald maar dat past niet. We hebben zo'n prenatal eigenmerk stoel met blad erop (die tip kregen we van een ervaren vriendinmama, kan er gespeeld worden enzo in de stoel en geknoeid op het blad ipv op de vloer en de grote tafel, later kopen we nog een tripp trapp).

Hij heeft het zelfs al gepresteerd om de verf eraf te kangen aan een kant. Met zijn twee ondertandjes. Dat geloof je toch niet?

Maakte me wel even zorgen want de verf was spoorloos natuurlijk:(

Tijd voor een nieuwe job, heb je de brief al af?

Zat te denken he, als je Fleur nou eens op een kleed legt ipv op de houten vloer? Dan is het kruipen veel makkelijker. Werkte bij ons heel goed. Je hoort vaak dat ze anders snel kontschuivers worden omdat ze niet kunnen afzetten op gladde vloeren. Niet dat dat erg is hoor, maar voor de ontwikkeling schijnt het beter te zijn om te kruipen.
Hallo! Ben ik ook weer eens een keer......

Swisiie; wat schrikken zeg! En wat goed dat je gewoon je gevoeld hebt gevolgd en toch naar het ziekenhuis bent geweest! En nu hopen dat Finn er zonder aanvallen weer vanaf komt!

Lara; klinkt inderdaad erg fout dat feest! Maar daarom juist weer leuk lijkt me, en het is natuurlijk altijd leuk om weer een excuus te hebben om je mooie jurk aan te doen!

Buitenmeisje; wat klinkt dat leuk zeg! een baby die mag diplomazwemmen!!

Spitsmuisje; wat een ontzettende schattige foto's heb jij op de groep gezet van je mannekes met pietenmuts! En wat een mooie ogen hebben ze toch!

Fachat; gaat het weer beter met de ogen van Olle?

Layla; ik heb ook die zootjes besteld bij dezelfde site als jij...heb jij ze inmiddels al binnen?

Lievelust; wat goed dat jullie het cafe zo goed als zeker verkocht hebben! gefeliciteerd!!

Xaloy; nog 2 nachtjes!!! wat spannend! en ben helemaal jaloers op je als ik die mooie foto;s bekijk!

Witcke; heb je verhaal op de groep gelezen en natuurlijk ga ik heel hard duimen voor je!!!!

Framboos; hoe is het met jou?!

Ben er een tijd niet aan toe gekomen om hier te schrijven, ben op het moment erg druk met afstuderen! heb vorige week en deze week bijna elke dag interviews afgnomen dus het begint nu op te schieten! Vind het nog erg onwerkelijk dat ik straks klaar ben en gewoon afgestuurd ben!! Was altijd van plan om direct na mijn HBO deeltijd WO verder te gaan studeren maar hier wacht ik toch nog maar f mee! Denk dat als Luna naar school gaat dan wel weer verder te gaan!

Heb vanochtend ook al mijn 1e solicitatiegesprek gehad en die ging goed!! Ben door naar de volgende ronde!

Afgelopen maandag moesten we weer naar Deventer met Luna, ze kreeg de eerste controle van haar hoofdje! En het is al heel duidelijk verbeterd!!!! Ben echt blij hiermee! Haar percentage was 91 en nu 86 ( een "mooi" gemiddeld babyhoofdje is 82.)
oh en Icke wat super dat het slapn beter gaat!!!
Sorry, nog ff geen tijd om bij te lezen. Kleine pop is nog steeds ziek en dat plus al het feestgedruis hier met verjaardag van grote pop en sinterklaas maakt dat we het ff heel druk hebben gehad de afgelopene weken....en nu worden wij allebei een beetje ziekjes.....

Kleine pop had dus het RS-virus en daarna is er een bacterie bovenop gekomen waardoor ze een beginnende longontsteking had eind vorige week. We zijn toen meteen met ab begonnen, maar het gaat nog steeds niet helemaal goed, wel beter want de koorts is dus sinds zondag weg. Maar het kuurtje zit er bijna op en waarschijnlijk moet ze er nog een 2e kuur achteraan als ze niet snel opknapt. Daarnaast zijn haar oogjes ontstoken, dus daar hebben we een zalfje voor.

Gisteren sinterklaas gevierd, errug leuk. Kleine pop heeft oa van die rol-a-bals gehad van Fisherprice (van ons en van mijn oma, waren laatst in de aanbieding bij het Kruidvat ) en da's echt een aanrader! Ze schuift en rolt er de hele kamer achteraan, vind het echt geweldig!

Grote pop heeft oa van dat plastic groente en fruit in een boodschappenmandje gehad en speelt daar echt de hele dag mee, dus daar hebben we ff geen kind aan, hahaha!

Nu ga ik eens een stuk bijlezen....
PFFFFF....geloof dat ik 10 pagina's moet bijlezen!!! Ik geef het op......(voor vanavond dan )
jeetje punkie, wat vreselijk dat kleine pop nog steeds zo ziek is.

Heb je ook ab druppeltjes voor in haar oogjs, dat hielp bij Finn heel goed.

Heel veel beterschap kleine pop, en de rest van de familie natuurlijk ook.
Jeetje Punkie, kleine Pop nog steeds ziek? Wat duurt dat lang zeg! Hopelijk zet de verbetering nu door! Die roll-a-balls, zijn dat die doorzichtige ballen met een speeltje erin? Die vond ik ook al zo leuk!

Ha Leen, daar ben je weer, ik dacht al dat je druk aan het afstuderen was! Fijn dat het zo goed gaat! En ook al bijna een baan! Goed hoor! Jij studeert toch SPH? Waar heb je op gesolliciteerd?

En wat super dat het met Luna's hoofdje ook zo goed gaat! Zo zie je maar dat je het niet voor niets doet!

Icke, wat heb jij nou voor die Inch blue slofjes betaald?

Die Ole, hij beweegt zich echt als een sneltrein door de hele kamer, vooral op zoek naar papier, dat kraakt nl zo lekker en dat vindt hij zo leuk! Het inpakpapier was met sinterklaas ook net iets interessanter als de kadootjes!

Het is wel erg leuk om te zien hoe hij ergens doelbewust op afgaat!
Ja klopt Fachat ik studeer SPH, heb op een baan bij het RIBW (rijks inrichting begleid wonen) gesoliciteerd en dan voor de jong volwassenen groep (16-23 jaar)
Leuk Leen! Heb je je stages ook in die richting gedaan?

Je afstudeerproject was toch iets met kdv's?
Ja ben ook erg enthousiast, het lijtk me super! heb verschillende stages gelopen; op een basisschool voor kinderen met een gedragsproblematiek, in een buurthuis met jongeren (meidengroepen, jongereninloop dat soort dingen) en tot slot een jaar stage in een jeugdgevangenis en daar ook een tijd gewerkt.

Mijn afstudeeropdracht is in opdracht van een kdv. Een kdv met een speciaal doelgroepenbeleid (kindjes voor tienermoeders) wij doen onderzoek naar de samenwerking van dat kdv met de jonge moedersgroep. Het doel is om deze samenwerking te verbeteren.
Pfff sorry meiden, ik heb het echt druk gehad vandaag, ben nu net pas klaar met klusjes (o.a. een berg strijk). Morgen hebben we beleidsdag/kerstviering met het werk met overnachting, dus ik moest van alles klaarzetten voor Zahra. (eten enzo) Verder nog spulletjes inpakken voor overnachting.

Swissie, beterschap met Finn, ik hoop dat hij snel opknapt.

Punkie, naar dat kleine pop nog steeds ziek is, hoop dat ze snel opknapt. Ben wel benieuwd naar die rol-a-bal, ga eens kijken wat het is, klinkt leuk in ieder geval.

Leen, wat fijn dat het helmpje van Luna nu al effect heeft! En ik heb die zootjes ook nog niet binnen, er staat nu op de site dat ze in de 1e helft van december binnen zouden moeten komen, dus ik wacht nog maar even af. Succes met het afstuderen!

Spitsmuis, wat een leuke foto's van de mannetjes!

Witchke, veel sterkte, ik duim voor je dat je goed nieuws krijgt 2 januari.

Xaloy en Compli, succes met de verhuizing morgen!

Fachat, wat grappig dat Ole de hele kamer al doorgaat. Zahra is ook wel actief, maar dan meer met rollen op de grond. Ze probeert wel vooruit te komen op haar buik maar ze heeft nog niet door hoe ze kan kruipen. En verder zit ze het liefst op je been te 'wippen'als ze op schoot zit.

Meiden, ik ben het verder een beetje kwijt wat er geschreven is, ben te moe om verder te zoeken, ga lekker mijn bedje in.

Ik lees jullie verhalen pas zaterdagavond weer waarschijnlijk.

Tot dan!
"Compli, inderdaad een goed idee om heeeeeel veel chinees en boerenkool enzo mee te nemen. Dat ga je echt missen hier. En patat, het water loopt me in de mond ... met een frikandel of een kroket, hmm.

Schreef net mijn man een mail, of hij ff pizza ofzo mee kan nemen. Heb helemaal geen zin om te koken. Toen reageerde hij al of ik sushi wou, nou als we een goede snackbar hadden wist ik het wel ...

Ze hebben in Zürich trouwens wel een paar hele goede zaken waar ze kebab hebben. Wel geen shoarma, maar komt nog enigszins in de richting. waarschijnlijk in Luzern ook wel."Ach, Swissie, ik heb hier in Enschede jarenlang vlakbij de allerbeste sjinees van de hele stad gewoond. Ze kennen me daar erg goed, als ik bel zeggen ze Hoi en ze weten dat ze niet langer 'Sambal bai' hoeven te vragen. Dat zal ik zeker missen. Patat heb ik in Luzern overigens wel in restaurants gegeten, komt goed. Pizza kun je overal krijgen en Compli zou Compli niet zijn als ie niet al lang wist waar je in Luzern een broodje kebab kunt scoren.

We nemen in ieder geval een boel boerenkool, rookworsten en jonge kaas mee (voornamelijk voor Xaloy) en voor mij de nodige zakken Lays paprika sjips. Maar eerlijk gezegd geloof ik niet dat ik veel problemen met het eten zal hebben, Compli lust namelijk alles en vindt heel veel dingen erg lekker. Wel hebben we vanmiddag nog maar even een paar bakjes kibbeling met ravigottesaus gescoord bij de visboer een paar deuren verderop, die zaak ga ik nog wel eens missen.

Bovendien heeft Xaloy jarenlang bij een produktiebedrijf gewerkt waar ze allerlei lekkere dingen van kip maken. Hopelijk kan ze daar nog steeds profiteren van personeelskorting en anders hebben we daar nog vrienden die er werken

Het is overigens wel een beetje raar gevoel dat ik nu krijg (sorry dames tussen haakjes voor deze off-topic emo-ego-toer) nu het zo dichtbij komt. Door alle hectiek van de afgelopen tijd hebben we in zeer korte tijd erg veel moeten doen om morgen te kunnen vertrekken, waardoor er voor mij eigenlijk nauwelijks tijd was om me veel voor te stellen op het nieuwe leven in CH. Opeens besef ik dat dit mijn laatste nacht wordt in het huis waar ik jarenlang heb gewoond en verschrikkelijk veel heb meegemaakt, waaronder de vuurwerkramp op 200 meter hier vandaan, om maar wat te noemen.

Xaloy heeft dit soort dingen al vaker meegemaakt en vertrekt bovendien naar een plek waar ze de weg al jaren bijzonder goed kent. Voor mij is het een heel spannend avontuur, waarbij mijn leven een totaal nieuwe wending zal krijgen. Op een positieve manier, daar ben ik vrij zeker van, maar het neemt niet weg dat ik zo langzamerhand wat zenuwen begin te voelen.

We moeten morgen nog heel veel doen en ik moet zelfs nog naar een klant op de valreep, maar stiekum heb ik er vreselijk veel zin in. En dan ook nog omdat we daar eindelijk zullen bijkomen van die verschrikkelijke maand tijdens Robbie's ziekenhuisverblijf.
Och Compli, kan me voorstellen dat het best moeilijk is voor jou / jullie om jullie Enschedese(?) stulpje en het Hollandse tulpenlandje gedag te zeggen. Temeer omdat jullie door de ziekenhuisopname van Robbie, de verhuizing in zo'n sneltreinvaart hebben moeten regelen dat jullie niet echt de kans hebben gehad om goed afscheid te nemen. Misschien wel praktisch, maar niet emotioneel... tis ook wel wat zo'n emigratie! Je laat je verleden op een bepaalde manier toch achter je en begint aan een heel nieuw avontuur. Spannend hoor, maar het komt vast allemaal goed..een spannend maar ook errúg leuk avontuur. Heel, heel veel suc6 met jullie verhuizing! En jullie moeten maar snel wat foto's van jullie nieuwe thuis op msn zetten (zodra jullie een beetje gesettled zijn!)

En nu ga ik slapen....
Complipompli! Heb je behoefte aan een opkikkertje?

Vandaag is D-Day! Ik zit hier tussen de dozen en overige zooi. Vandaag nog een boel dingen doen, en dan... Ik rij vannacht, dus geen biertjes om het te vieren, maar Complipompli des te meer natuurlijk. Dat wordt een melancholisch feestje..

Robbie's spullen worden pas aan het eind van de middag ingepakt, zodat hij nog lang het gevoel heeft dat alles normaal is. Pas na zijn tweede slaapje zetten we het logeerbedje op en halen we zijn echte bedje uit elkaar. Ik hoop heel erg dat het goed gaat vannacht met hem, we halen hem om 24 uur uit bed en hopelijk slaapt hij gewoon door in de auto.

De katten zijn erg vervelend, we hebben het kattenluik dichtgedaan zodat ze er niet meer vandoor kunnen. Met hun heb ik eigenlijk het meeste medelijden, zij moeten 10 uur lang in een kooitje! Ze krijgen wel kalmeringspillen maar die werken maar 4 uur. De bijrijder van de chauffeur heeft echter zelf ook een heleboel katten, dus die gaat proberen om na 4 uur de dosis te vernieuwen. Arme beesten.

Even bijlezen.
Hee Leen, wat goed van het hoofdje van Luna! Dat gaat snel!

Layla, veel plezier met de kerstviering en hopelijk vindt Zahra ergens anders slapen OK!

Arme kleine Pop. Nog steeds zo ziek! Veel beterschap!

Ole al de hele kamer door? Ben ergens wel blij dat Robbie nog zo rustig is.. We hadden nu niet echt een kruipende baby kunnen gebruiken...

Icke, wij hebben ook zo'n stoel met eigen tafeltje ervoor, ook vanwege de rotzooi. En dat bevalt erg goed! Robbie kan alleen nog niet goed zelfstandig zitten, dus mag hij er alleen in bij het eten en soms heel even nu als hij even mee moet naar een kamer. Hij vindt het geweldig!

Ha, ik hoor een kat op de kattenbak.Ze zijn het dus nog niet verleerd. Gelukkig!

Ik geef trouwens ook Rooibosthee hoor!

Robbie wakker!
Relatief goede nacht gehad. Kan alleen jammer genoeg niet meer slapen, terwijl ik eigenlijk nog wel wat uurtjes nodig heb. Nou ja.

Ben vanacht drie keer bed uitgeweest om Finn lekker op de arm weer tot rust te brengen. Hij heeft gelukkig geen echte pseudokroep aanvallen gehad, maar door zijn moeite met ademen gaat hij heel hard hoesten. En da's niet lekker als je ligt. Dus heb hem lekker tegen me aan gelegd op de bank.

Vanmorgen toen hij wakker werd was duidelijk zijn pijnstiller uitgewerkt. Hij huilde weer echt en jammerde continu "aaaauuwww mmmaaammmaaa".

Maar volgens mij gaat het al een stuk beter hoor. Hij heeft geen hoge koorts meer, en eet ook weer iets normaler (gisteren weer een beetje groente).

Xaloy en compli, heel veel succes met verhuizen. Xaloy, pas je wel een beetje op vanacht? Na een hele dag verhuizen ook nog een nacht rijden? Ik vind 's nachts zo'n eind rijden zowiezo al zo vermoeiend. Goed oppassen hoor meissie.

Leen, lekker zeg dat het zo goed gaat met afstuderen en solliciteren. En ook al verbetering bij het hoofdje van Luna, joepie!!

Spitsmuis wat een schattige foto's weer.

Wij hadden hetzelfde behang, maar dat ... trommelgeroffel ... op de kastdeuren. We hadden in onze vorige woning een stel inbouwkasten in de gang met zulke lelijke deuren dat we daar iets aan wilden doen. Toen zagen we in Nederland dit behang en bedachten dat dat een hele leuke oplossing zou zijn. Het stond ook schitterend.

Zo, nu eerst ff koffie, dan aan het werk. Huis echt opruimen doe ik niet, mijn zus kijkt daar maar mooi doorheen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven